Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγαπητέ μου από την στιγμή που έχεις μαύρα μεσάνυχτα η ειρωνεία είναι περιττή.

Το πόσα μνημόνια θα χρειαστούμε για τα μυαλά που κουβαλάνε μερικοί είναι άλλο Ευαγγέλιο.

Το έστειλε email η Sapphire (που μετά από τόσο καιρό δεν θυμάμαι καν αν έγινε απλά αναφορά από το μαγαζί ή κατέληξε στον ts) δεν μου λέει κάτι εμένα προσωπικά.

Τα δικαιώματα του είναι ξεκάθαρα, τώρα εσύ γιατί προσπαθείς να βγάλεις το κατάστημα στην απέξω....

Στείλε αύριο email στην Asus και ζήτησε RMA να σε δω ή ακόμη καλύτερα στείλε παραγγελία.

Αν ακούσεις θόρυβο μην ανησυχείς είναι τα πλακάκια που γελάνε με εσένα ;)

 

Βλέπεις ειρωνικά μπορεί να γράψει και ο άλλος, βέβαια δεν νομίζω να βοηθάει κάπου αυτό.

 

Δύο άτομα γράψαμε σωστές πληροφορίες για να μην τρώνε χόρτο αρκετοί και εσύ πολύ απλά θέλεις να περάσεις την άγνοια σου ως δεδομένο.

Συγχαρητήρια είσαι γνήσιος νέο Έλληνας.

  • Like 2
  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ηρεμήστε λίγο, δεν βοηθάει κανέναν.

 

Το πως ακριβώς έγινε η "αντικατάσταση" προς το κατάστημα δεν έχει σημασία.

  • Like 2
Δημοσ.

Αγαπητέ μου από την στιγμή που έχεις μαύρα μεσάνυχτα η ειρωνεία είναι περιττή.

Το πόσα μνημόνια θα χρειαστούμε για τα μυαλά που κουβαλάνε μερικοί είναι άλλο Ευαγγέλιο.

Το έστειλε email η Sapphire (που μετά από τόσο καιρό δεν θυμάμαι καν αν έγινε απλά αναφορά από το μαγαζί ή κατέληξε στον ts) δεν μου λέει κάτι εμένα προσωπικά.

Τα δικαιώματα του είναι ξεκάθαρα, τώρα εσύ γιατί προσπαθείς να βγάλεις το κατάστημα στην απέξω....

Στείλε αύριο email στην Asus και ζήτησε RMA να σε δω ή ακόμη καλύτερα στείλε παραγγελία.

Αν ακούσεις θόρυβο μην ανησυχείς είναι τα πλακάκια που γελάνε με εσένα ;)

 

Βλέπεις ειρωνικά μπορεί να γράψει και ο άλλος, βέβαια δεν νομίζω να βοηθάει κάπου αυτό.

 

Δύο άτομα γράψαμε σωστές πληροφορίες για να μην τρώνε χόρτο αρκετοί και εσύ πολύ απλά θέλεις να περάσεις την άγνοια σου ως δεδομένο.

Συγχαρητήρια είσαι γνήσιος νέο Έλληνας.

 

Εσύ το ξεκίνησες περί "λογικών" και μη "λογικών" και περι μνημονίων. Λες και μόνο εσύ γράφεις σωστά πράγματα ενώ οι άλλοι και συγκεκριμένα εγώ γράφουμε ασυναρτησίες. Ξέρεις αν διαφωνείς με κάποιον κάνεις παράθεση σε αυτό που έγραψε και τον αντικρούεις ή τον διορθώνεις με επιχειρήματα. Αλλά εσύ το μόνο που κάνεις είναι να λές ψέματα ότι υπερασπίζομαι το κατάστημα όταν έχω κάνει ακριβώς το αντίθετο , αυτά περί asus και rma δεν ξέρω που κολλάνε , ενώ με κατηγορείς ότι έχω άγνοια και μαύρα μεσάνυχτα χωρίς να αναφέρεις καν για ποιο πράγμα. Το κλίνω εδώ, αν θες να το συζητήσουμε περισσότερο PM.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Update:

όλοι η αλληλογραφία με την sapphire:

 

///////////////////////////////////////////
--mkp
Hi, 3 months ago (19/06/2017 to be exact) I request RMA from Digital-Master.gr (a retailer in greece) becasue my R9 390 stop working, the RMA was accepted and they told me that the GPU is on its way to sapphire for a replacement, after almost 3 months of waiting they told me that my replacement have arrived, and it is a RX560, a GPU way way slower than my R9 390, and they told me that this is sapphire fault and we can't do anything about it. Obviously I am not going to accept this replacement under any circumstances. Not sure if it is possible to check with the serial number on what exactly happened with this RMA. Is it true that sapphire send a RX560 instead of a R9 390 (or equivalent)? thanks in advance

///////////////////////////////////////////
--απαντήσει από sapphire
Dear customer:
We are sorry to hear that.
This SN that our RMA center already credit back to the distributor and we don't know why they blame this to us.
Of course that RX560 is not equal performance to R9 390.
Thanks.

///////////////////////////////////////////
--απαντήσει mkp
Hi, I would like to inform you that your reseller (Digital-Master.gr) refuse to offer me a R9 390(or equivalent) and they insist that this is sapphire fault. I would be grateful if you let me know what you intend to do in this case, so I can take appropriate action. Thanks.

///////////////////////////////////////////
--απαντήσει από sapphire
Sorry sir ,
They always blamed their fault to the manufacturer.
As for Sapphire , this case was closed since we were credit back to them.
We have nothing can do or help on this case.
Sorry about this.

///////////////////////////////////////////
--απαντήσει mkp
just to clarify some things, Sapphire credit back a sufficient amount to "Digital-Master.gr" in order to give me a GPU with equivalent performance to the R9 390?

///////////////////////////////////////////
--απαντήσει από sapphire
You need to directly check with Digital-Master.
Thanks.

///////////////////////////////////////////
--απαντήσει mkp
I did that, and "Digital-Master.gr" told me that Sapphire credit back 94€ which corresponds to a RX560 as a replacement for my R9 390. Is this true of not? because I want to know if Digital-Master defrauded me. thanks.

///////////////////////////////////////////
--απαντήσει από sapphire
We don't think they lied to you due to they also need to do business with all other customers.

///////////////////////////////////////////
--απαντήσει mkp
ok I am confused now, if Digital-Master.gr didn't lied to me, then why the warranty hasn't been honored?

///////////////////////////////////////////
--απαντήσει mkp
Hi I want a clear explanation on why after 5 months of waiting I haven't received a replacement for my 390.

Οπός βλέπετε η Sapphire δεν απαντα ξεκάθαρα, και στο τέλος σταμάτησε να μου απαντα εντελώς, πράγμα που σημαίνει ότι δεν φταινε μονό αυτοί στην Digital-Master άλα και η Sapphire.

Επίσης έχω κάνει καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή, αν και δεν πιστεύω να γίνει τίποτα από εκεί.

Ο δικηγόρος που ρώτησα μου είπε ότι αν πάω δικαστικός θα την κερδίσω την υπόθεση εννοείτε, ΑΛΛΑ δεν έχει νόημα γιατί αυτό θεωρείτε μικρό διάφορα, και για δικαστική δαπάνη παίρνεις ένα αστείο ποσό τις τάξεις τον 50-100ευρο + το κόστος του προϊόντος, με λίγα λόγια άπλα δεν έχει νόημα να πάω δικαστικός γιατί θα βάλω και λεφτά από την τσέπη μου για τις δικαστικές δαπάνες.

Άπλα μου την φάγανε την 390 οι αλητάμπουρες...

Δημοσ.

Γράψε στο twitter , Facebook ,instagram και γενικά όπου έχει παρουσία η sapphire μήπως κάποιο στέλεχος σου απαντήσει. Δεν χρειάζεται να γράψεις πολλά μόνο ότι αντιμετωπίζεις προβλήματα με έναν εκπρόσωπο τους...

  • Like 2
Δημοσ.

Φίλε mkp έχει πολύ ενδιαφέρον η υπόθεση σου και παρακαλώ να μας ενημερώσεις αν υπάρχει και συνέχεια περαιτέρω. Από τα συμφραζόμενα της sapphire τείνω πάντως στα εξής 2 ενδεχόμενα:

 

1ον) Η sapphire έκανε credit back όλο το αρχικό ποσό της αγοράς, αλλά οι μάγκες του digital το παντελόνιασαν και κάνουν τώρα τον κινέζο (χλωμό γιατί πιστεύω δε θα είχε κανένα πρόβλημα το support της sapphire να σου πει ότι όντως γύρισε όλο το αρχικό ποσό για να σε αφήσουν μετά να τρέχεις εσύ μετά στα δικαστήρια με το digital για να σταματήσεις να τους πρήζεις)

 

2ον) Η αρχική τιμή της αγοράς από το digital ή ο διακανονισμός του με κάποιον εισαγωγέα της sapphire ήταν σε τόσο χαμηλή τιμή (refurbished? who knows) που εκεί πάμε σε γκρίζες ζώνες και προσωπικά φοβάμαι γιατί τους έχω δώσει πολύ παραπάνω χρήματα από εσένα διαχρονικά και σχετικά πρόσφατα (τα περισσότερα parts από το pc1 της υπογραφής μου).

  • Like 2
Δημοσ.

οι ανθρωποι το χουνε κανει συστημα...για αυτο μακρια απο απο το συγκεκριμενο καταστημα...

εγω τους ειχα στειλει ενα πληκτρολογιο corsair k70 εντος εγγυησης που δεν δουλευε για επισκευη η αντικατασταση τον ιανουαριο του 2016 η εγγυηση εληγε 2 μηνες μετα...

αφου το παραλαβαωε και το στειλανε στην corsair...μετα απο 3 μηνες δεν ειχα κανενα νεο τους ουτε σηκωνανε τηλεφωνα η απαντουσα στα απειρα μαιλ που χα στειλει...εν τελει ελεησε ο θεος και σηκωσαν το τηλεφωνο και μου ειπανε οτι ηταν σε φαση μετακομισης εδρας και αφηστε να το δουμε...και τελικα μετα απο ενα μηνα τηλεφωνων και μαιλ μου λενε οτι η corsair στελνει αλλο για αντικατασταση...μετα απο 15 μερες αφου τους ξαναπαιρνω τηλ μου λενε η corsair δεν κανει αντικατασταση τελικα...και οτι μου δινουν ενα πιστωτικο αξιας 85 ευρω γιατι τοσο εκτιμαει το αφεντικο εκει οτι κανει το πληκτρολογιο ενω τιμη αγορας ηταν 142ευρω...οταν τους ειπα οτι με 85 ευρω δλδ θα αγορασω το ιδιο πληκτρολογιο καινουργιο? οχι μου λενε εμεις ομως τοσα δινουμε...ζηταω να μιλησω με τον υπευθυνο του καταστηματος...επι δυο βδομαδες ( εχει παει ιουνιο απο ιανουαριο που το χα στειλει ) ο υπευθυνος δεν πηγε στο μαγαζι ουτε τον ενημερωσε κανενας οτι τον ψαχνω...ειδα παραειδα και απευθυνθηκα στον συνηγορο του καταναλωτη...για να μην τα πολυλογω μετα απο απειρα μαιλ του συνηγορου που δεν απαντουσαν...δεχτηκα τον δεκεμβριο του 2016 τα 85 ευρω για να κλεισει η υποθεση...οι ανθρωποι παντελονιαζουν τα επισκευασμενα η αντεκατεστημενα προιντα και εσενα σου  βγαζουν το λαδι για να σου δοσουν οτι αυτοι νομιζουν....ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ...ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΑΣ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ....ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

  • Like 5
Δημοσ.
...

 

Εφόσον έχεις κάνει και εσύ καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή για το ίδιο θέμα οπός και εγώ αυτό σημαίνει ότι θα έχουν κάνει και πολύ άλλοι καταγγελία στο ίδιο μαγαζί, αφού λιπών είναι σχεδόν δεδομένο ότι έχουν μαζευτεί τόσες πολλές καταγγελίες ο συνήγορο του καταναλωτή γιατί δεν κάνει τίποτα?

 

Αυτό που τους χρειάζεται εκεί στην Digital-Master είναι να μαζευτούν 5-10 άτομα που έχουν εξαπατηθεί (με θέματα εγγυήσεων) και να κάνουν ομαδική αγωγή εναντίον τους.

Δημοσ.

απο τον συνηγορο μου ειχανε πει οτι ειχανε και αλλες καταγγελιες για το συγκεκριμενο μαγαζι αλλα ειχανε δωσει πισω ολο το ποσο...

αυτο που τους χρειαζεται ειναι ρεζιλεμα οπως εδω στον σκρουτζ και οπου μπορειτε ενημερωστε τον κοσμο με τι κοσμο παει να συνδιαλαγει...ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

  • Like 1
Δημοσ.

Προσπαθησε να αναγκασεις την sapphire να επεμβει.

Βγες οπου εχουν λογαριασμους και γραφε.

Γραφε οτι μου χαλασε η 390 και μου δωσατε 560.

Εφοσον το χουν συστημα αυτοι,αν δεν επεμβει η μαμα εταιρεια ,δυσκολα θα καταφερεις κατι αν δε πας με δικηγορο.

  • Like 1
Δημοσ.

Και τι ακριβώς θα κάνει η Sapphire, σε έναν (μικρό κιόλας) retailer στην Ελλάδα; Θα στείλει φουσκωτούς απ'την Taiwan να τους ταρακουνήσουνε; Γιατί νομικά κάτι δεν μπορούν να κάνουν, αφού η σχέση τους είναι με τον εισαγωγέα. Αυτοί ότι ήτανε να κάνουνε (πιστωτικό στον προμηθευτή του μαγαζιού), το κάνανε. Το πρόβλημα αφορά το μαγαζί, άντε ίσως και τον εισαγωγέα, όχι τον κατασκευαστή.

 

Εξαίρεση αποτελούν περιπτώσεις που η αγορά έχει γίνει απευθείας (πχ η EVGA κάνει και retail η ίδια) ή αν γίνει το RMA απευθείας απ'τον τελικό καταναλωτή στον κατασκευαστή.

Δημοσ.

Το θέμα υπαρχει πιθανότητα να το λύσει και η ίδια η sapphire εφόσον αντιληφθούν ότι προκαλείτε θόρυβος

ένα πολύ καλό βήμα θα ήταν να μάθεις το πόσο που πιστώθηκε για να μάθεις με ποιον έχεις το πρόβλημα , το κατάστημα ή την εταιρία

για να ξέρεις και πως θα κινηθείς..

ψάξε και στο reddit να δεις αν εχει και εκεί παρουσία η sapphire      

Δημοσ.

Οσο και αναιδής να φαίνεται ο τρόπος γραφής του palpatin ΑΛΛΟ τόσο ανόητα είναι και τα ποσταρίσματα από άσχετους που αντί να ψάξουν δουν τα διακαιώματα τους βαριούνται να ψάξουν ενημερωθούν και αρκούνται στα νομίσματα του ενός και του άλλου στο τι ταιριάζει στο μυαλό του καθενός τι του φαίνεται δηλαδή πιθηκίζοντας έτσι και γίνονται έρμαια του κάθε απατεώνα

Συνοπτικά

-Δεν υπάρχει τελευταία τιμή που είχε το προιόν το κατάστημα

- Η εγγύηση είναι αυτονόητη πλήρης και ισχύει στο ύψος του ποσού που πληρώθηκε στο ταμείου, αντ' αυτού ή το ίδιο προιόν ή μετρητά ούτε  πιστωτικά ούτε ανάλογες μαλακίες

-ΠΟΙΟΣ σας είπε ότι επισκευάζεται κάρτα γραφικών σε ΕΓΓΥΗΣΗ που εμφάνισε πρόβλημα, και γράφετε και αβίαστα rebail και reflow, και την εγγύηση για το επισκευασθέν προιόν ποιος θα την  δώσει ο φούφουτος, η καθαρίστρια ή το εργοστάσιο που τοποθετεί και αυτοκόλλητα και χρώμα σε βίδες που σκοπό έχουν να μην αφαιρεθούν έτσι ώστε (ακριβώς αυτό) να μην βγεί εκτός εγγύησης το προιόν??

-Σε προιόν που αντικαθίσταται ανανεώνεται εκ' νέου η εγγύηση!!!!!!!!!

ΑΝ θέλετε ορισμένοι να είστε κορόιδα τουλάχιστον μην γράφετε βλακείες και παίρνετε και άλλους στο λαιμό σας

  • Like 3
Δημοσ.

Και τι ακριβώς θα κάνει η Sapphire, σε έναν (μικρό κιόλας) retailer στην Ελλάδα; Θα στείλει φουσκωτούς απ'την Taiwan να τους ταρακουνήσουνε; Γιατί νομικά κάτι δεν μπορούν να κάνουν, αφού η σχέση τους είναι με τον εισαγωγέα. Αυτοί ότι ήτανε να κάνουνε (πιστωτικό στον προμηθευτή του μαγαζιού), το κάνανε. Το πρόβλημα αφορά το μαγαζί, άντε ίσως και τον εισαγωγέα, όχι τον κατασκευαστή.

 

Εξαίρεση αποτελούν περιπτώσεις που η αγορά έχει γίνει απευθείας (πχ η EVGA κάνει και retail η ίδια) ή αν γίνει το RMA απευθείας απ'τον τελικό καταναλωτή στον κατασκευαστή.

Θα βαλει χερι η εταιρεια στο καταστημα.

Επισης εαν το καταστημα παλι δε νιωσει,μπορει η εταιρεια να του καλυψει το ρμα.

Δημοσ.

Αφού του είπε η εταιρεία ότι έγινε το RMA και βγήκε πιστωτικό (το οποίο btw δεν είναι προς το D-M αλλά στον εισαγωγέα). Τι "χέρι" να τους βάλει; Από καλή θέληση κ μόνο, αν θέλει, ίσως να πιέσει λίγο τον εισαγωγέα. Με το μαγαζί δεν έχει σχέση η εταιρεία.

 

Απ'την καταγγελία ίσως βγει κάτι, ας πίεσει λίγο ο φίλος εκεί, να τους ρωτήσει που βρίσκεται η υπόθεση κτλ.

 

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...