Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι ακριβώς είναι αυτό που παίζεις 3 ώρες σε vr;

 

το τριωρακι για πλάκα φεύγει, είναι διάολος το vr, χάνεις και την αίσθηση του χρόνου. Η ψυχαγωγία ειδικά στα social games είναι σε τέτοιο επίπεδο που απλά δε το βγάζεις.,,, δεν είναι αναγκαστικά 1 παιχνίδι μόνο, πας από το ένα στο άλλο ανάλογα τα κέφια σου.

  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εδώ το κεφάλι σου ζυγίζει γύρω στα 5 κιλά, τα 400γρ του ριφτ σε πείραξαν; άλλοι έχουν τόσα σε μαλιά, γυαλιά και καπέλα. Υπάρχει κάποια μελέτη που να στηρίζει αυτό που λες; και επαναλαμβάνω, πείτε μου ένα παιχνίδι που να μπορεί να συγκινήσει σε επίπεδο gaming.

 

Πολύ σωστά το έγραψες, το κεφάλι που ζυγίζει 5 κιλά δεν δημιουργεί πρόβλημα? Μιά χαρά δημιουργεί, όταν κρατάς λάθος στάση και το βάρος πέφτει επάνω στον αυχένα. Τώρα εσύ προσθέτεις ακόμα ένα 10%, το οποίο αν έκανες Φυσική, γνωρίζεις πόσο αλλάζει τη Ροπή Δύναμης στον μοχλό που υπάρχει στον αυχένα σου.

 

Τα χρόνια προβλήματα δημιουργούνται από την ένταση της καταπόνησης + την συχνότητα αυτής. Μεγάλη ένταση με μικρή συχνότητα, σε βάθος χρόνου μπορεί να έχει ηπιότερα προβλήματα από ότι η μικρή ένταση με μεγάλη συχνότητα.

 

Οπότε δεν χρειάζεσαι μελέτες. Κοινή λογική χρειάζεσαι και να έχεις διαβάσει λίγο περι εργονομίας.

 

Ή δεν ξέρεις ότι η σταθερή εστίαση των ματιών σου σε τόσο μικρό εστιακό βάθος και για τόση πολύ ώρα, θα χαλάσει με τον καιρό την ελαστικότητα των φακών των ματιών σου.

 

Δυστυχώς για τα παραπάνω συνήθως ευαισθητοποιούμαστε αφού πάθουμε το πρόβλημα.....

  • Like 1
Δημοσ.

Εντάξει πολύ τραβηγμένα τα υποθετικά σου παραδείγματα.

 

Εκατομμύρια κόσμος εργάζεται κάπως έτσι (Σε διάφορα χειρωνακτικά επαγγέλματα)

 

after-collecting-tea-leaves-women-worker

 

14370157198_548292ca59_b.jpg

 

είδες πουθενά αυχενικά?

 

Φυσικά δεν αντιλέγω ότι μπορεί να υπάρξουν προβλήματα, αλλά περισσότερα προβλήματα διαβάζω για σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα και τενοντίτιδες από την κάκιστη εργονομία όλων των ΜΗ vertical mouse παρά για αυχενικά από την ελαφριά μάσκα.... VR.

 

Αυτό με τα μάτια με ενδιαφέρει, αν έχεις κάποια έγκυρη πηγή θα με ενδιέφερε να εμβαθύνω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

pentraks, γενικά για τα μάτια και οχι μόνο για την εστίαση που λέει και ο πάνθηρας, αν έχεις φακούς για το μπλε φως, όπως λες, μάλλον ξέρεις ήδη αρκετά...

Η διαφορά με το vr είναι οτι τρως το μπλε φως όχι απλά στην μάπα ( :-D ) αλλά μπροστά και μέσα στο μάτι. Οτι χειρότερο...

Σε λίγα χρόνια θα αρχίσουν να σκάνε χιλιάδες περιστατικά εκφύλισης ωχράς κηλίδας σε νεαρά άτομα που έπαιζαν vr, αλλά η ζημιά θα έχει ήδη γίνει.

Επεξ/σία από Bermudakias33
Δημοσ.

pentraks, γενικά για τα μάτια και οχι μόνο για την εστίαση που λέει και ο πάνθηρας, αν έχεις φακούς για το μπλε φως, όπως λες, μάλλον ξέρεις ήδη αρκετά...

Η διαφορά με το vr είναι οτι τρως το μπλε φως όχι απλά στην μάπα ( :-D ) αλλά μπροστά και μέσα στο μάτι. Οτι χειρότερο...

Σε λίγα χρόνια θα αρχίσουν να σκάνε χιλιάδες περιστατικά εκφύλισης ωχράς κηλίδας σε νεαρά άτομα που έπαιζαν vr, άλλα η ζημιά θα έχει ήδη γίνει.

 

Παραθέτω το παρακάτω λινκ για όσους έχουν ή αγοράσουν στο μέλλον VR head set, ακόμα κι αν δε φοράνε διορθωτικά γυαλιά μπορούν να παραγγείλουν ένα σετ φακών με φίλτρα μόνο (οχι διορθωτικοί φακοί δλδ) για το μπλε φως κλπ.  Η εταιρεία είναι αξιόπιστη και δοκιμασμένη, οι φακοί ήρθαν με Pouch και ειδικό πανάκι καθαρισμού. Μη περιμένετε άμεση αποστολή, είναι όλα custom. 

 

https://vr-lens-lab.com/blueguard-vr/

 

Περι προβλημάτων εστίασης και ελαστικότητας θέλω έγκυρες πληροφοριες όμως απο τον panther...

 

ΒΤW οι φακοί inserts μπαίνουν μπροστά από τα fresnel του headset οπότε δε ξεφεύγει μπλε φως προς καμμια κατεύθυνση.

Δημοσ.

Microsoft και Apple επενδυουν σε AR.

 

Με την παρουσιαση του νεου iphone και του ios 11 οπου ουσιαστικα μετατρεπει ολα τα υπαρχοντα iphones σε συσκευες AR η κουρσα για το AR μολις ξεκινησε.

 

Οσον αφορα το VR νομιζω ειναι υποδεέστερο του AR και γιαυτο θα απορροφηθει πληρως απο αυτο.

Δημοσ.

Εντάξει πολύ τραβηγμένα τα υποθετικά σου παραδείγματα.

 

Εκατομμύρια κόσμος εργάζεται κάπως έτσι (Σε διάφορα χειρωνακτικά επαγγέλματα)

 

after-collecting-tea-leaves-women-worker

 

 

είδες πουθενά αυχενικά?

 

 

Δεν μπορεί να μιλάς σοβαρά......

 

Αν μιλάς σοβαρά, να το ψάξεις καλύτερα, διότι πλανάσαι. Όσο για τα φίλτρα που αγόρασες για το μπλέ φώς, δεν αναιρούν την πρόωρη γύρανση των φακών σου από την διαρκή εστίαση σε πολύ μικρό εστιακό βάθος.

 

Σε κάθε περίπτωση δικιά σου είναι η υγεία σου. Εφόσον μπορέσεις να κρατήσεις μέτρο στην καταπόνηση στην οποία υποβάλεσαι καλώς. Σε αντίθετη περίπτωση δεν παίζει κανένα ρόλο τί λέω και τί λές. Απλά θα τα βρείς μπροστά σου....

 

Εγώ θα περιμένω υπομονετικά να βγεί η σωστή λύση VR/AR, αν βγεί ποτέ.

  • Like 1
Δημοσ.

Το μάτι δεν εστιάζει κοντά στο vr, εστιάζει μακριά, στο άπειρο. Γι'αυτό και χωρίς γυαλιά δεν βλέπεις καθαρά.

 

Επίσης για τα παιχνίδια μεταπηδάς άνετα από το ένα στο άλλο. Όταν έπαιζα το chronos άνετα έριχνα 3ωρα 4ωρα μέχρι να το τελειώσω. Elite dangerous επίσης έχω ρίξει ώρες συνεχόμενες, project cars, onward και άλλα. 

  • Like 1
Δημοσ.

 

https://vr-lens-lab.com/blueguard-vr/

 

 

ΒΤW οι φακοί inserts μπαίνουν μπροστά από τα fresnel του headset οπότε δε ξεφεύγει μπλε φως προς καμμια κατεύθυνση.

Δυστυχώς, το ποστ σου θα το διαβάσει μόνο το 0,0001% των κατόχων VR στην Ελλάδα. Η συντριπτική πλειοψηφία δεν έχει ιδέα και θα στραβωθεί στην κυριολεξία… 

Δημοσ.

Οσον αφορα το VR νομιζω ειναι υποδεέστερο του AR και γιαυτο θα απορροφηθει πληρως απο αυτο.

 

Δεν υπάρχει υποδεέστερο, είναι διαφορετικά πράγματα. 

Με το AR αλληλεπιδράς με το χώρο σου

Με το VR αλληλεπιδράς με ένα τεχνητό χώρο που μπορεί να είναι οτιδήποτε χωρά ο νους σου.

Είναι διαφορετικά πράγματα για διαφορετικές ανάγκες και εφαρμογές και μακάρι να ενσωματωθούν ταυτόχρονα στην ίδια συσκευή γιατί θα είναι το ιδανικό.

  • Like 2
Δημοσ.

Το μάτι δεν εστιάζει κοντά στο vr, εστιάζει μακριά, στο άπειρο. Γι'αυτό και χωρίς γυαλιά δεν βλέπεις καθαρά.

 

Oι φακοί που έχει το VR είναι εστιασμένοι στο άπειρο. Οι δικοί σου φακοί θα μείνουν αδρανείς στην ίδια θέση για όση ώρα χρησιμοποιείς το VR.

 

Οπότε ήταν λάθος η διατύπωσή μου για το μικρό εστιακό βάθος. Η ουσία όμως παραμένει η ίδια.

 

Τώρα θα μου πείς "Το ίδιο δεν συμβαίνει με τις τηλεοράσεις, τα μόνιτορς κλπ? Όση ώρα τα χαζεύουμε, δεν κρατούμε αδρανείς τους φακούς μας?" Ναί, αλλά σε εκείνες τις συσκευές αρκεί να ρίξεις μιά ματιά αλλού για να δραστηριοποιήσεις τους φακούς σου. Στο VR όλο το οπτικό σου πεδίο είναι κλειδωμένο στη συσκευή για όση ώρα τη χρησιμοποιείς.

Δημοσ.

Με λίγα λόγια, το VR στην σημερινή μορφή του, δημιουργεί προβλήματα υγείας και είναι αναποτελεσματικό διότι δεν προσφέρει καν την διασκέδαση που ισχυρίζεται.

Μάπα παιχνίδια με ελάχιστους developers να ασχολούνται.

Τo hardcore gaming δεν μπορεί καν να έχει θέση σε αυτή την πλατφόρμα.

 

Η μεγάλη μάζα πιστεύει ότι η πολύωρη ενασχόληση με VR, απλά δημιουργεί ζαλάδα, οι συνέπιες όμως είναι πολύ πιο επικίνδυνες και κυρίως, πολύ πιο μόνιμες.

Όποιος χρησιμοποίει VR με τις σημερινές τεχνολογίες, θέτει μακροπρόθεσμα σε θανάσιμο κίνδυνο τα μάτια του και όχι μόνο.

 

Στην σημερινή εποχή, της εύκολης πληροφόρησης δεν υπάρχει η δικαιολογία της άγνοιας.

Θα είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για το κακό που θα προκαλέσετε στον εαυτό σας.

Δημοσ.

Η απάντηση ή μάλλον και το δικό μας συμπέρασμα περιγράφεται στην τελευταία παράγραφο του άρθρου. Η αγορά ακόμα δεν είναι σε θέση να πείσει επαρκώς να πιάσουν τόπο τα χρήματα που δαπανούμε...οπότε υπομονή...

Δημοσ.

Καλά που υπάρχουν οι γκουρού του Insomnia και κατερριψαν το VR  κρίνοντας το ακατάλληλο για λόγους υγείας και λόγω μη ψυχαγωγίας.

 

Η άγνοια στο μεγαλείο της!

 

 

Καλή συνέχεια σε όλους....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...