Προς το περιεχόμενο

δε ξεκινάει το μηχανάκι (μάλλον μπαταρία)


slvsnt

Προτεινόμενες αναρτήσεις

υποψιάζομαι φταίει η μπαταρία αλλά να ζητήσω μια 2η γνώμη και τη Δευτέρα πηγαίνω να το κοιτάξουν.

 

τύπος μπαταρίας: 12N7A-3A

έχουν γίνει 20,000km μέσα σε 2,5 χρόνια.

 

τι συμβαίνει:

πλέον δε ξεκινάει καθόλου με τη μίζα. κάνει όπως τα αυτοκίνητα που πέθανε η μπαταρία τους.

βάζω μπροστά με τη μανιβέλα, ξεκινάει μια χαρά (με ζόρι αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).

το σβήνω και το ξεκινώ αμέσως με τη μίζα. τότε θα πάρει. αν το σβήσω πάλι και το ξεκινήσω αμέσως, τη 2η θα πάρει την 3η όχι.

πάλι με τη μανιβέλα η ίδια διαδικασία.....

αν το σβήσω όμως και περάσει ώρα δε θα ξεκινήσει με τη μίζα. θέλει να μιζάρω αμέσως για να πάρει μπροστά.

 

μετράω την τάση.

12V+ και όταν δουλεύει το μηχανάκι πάει στα 13V+.

όταν μιζάρω, αν ξεκινήσει, η τάση θα πέσει μέχρι περίπου 8-9V.

όταν δε ξεκινήσει, το πολύμετρο θα δείξει κάτω από 7V. άρα εδώ είναι το πρόβλημα πιστεύω.

μέχρι πόσα V πρέπει να δείχνει όταν πατάμε τη μίζα για να θεωρείται OK η μπαταρία;

 

αν γυρίσω τον διακόπτη (χωρίς να βάλω μπροστά) και ανάψω τα φώτα είμαστε μια χαρά πάντως. άρα έχουμε θέμα με την τάση κατά την εκκίνηση.

 

νομίζω ήμουν αρκετά αναλυτικός.

ακούω γνώμες.

παίζει να φταίει κάτι άλλο; αν είχε θέμα η μπαταρία όμως δε θα έδειχνε και κάτω από 12V στην αρχή;

 

και τέλος αν είναι μπαταρία όπως φαίνεται έχετε καμία πρόταση για αγορά νέας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χθες το βάζω μπροστά με τη μανιβέλα (δεν έπαιρνε αλλιώς), κάνω 70Km και το αφήνω παρκαρισμένο για 3+ ώρες.

όταν πήγα να το πάρω πήρε μπροστά με τη μίζα με την πρώτη. 

σήμερα το πρωί μέτρησα την τάση και έδειχνε 12,89V και πάλι πήρε με την πρώτη.

αν το δοκίμαζα να το ξαναβάλω ίσως αρνούνταν.

 

τέλοσπάντων, λίγο με τη μπαταρία.

βρήκα μπαταρία ίδιου τύπου αλλά έχω κάποιος απορίες καθώς το έψαχνα.

η δικιά μου είναι 12N7A-3A, ποια η διαφορά με 12N7A-3B που βλέπω σε μερικά sites;

 

έχω βρει και κάτι μπαταρίες τύπου Gel οι οποίες υποτίθεται είναι καλύτερες, 12V 7A. έχει νόημα να τις κοιτάξω;

αν βάλω κάποια 8A αντί 7A θα υπάρξει θέμα; στο αυτοκίνητο είχα βάλει μεγαλύτερη.

 

γενικά δε ξέρω τι να επιλέξω. (πέρα από την προφανή λύση να βάλω ακριβώς ίδια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H Β μπορεί να έχει τον θετικό πόλο στην αντιστροφη πλευρά. Γενικότερα θα σου πρότεινα να δεις τη μπαταρία ζητάει στο βιβλιαράκι ο κατασκευαστής, αν δε το έχεις,κατέβασε το. Στη μπαταρία κοιτάμε τάση αμπερωρια κ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ μαζί με τον θετικό πόλο σε σχέση με την ετικέτα( αριστερά δεξιά). Πάρε μια απλή κλειστού άτυπου δηλαδή κι άσε τα τζελ δεν κάνουν για εκκινήσεις. Επίσης προτού τη βάλεις πάνω φορτισε την με φορτιστή. Εν τέλη δε βάζουμε ποτε μεγαλύτερη μπαταρία, γιατί κ μισοφορτισμενη θα μένει κ επιπλέον φορτίο θα έχει το σύστημα φόρτισης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μπαταρίες τζελ έχουν νόημα μόνο αν το μηχανάκι παίρνει την μπαταρία "ξάπλα" καθότι με υγρά,δεν βρέχονται σωστά τα στοιχεία και έχουν μικρότερη αντοχή στον χρόνο. Αν την παίρνει όρθια δεν αξίζει να δώσεις επιπλέον χρήματα πάρε μια κανονική κλειστού τύπου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο πιθανό κάποιο στοιχείο βραχυκύκλωσε.Κοινώς τίναξε τα πέταλα,για αυτό ενώ μέτρηση σου δείχνει 13

μόλις μιζάρεις πέφτει στα 7 και δεν παίρνει.

Το έχω πάθει με μπαταρία αυτοκινήτου η οποία εν στάση έδειχνε οκ 13 μόλις γύριζα μίζα έπεφτε στα 7.

 

Απλά πας για καινούργια μπαταρία.

Μπορείς να βρεις τον τύπο στο ίντερνετ να την πάρεις και να να την τοποθετήσεις.Είναι έτοιμη.Εγώ έτσι αλλάζω

πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...