Moderators Inuyasha Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Μα είναι δυνατόν από τη μία η Sapphire να λέει "Of course that RX560 is not equal performance to R9 390." κι από την άλλη να έχει πιστώσει μόνο 94 euro? Το ξέρω εγώ το θέμα είναι ότι πραγματικά θέλω να δω τι παραστατικό θα δείξουν στο φίλο
mkp Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Μα είναι δυνατόν από τη μία η Sapphire να λέει "Of course that RX560 is not equal performance to R9 390." κι από την άλλη να έχει πιστώσει μόνο 94 euro? Κάλα σίγουρα η Sapphire θα έχει πιστώσει πολύ λιγότερα από 375 εύρο γιατί αυτά τα 375 είναι τιμή λιανικής που σημαίνει ότι συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ, κέρδος του μαγαζιού και του προμηθευτή κλπ, άλα 94 εύρο είναι κάπως τραβηγμένο.
Blackthorn Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Εχω σχεδόν παρόμοιο προβλημα με τον φιλο με μια Ati Sapphire 390 Nitro που αγόρασα απο το Mrcheap.gr και ο προμηθευτής τους ειναι η BRAIN TRUST Α.Ε.Β.Ε. Είμαι σχεδόν 2 μήνες χωρις κάρτα και αυτή ειναι η απάντηση που έχω πάρει: Η ενημέρωση που έχουμε από το επισκευαστικό κέντρο είναι ότι αναμένεται το ανταλλακτικό για την επισκευή της κάρτας το οποίο ήταν σε έλλειψη. Βρισκόμαστε σε επικοινωνία με τον κατασκευαστή και αναμένουμε απάντηση. Τι μπορώ να κάνω στην δικια μου περίπτωση? Ευτύχως ακόμα δεν μου εχουν προτείνει κάρτα 560 για αντικατάσταση αλλά και ποιο ειναι το εύλογο διάστημα για την αντικατάσταση της? Μπορώ να τους απειλήσω με καταγγελία στον συνηγόρο του καταναλωτή?
Moderators Inuyasha Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Εχω σχεδόν παρόμοιο προβλημα με τον φιλο με μια Ati Sapphire 390 Nitro που αγόρασα απο το Mrcheap.gr και ο προμηθευτής τους ειναι η BRAIN TRUST Α.Ε.Β.Ε. Είμαι σχεδόν 2 μήνες χωρις κάρτα και αυτή ειναι η απάντηση που έχω πάρει: Η ενημέρωση που έχουμε από το επισκευαστικό κέντρο είναι ότι αναμένεται το ανταλλακτικό για την επισκευή της κάρτας το οποίο ήταν σε έλλειψη. Βρισκόμαστε σε επικοινωνία με τον κατασκευαστή και αναμένουμε απάντηση. Τι μπορώ να κάνω στην δικια μου περίπτωση? Ευτύχως ακόμα δεν μου εχουν προτείνει κάρτα 560 για αντικατάσταση αλλά και ποιο ειναι το εύλογο διάστημα για την αντικατάσταση της? Μπορώ να τους απειλήσω με καταγγελία στον συνηγόρο του καταναλωτή? Ρωτα τους πιο ακριβως ειναι το ανταλακτικο που περιμενουν ? οι καρτες ειναι ενα μεγαλο pcb δεν εχει κομματια που βγαινουν και αλαλζουν , εκτος αν ειχες κανενα χαλασμενο ανεμηστηρα οπως και να εχει οταν εχετε τοσο μεγαλες καθυστερησεις να απαιτητε μια καρτα για προσωρινη αντικατασταση 1
Sakiz105 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Ρωτα τους πιο ακριβως ειναι το ανταλακτικο που περιμενουν ? οι καρτες ειναι ενα μεγαλο pcb δεν εχει κομματια που βγαινουν και αλαλζουν , εκτος αν ειχες κανενα χαλασμενο ανεμηστηρα οπως και να εχει οταν εχετε τοσο μεγαλες καθυστερησεις να απαιτητε μια καρτα για προσωρινη αντικατασταση αν δεν κάνω λάθος και θύρες αλλάζουν (hdmi κτλ)
Moderators Inuyasha Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 αν δεν κάνω λάθος και θύρες αλλάζουν (hdmi κτλ) πολυ σπανια θα κατσει να ασχοληθει ακομα η εταρια με το να αλλαξει θυρα ποσο μαλλον ο αντιπροσωπος που αποκλειται να εχει εξιδικευμενο εργαστιριο για τετοιες επισκευες , το περισσοτερο που ισως κανει ενα αντιπροσωπος στην ελλαδα ειδικοτερα ισως την βαλει σε κανα φουρνο για καμια 2ωρο να ροδισει λιγο και στην επιστρεψει "και καλα" επισκευασμενη
jobous Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Να κάνω μια ερώτηση σχετικά με τα πιστωτικά τιμολόγια. Η καθε εταιρεία (πχ Sapphire, Gigabyte κτλ) κόβει πιστωτικό προς το κατάστημα ή προς τον αντιπρόσωπο ?? Γιατί το κατάστημα δεν έχει αγοράσει απευθείας απο την εταιρεία αλλά απο τον αντιπρόσωπο ..... και το τιμολόγιο αγοράς είναι απο τον αντιπρόσωπο. Αρα το πιστωτικό είναι στο αρχικό τιμολόγιο του αντιπροσώπου προς το κατάστημα.... Μη ξεχνάμε όπως αναφέρθηκε προσθέτονται και τα κέρδη κάθε επιπέδου μέχρι την τελική τιμή....
thor777 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Καλά είπαμε οχι να βγάλουν και κερδος οι προμηθευτες/εμποροι κατα την αντικατασταση της καρτας.Αυτα ας τα κανονίσουν μεταξύ τους. Ο TS δικαιούται καρτα ίδιων ή καλύτερων επιδόσεων, αν δεν εχουν R9 390(x) ή 480/580 ας του στείλουν μία Vega. Διαφορετικά επιστροφή χρημάτων. Αντε γιατι εχει παραγίνει το κακό με τα RMA. Και ευθύνονται ολοι εκτος απο τον πελάτη. 2
jobous Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Να συμπληρώσω ότι καμία σχέση φυσικά δεν έχει το πιστωτικό ή η επιστροφή χρημάτων στον πελάτη με τα πιστωτικά των εταιρειών. Όπως ανέφερε και ο thor777 ο πελέτης πρέπει να αποζημειωθεί με ότι είχε πληρώσει. Αυτό για την απάντηση του καταστήματος σε σχέση με το πιστωτικό που του έστειλε η εταιρεία...
Lecter D Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2017 Εχουμε κανενα νεο; Ημουν ετοιμος να αγορασω ολο το pc απο κει , κοιτα να δεις ...
adtakhs Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2017 Αν δεν υπάρχει το συγκεκριμένο προϊόν μπορούν να σου το αντικαταστήσουν με κάποιο ίδιων ή καλύτερων επιδόσεων. Κάποιο ιδιων ή καλύτερων επιδόσεων και αυτό ΜΟΝΟ αν δεχτείς . 1
johnieXoX Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2017 τελικά μάθαμε τι πιστωτικό είχε εκδώσει η Sapphire? να δούμε ποιος από τους δύο θα πρέπει να φάει το κράξιμο.. η κατασκευάστρια ή το κατάστημα..
~Palpatin~ Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 τελικά μάθαμε τι πιστωτικό είχε εκδώσει η Sapphire? να δούμε ποιος από τους δύο θα πρέπει να φάει το κράξιμο.. η κατασκευάστρια ή το κατάστημα.. Να σου απαντήσω εγώ; Πες ότι εσύ έχεις ένα μαγαζί, υπάρχει έστω και μια περίπτωση στο εκατομμύριο να αγοράσεις από τον κατασκευαστή μία μία κάρτα; Εάν ήταν τόσο απλά τα πράγματα ποιός θα ήταν ο λόγος να υπάρχουν οι εταιρείες χονδρικής; Φυσικά μιλάμε πάντα για Ελληνικά μαγαζιά ή και Ευρωπαϊκά με εξαίρεση ένα ή δύο κολοσσούς που ο τζίρος τους είναι όσο είναι όλης της Ελλάδας. Και να συμπληρώσω ότι ο πελάτης δεν έχει να κάνει με τον κατασκευαστή αλλά με το κατάστημα. Με το κατάστημα υπογράφηκε η σύμβαση άλλωστε και ότι υποχρεώσεις υπάρχουν είναι ανάμεσα σε αυτόν και το κατάστημα. Σε μερικές περιπτώσεις ο κατασκευαστής κάνει τον διαιτητή αλλά σε καμία περίπτωση δεν δεσμεύεται από τους όρους σύμβασης που υπογράφηκαν. 1
mkp Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 τελικά μάθαμε τι πιστωτικό είχε εκδώσει η Sapphire? να δούμε ποιος από τους δύο θα πρέπει να φάει το κράξιμο.. η κατασκευάστρια ή το κατάστημα.. Οπός έγραψα και στο post #40 αυτοί ισχυρίζονται ότι η Sapphire έδωσε πιστωτικό 94€ πράγμα που μπορεί να είναι αλήθεια γιατί η Sapphire δεν είναι δυνατόν να δώσει πιστωτικό 375€ (όσο την είχα αγοράσει εγώ) γιατί μέσα σε αυτήν την τιμή συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ, κέρδος του μαγαζιού και του προμηθευτή κλπ Αλλα οπως και να έχει εγώ πρέπει να πάρω κάτι ισάξιο σε επίδοσης σαν την GTX1060 6GB η RX580 8GB που έχον τιμή λιανικής 290€ και 400€ αντίστοιχα.
jobous Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 Ναι αλλά το πιστωτικό κανονικά δεν το δίνει η Sapphire στο κατάστημα , αλλα στον εδώ αντιπρόσωπο. Τελικά ο ts δεν έχει βγάλει άκρη ακόμα , να μας πει ????
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα