Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2017 Αν του την είχαν σβήσει και έγραφε στο αντίστοιχο post ότι ολοκληρώθηκε θα του έλεγα να στείλει pm σε mod.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 To ξαναγράφω, γιατί εξακολουθούμε να δεχόμαστε αναφορές για τον ίδιο λόγο: Είναι αδύνατο να διαγραφεί η αξιολόγηση άλλου μέλους επειδή μας διαβεβαιώνετε πως έχετε συνεννοηθεί και μέχρι να καταλήξετε κάπου "ας σβηστούν οι αξιολογήσεις". Κανονικά, καμία αξιολόγηση δεν διαγράφεται, εκτός κι αν συντρέχουν πολύ συγκεκριμένοι λόγοι. Πρακτικά, τρεις είναι οι περιπτώσεις: 1. Δημοσίευση προσωπικών δεδομένων (όχι όμως να σας βάλει κάποιος αρνητική και να ζητάτε να διαγραφεί "λόγω προσωπικών δεδομένων" επειδή -για παράδειγμα- αναφέρει το μικρό σας όνομα, ενώ στις προηγούμενες θετικές σας άλλα μέλη ευχαριστούν με το όνομά σας. Ή παντού αντίρρηση, ή πουθενά, όχι επιλεκτικά, ανάλογα με το χρώμα της αξιολόγησης). 2. Μη κόσμια διατύπωση. Όλα τα δίκια του κόσμου να έχετε, η αξιολόγηση θα σβηστεί. 3. Αξιολόγηση σε λάθος χρήστη λόγω παρόμοιου nick. Γι' αυτό και λέμε πάντα μην βιάζεστε να αξιολογήσετε. Δεν χάθηκε ο κόσμος αν περιμένετε να παραλάβετε και να δείτε 1-2 μέρες αν λειτουργεί το αντικείμενο που παραλάβατε σωστά. Πλακώνεστε στα "άριστος, συστήνω ανεπιφύλακτα", ενίοτε πριν καν παραλάβετε, κι όταν το ανεπιφύλακτα αποδεικνύεται πως δεν είναι και τόσο ανεπιφύλακτο, κατακλυζόμαστε από αναφορές... Σε κάθε περίπτωση, εφόσον έχετε ανταλλάξει αξιολογήσεις και θέλετε να σβηστούν και οι δύο, θα πρέπει να το ζητήσει το κάθε μέλος ξεχωριστά. 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις