Damachi Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2017 Μια βοηθεια παρακαλω , απο προχτες πεφτουν αποσυνδεσεις οποτε καταφερει να συντονισει εχει status : Link Status Connected Modulation Type ADSL_2plus Actual Rate (Up/Down) 547/1703 kbps Attainable Rate (Up/Down) 548/2204 kbps Noise Margin (Up/Down) 5.1/12.5 dB Line Attenuation (Up/Down) 13.6/21.2 dB Output Power (Up/Down) 12.6/18.9 dBm Data Path (Up/Down) Fast/Fast Interleave Depth (Up/Down) 0/0 Interleave Delay (Up/Down) 0.24/0.99 ms INP (Up/Down) 0/0 symbols LinkEncap G.992.3_Annex_K_ATM CRC Errors (Up/Down) 196631/1680 Annex Type AnnexA Εβγαλα το asus και συνδεσα το zyxel της Forthnet μονο του και τσεκαρα κεντρικη πριζα , καλωδια και spliter - τεχνικος 3 μερες και ισως παρει απο βδομαδα -το μονο που λενε απο το τηλ ειναι οτι υπαρχει χρεωση 30 ευρω και οτι υπαρχει βραχυκυκλωμα καπου στη γραμμη. Αλλα δε λενε αν ειναι δικο τους- τι πρεπει να επιμεινω να ψαξει ;
driverpit Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 το μονο που λενε απο το τηλ ειναι οτι υπαρχει χρεωση 30 ευρω και οτι υπαρχει βραχυκυκλωμα καπου στη γραμμη. Αλλα δε λενε αν ειναι δικο τους- τι πρεπει να επιμεινω να ψαξει ; Αν το πρόβλημα της γραμμής σου είναι από τον κατανεμητή του σπιτιού σου και μέσα την επίσκεψη του τεχνικού την χρεώνεσαι εσύ αν είναι έξω από το σπίτι σου η forthnet για αυτό πριν τούς κλείσεις ραντεβού τσέκαρε τα του σπιτιού σου πρίζες καλώδια spliter royter
Damachi Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 τα εχω τσεκαρει ολα μεχρι και την κεντρικη πριζα ξηλωσα και εβαλα καινουργια . Ο βομβος στο τηλεφωνο παραμενει και καθε 10 τουτ-τουτ κανει ενα οξυ ΧΣΣΣΣΣΤΤΤΤ και πεφτει
Damachi Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Τελικα ηρθε τεχνικος . Στο χκ στο ζευγαρι κιτρινο- ασπρο βρηκε μεταβαλομενη ταση . Στο καφαο δεν αγγιζουν μονο παιρνουν τηλ. τις βλαβες οτε με 1 ωρα + αναμονη να το δηλωσουν και σε ποσες εργασιμες ; πρεπει να περασει οτετζης - αλλη μια βδομαδα χωρις γραμμη δηλαδη .......
jkoukos Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Οι τεχνικοί του παρόχου δεν ειδοποιούν τον ΟΤΕ μέσω τηλεφώνου όπως κάνουμε εμείς, αλλά μέσω του online πληροφοριακού συστήματος που υπάρχει και γι' αυτόν τον σκοπό και ειδοποιούνται άμεσα. Ο ΟΤΕ υποχρεούται να εκτελέσει εργασίες αποκατάστασης, εντός 2 εργάσιμων ημερών διαφορετικά πρέπει να εξηγήσει τους λόγους της αδυναμίας. Σε κάθε περίπτωση εσύ θα έχεις σε προσεχή λογαριασμό αυτόματα μείωση του παγίου, αναλογικά για τις μέρες που δεν είχες υπηρεσίες.
Damachi Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 και γιατι τοτε περιμενε στο τηλεφωνο 1 ωρα και κατι ψιλα ? Μου ηρθε το μνμ : Νova- εχουν δρομολογηθει ενεργειες επιλυσης του τεχνικου σας ζητηματος στα αρμοδια συνεργεια - προφανως εχασα τη μερα σημερα για καφε με τον αναρμοδιο δικό τους και περιμενουμε τους οτετζηδες .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα