Προς το περιεχόμενο

Κακό servise MLS, πως θα βρω το δίκιο μου?


pfount

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχει  δικαιώματα  ο  καταναλωτής? Πως μπορεί  να  διεκδικήσει τα αυτονόητα  από  κακές υπηρεσίες, κακών εταιρειών?

Η περιπτωση  μου αφορά  tablet  MLS.

 

Ταμπλετ, είχε πριν ένα μήνα πρόβλημα με ήχο (δεν δούλευε το  μεγάφωνο) εστάλη  σε  MLS  μέσο ΓΕΡΜΑΝΟΥ που το είχα αγοράσει, και  αποκαταστάθηκε η  βλάβη, ήταν  εντος  εγγύησης. Εδώ άρχισε το  πρόβλημα!!.

Μετα από κάποιες μέρες, άρχισε να κάνει ..νερά, να  χάνει  την  οθόνη όταν την άγγιζα  ή έπιανα το  ταμπλετ,

πήγα στο  κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ και  το  ανέφερα, μου  είπαν αν συνεχίσει  να  το  κάνει  να  το στείλουμε ξανά στο  Σέρβις  MLS.

Όσο  οι  μέρες περνούσαν  το  έκανε συχνότερα, δούλευε όμως, κανονικά, απλά με το  άγγιγμα χανόταν η  οθόνη.

Επιστρέφοντας από  διακοπές το  έστειλα  ξανά .Απάντηση, ΒΛΑΒΗ  ΣΕ ΚΑΛΩΔΙΟΤΑΙΝΙΑ, Κόστος 30 Ε!!!!

To  ταμπλετ αν και  2 ετών, είναι  αχρησιμοποίητο, αγρατσουνιστο, στο κουτί του , έχει  χρήση  ωρών μόνο

και  άποψή μου  είναι  ότι  η  ΒΛΑΒΗ προήρθε από το  άνοιγμα  για  να  επιδιορθώσουν τον  ήχο και  όχι  από  εμένα ή τυχαία.

Ζήτησα   κατανόηση  τους και  την  άμεση επισκευή του με δική τους  χρεωση. Αν και το σωστό  θα  ήταν να προβούν σε αντικατάσταση  και  να  ζητήσουν και  συγνώμη για την ταλαιπωρία μου(είχε βγει  εκτός εγγύησης πλέον ) αφού ήταν δική τους υπαιτιότητα. Πως ΝΑ  ΒΡΩ ΤΟ  ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ?

Απάντησαν μετα  από  μέρες και  απανωτά  e mail

 

Αναφορικά με την συσκευή σας παρουσιάζει 2 εισαγωγές στο σύστημα μας.

Κατά την πρώτη εισαγωγή της παρουσιάστηκε βλάβη στο ηχείο της η οποία και αποκαταστάθηκε στα πλαίσια της εργοστασιακής της εγγύησης.

 

Κατά την δεύτερη εισαγωγή της στο τμήμα μας, η συσκευή παρουσίασε βλάβη στη καλωδιοταινία της.

Υπήρξε ενημέρωση για το κόστος διαχείρισης όπως και αποδοχή αυτού μέσω της αλυσίδας που επιλέξατε για την αποστολή της.

Εν συνεχεία προχωρήσαμε σε αντ/ση της καλωδιοταινίας και αποστολής της συσκευής.

 

Η ολοκλήρωση της διαχείρισης της από το τμήμα μας έχει ολοκληρωθεί με το αντίστοιχο κόστος.30 ε

 

Δεν είναι  όμως έτσι, επειδή  έτσι  ισχυρίζονται

Για μένα  είναι  κακές υπηρεσίες service , αγνόηση  του  καταναλωτή που  καλείτε να  πληρώσει  τη  νύφη  χωρίς δικαίωμα αντίδρασης

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...