naruto14 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν τα χρήματα που πλήρωσες στην αγορά της κάρτας πίσω αν δεν σου δώσουν την ίδια κάρτα ή σου προτείνουν μια λύση που να σε ικανοποιεί. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~Palpatin~ Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Εγώ θα επικοινωνήσω με την Sapphire και θα τους δώσω και το serial number τις κάρτας (που το έχω κρατήσει γραμμένο), να δούμε αν θα μπορέσουν να μου που πληροφορίες για το συγκεκριμένο RMA τι ακριβός έγινε και αν όντος έστειλαν την RX560. Η Sapphire ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙ αυτο στο υπογραφω οτι ωρα θελεις. Αυτες η παπαντζες την εστειλα εδω και την εστειλα εκει ειναι απλα παπαντζες. Ακομη και χονδικη απο Ελλαδα να την πηρε την καρτα πχ Infoquest κοβουν πιστωτικο και φυσικα στην αξια της αγορας. Και οταν σας λενε την εστειλα στην Κινα στο Ταμτουμ και αλλα χαζα πες του καραγκιοζη να σου στειλει/δειξει το παραστατικο. 10 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ZELOMOTH Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Ρε συ Palp, που ειναι εκεινος ο Fallen? Τον εφαγες τελικα? (Αναλαμπή) Σορρυ για το off topic! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sakiz105 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Υπάρχει ένα ενδεχόμενο να είναι εντολή της sapphire. Μερικές φορές, η εταιρία δίνει αντικατάσταση προιόντος με βάση την τιμή την συγκεκριμένη χρονική περίοδο και με βάση την διαθεσιμότητα. Αν η κάρτα εστάλει απτην εταιρία πριν 25 μέρες τότε δεν είχαν ούτε σταγόνα απο 470-570-580-480 και η 560 έκανε 189 ευρώ ( i shit you not). Θεώρησαν ότι η κάρτα που τελειώνει η εγγύηση έχει κοντά στα 200 ευρώ αξία και σου έδωσαν την 560. Ωστόσο μπορεί, το μαγαζί τις είχε από αποθήκες χωρίς απόδειξη οπότε δεν μπορούσε rma και προσπαθεί να την βγάλει όσο πιο φθηνά μπορεί. (δες eshop και dell οθόνες που τις παίρνει από βουλγαρία και δεν σου αλλάζει το backlight bleeding) Έχω δει πάντως από amazon να στέλνουν κάτι 560-550 σε αντικαταστάσεις 480-390 αλλά όταν επικοινωνούσαν διορθώνονταν το πρόβλημα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thor777 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Είσαι καλυμμένος από το νόμο απέναντι στο κατάστημα αν δεν έχει περάσει η διετία. Οπότε ακόμα και αν η Saphirre έκανε κάτι τέτοιο είναι πρόβλημα του καταστήματος. Ζήτα από το κατάστημα να σου στείλει τα παραστατικά της επικοινωνίας με την saphirre και χρησιμοποίησε την Γ.Γ.Κ. και τον Συνήγορο Καταναλωτή. Μάλιστα έπρεπε να είχες ενεργήσει πιο γρήγορα δεν μπορεί να σε αφήνουν χωρίς κάρτα τόσους μήνες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mkp Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Hi, 3 months ago I request RMA from Digital-Master.gr (a retailer in greece) becasue my R9 390 stop working, the RMA was accepted and they told me that the GPU is on its way to sapphire for a replacement, after almost 3 months of waiting they told me that my replacement have arrived, and it is a RX560, a GPU way way slower than my R9 390, and they told me that this is sapphire fault and we can't do anything about it. Obviously I am not going to accept this replacement under any circumstances. Not sure if it is possible to check with the serial number on what exactly happened with this RMA. Is it true that sapphire send a RX560 instead of a R9 390 (or equivalent)? thanks in advance απαντήσει από sapphire Dear customer: We are sorry to hear that. This SN that our RMA center already credit back to the distributor and we don't know why they blame this to us. Of course that RX560 is not equal performance to R9 390. Thanks. Από ότι φαίνεται οι μάγκες στο Digital-Master τσεπώσαν όλοι την αξια τις 390, ρίχνουνε όλο το φράξιμο στην sapphire, και έμενα μου δίνουνε μια RX 560 άξιας 125 εύρω. 16 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Κλασικά εικονογραφημένα. Θα κάνουν τώρα και τους ανήξερους. Καλό ξεμπέρδεμα... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whitefanged Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Κάνα δικηγόρο φίλο έχεις να του κάνεις μια ερώτηση στο δωρεάν, αν μπορείς να κερδίσεις κάτι από αυτό? Άμα τους λέω όλους εγχώριους απατεώνες μου την πέφτετε. 18 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
glazos Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Ρώτησε ξανά την sapphire το ποσό που έστειλαν και αν μπορούν να σου στείλουν την απόδειξη Και μετά ή πας για τα λίγα (το ποσό της κάρτας) ή για τα πολλά , ηθικές βλάβες , απάτη κτλ κτλ... 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Κάνα δικηγόρο φίλο έχεις να του κάνεις μια ερώτηση στο δωρεάν, αν μπορείς να κερδίσεις κάτι από αυτό? Άμα τους λέω όλους εγχώριους απατεώνες μου την πέφτετε. Μιλάμε για περίπτωση σκρουτζομαγαζου που και αυτό όλως τυχαίως ήταν από τα φθηνότερα της αγοράς όπως και το EBW. Σου την λέμε γιατί τους τσουβαλιαζεις όλους σε ένα με βάση τα χειρότερα παραδείγματα. Πάντως αν ισχύει το email σίγουρα το καταστημα μπορεί να φάει μυνηση για ψευδή πληροφορισης/ενημέρωση και εν μέρη κλεψιά εις βάρος του πελάτη. Δεν χρειάζονται δικηγόροι. Κλασσική περίπτωση βλαβης, περίπτωση συνηγόρου και ΓΓΚ. Δεν θα απαιτήσεις τίποτα λιγότερο από επιστροφή χρημάτων στο αναγραφόμενο πόσο της απόδειξης. 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
glazos Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Μπορείς και καλό είναι να απαιτήσεις παραπάνω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Αν έχει την όρεξη ας πάει και παραπάνω εννοείται αυτό γιατί είναι απαράδεκτη συμπεριφορά από μέρους τους όπως και στο άλλο θέμα του EBW με την 980ti. Δεν ξέρω αν υπάρχουν ανάλογα περιστατικά και σε άλλες χώρες(δεν το αποκλείω)αλλά είναι τραγικά πράγματα... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jobous Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Αν υπάρχουν email με αυτά που σου έστειλε το κατάστημα μπορείς : 1) Να απαιτήσεις τα λεφτά πίσω απο το κατάστημα 2) Να ενημερώσεις τους σχετικούς φορείς (ΓΓΚ, Συνήγορο κτλ) και να συνεχιστεί εκεί η υπόθεση 3) Εξώδικο ( για επιστροφή των χρημάτων συν κάποια αποζημείωση για την κοροϊδία) Ααα να μην ξεχάσω για την πολύ "καλή" διαφήμιση που έκανε μόνο του το συγκεκριμένο κατάστημα σε φόρουμ όπως αυτό του insomnia ... Μπράβο , ούτε ο χειρότερος διαφημιστής δεν θα μπορούσε να το καταφέρει αυτό. Κίνηση ματ.... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whitefanged Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Μπορείς και καλό είναι να απαιτήσεις παραπάνω... +1 Πήγαν να τον εξαπατήσουν, δηλαδή αν ήταν τελείως άσχετος με το χώρο θα του τρώγανε λεφτά. Τώρα θυμήθηκα μια φίλη που της είχα κάνει δώρο μια albatron 4890 1gb για τα παιδιά της. Κάηκε η κάρτα, με πήρε τηλέφωνο δεν προλάβαινα, το πάει Πλαίσιο που ήταν η εγγύηση. Μου το φτιάξανε μου λέει στο τηλέφωνο. Κάνα δυο μήνες μετά πάω και της την είχαν αλλάξει με 5750. Βέβαια αυτοί δεν ήταν σκρουτζομάγαζο...... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
glazos Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Μπας και σωθεί και ο επόμενος.... Και πρόσεχε μην πέσεις στην παγίδα να τους εκβιάσεις με φράσεις του τύπου ή μου δίνετε τα λεφτά ή θα σας κάνω αυτό... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα