Προς το περιεχόμενο

Κίνα: Σχέδιο για την πλήρη απαγόρευση πώλησης Ι.Χ. με κινητήρες εσωτερικής καύσης


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 δεν ξέρεις αν θα υπάρχουν πόλεις στο μέλλον όπως πάμε, γιατί με την κατάρρευση της μεσαίας τάξης που εξελίσσεται τα τελευταία χρόνια σε όλο τον πλανήτη και όλες τις χώρες αν είναι να ζούνε σε αυτά τα όνειρα που λες οι λίγοι και εμείς παραδίπλα σε συνθήκες ομόνοιας να το χέσω, και μην νομίζεις ότι αυτό δεν γίνεται , τράβα δες αίγυπτο , κάτι άλλες χώρες που είναι οι μεγαλουπόλεις στην χλείδα και παρά δίπλα οι παράγκες που ζούνε οι εργάτες......

μην πας πολύ μακριά, για πήγαινε καμιά βόλτα γύρω από την ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη κάνα Ασπρόπυργο κάνα Μενίδι, απλά εδώ οι τηλεοράσεις τα δείχνουν αν πέσει κάνα πιστολίδι μόνο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καίνε ρεύμα για κουνηθούν. Πού το βρίσκουν το ρεύμα; Σε εργοστάσια παραγωγής. Τα εργοστάσια παραγωγής πως παράγουν ρεύμα; Μήπως καίνε λιγνίτη ή είναι πυρηνικά; Και τα δύο παράγουν ΡΥΠΑΝΣΗ. Σε τι ποσοστό τροφοδοτείται το εθνικό δίκτυο ηλεκτροδότησης της Κίνας το ανανεώσιμες πηγές ενέργειας; Οι μπαταρίες των ηλεκτροκίνητων δεν είναι απο ορυκτά μέταλλα; Δε χρησιμοποείται χοντρικά πλαστικό και κράμα αλουμινίου για την κατασκευή τους;

Τι θέλω να πω με όλα αυτά: Τα ηλεκτροκίνητα δεν μειώνουν τη ρύπανση του περιβάλλοντος απλά μειώνουν τη ρύπανση ΜΕΣΑ στην πόλη όπου και κινούνται. Τα ηλεκτροκίνητα θα σταματήσουν να ρυπαίνουν όταν η φόρτιση τους γίνεται απο ρεύμα παραγμένο μέσω ανανεώσιμων. Σε κάθε άλλη περίπτωση η αγορά τους δεν είναι πράξη οικολογικής συνείδησης αλλά marketing

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καίνε ρεύμα για κουνηθούν. Πού το βρίσκουν το ρεύμα; Σε εργοστάσια παραγωγής. Τα εργοστάσια παραγωγής πως παράγουν ρεύμα; Μήπως καίνε λιγνίτη ή είναι πυρηνικά; Και τα δύο παράγουν ΡΥΠΑΝΣΗ. Σε τι ποσοστό τροφοδοτείται το εθνικό δίκτυο ηλεκτροδότησης της Κίνας το ανανεώσιμες πηγές ενέργειας; Οι μπαταρίες των ηλεκτροκίνητων δεν είναι απο ορυκτά μέταλλα; Δε χρησιμοποείται χοντρικά πλαστικό και κράμα αλουμινίου για την κατασκευή τους;

 

Τι θέλω να πω με όλα αυτά: Τα ηλεκτροκίνητα δεν μειώνουν τη ρύπανση του περιβάλλοντος απλά μειώνουν τη ρύπανση ΜΕΣΑ στην πόλη όπου και κινούνται. Τα ηλεκτροκίνητα θα σταματήσουν να ρυπαίνουν όταν η φόρτιση τους γίνεται απο ρεύμα παραγμένο μέσω ανανεώσιμων. Σε κάθε άλλη περίπτωση η αγορά τους δεν είναι πράξη οικολογικής συνείδησης αλλά marketing

 

Σε καθετοποιημένες μονάδες παραγωγής ενέργειας μπορείς να κάνεις πολύ καλύτερη διαχείριση ρύπων και εγκλωβισμό διοξειδίου του άθρακα σε σχέση με ένα σαπιο VW. Επίσης επειδή απο αυτές τις μονάδες δεν έχεις και άπειρες (ποσες έχουμε στην Ελλάδα πχ? 5-10 μαζι με τις μικρές? ), μπορείς να τις ελέγχεις συνεχώς. Τον αγρότη που έχει το Datsun απο το 80 και καιει τα άντερά του, πώς να τον ελέγξεις 24/7?

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κόψε μια βόλτα στην επαρχιακή Γαλλία και μελαγχόλησε μόλις γυρίσεις...

 

 

άραγε, τα αφρικανικά ορυχεία που καβατζώσανε τα τελευταία χρόνια οι κινέζοι επαρκούν για την πρώτη ύλη τόσων μπαταρίων? αν ναι, θα τρίβουμε τα μάτια σχετικά σύντομα αν κάνουν τέτοια νομοθετική μαγκιά-μερικές φορές η μη-"Δημοκρατία" έχει κάποια πλεονεκτήματα, ειδικά αν συμβαδίζουν με διατάραξη κατεστημένου προερχόμενου από άλλες Δυνάμεις

Θετική η όποια εξέλιξη. Αλλά πιστεύω ότι το κάνουν ξεκάθαρα για να μην πεθάνουν από την φρικιαστική ρύπανση του αέρα που προκαλεί κυριολεκτικά ομίχλες πάνω από τις πόλεις τους. Δεν το κάνουν από καλή καρδιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θετική η όποια εξέλιξη. Αλλά πιστεύω ότι το κάνουν ξεκάθαρα για να μην πεθάνουν από την φρικιαστική ρύπανση του αέρα που προκαλεί κυριολεκτικά ομίχλες πάνω από τις πόλεις τους. Δεν το κάνουν από καλή καρδιά.

https://www.technologyreview.com/s/601093/china-is-on-an-epic-solar-power-binge/

 

Είναι ήδη η πρώτη χώρα σε φωτοβολταϊκά και θα προσθέτει 15-20 Γιγαβατ (περίπου 2 Ελλάδες με όλα τα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας) το χρόνο για την επόμενη 5ετία.

Άσε τους άλλους να σκοτώνονται για πετρέλαια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, αυτονομία μηδεν. Να θες να πας μεγάλο ταξίδι και απλά να μην μπορείς. Μετά σε ωθούν σε άλλες λύσεις τύπου αεροπλάνο, τρένο κτλ κτλ. Θεωρώ πως ακόμα είναι νωρίς για φουλ ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Έχουν πολύ εξέλιξη ακόμα.

 

500km αυτονομία που έχουν τα Tesla δε σου φτάνει. Επίσης να σου πω τη μαγική λέξη: Ταχυφορτιστές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα με το αυτοκίνητο (από τις πιο κακοδημιουργημενες κατά την γνώμη μου εφευρέσεις) είναι ότι αν θέλεις πχ να πας στην δουλειά σου κουβαλάς μαζί σου και ένα ή ενάμιση τόνο. Το μηχανάκι απ την άλλη αν εξαιρέσεις την έκθεση στις καιρικές συνθήκες και την ασφάλεια είναι μακράν οικονομικότερο. Τέλος η ιδανική λύση είναι ηλεκτρικά μέσα μεταφοράς (ποδήλατο, μηχανή, αυτοκίνητο) αλλά πάντα σε μέγεθος ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καίνε ρεύμα για κουνηθούν. Πού το βρίσκουν το ρεύμα; Σε εργοστάσια παραγωγής. Τα εργοστάσια παραγωγής πως παράγουν ρεύμα; Μήπως καίνε λιγνίτη ή είναι πυρηνικά; Και τα δύο παράγουν ΡΥΠΑΝΣΗ. Σε τι ποσοστό τροφοδοτείται το εθνικό δίκτυο ηλεκτροδότησης της Κίνας το ανανεώσιμες πηγές ενέργειας; Οι μπαταρίες των ηλεκτροκίνητων δεν είναι απο ορυκτά μέταλλα; Δε χρησιμοποείται χοντρικά πλαστικό και κράμα αλουμινίου για την κατασκευή τους;

 

Τι θέλω να πω με όλα αυτά: Τα ηλεκτροκίνητα δεν μειώνουν τη ρύπανση του περιβάλλοντος απλά μειώνουν τη ρύπανση ΜΕΣΑ στην πόλη όπου και κινούνται. Τα ηλεκτροκίνητα θα σταματήσουν να ρυπαίνουν όταν η φόρτιση τους γίνεται απο ρεύμα παραγμένο μέσω ανανεώσιμων. Σε κάθε άλλη περίπτωση η αγορά τους δεν είναι πράξη οικολογικής συνείδησης αλλά marketing

Eτσι ειναι αλλα αυτα τα αντιλαμβανονται λιγοι.

Στην Σιγκαπουρη καποιος εφερε Tesla και πληρωσε 10.000 ευρώ πρασινους δασμους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καίνε ρεύμα για κουνηθούν. Πού το βρίσκουν το ρεύμα; Σε εργοστάσια παραγωγής. Τα εργοστάσια παραγωγής πως παράγουν ρεύμα; Μήπως καίνε λιγνίτη ή είναι πυρηνικά; Και τα δύο παράγουν ΡΥΠΑΝΣΗ. Σε τι ποσοστό τροφοδοτείται το εθνικό δίκτυο ηλεκτροδότησης της Κίνας το ανανεώσιμες πηγές ενέργειας; Οι μπαταρίες των ηλεκτροκίνητων δεν είναι απο ορυκτά μέταλλα; Δε χρησιμοποείται χοντρικά πλαστικό και κράμα αλουμινίου για την κατασκευή τους;

 

Τι θέλω να πω με όλα αυτά: Τα ηλεκτροκίνητα δεν μειώνουν τη ρύπανση του περιβάλλοντος απλά μειώνουν τη ρύπανση ΜΕΣΑ στην πόλη όπου και κινούνται. Τα ηλεκτροκίνητα θα σταματήσουν να ρυπαίνουν όταν η φόρτιση τους γίνεται απο ρεύμα παραγμένο μέσω ανανεώσιμων. Σε κάθε άλλη περίπτωση η αγορά τους δεν είναι πράξη οικολογικής συνείδησης αλλά marketing

τα πυρηνικά δεν έχουν ρύπους , μόνο την διαχείριση μετά των ραδιενεργών αποβλήτων που είναι ένα τίποτα μπροστά στην καύση άνθρακα σε κόστος και επιβάρυνση αν γίνει σωστά, επίσης οι μόνες άμεσες εκπομπές στο περιβάλλον είναι ατμός.

πιο καθαρά απο πυρηνικά δεν είναι ούτε τα απε λόγο κόστους και διαδικασίας κατασκευής/συντήρισης σε σχέση με το ρεύμα που παράγουν, μόνο μην πάθει ζημιά το εργοστάσιο, τότε δεν είναι καθαρά τα πυρηνικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι πόλεις του μέλλοντος θα είναι πιο αθόρυβες και πιο καθαρές. Κάποτε, όταν πάρουμε στα σοβαρά την αρχιτεκτονική, διακόσμηση και την αξία του πράσινου θα έχουμε τις πόλεις που βλέπουμε σε sci-fi ταινίες

Μου φαίνεται περισσότερο σε Blade Runner, Judge Dredd η Fallout το βλέπω το πράγμα.

 

Τότε βέβαια θα αναγκαζόμαστε να πληρώνουμε "Μπλε" φόρους διότι η ανακύκλωση μπαταριών θα ζημιώνει το περιβάλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eτσι ειναι αλλα αυτα τα αντιλαμβανονται λιγοι.

Στην Σιγκαπουρη καποιος εφερε Tesla και πληρωσε 10.000 ευρώ πρασινους δασμους.

Ένας ήτανε και έφαγε 15,000

 

http://www.straitstimes.com/singapore/transport/two-tesla-cars-imported-into-singapore-granted-tax-breaks

 

Τώρα βέβαια δίνουν Rebates

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...