Heatspreader Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Πρέπει να καταλάβει ο κόσμος, ότι τον πελάτη δεν τον αφορά από που αγοράζει το μαγαζί, αν έκανε λάθος ο προμηθευτής (όπως στη δική μου περίπτωση με την Asrock Killer SLI Z370 WiFi) που μου είπαν ότι έχει γίνει λάθος από τον προμηθευτή με τον κωδικό και την ονομασία, κλπ. Ο πελάτης πληρώνει την Vodafone, δεν τον απασχολεί αν η Vodafone χρησιμοποιεί εξοπλισμό του ΟΤΕ. Ο πελάτης έχει να κάνει με εκείνον που έδωσε τα χρήματα του. Από εκεί και πέρα όλα τα άλλα είναι εσωτερικά ζητήματα των καταστημάτων. Μπορεί ο προμηθευτής να είναι μπατζανάκης του ιδιοκτήτη του καταστήματος, μπορεί να του τα χαρίζει, μπορεί να πήρε φωτιά και να ανατινάχτηκε, χίλια δύο. Κάποιες εταιρίες όπως η Logitech, η Corsair, κλπ, προσφέρουν απευθείας RMA και μπράβο τους. Το να ασχοληθεί ωστόσο κάποιος πελάτης αντί για το κατάστημα με τον κατασκευαστή, είναι στην διακριτική του ευχέρεια. Βλάχικα και απλά, κουμπάρε από εσένα το πήρα, δεν ξέρω τι θα κάνεις και τι μου λες. Οι επιλογές είναι ξεκάθαρες.Έχεις αγοράσει μία 390.1) Θες ακριβώς την ίδια κάρτα επειδή έχεις κάνει Crossfire και το PC σου το έχεις σε έκθεση με τους ομορφότερους υπολογιστές, οπότε θες να είναι ακριβώς η ίδια. Ούτε ένα αυτοκόλλητο διαφορετικό. 2) Κάνεις υποχώρηση και δέχεσαι μία κάρτα ίδιων ή καλύτερων επιδόσεων. Το κόστος που έχει η κάρτα δεν με ενδιαφέρει. Μπορεί να έχει 1000€ παραπάνω, μπορεί να είναι στη μισή τιμή. Είναι στην διακριτική ευχέρεια του πελάτη. Βλέπει Charts, βλέπει Reviews και αν του κάνει η προσφορά του καταστήματος συνεχίζει, αλλιώς ζητάει μία άλλη. 3) Δεν έχουν την ίδια κάρτα και από τη στιγμή που δεν τον ενδιαφέρει το "2", ζητάει τα χρήματα του πίσω.Τα πράγματα είναι απλά. Τώρα πώς γίνεται σε τόσες σελίδες να ασχολούμαστε με το τι κάνει η Sapphire και από που ψωνίζει το κατάστημα δεν καταλαβαίνω πως γίνεται. Και εγώ είχα στείλει στην Sapphire τότε για να δω τι γίνεται, αλλά μέχρι εκεί. Μου είπε η εταιρία ότι δεν ασχολείται με RMA (νομίζω μόνο σε περίπτωση που έχει κλείσει το κατάστημα). Να γνωρίζετε τα δικαιώματα σας και με ψυχραιμία και αποφασιστικότητα, χωρίς φωνές, κλπ προχωράτε. Αν λέτε πολλά λόγια ο υπάλληλος το εκλαμβάνει ως γκρίνια και δεν ασχολείται. Ήρεμα και απλά κάνετε τις προσφορές σας με βάση τα δικαιώματα σας.Αν παρόλα αυτά το κατάστημα δεν κάνει ότι πρέπει να κάνει, τι να πω; Δεν μου έχει τύχει ποτέ. Μπορεί έστω και δύσκολα να βγάζω πάντα άκρη, αλλά πάντα γνωρίζω ακριβώς τα δικαιώματα μου. Να και άλλο κατάστημα, κλασσική περίπτωση μικρού και φθηνού σκρουτζομάγαζου: Η κριτική που έβαλα. Στις 29/09/2017 αγόρασα από το κατάστημα E-Deal τον SSD της Samsung 850 Evo 250GB. Ύστερα από ερώτηση που έκανα στο κατάστημα, με ενημέρωσαν πως ο δίσκος έχει 6 μήνες εγγύηση κάτι που έρχεται σε αντίθεση με το νόμο, αλλά και με τον κατασκευαστή.Site κατασκευαστή MZ-75E250 (250 GB):http://www.samsung.com/semiconductor/minisite/ssd/product/consumer/850evo.htmlΟ κατασκευαστής μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του, αναφέρει πως έχει 5 χρόνια εγγύηση ο συγκεκριμένος δίσκος. "Τα προϊόντα έχουν εγγύηση τουλάχιστον ένα έτος για βλάβη που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια της χρήστης του προϊόντος (χωρίς υπαιτιότητα του χρήστη) και δύο έτη για ελάττωμα το οποίο υπήρχε εξαρχής και ο χρήστης δεν το είχε αντιληφθεί." Όταν επέμεινα στην ερώτηση γιατί έχει μόνο 6 μήνες εγγύηση μου απάντησαν πως αυτή την ενημέρωση έχουν. Η σύμβαση γίνεται μεταξύ του αγοραστή και του καταστήματος και η χρονική διάρκεια της εγγύησης που ορίζει ο νόμος αφορά αυτή τη σύμβαση. Η σχέση του κατασκευαστή ή προμηθευτή με το κατάστημα δεν αφορούν τον πελάτη, είναι εσωτερικό ζήτημα του καταστήματος. Ωστόσο ο κατασκευαστής ορίζει ξεκάθαρα την εγγύηση του προϊόντος και σε αυτή την περίπτωση το κατάστημα θα πρέπει να συμμορφώνεται με την συγκεκριμένη διάρκεια. Το κατάστημα είναι τουλάχιστον αναξιόπιστο από τη στιγμή που δεν τηρεί ούτε καν τα ελάχιστα σχετικά με την εγγύηση. Επεξ/σία 1 Δεκεμβρίου 2017 από Heatspreader 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GoldenAssassin Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Φιλε σε λυπαμαι που εισαι ενα 6μηνο χωρις καρτα. Γενικα μην ακους εδω το μακρυ και το κοντο του καθε ενα. Εσυ θα μιλας μονο με το Digital Master και κανεναν αλλον. Παρε τηλεφωνο κι οχι email, ΤΗΛΕΦΩΝΟ και πες τους οτι δεν με ενδιαφερει τι θα κανετε η θα μου δωσετε το ποσο που πληρωσα η καρτα ιδια/ισαξια. Ειδαλλως θα εχετε απο δευτέρα νομικη καταγγελια. Τριξε λιγο τα δοντια και ξεμπλεχνεις. Τι καθεσαι εδω και παπαρολογουμε και χανεις το χρονο σου αδικα. Φιλικα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
glazos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Φιλε σε λυπαμαι που εισαι ενα 6μηνο χωρις καρτα. Γενικα μην ακους εδω το μακρυ και το κοντο του καθε ενα. Εσυ θα μιλας μονο με το Digital Master και κανεναν αλλον. Παρε τηλεφωνο κι οχι email, ΤΗΛΕΦΩΝΟ και πες τους οτι δεν με ενδιαφερει τι θα κανετε η θα μου δωσετε το ποσο που πληρωσα η καρτα ιδια/ισαξια. Ειδαλλως θα εχετε απο δευτέρα νομικη καταγγελια. Τριξε λιγο τα δοντια και ξεμπλεχνεις. Τι καθεσαι εδω και παπαρολογουμε και χανεις το χρονο σου αδικα. Φιλικα... Έγραψε το μακρύ και το κοντό του.... Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2017 από glazos 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sxetikos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπερα να πω και εγω την γνωμη μου-εμπειρια που ειχα με μια τηλεοραση Hitachi πριν 17 χρονια περιπου.Μετα απο 3-4 μερες αγορας της τηλεορασης ξεκινησανε τα προβληματα εκει που λειτουργουσε κανονικα ξαφνικα και χωρις λογο εκλεινε (λογικα καποιο κυκλωμα προστασιας).Μετα απο ενα χρονο σχεδον με ατελειωτα τηλ με το καταστημα την αντιπροσωπια και τον διευθυντη της αντιπροσωπειας και φυσικα το πηγενε ελα της τηλεορασης στο σερβις, φανταστειτε οτι ζυγιζε περιπου 100 κιλα και εγω να εχω πληρωσει ενα αρκετα σεβαστο ποσο για την εποχη για ενα προιον το οποιο ηταν ελλατωματικο απο την αρχη της αγορας μονο με την βοηθεια του ΙΝΚΑ εβγαλα ακρη.Ο συμβιβασμος απο την μερια της Hitachi μετα απο επικοινωνια του ΙΝΚΑ ηταν αγορα αλλης τηλεορασης με πιστωση του ποσου που ειχα πληρωσει αλλιως επιστροφη των χρηματων απο το καταστημα. Περιχαρης και μετα απο ερευνα αγορας πηγαινω στο καταστημα, η τηλεοραση που ειχα βρει αλλου για να αντικατασω την δικια μου ειχε διαφορα τιμης στο συγκεκριμενο καταστημα και εγω δεν ειχα προθεση να την πληρωσω οποτε και ζητησα τα χρηματα μου πισω πραγμα που το καταστημα δεν δεχοταν για κανενα λογο.Με λιγα λογια ειχα γινει μπαλακι απο το καταστημα και την αντιπροσωπια, η λυση βρεθηκε τοτε με ενα εξωδικο, αν θυμαμαι καλα την επομενη μερα απο το εξωδικο με πηρανε τηλ. απο το καταστημα και με "παρακαλεσανε" να μου φερουν την τηλεοραση που ειχα επιλεξει η να περασω απο το καταστημα για επιστροφη του ποσου.Βαση αυτης της εμπειριας πιστευω οτι θα πρεπει να μιλησεις με ενα δικηγορο η το ΙΝΚΑ και σιγουρα θα πρεπει τουλαχιστον να φτασεις μεχρι το εξωδικο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mkp Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Φιλε σε λυπαμαι που εισαι ενα 6μηνο χωρις καρτα. Γενικα μην ακους εδω το μακρυ και το κοντο του καθε ενα. Εσυ θα μιλας μονο με το Digital Master και κανεναν αλλον. Παρε τηλεφωνο κι οχι email, ΤΗΛΕΦΩΝΟ και πες τους οτι δεν με ενδιαφερει τι θα κανετε η θα μου δωσετε το ποσο που πληρωσα η καρτα ιδια/ισαξια. Ειδαλλως θα εχετε απο δευτέρα νομικη καταγγελια. Τριξε λιγο τα δοντια και ξεμπλεχνεις. Τι καθεσαι εδω και παπαρολογουμε και χανεις το χρονο σου αδικα. Φιλικα... Τα έχω κάνει όλα αυτά που λες (και ακόμα περισσότερα) άπλα από πλευράς τους είναι ανένδοτοι. Επίσης το συγκεκριμένο κατάστημα έχει αρκετές καταγγελίες στο συνήγορο του καταναλωτή, οπότε καταλαβαίνεις ότι είναι η στρατηγική τους να συμπεριφέρονται εστί σε θέματα εγγυήσεων. Τώρα τι σόϊ στρατηγική είναι αυτή δεν το έχω καταλάβει μπορεί να κερδίζουν κάτι εκείνη την στιγμή άλα μετά χάνουν αρκετή πελατεία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mindtrapper Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Αν το μόνο που νοιάζει τον καταναλωτή είναι η απόλυτη χαμηλότερη τιμή, ακόμα και στο σεντ, τότε δεν χάνουν πελατεία. Αν είχαμε καταναλωτική συνείδηση θα έχαναν, αλλά δεν έχουμε. Είναι και το skroutz πλατφόρμα promotion καταστημάτων αντί για εργαλείο του καταναλωτή (no negative reviews), έδεσε το γλυκό. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mkp Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Αν το μόνο που νοιάζει τον καταναλωτή είναι η απόλυτη χαμηλότερη τιμή, ακόμα και στο σεντ, τότε δεν χάνουν πελατεία. Αν είχαμε καταναλωτική συνείδηση θα έχαναν, αλλά δεν έχουμε. Είναι και το skroutz πλατφόρμα promotion καταστημάτων αντί για εργαλείο του καταναλωτή (no negative reviews), έδεσε το γλυκό. τώρα αυτό δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει, όταν λένε ότι για το συγκεκριμένο ποιον δίνουν 2 χρόνια εγγύηση ο καταναλωτή πρέπει να μυρίσει τα νύχια του για δει αν λένε ψέματα η όχι? Μα φυσικά και έχουμε καταναλωτική συνείδηση εγώ δεν θα ξανά αγοράσω από εκεί (άρα με χάσανε σαν πελάτη) επίσης όσοι διαβάσανε όλο αυτό το thread λογικά δεν θα αγοράσουν από εκεί (και άλλοι χαμένη υποψήφιοι πελάτες) etc... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GoldenAssassin Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Έγραψε το μακρύ και το κοντό του.... Καλα δε βλεπεις οτι καθονται και του λενε να στελνει μειλ στη Saphire κλπες βλακειες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kom Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 φίλε μου τρίξτους τα δόντια να δεις για πότε θα έχεις τα λεφτά η το προιον που θες,,,,μέχρι ένα σημείο καλό είναι το "με το σεις και με το σας,,,"φτιάξε ένα εξώδικο και λύνονται όλα πίστεψε με,,,πριν κάτι μήνες χρειάστηκε να το κάνω όταν η μηχανή που πήρα έσταζε λάδια από το εργοστάσιο και η εδώ αντιπροσωπεία μου έλεγε να κατεβάσουμε μοτέρ να αλλάξουμε φλάντζες σε μηχανή ζελατίνας των €15.000 φάγανε το εξώδικο και την επόμενη εβδομάδα καινούργια μηχανή πάλι,,,,δυστυχώς ελλάδα έτσι πρέπει να κινούμαστε προχώρα το και θα δικαιωθείς με τους αλήτες 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
talos_2002 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Μήπως να γίνει ένα θέμα για τους κατασκευαστές και τα καταστήματα που τιμούν την εγγύηση/RMA; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GoldenAssassin Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 φίλε μου τρίξτους τα δόντια να δεις για πότε θα έχεις τα λεφτά η το προιον που θες,,,,μέχρι ένα σημείο καλό είναι το "με το σεις και με το σας,,," φτιάξε ένα εξώδικο και λύνονται όλα πίστεψε με,,,πριν κάτι μήνες χρειάστηκε να το κάνω όταν η μηχανή που πήρα έσταζε λάδια από το εργοστάσιο και η εδώ αντιπροσωπεία μου έλεγε να κατεβάσουμε μοτέρ να αλλάξουμε φλάντζες σε μηχανή ζελατίνας των €15.000 φάγανε το εξώδικο και την επόμενη εβδομάδα καινούργια μηχανή πάλι,,,,δυστυχώς ελλάδα έτσι πρέπει να κινούμαστε προχώρα το και θα δικαιωθείς με τους αλήτες Oτι ειπε ακριβως! Μήπως να γίνει ένα θέμα για τους κατασκευαστές και τα καταστήματα που τιμούν την εγγύηση/RMA; Οχι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα