Προς το περιεχόμενο

Ηθελε αλλαγη το φιλτρο η οχι


ParhsG

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αλλαξα φιλτρο αερα στο αυτοκίνητο. Εχει περασει πολλα σερβις αλλα δεν ειχε αλλαχτει. Λογω μικρου κοστους το αλλαξα αλλα λεω μηπως ηταν ενταξει.

https://photos.app.goo.gl/fulcbeZmxYNvnt0c2

 

Πως σας φαίνεται; Ηθελε αλλαγη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το φίλτρο αέρα  συνήθως στις 20000 αλλαγή.Στίς 10000 θέλει καθαρισμό με αέρα.

Δέν πιστεύω να ειναι και πολυδάπανο , οι τιμές κυμαίνονται απο 10-15ευρώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε δεν ηξερα ποτε ειχε αλλαξει λογικα 1-2 χρονια που δε το συντηρουσα εγω και δεν εγραφε service book. Μικρο το κακο. Για να μη το αλλαζε ο μάστορας ισως ηταν οκ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το φίλτρο αέρα  συνήθως στις 20000 αλλαγή.Στίς 10000 θέλει καθαρισμό με αέρα.

Δέν πιστεύω να ειναι και πολυδάπανο , οι τιμές κυμαίνονται απο 10-15ευρώ

 

Φύσημα με αέρα ούτε για πλάκα, έτσι ξεχειλώνουν οι πόροι του φίλτρου με αποτέλεσμα να φιλτράρει μόνο μεγαλύτερα σωματίδια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε δεν ηξερα ποτε ειχε αλλαξει λογικα 1-2 χρονια που δε το συντηρουσα εγω και δεν εγραφε service book. Μικρο το κακο. Για να μη το αλλαζε ο μάστορας ισως ηταν οκ

 

Απορω τι ηταν αυτος που το συντηρουσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεοβρωμικο είναι...να το αλλάζεις συχνότερα όπως και τα μπουζί για μείωση κατανάλωσης καυσίμου...

Υποτιθεται πως ειχε περασει service τον απριλιο + ιμαντα ιουλιο κτλ που τα ελυσε ολα και το ειδε αλλα δε μου ειπε κατι αλλος μαστορας
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεοβρωμικο είναι...να το αλλάζεις συχνότερα όπως και τα μπουζί για μείωση κατανάλωσης καυσίμου...

 

Κρίμα που δεν βρίσκω την δοκιμή που είχαν κάνει κάποιοι με λερωμένο και καθαρό φίλτρο και βγάζανε ότι στην κατανάλωση είχε ελάχιστη επίδραση, σχεδόν μηδενική. Στην ισχύ έχανες με λερωμένο φίλτρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρίμα που δεν βρίσκω την δοκιμή που είχαν κάνει κάποιοι με λερωμένο και καθαρό φίλτρο και βγάζανε ότι στην κατανάλωση είχε ελάχιστη επίδραση, σχεδόν μηδενική. Στην ισχύ έχανες με λερωμένο φίλτρο.

 

Εφόσον οι δοκιμές έγιναν με ελαφρώς βουλωμένο φίλτρο, λογικά είναι τα αποτελέσματα που περιγράφεις. Η μέτρηση ιπποδύναμης γίνεται με full throttle(τέρμα γκάζι), σε αντίθεση με τη μέτρηση κατανάλωσης που ποτέ δεν γίνεται έτσι. Μόνο αν είναι πολύ βουλωμένο μπορεί να επηρεάσει την κατανάλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον οι δοκιμές έγιναν με ελαφρώς βουλωμένο φίλτρο, λογικά είναι τα αποτελέσματα που περιγράφεις. Η μέτρηση ιπποδύναμης γίνεται με full throttle(τέρμα γκάζι), σε αντίθεση με τη μέτρηση κατανάλωσης που ποτέ δεν γίνεται έτσι. Μόνο αν είναι πολύ βουλωμένο μπορεί να επηρεάσει την κατανάλωση.

 

 

Θα ψάξω να το βρω. Και με αρκετά βουλωμένο νομίζω δεν είδαν σημαντική διαφορά. Προφανώς στην μέγιστη ισχύ είδαν γιατί είχε μειωθεί η παροχή αέρα.

 

 

Εντομεταξύ το πρώτο στρώμα το άσπρο, πριν το βασικό μέρος του φίλτρου ξέρουμε τι είναι; Το έχω δει σε κάποια φίλτρα αλλά πολλά δεν το έχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντομεταξύ το πρώτο στρώμα το άσπρο, πριν το βασικό μέρος του φίλτρου ξέρουμε τι είναι; Το έχω δει σε κάποια φίλτρα αλλά πολλά δεν το έχουν.

 

εγω πάλι πρώτη φορά το βλέπω. σα μοκετα φαινεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...