Προς το περιεχόμενο

Digital-Master απαράδεκτη εγγύηση


mkp

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για το εν λογω καταστημα ειναι λιγο πολυ γνωστο πως λειτουργει ή μαλλον πως λειτουργουσε πιο παλια.

 

Οι χαμηλοτερες τιμες(ή απο τις χαμηλοτερες)στο skroutz για να τσιμπησει ο κοσμος και δωρεαν μεταφορικα απο παντου,επεφταν οι παραγγελιες μαζεμενες και το rma σε τελευταια μοιρα.

 

Μακαρι για τετοια καταστηματα να υπηρχε καπου στα forum ενημερωτικο θεμα να μην τα πλησιαζει καν ο κοσμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Update:

 

όλοι η αλληλογραφία με την sapphire:

Οπός βλέπετε η Sapphire δεν απαντα ξεκάθαρα, και στο τέλος σταμάτησε να μου απαντα εντελώς, πράγμα που σημαίνει ότι δεν φταινε μονό αυτοί στην Digital-Master άλα και η Sapphire.

 

Επίσης έχω κάνει καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή, αν και δεν πιστεύω να γίνει τίποτα από εκεί.

 

Ο δικηγόρος που ρώτησα μου είπε ότι αν πάω δικαστικός θα την κερδίσω την υπόθεση εννοείτε, ΑΛΛΑ δεν έχει νόημα γιατί αυτό θεωρείτε μικρό διάφορα, και για δικαστική δαπάνη παίρνεις ένα αστείο ποσό τις τάξεις τον 50-100ευρο + το κόστος του προϊόντος, με λίγα λόγια άπλα δεν έχει νόημα να πάω δικαστικός γιατί θα βάλω και λεφτά από την τσέπη μου για τις δικαστικές δαπάνες.

 

Άπλα μου την φάγανε την 390 οι αλητάμπουρες...

 

 

Τις δικαστικές δαπανες τις πληρώνει ο χαμένος .

 

Η sapphire κατα πασα πιθανότητα δεσμεύεται με συμβασεις με τους προμηθευτές και δεν μπορει να ανακοινωνει σε τριτους ποσά κλπ.

 

Ζητα γραπτώς (και σφραγιδα καταστήματος) απο τη digital master οτι δεν μπορούν να σου αντικαταστήσουν την κάρτα με μία ακριβώς ιδια (δεν έχουν, κλπ) και οτι αρνουνται να σου επιστρέψουν το ποσό που ξόδεψες για την αγορά της κάρτας (ας βάλουν για οποιο λόγο θέλουν).

 

Δώστο αυτο το χαρτι σε δικηγόρο και δικαστικα θα δικαιωθείς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις δικαστικές δαπανες τις πληρώνει ο χαμένος .

Ο δικηγόρος μου μου είπε ότι ναι μεν τις  δικαστικές δαπάνες τις πληρώνει ο χαμένος άλλα επειδή πρόκειται για μικρό διάφορα ο χαμένος δίνει μονό 50-100 ευρώ ως αποζημιώσει για τι δικαστική δαπάνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update:

 

όλοι η αλληλογραφία με την sapphire:

Οπός βλέπετε η Sapphire δεν απαντα ξεκάθαρα, και στο τέλος σταμάτησε να μου απαντα εντελώς, πράγμα που σημαίνει ότι δεν φταινε μονό αυτοί στην Digital-Master άλα και η Sapphire.

 

Επίσης έχω κάνει καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή, αν και δεν πιστεύω να γίνει τίποτα από εκεί.

 

Ο δικηγόρος που ρώτησα μου είπε ότι αν πάω δικαστικός θα την κερδίσω την υπόθεση εννοείτε, ΑΛΛΑ δεν έχει νόημα γιατί αυτό θεωρείτε μικρό διάφορα, και για δικαστική δαπάνη παίρνεις ένα αστείο ποσό τις τάξεις τον 50-100ευρο + το κόστος του προϊόντος, με λίγα λόγια άπλα δεν έχει νόημα να πάω δικαστικός γιατί θα βάλω και λεφτά από την τσέπη μου για τις δικαστικές δαπάνες.

 

Άπλα μου την φάγανε την 390 οι αλητάμπουρες...

 

 

Αμμμ, ούτε η Sapphire σου τα λέει καλά ............

 

Αλλά εδώ ολόκληρο πλαίσιο που του έσκασα 2700€ για ολόκληρο σύστημα μεσω επιδότησης με πιστοποίηση ISO και 3ετή εγγύηση , σε αλλαγή χαλασμένης μητρικής των 267€  μου την πίστωσε με 70€ και την αντικατέστησε με άλλη 276€ , ζητώντας μου να πληρώσω 206€ ......

Και η κοπελιά μου τότε, που πήγε να παραλάβει τα έσκασε .... Μετά τρέχα γύρευε, ότι και να έκανα πίσω χρήματα δεν πήρα ....

Ο δικηγόρος μπορεί να μην ήθελε να ασχοληθεί .. πάνε και κάπου αλλού...

 

 

Οχι δεν είναι θέμα δικηγόρου . Ετσι όπως είναι το νομικό σύστημα στην Ελλάδα δεν συμφέρει να κυνηγήσεις κάποιον ούτε για 2000€ ...

 

Ακόμα και να εκδοθεί απόφαση υπέρ σου το κατάστημα μπορεί να μην σε αποζημιώσει .

Θα πρέπει να πληρώσεις δικαστικό επιμελητή για να κάνει εκτίμηση περιουσιακών στοιχείων της εταιρία και κατάσχεση.

Μόνο για να παρευρεθεί σε τέτοια υπόθεση ο επιμελητής θέλει από 500-1000€ ........ :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο και αναιδής να φαίνεται ο τρόπος γραφής του palpatin ΑΛΛΟ τόσο ανόητα είναι και τα ποσταρίσματα από άσχετους που αντί να ψάξουν δουν τα διακαιώματα τους βαριούνται να ψάξουν ενημερωθούν και αρκούνται στα νομίσματα του ενός και του άλλου στο τι ταιριάζει στο μυαλό του καθενός τι του φαίνεται δηλαδή πιθηκίζοντας έτσι και γίνονται έρμαια του κάθε απατεώνα

Συνοπτικά

-Δεν υπάρχει τελευταία τιμή που είχε το προιόν το κατάστημα

- Η εγγύηση είναι αυτονόητη πλήρης και ισχύει στο ύψος του ποσού που πληρώθηκε στο ταμείου, αντ' αυτού ή το ίδιο προιόν ή μετρητά ούτε πιστωτικά ούτε ανάλογες μαλακίες

-ΠΟΙΟΣ σας είπε ότι επισκευάζεται κάρτα γραφικών σε ΕΓΓΥΗΣΗ που εμφάνισε πρόβλημα, και γράφετε και αβίαστα rebail και reflow, και την εγγύηση για το επισκευασθέν προιόν ποιος θα την δώσει ο φούφουτος, η καθαρίστρια ή το εργοστάσιο που τοποθετεί και αυτοκόλλητα και χρώμα σε βίδες που σκοπό έχουν να μην αφαιρεθούν έτσι ώστε (ακριβώς αυτό) να μην βγεί εκτός εγγύησης το προιόν??

-Σε προιόν που αντικαθίσταται ανανεώνεται εκ' νέου η εγγύηση!!!!!!!!!

ΑΝ θέλετε ορισμένοι να είστε κορόιδα τουλάχιστον μην γράφετε βλακείες και παίρνετε και άλλους στο λαιμό σας

Δεν είμαι αναιδης αλλά όταν διαβάζω 1-2-5-10 φορές ανοησίες περί κατασκευαστή κτλπ που ουσιαστικά δεν έχει καμία σχέση ε ναι γράφω περίεργα φίλε μου.

Όταν τα αυτονόητα δεν είναι κατανοητά τι άλλο να κάνεις;

Προσωπικά και εγώ είχα 1-2 τέτοια περιστατικά αλλά δεν το άφησα να περάσει έτσι, βασικότερο βέβαια ήταν ότι ήταν στην πόλη μου οπότε είχα προσωπική επαφή αλλά ήξερα και ακριβώς πώς λειτουργεί το σύστημα.

Δεν έχει κανείς την απαίτηση να γνωρίζουν όλοι περί προμηθευτών, τιμολογίων, πιστωτικών κτλπ αλλά εφόσον κάποιος ρωτάει του απαντάς και συνεχίζει στο τροπάριο του ε είναι άξιος της μοίρας του.

Εάν αυτό με κάνει αναιδη δεν πειράζει ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα εχεις δικιο γιατι απλως γνωριζεις τι γραφεις οσο για τον  χαρακτηρισμο "αναιδης" απλα τον ανεφερα για την οικονομια της συζητησης ισα ισα το εξηγω κι ολας, απλα εχει πλακα να βλεπεις να διατυπωνουν αποψεις επι παντος ανθρωποι που δεν εχουν ιδεα κοινως ασχετοι.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με το Πλαίσιο είχα τις καλύτερες εμπειρίες αλλά και οι τότε πωλητές/υπεύθυνος καταστήματος στην Αγ.Παρασκεύη πριν μερικά χρόνια με VGA,,,πήγα πλήρως ενημερωμένος,διαβασμένος και ένω άρχισαν να μου λένε τα δικά τους τελικά την επομένη είχα σφραγισμένη VGA με εγγύηση εκ νέου

από τότε σταμάτησα να ψωνίζω από τα "περίπτερα" μας και στράφηκα στην Ευρωπαική αγορά να έχω το κεφάλι μου ήσυχο,,,εκεί δηλαδή που ισχύει το χαρτί που λέγεται απόδειξη και ότι άλλο έχει σχέση με αυτό

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη με την αντιπροσωπεία(εισαγωγέα) έχεις κάνει κάποια επαφή , για να τους αναφέρεις το πρόβλημα και να δεις τι θα σου πουν και αυτοί με την σειρά τους ??

Συνέχισε με τον συνήγορο του καταναλωτή, να δεις πως μπορείς να το προχωρήσεις και όπως ανέφεραν κάτι παιδιά πιο πάνω , ψάξε λιγο περισσότερο κάποια άλλη επαφή με την Sapphire, .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Kαλα μην περιμενετε η sapphire και καθε sapphire ποτε να σας πει ποσο πουλησε την καρτα , απο την στιγμη ομως που εγινε επιστροφη χρηματων απο εκει επρεπε και το καταστημα με την σειρα του να σου δωσει τα χρηματα που πληρωσες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρόμοια κατάσταση και εγώ με το Guaranty.

http://www.insomnia.gr/topic/599436-sapphire-nitro-r9-390-8gb/?p=54882970

 

Όποιος έχει όρεξη να διαβάσει τα μηνύματα μου στο παραπάνω Topic θα καταλάβει.
Πρώτη φορά μίλησα άσχημα σε άνθρωπο. Ήμουν πολύ ευγενικός, σταθερός και γνώριζα τα δικαιώματα μου. Στο τέλος του είπα έρχομαι από εκεί να πάρω την κάρτα ή θα γίνει της π**τάνας.

Μου έλεγαν να πάρω ψυγείο ή κάποια άλλη ηλεκτρική συσκευή. Ούτε στο Α.Μ.Α.Ν. παρωδία να ήταν.

Το ευτύχημα ήταν πως όλες οι συνομιλίες οι οποίες αφορούσαν σημαντικά ζητήματα του θέματος ήταν σε Emails.

Όταν είδα ότι δεν βγάζω άκρη, είπα ότι τους χαρίζω την κάρτα και πάω για μήνυση με δικηγόρο και ότι γίνει. Παίρνω τον δικηγόρο και δεν το σήκωνε ή κάτι τέτοιο. Βλέπω email ότι μου έχουν βάλει τα λεφτά στην τράπεζα.

Τότε η Sapphire μου είχε απαντήσει σε φάση να τα βρω με το κατάστημα, γιατί σύμφωνα με τους κανόνες που αναγράφονται στο τάδε link δεν κάνει RMA αυτή, κλπ.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα από πλευρά τους είναι ποσά χρήματα πιστωσαν. Όλη την αξία της κάρτας (τιμή μαγαζιού);

 

Αυτο που λες πολυ απλα δεν παιζει να γινει ποτε, κανεις δεν λεει σε πελατη λιανικης ποσο πουλησε.

Ασε που το συγκεκριμενο καταστημα δεν υπαρχει περιπτωση να πηρε απ' ευθειας απο εκει αλλα λεμε τωρα  :-)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...