Προς το περιεχόμενο

Moose tests !


tomasss

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από τη στιγμή που το τεστ του συγκεκριμένου δοκιμαστή (km77) δεν πραγματοποιείται με αδιάβλητες αξιόπιστες αντικειμενικές μεθόδους

είναι απολύτως αφερέγγυο.

 

Ο ανθρώπινος παράγοντας μπορεί να εκβιάσει την συμπεριφορά του αυτοκινητου

ελλείψει αντικειμενικών τεχνικών μέσων και πιστοποιημένων μεθόδων διένεργειας του τεστ.

 

Επίσης καλό θα ήταν ο δοκιμαστής να παρείχε και άποψη του εσωτερικού

για λόγους αξιοπιστίας αλλά και για να αποτυπώνονται τόσο η κατάσταση του οχήματος όσο και οι χειρισμοί του οδηγού στη διάρκεια του τεστ.

 

 

Με αυτή την έννοια λοιπόν,

τα τεστ που πραγματοποιεί ο συγκεκριμένος δοκιμαστής χάνουν κάθε αξία

ως προς τη σύγκριση της συμπεριφοράς διαφορετικών μοντέλων με απόλυτα κριτήρια.

 

Γα να πάρουμε μια ιδέα τί σημαίνει και αν υπάρχει η δυνατότητα εκτέλεσης ενός τεστ αποφυγής με τεχνικά μέσα,

η απάντηση είναι πως άλλοι δοκιμαστές προμηθεύονται τον κατάλληλο εξοπλισμό για την περίσταση

και παρέχουν άποψη του εσωτερικού,

και ανάμεσά τους το λατινοαμερικάνικο LatinNCAP

 

Ορίστε ο εξοπλισμός : http://www.vehico.com/index.php/en/products   και πιο ειδικά εδώ http://www.vehico.com/index.php/en/products/co-track    .

 

Ο δοκιμαστής ΚΜ77 μπορεί να μη χρησιμοποιεί τον συγκεκριμένο εξοπλισμό. Αλλά οι δοκιμές ακολουθούν τις προδιαγραφές ISO 38882. ISO 3888-2:2011 defines the dimensions of the test track for a closed-loop, severe lane-change manoeuvre test for subjectively determining the obstacle avoidance performance of a vehicle, one specific part of vehicle dynamics and road-holding ability.

 

Στο 0:10 του βίντεο δείχνει την τοποθέτηση των κορίνων  σε αποστάσεις βάσει αυτών των προδιαγραφών https://www.youtube.com/watch?v=ynkQCkBvXQs   Επίσης κατά την διάρκεια των ελιγμών φαίνεται στο εσωτερικό του οχήματος το ταχύμετρο με τις  όποιες μεταβολές της ταχύτητας.

 

Ο χειρισμός του οχήματος είναι όντως σημαντικός παράγοντας και κάποιες φορές καθοριστικός για την επιτυχία ή την αποτυχία του τεστ. Από την άλλη αν ο οδηγός ή οι οδηγοί των δοκιμών αυτών, ανεξαρτήτως των οδηγικών τους ικανοτήτων, δεν μπορεί να επιτυγχάνουν με ένα Fiesta ή Yaris και να αποτυγχάνουν με το Ibiza στο οποίο  θα είχαν και έναν λόγο παραπάνω να πετύχουν ( Ισπανοί και Ισπανική φίρμα). Και στη συνέχεια να πετυχαίνουν με την Porsche Carrera και να αποτυγχάνουν με το Τoyota GD86 , επίσης σπορ αυτοκίνητο.

 

Ο εξοπλισμός που γυρνάει από μόνος του το τιμόνι στη σωστή στιγμή ( ταχύτητα και σημείο ) αναπαράγει σίγουρα το τεστ όσες φορές και αν χρειαστεί με την ίδια ακρίβεια. Το ερώτημα όμως είναι αν αυτό μας αφορά σε πραγματικές συνθήκες ελιγμού. Προσωπικά αμφιβάλλω αν ο μέσος οδηγός είναι σε θέση να γυρίσει το τιμόνι τόσο γρήγορα, όσο το ρομπότ. 

 

Tα οχήματα, προφανώς είναι σε καλή κατάσταση, θεωρητικά τουλάχιστον, μιας και προσφέρονται για ''δημοσιογραφικές''  δοκιμές από τις ίδιες τις αντιπροσωπίες. Το KM77 έχει και ιστοσελίδα παρουσίασης και προώθησης των ίδιων μοντέλων.

 

Τέλος το βιντεάκι που παραθέτεις είναι από Electronic Stability Control ESC τεστ. Άλλος ελιγμός, άλλη διαδικασία, άλλες προδιαγραφές. http://www.vehico.com/index.php/en/applications/esc-test   Ελέγχεται η δυναμική σταθερότητα του οχήματος σε στροφές. 

Κάτσε γιατί άλλο πρέπει να λέω εγώ, και άλλο εσύ.

 

Εγώ αναφέρθηκα στη κλασσική δοκιμασία που λέγεται lane change(αλλαγή λωρίδας), στην οποία ο οδηγός έχει πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου και το πλάτος των λωρίδων είναι ανάλογο με το πλάτος του αυτοκινήτου.

 

Το τεστ ταράνδου κάθε άλλο παρά ίδιο είναι, το πλάτος των λωρίδων είναι standard άσχετα με τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, και ο οδηγός δεν επιτρέπεται να πατήσει γκάζι.

 

Μπορείς να παραθέσεις κάποιο βιντεάκι να καταλάβω την διαφορά. Με μια απλή αναζήτηση στο youtube πάλι, το ίδιο τεστ βγάζει 

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Έχει πλάκα πάντως που όλα τα αγροτικά πάνε για τούμπα και το σώνει ακριβώς εκεί που πρέπει.  :-D

Αυτό δείχνει πολύ καλό οδηγό.

Δημοσ.

Ορίστε ο εξοπλισμός : http://www.vehico.com/index.php/en/products   και πιο ειδικά εδώ http://www.vehico.com/index.php/en/products/co-track    .

 

Ο δοκιμαστής ΚΜ77 μπορεί να μη χρησιμοποιεί τον συγκεκριμένο εξοπλισμό. Αλλά οι δοκιμές ακολουθούν τις προδιαγραφές ISO 38882. ISO 3888-2:2011 defines the dimensions of the test track for a closed-loop, severe lane-change manoeuvre test for subjectively determining the obstacle avoidance performance of a vehicle, one specific part of vehicle dynamics and road-holding ability.

 

Στο 0:10 του βίντεο δείχνει την τοποθέτηση των κορίνων  σε αποστάσεις βάσει αυτών των προδιαγραφών https://www.youtube.com/watch?v=ynkQCkBvXQs   Επίσης κατά την διάρκεια των ελιγμών φαίνεται στο εσωτερικό του οχήματος το ταχύμετρο με τις  όποιες μεταβολές της ταχύτητας.

 

Ο χειρισμός του οχήματος είναι όντως σημαντικός παράγοντας και κάποιες φορές καθοριστικός για την επιτυχία ή την αποτυχία του τεστ. Από την άλλη αν ο οδηγός ή οι οδηγοί των δοκιμών αυτών, ανεξαρτήτως των οδηγικών τους ικανοτήτων, δεν μπορεί να επιτυγχάνουν με ένα Fiesta ή Yaris και να αποτυγχάνουν με το Ibiza στο οποίο  θα είχαν και έναν λόγο παραπάνω να πετύχουν ( Ισπανοί και Ισπανική φίρμα). Και στη συνέχεια να πετυχαίνουν με την Porsche Carrera και να αποτυγχάνουν με το Τoyota GD86 , επίσης σπορ αυτοκίνητο.

 

Ο εξοπλισμός που γυρνάει από μόνος του το τιμόνι στη σωστή στιγμή ( ταχύτητα και σημείο ) αναπαράγει σίγουρα το τεστ όσες φορές και αν χρειαστεί με την ίδια ακρίβεια. Το ερώτημα όμως είναι αν αυτό μας αφορά σε πραγματικές συνθήκες ελιγμού. Προσωπικά αμφιβάλλω αν ο μέσος οδηγός είναι σε θέση να γυρίσει το τιμόνι τόσο γρήγορα, όσο το ρομπότ. 

 

Tα οχήματα, προφανώς είναι σε καλή κατάσταση, θεωρητικά τουλάχιστον, μιας και προσφέρονται για ''δημοσιογραφικές''  δοκιμές από τις ίδιες τις αντιπροσωπίες. Το KM77 έχει και ιστοσελίδα παρουσίασης και προώθησης των ίδιων μοντέλων.

 

Τέλος το βιντεάκι που παραθέτεις είναι από Electronic Stability Control ESC τεστ. Άλλος ελιγμός, άλλη διαδικασία, άλλες προδιαγραφές. http://www.vehico.com/index.php/en/applications/esc-test   Ελέγχεται η δυναμική σταθερότητα του οχήματος σε στροφές. 

 

Μπορείς να παραθέσεις κάποιο βιντεάκι να καταλάβω την διαφορά. Με μια απλή αναζήτηση στο youtube πάλι, το ίδιο τεστ βγάζει 

Πρώτα δείχνεις καλόπιστη αλλά πλήρη άγνοια για την ισπανική πραγματικότητα.

Αν και η επικαιρότητα θα βοηθούσε και φαίνεται ότι δεν τα κατάφερε να ...βοηθήσει,

το Ibiza δεν είναι 'ισπανικό' αλλά 'καταλανικό' προϊόν 'με γερμανικές ρίζες'

και έτσι όπως στο λέω το αντιμετωπίζουν πολλοι Ισπανοί εκτός Καταλονίας.

 

Μάλιστα δε, οι σχέσεις Ισπανών και Καταλανών είναι έως και εχθρικές σε βαθμό που να μποϋκοτάρουν οι μεν τους δε.

συνεπώς αποδομείται τουλάχιστον ο 'ισπανικός παράγοντας' της λογικής σου

αν όχι κιόλας μάλλον ανατρέπεται προς την αντίθετη κατεύθυνση.

 

Αυτοκίνητα σαν το Fiesta, το Corsa, το Clio ή το Micra να ξέρεις φτιάχνονται στην Ισπανία εκτός Καταλονίας

και είναι για πολλούς Ισπανούς περισσότερο 'ισπανικά' από ό,τι ένα Ibiza.

Άρα το δικό σου επιχείρημα λειτουργεί και ανάποδα ακριβώς από τη δική σου λογική.

 

Τέλος πάντων αυτά για την παραφιλολογία που υπονοείς.

 

 

Στην ουσία,

ο τεχνκός εξοπλισμός υπάρχει και ΔΕΝ χρησιμοποιείται από ένα κανάλι στο YT που ειδικεύεται ακριβώς στην εκτέλεση της εν λόγω 'δοκιμής'.

Ο τεχνικός εξοπλισμός κάνει για πολλές χρήσεις και όχι για μια συγκεκριμένη δοκιμασία,

και το ουσιώδες είναι πως χρησιμοποιείται ακριβώς επειδή επέτρεπε την αφαίρεση της μεταβλητής άνθρωπος που υπεισέρχεται στη διαδικασία.

 

Πλάνα από τους χειρισμούς του οδηγού επίσης δεν δίνουν, αν και θα ήταν εύκολο.

Λίγα δευτερόλεπτα βίντεο αν όχι ένα καρέ σε μια γωνία της εικόνας.

 

Η ακριβής κατάσταση των οχημάτων και των συνθηκών επίσης δεν είναι σταθερή και δε γίνεται γνωστή.

 

Συνθήκες δοκιμής μη προτυποποιημένες σε μη ελεγχόμενες συνθήκες και σε οχήματα που διαφέρουν ανάλογα με την έκδοση.

Το ότι δεν πιστοποιείται η εγκυρότητα των συγκρίσιμων μεγεθών από αντικειμενικό παρατηρητή εναπόκειται στην κοινή λογική.

Και άλλα πολλά.

 

Τέλος υπάρχει και ο δυναμικός παράγοντας.

Κάθε όχημα απαιτεί διαφορετικό χειρισμό και καμπύλη εκμάθησης σε βάθος χρόνου.

Η αποτελεσματικότητα μιας συμπεριφοράς στα όρια είναι παρεπόμενο του συνδυασμού όχημα-οδηγός

και δεν μπορεί να σταθμιστεί στα πλαίσια μιας σύντομης γνωριμίας με ένα αυτοκίνητο.

 

Για να μην σταθώ στο κοινό πρόβλημα που έχουν όλες οι δοκιμές ανεξαρτήτως του αν είναι αδιάβλητες ή μη,

πως δηλαδή μετρούν μια πτυχή από ολόκληρη γκάμα συμπεριφορών κάθε οχήματος

και έχουν επομένως σχετική αξία.

 

Για να κλείσω και επαναλαμβάνω

το πλέον σημαντικό στην αναξιοπιστία του km77

είναι πως ενόσω γνωρίζουν ότι ο ανθρώπινος παράγοντας μπορεί να εκβιάσει τη συμπεριφορά ενός οχήματος,

επιμένουν να παρουσιάζουν βίντεο παρωδία δοκιμής.

 

ΥΓ: Βάλε διαφορετικούς δοκιμαστές να μετρήσουν επιταχύνσεις 

και να είσαι σίγουρος ότι θα σου δώσουν ...πολύχρωμα LOL αποτελέσματα.

Κάτσε μετά να αναρωτηθείς το λόγο.

Δημοσ.

Ο εξοπλισμός αυτός θέλει πολύ χρόνο για σετάρισμα στο κάθε αυτοκίνητο. Σαφώς περισσότερη δαπάνη χρόνου και χρημάτων από το να μπουν κορίνες σε προκαθορισμένες θέσεις.

Από εκεί και πέρα, η διαδικασία είναι στάνταρ και σαφώς καλό είναι να είναι άνθρωπος πίσω όπως θα είναι και στις πραγματικές συνθήκες. Δεν τίθεται και τόσο θέμα να ξέρεις το αυτοκίνητο, το τεστ μιμείται επείγουσα κατάσταση όπου περιθώρια άλλου τύπου ελιγμού δεν υπάρχουν. Ούτε να μπω πιο βαθιά στη στροφή, ούτε να περιμένω στην έξοδο για να πατήσω το γκάζι, ούτε να το τοποθετήσω πριν την στροφή κλπ.

 

κοφτή τιμονιά για να αποφύγω το εμπόδιο και κοφτή τιμονιά για να ξαναμπώ στη λωρίδα και να μην στουκάρω αλλού.

Δημοσ.

Ο εξοπλισμός αυτός θέλει πολύ χρόνο για σετάρισμα στο κάθε αυτοκίνητο. Σαφώς περισσότερη δαπάνη χρόνου και χρημάτων από το να μπουν κορίνες σε προκαθορισμένες θέσεις.

Σαφώς ο εξοπλισμός δεν είναι δωρεάν.

Χωρίς τον κατάλληλο εξοπλισμό όμως, δοκιμασία δε νοείται.

Αν ήταν έτσι που θα γίνονταν όλα στο πόδι χωρίς τεχνικά μέτρα και εξοπλισμό,

θα ήταν όλα εύκολα και χύμα.

 

Τωρα για το αν είναι προτιμότερα τα παπατζιλίκια και η παπαρολογία μιας fake δοκιμασίας,

είναι στην κοινή κρίση ευνόητο για να γίνει αντιληπτό.

 

Στο τέλος καταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα,

πως επειδή ακριβώς το km77 κάνει εκπτώσεις στην εκτέλεση της υποτιθέμενης δοκιμής,

ακριβώς για αυτό το λόγο δε γίνεται πιστευτό.

 

Όσο για το ότι αποφεύγει το κόστος της τοποθέτησης μιας κάμερας στο εσωτερικό

αυτό κι αν δε χωράει εξήγηση...

 

σαφώς καλό είναι να είναι άνθρωπος πίσω όπως θα είναι και στις πραγματικές συνθήκες

το επιχείρημα είναι έωλο

 

όχι γιατί στις πραγματικές συνθήκες δε θα είναι άνθρωπος πίσω από το τιμόνι,

όντως θα είναι άνθρωπος πίσω από το τιμόνι

 

αλλά η ουσία της δοκιμασίας βρίσκεται στη σύγκριση

και εκεί στη συγκριση διαφορετικών οχημάτων δε μπορεί να παρεμβάλλεται ένας ευμετάβλητος παράγοντας

που μπορεί μάλιστα να εκβιάσει την συμπεριφορά στο όριο ή να μην εκτελέσει επακριβώς τη δοκιμασία

 

πραγματικά για τα σκουπίδια τα συγκεκριμένα βίντεο για όποιον θέλει να συγκρίνει,

έχουν μόνο σχετική αξία και αυτή στον βαθμό που κανείς θέλει να πιστέψει στις καλές προθέσεις του km77

Δημοσ.

Πρώτα δείχνεις καλόπιστη αλλά πλήρη άγνοια για την ισπανική πραγματικότητα.

Αν και η επικαιρότητα θα βοηθούσε και φαίνεται ότι δεν τα κατάφερε να ...βοηθήσει,

το Ibiza δεν είναι 'ισπανικό' αλλά 'καταλανικό' προϊόν 'με γερμανικές ρίζες'

και έτσι όπως στο λέω το αντιμετωπίζουν πολλοι Ισπανοί εκτός Καταλονίας.

 

Μάλιστα δε, οι σχέσεις Ισπανών και Καταλανών είναι έως και εχθρικές σε βαθμό που να μποϋκοτάρουν οι μεν τους δε.

συνεπώς αποδομείται τουλάχιστον ο 'ισπανικός παράγοντας' της λογικής σου

αν όχι κιόλας μάλλον ανατρέπεται προς την αντίθετη κατεύθυνση.

 

Αυτοκίνητα σαν το Fiesta, το Corsa, το Clio ή το Micra να ξέρεις φτιάχνονται στην Ισπανία εκτός Καταλονίας

και είναι για πολλούς Ισπανούς περισσότερο 'ισπανικά' από ό,τι ένα Ibiza.

 

Τοτε γιατι δεν χωριζουν, εαν εχουν τοσο μισος.Δηλαδη παικτες τις Μπαρτσελονα δεν παιζουν στην εθνικη Ισπανιας;

Δημοσ.

Παίδες είναι λάθος να απαξιώνουμε τελείως κάτι επειδή δεν είναι τέλειο. Άλλωστε με επαναλαμβανόμενες δοκιμές και διαφορετικούς οδηγούς είναι εύκολο να βρει κανείς πόσο επηρρεάζει ο ανθρώπινος παράγοντας.

Τουλάχιστον για το Σουηδικό περιοδικό έχω να πω ότι είναι σοβαροί και δεν τίθεται θέμα να μαλακίζονται. Αλλά δέχομαι ότι υπάρχει θέμα εμπιστοσύνης. Εγώ πάντως τους εμπιστεύομαι. Τουλάχιστον γιατί ο τρόπος που γίνεται το τεστ είναι γνωστός και ο οποιοσδήποτε μπορεί να το αμφισβητήσει. Δεν είναι ότι κάνουν μια δοκιμασία που δεν μπορεί να αναπαραγάγει άλλος.

...και να είστε σίγουροι ότι οι θιγόμενες αυτοκινητοβιομηχανίες θα τους είχαν (ξε)σκίσει αν δεν είχε γίνει σωστά η δοκιμασία.

 

ΥΓ. Θυμηθείτε την 1η A Class που ντελάπαρε. Αν θυμάμαι καλά ήταν πάλι το Teknikens Varld που έκανε την δοκιμή.

edit επιπλέον πρόσφατα η Toyota έκανε αλλαγές στο pickup της επειδή απέτυχε στο τεστ του περιοδικού.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρώτα δείχνεις καλόπιστη αλλά πλήρη άγνοια για την ισπανική πραγματικότητα.

 

 

 

Αυτοκίνητα σαν το Fiesta, το Corsa, το Clio ή το Micra να ξέρεις φτιάχνονται στην Ισπανία εκτός Καταλονίας

και είναι για πολλούς Ισπανούς περισσότερο 'ισπανικά' από ό,τι ένα Ibiza.

Άρα το δικό σου επιχείρημα λειτουργεί και ανάποδα ακριβώς από τη δική σου λογική.

Πληθος ανακριβειων και πραγματων που ενω τα παρουσιαζεις ως γνωστης, στην πραξη απεχουν πολυ απο την αληθεια και την πραγματικοτητα.

Το Fiesta οχι μονο δεν κατασκευαζεται στην Ισπανια, αλλα δεν εχει και ουδεμια σχεση με αυτην απο το 2014 και μετα οποτε και  κατασκευαζεται εξ'ολοκληρου στην Γερμανια και πιο συγκεκριμενα στο εργοστασιο της Ford στην Κολωνια.

 

Επισης, το micra ουδεμια σχεση με Ισπανια κι αυτο. Συγκεκριμενα μεχρι προτινος κατασκευαζοταν εκτος ΕΕ και πλεον κατασκευαζεται στην Γαλλια, στο Flins.

Τελος, το clio παλι δεν εχει καποια σχεση με την Ισπανια. Συγκεκριμενα κατασκευαζεται στην Γαλλια , στο Flins και στην Τουρκια, συγκεκριμενα στην Προυσα.

 

2 κλικ απεχει η γνωση, επιτελους καντε ενα κοπο...:

micra: http://www.kathimerini.gr/891440/gallery/aytokinhsh/nea-montela/3ekinhse-h-paragwgh-toy-olokainoyrgioy-nissan-micra

fiesta: https://www.autoblog.gr/2014/06/13/to-neo-ford-fiesta-tha-kataskeyazetai-mono-sth-germania-gia-thn-eyrwpaikh-agora/

clio: https://www.autoblog.gr/2012/10/05/the-new-renault-clio-will-be-built-in-both-france-and-turkey/

 

Στο ιδιο φασμα εγκυροτητας ανηκει η πλειονοτητα οσων γραφεις. Θα εμπαινα στη διαδικασια να αντικρουσω με links μερικα ακομη, απο την αλλη δεν εχει και νοημα. Μπορεις να συνεχισεις να υποστηριζεις διαμοιραζοντας ακομα και αναληθεις πληροφοριες για τους ανταγωνιστες, οπως πχ το που κατασκευαζει ο καθενας τα μοντελα του.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ.

 

 

Στην ουσία,

ο τεχνκός εξοπλισμός υπάρχει και ΔΕΝ χρησιμοποιείται από ένα κανάλι στο YT που ειδικεύεται ακριβώς στην εκτέλεση της εν λόγω 'δοκιμής'.

Ο τεχνικός εξοπλισμός κάνει για πολλές χρήσεις και όχι για μια συγκεκριμένη δοκιμασία,

και το ουσιώδες είναι πως χρησιμοποιείται ακριβώς επειδή επέτρεπε την αφαίρεση της μεταβλητής άνθρωπος που υπεισέρχεται στη διαδικασία.

 

Πλάνα από τους χειρισμούς του οδηγού επίσης δεν δίνουν, αν και θα ήταν εύκολο.

Λίγα δευτερόλεπτα βίντεο αν όχι ένα καρέ σε μια γωνία της εικόνας.

 

Η ακριβής κατάσταση των οχημάτων και των συνθηκών επίσης δεν είναι σταθερή και δε γίνεται γνωστή.

 

Συνθήκες δοκιμής μη προτυποποιημένες σε μη ελεγχόμενες συνθήκες και σε οχήματα που διαφέρουν ανάλογα με την έκδοση.

Το ότι δεν πιστοποιείται η εγκυρότητα των συγκρίσιμων μεγεθών από αντικειμενικό παρατηρητή εναπόκειται στην κοινή λογική.

Και άλλα πολλά.

 

Τέλος υπάρχει και ο δυναμικός παράγοντας.

Κάθε όχημα απαιτεί διαφορετικό χειρισμό και καμπύλη εκμάθησης σε βάθος χρόνου.

Η αποτελεσματικότητα μιας συμπεριφοράς στα όρια είναι παρεπόμενο του συνδυασμού όχημα-οδηγός

και δεν μπορεί να σταθμιστεί στα πλαίσια μιας σύντομης γνωριμίας με ένα αυτοκίνητο.

 

Για να μην σταθώ στο κοινό πρόβλημα που έχουν όλες οι δοκιμές ανεξαρτήτως του αν είναι αδιάβλητες ή μη,

πως δηλαδή μετρούν μια πτυχή από ολόκληρη γκάμα συμπεριφορών κάθε οχήματος

και έχουν επομένως σχετική αξία.

 

Για να κλείσω και επαναλαμβάνω

το πλέον σημαντικό στην αναξιοπιστία του km77

είναι πως ενόσω γνωρίζουν ότι ο ανθρώπινος παράγοντας μπορεί να εκβιάσει τη συμπεριφορά ενός οχήματος,

επιμένουν να παρουσιάζουν βίντεο παρωδία δοκιμής.

 

ΥΓ: Βάλε διαφορετικούς δοκιμαστές να μετρήσουν επιταχύνσεις 

και να είσαι σίγουρος ότι θα σου δώσουν ...πολύχρωμα LOL αποτελέσματα.

Κάτσε μετά να αναρωτηθείς το λόγο.

 

Μπορείς σε παρακαλώ να παραθέσεις ένα οποιοδήποτε moose test ΑΛΛΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ οποιουδήποτε μοντέλου (από αυτά που δοκιμάζει  το ΚΜ77) για να συγκρίνουμε τα αποτελέσματα του με αυτά του ΚΜ77  ;

  • Like 1
  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

Το ίδιο test  για την γκάμα της μικρής κατηγορίας από το Autotriti 

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Mega-Test-Apofyghs-Kindynoy-sthn-Ellada-elk-test_169467.asp?a=4

Το fiesta ξανά στην κορυφή. Πολύ καλό και το 208.  Συμφωνεί δηλαδή με τα αποτελέσματα του Ισπανικού KM77.

Δημοσ.

 

Πλάκα έχει που το καλύτερο αποτέλεσμα το κατέχει ακόμα ένα αυτοκίνητο 20 ετών , πολύ θα ήθελα να δω την επίδοση του ιδίου οχήματος με σημερινά ελαστικά

Δημοσ.

Nαι το Citroen Xantia  το έκανε με ταχύτητα εισόδου στα 85km/h ! Γενικά αυτό το τεστ είναι πολύ ουσιώδες ως αξιολόγηση της ενεργητικής ασφάλειας του κάθε μοντέλου. Σε αυτό το τεστ απέτυχε με ''τούμπα'' το Merchedes A Class και έβαλαν για πρώτη φορά σε αυτή την κατηγορία οχημάτων το ESP . 

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To Xantia ΔΕΝ φεύγει, το ξέρω από πρώτο χέρι από παλαβό φίλο. Επίσης δεν επιταχύνει :P Έχει τρελή πλάκα αν βάλει κανείς την υδροπνευματική στο τέρμα ψηλό mode. Κλειδώνει και είναι σα να μην έχεις αναρτήσεις/αμορτισέρ. Χοροπηδάει το αμάξι και στην παραμικρή ανωμαλία του δρόμου, ούτε με 20km/h δε θα περνούσε το τεστ.

Επεξ/σία από GeorgeMan

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...