Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ηξερα τιποτα για αυτη τη δυνατοτητα ουτε μπορω ακομα να την αξιολογησω.

Ειχα παρει γαι αλλο θεμα τον ΟΤΕ και ο υπαλληλος με ρωτησε αν ξερω για αυτη τη δυνατοτητα και με επιασε ...αδιαβαστο.

 

Μου ειπε οτι ειναι ενα εξυπνο συστημα (απο οτι διαβασα κατι αλλο ειναι ...) για να μην με καλουν μεσημεριατικα ή αλλες ωρες για προωθηση προϊοντων.

 

Κατα συμπωση πριν λιγο με ειχαν παρει απο wind.

 

Ευτυχως με εταιρειες σταθερης τους λεω οτι εχω vdsl με isdn που μονο ο ΟΤΕ δινει σε ιδιωτες και σταματαει εκει το μπλα μπλα.

 

Εχει καποιος εμπειρια απο αυτη την δωρεαν υπηρεσια και τι αποτελεσμα εχει ? Ποιες κλισεις αφορα ?Μπορει να αφορα και κινητη τηλεφωνια ?

 

Ευχαριστω.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Το έχω κάνει εδώ και περίπου 1 χρόνο και έχω ηρεμήσει...

Ναι ισχύει κανονικά και για κινητά

Θέλει μόνο να κάνεις υπομονή 1 μήνα απ την στιγμή που θα καταχωρηθεί το αίτημα σου ωστε να ανανεώσουν τις λίστες τους οι εταιρείες, απο κει και πέρα έτσι και σε καλέσει κάποιος τον γαμωσταυρίζεις άνετα, συγκεντώνεις στοιχεία (Όνομα υπαλλήλου, τηλέφωνο, εταιρεία που κάλεσε) και κάνεις καταγγελία κάπου, δεν θυμάμαι που :P

 

 

Ps Ωραία *στια σκέφτηκε ο ΟΤΕ, συμβουλέυει τους πελάτες του να γραφτούν στο μητρώο 11 ωστε να μην μπορούν να δεχθούν προσφορές απ τα υπόλοιπα δίκτυα! ΘΕΟΣ!

  • Like 4
Δημοσ.

Ναι μπορείς να το κάνεις σε οποιονδήποτε πάροχο σταθερής ή κινητής και αν είσαι

Δημιουργείται μια λίστα μετά με όλους όσουν έχουν μπει σ αυτο το μητρώο, και αυτή την λίστα θα πρέπει να την συμβουλεύονται όλα τα τηλεφωνικά κέντρα που κάνουν τηλεφωνικές προωθήσεις προϊόντων, φυσικά οι εισπρακτικές εξαιρούνται! Αυτή την λίστα θα πρέπει να την ανανεώνουν τα κέντρα αυτά τουλάχιστον μια φορά ανα 30 ημέρες

 

Με την *στια που είπα εννοούσα πως ο ίδιος ο ΟΤΕ ενημερώνει τους πελάτες του για την συγκεκριμένη υπηρεσία ωστε να την ενεργοποιήσουν όσοι περισσότεροι συνδρομητές του γίνεται και έτσι αυτόματα να πάψουν να δέχονται προσφορές απο ανταγωνιστές του :P

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είναι υπηρεσία Γιάννη αλλά νόμος που υποχρεώνεις τις εταιρίες να έχουν μια λίστα από τους συνδρομητές που δεν επιθυμούν να λαμβάνουν διαφημιστικές κλήσεις και προστατεύει τους πολίτες από το ανελέητο σπάμ για ότι μαλακια υπάρχει.

Εχω κάνει εγγραφή στο μητρώο 11 εδώ και κανά χρόνο και οι κλήσεις έχουν μειωθεί κατά 90% περίπου.

Όσοι πάρουν με το που τους αναφέρω ότι είμαι στο μητρώο 11 αρχίζουν τα συγγνώμη και ότι δεν θα ξανά ενοχλήσουν.

  • Like 7
Δημοσ.

και κάνεις καταγγελία κάπου, δεν θυμάμαι που :P

 

Στην ΑΠΔΠΧ.

 

Ps Ωραία *στια σκέφτηκε ο ΟΤΕ, συμβουλέυει τους πελάτες του να γραφτούν στο μητρώο 11 ωστε να μην μπορούν να δεχθούν προσφορές απ τα υπόλοιπα δίκτυα! ΘΕΟΣ!

 

Και ούτε από την cosmote επίσης, άρα άκυρος ο συλλογισμός σου.

(καλά κάνει, όποτε το κάνει, και μακάρι να το κάνανε όλοι οι πάροχοι)

Δημοσ.

Δεν είναι υπηρεσία Γιάννη αλλά νόμος που υποχρεώνεις τις εταιρίες να έχουν μια λίστα από τους συνδρομητές που δεν επιθυμούν να λαμβάνουν διαφημιστικές κλήσεις και προστατεύει τους πολίτες από το ανελέητο σπάμ για ότι μαλακια υπάρχει.

Εγώ κάνει εγγραφή στο μητρώο 11 εδώ και κανά χρόνο και οι κλήσεις έχουν μειωθεί κατά 90% περίπου.

Όσοι πάρουν με το που τους αναφέρω ότι είμαι στο μητρώο 11 αρχίζουν τα συγγνώμη και ότι δεν θα ξανά ενοχλήσουν.

 

 

Ευχαριστω.Για αυτο εγραψα

 

Μου ειπε οτι ειναι ενα εξυπνο συστημα (απο οτι διαβασα κατι αλλο ειναι ...)

 

Αυριο θα παρω και την Vodafone που εχω για κινητα .

Δημοσ.

Και ούτε από την cosmote επίσης, άρα άκυρος ο συλλογισμός σου.

(καλά κάνει, όποτε το κάνει, και μακάρι να το κάνανε όλοι οι πάροχοι)

Ναι απ την καλή του την καρδιά ενημέρωσε ο τηλεφωνητής τον ts για το μητρώο 11 :P

Αν τους έννοιαζε αυτό που λες πάλι δεν θα τολμούσε να του πει κουβέντα, τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ :)

Δημοσ.

Όσοι πάρουν με το που τους αναφέρω ότι είμαι στο μητρώο 11 αρχίζουν τα συγγνώμη και ότι δεν θα ξανά ενοχλήσουν.

 

Αυτό ακριβώς! Αν κι έχω να δεχτώ προωθητική κλήση πάρα πολύ καιρό, αν ξεφύγει κανένας, με το που ξεκινάει το ποίημα τους λέω ότι ο αριθμός μου βρίσκεται στο μητρώο 11 και λήγει εκεί. Ούτε να σε πρήξουν, ούτε να βρίζεις εσύ, ούτε τίποτα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστω.Για αυτο εγραψα

 

Μου ειπε οτι ειναι ενα εξυπνο συστημα (απο οτι διαβασα κατι αλλο ειναι ...)

 

Γιάννη, δες περισσότερα εδώ.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Απο οτι διαβασα δεν αφορα ομως εισπρακτικες εταιρειες αν δεν κανω λαθος .

Από αυτές δεν σε σώζει τίποτα.

  • Like 2
Δημοσ.

Απο οτι διαβασα δεν αφορα ομως εισπρακτικες εταιρειες αν δεν κανω λαθος .

 

Οι εισπρακτικές δεν κάνουν προώθηση προιόντων. Όμως κι αυτές θα πρέπει να υπακούν στα παρακάτω. Εάν δεν υπακούν τότε θα πρέπει να πράξει κάποιος ανάλογα.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλά πόσο συχνά σας καλούν που να χρειάζεται να μπείτε σε μητρώο για να το αποφύγετε ;

 

Από τη στιγμή κιόλας που εξαιρούνται οι εισπρακτικές που είναι οι επί το πλείστον ενοχλητικές και επίμονες.

 

Για προώθηση έχω παρατηρήσει ότι πλέον παίρνουν πολύ σπάνια (δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ότι πάντα ρίχνω άκυρο)

και επίσης αν θες και έχεις χρόνο τους ακούς αφού κατά καιρούς μπορεί να έχουν κάποιο καλό πακέτο άμα δε θες ή άμα το πακέτο δεν αξίζει τους λες δεν ενδιαφέρομαι και το κλείνεις, σιγά την ενόχληση. 

 

 

Δημοσ.

Είναι μέχρι να ανακαλύψει το κινητό σου η vodafone...

Εγώ προσωπικά εξαιτίας της ενεργοποίησα το μητρώο 11 στο κινητό μου  :P  :P

3 το μεσημέρι το τελευταίο που θέλω να μάθω είναι για τα 50mb παραπάνω που θα μου δώσει στο δικό της συμβόλαιο

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...