basilis5 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 2)Το ios δεν θέλει πάνω από 512mb ram. Τελικά κατέληξε να έχει 3 και προσεχώς 4gb στα επόμενα μοντέλα. 3)Οι oled είναι για τα πανηγύρια. Τελικά μετά από 6 χρόνια βάζει oled και μάλιστα τις προμηθεύεται από τη Samsung που τόσα χρόνια κοροϊδευε τις οθόνες της. πηγη; 2
georgerapp Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 ασχετος εδω. 3 ερωτησεις. 1.το android θεωρείτε βαρυ λογισμικο δηλαδη σε σχεση με το ios;γιατι ακομα το s3 με 4.3 τρεχει σχεδον τα παντα εκτως απο οτι χρειαζετε δυνατη καρτα γραφικων. 2.τι εσωτερικη μνημη χρησιμοποιουν τα iphone και πανε κοπιδι σε σχεση με τις android ναυαρχιδες (επισης πανε κοπιδι αλλα ενα κλικ λιγοτερο); 3.σε μερικα speed test τα iphone κρατανε τα παντα στην μνημη σε απολυτο multitasking την ωρα που τα android ολο και κατι εχουν killaρει.ισχυει;η ειναι η τελευταια εικονα κ μολις δουλεψεις το app θα κανει refresh; 1
Fulgore Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Περίεργο. Οι διαφορές θα πρέπει να είναι ορατές αφού είναι αρκετά ουσιαστικές ώστε να βελτιώσουν την εμπειρία χρήσης, ιδιαίτερα όσον αφορά την ενεργή αυτονομία των συσκευών. Με το A10, η aapl ακολούθησε την τάση υλοποιήσεων big.LITTLE (συγκεκριμένα με 2 διπύρηνα cluster), η οποία στην πράξη αυξάνει σημαντικά το λόγο perf/watt. Εν' ολίγοις, οι επεξεργαστικοί πυρήνες θα πρέπει, είτε να δίνουν υψηλότερο bench για τον εκάστοτε φόρτο εργασίας, ή μεγαλύτερη αυτονομία. Σε γενικές γραμμές βέβαια συμφωνώ. Ο επεξεργαστής έχει πάψει να αποτελεί οπισθέλκουσα - καθοριστικό παράγοντα για τις αγορές των περισσότερων. Έχει αρχίσει να γίνεται της μόδας το AR το οποίο για να είναι ρεαλιστικό, γονατίζει ότι κυκλοφορεί. Εγώ σου λέω τι είδα από προσωπική εμπειρία. Δυστηχως το μεγάλο αρνητικό για μένα στην apple ήταν και είναι ότι δεν καλύπτει όλα τα γούστα. Κοινώς δεν είναι τυχαίο που οι μη PLUS 4.7 ιντσες εκδόσεις τρώνε το μεγαλύτερο κράξιμο γιατί είναι αισθητά κατώτερες,είτε στην οθονη,είτε στην μπαταρία(βασικό),και πλέον και στην κάμερα και ram. Δηλαδή η την plus έκδοση αγοραζες που είναι άβολη στο χέρι ή την μικρότερη έκδοση με συμβιβασμούς αλλά το ίδιο ακριβή. Μέση λύση δεν υπήρχε ως τώρα ούτε βέβαια και στις τιμές . Το 6s plus παραμένει φαρμακείο σε τιμή. Άσε που οι περισσότεροι που φεύγουν από το Ios είναι επειδή το βαρέθηκαν λόγω των περιορισμών και του κλειστού λειτουργικού. Ναι μεν σταθερό και γρήγορο αλλά έχει και τα κακα του. 1
freegr Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δεν ξέρω αν από τώρα πρέπει να βάλουμε στοίχημα ότι είναι 8πήρυνο οπότε έχει απενεργοποιημένους πυρήνες από το εργοστάσιο για καλύτερες επιδόσεις λόγω μπαταρίας, αλλά περιμένω στο ios 11 να έχουμε πολύ καλή κατανάλωση για παλιότερα μοντέλα...
crashnburn Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 ασχετος εδω. 3 ερωτησεις. 1.το android θεωρείτε βαρυ λογισμικο δηλαδη σε σχεση με το ios;γιατι ακομα το s3 με 4.3 τρεχει σχεδον τα παντα εκτως απο οτι χρειαζετε δυνατη καρτα γραφικων. 2.τι εσωτερικη μνημη χρησιμοποιουν τα iphone και πανε κοπιδι σε σχεση με τις android ναυαρχιδες (επισης πανε κοπιδι αλλα ενα κλικ λιγοτερο); 3.σε μερικα speed test τα iphone κρατανε τα παντα στην μνημη σε απολυτο multitasking την ωρα που τα android ολο και κατι εχουν killaρει.ισχυει;η ειναι η τελευταια εικονα κ μολις δουλεψεις το app θα κανει refresh; τα apps του android ειναι java ,τι αλλο θες να πουμε μετα απο αυτο δεν υπαρχει καμια ανωτεροτητα των iphone απεναντι στα android κινητα ,ειδικα σε hardware ουτε καν ,μαλλον το αντιθετο η apple σου δινει ενα custom λειτουργικο φτιαγμενο ειδικα για τα τηλεφωνα της που ναι μεν δουλευει καλα αλλα ταυτοχρονα κ σε περιοριζει κ σου επιβαλει τις επιλογες της κ αμα θες το android απο την αλλη ναι μεν πρεπει να τρεχει σε ενα καρο hardware οποτε κ ειναι generic χωρις κανενα optimization σε επιπεδο hardware αλλα μπορεις να το πλασεις να κανει οτι θες οπως το θες αν δεις συγκρισεις κορυφαιων iphone k android θα διαπιστωσεις οτι ναι μεν κερδιζουν τα iphone αλλα οχι τοσο ωστε να δικαιολογουν τα λεφτα τους κ μαλιστα χωρις οι διαφορες να ειναι τπτ τραγικες αν μπορουσαμε να βαλουμε τα chips της apple κ της qualcomm να τρεξουν μπεντσακια πανω σε linux (που υποπτευομαι οτι γινεται) θα γελαγε ο καθε πικραμενος αλλα ξερεις πως ειναι ,apple ,παπαντζα στο φουλ κ εντυπωσεις χωρις ουσια
nikifot Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 τα apps του android ειναι java ,τι αλλο θες να πουμε μετα απο αυτο δεν υπαρχει καμια ανωτεροτητα των iphone απεναντι στα android κινητα ,ειδικα σε hardware ουτε καν ,μαλλον το αντιθετο η apple σου δινει ενα custom λειτουργικο φτιαγμενο ειδικα για τα τηλεφωνα της που ναι μεν δουλευει καλα αλλα ταυτοχρονα κ σε περιοριζει κ σου επιβαλει τις επιλογες της κ αμα θες το android απο την αλλη ναι μεν πρεπει να τρεχει σε ενα καρο hardware οποτε κ ειναι generic χωρις κανενα optimization σε επιπεδο hardware αλλα μπορεις να το πλασεις να κανει οτι θες οπως το θες αν δεις συγκρισεις κορυφαιων iphone k android θα διαπιστωσεις οτι ναι μεν κερδιζουν τα iphone αλλα οχι τοσο ωστε να δικαιολογουν τα λεφτα τους κ μαλιστα χωρις οι διαφορες να ειναι τπτ τραγικες αν μπορουσαμε να βαλουμε τα chips της apple κ της qualcomm να τρεξουν μπεντσακια πανω σε linux (που υποπτευομαι οτι γινεται) θα γελαγε ο καθε πικραμενος αλλα ξερεις πως ειναι ,apple ,παπαντζα στο φουλ κ εντυπωσεις χωρις ουσια Ενώ πηγες να πεις 1-2 σωστα, το γυρισες σε καθαρο hate χωρις κανενα απολυτως επιχειρημα. Εντυπώσεις χωρις ουσια είναι κατι μισοτελειωμένα "features" και παραμορφωμένες οθονες που κανουν μονο για την βιτρινα χωρις κανεναν λογο υπαρξης. Όπως και κατι θεματα, μινιμαλ icon packs να περνανε τον χρονο τους τα 14χρονα wannabe hackers. Που είναι η ουσια σ' αυτό? Τα iPhone από την αλλη είναι καθαρα επιδοσεις, ταχυτητα και αξιοπιστια, με λιγοτερα αλλα πολύ πιο καλοδουλεμένα features, με ετη φωτος καλυτερο app store και υποστηριξη από την μαμα εταιρια. Παπαντζα και αυτά? Ακομα, περα από την ταχυτητα με την οποια ανοιγουν οι διαφορες εφαρμογες (και τον αριθμο των εφαρμογών που μενουν ανοιχτες ακομα και με την μιση RAM) στα ιδια speedtests γινονται και rendering 4K βιντεο οπου το κάθε overhyped "iPhone-killer" SoC τρωει σκονη από τον προπερσινο της apple. Αλλα ναι, δεν εχει ουσια αυτό. Ζητω οι καμπυλωτες οθονες και τα icon packs. 17
georgerapp Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Άρα είναι η γλώσσα προγραμματισμού που κάνει την διαφορά; εκτός από ότι καταλαβαίνω την δυνατή cpu gpu.
dkmaster Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Τουλάχιστον θα παίξει file manager με το ios 11 για να έρθει στην εποχή της η Apple. 1
Tigkas Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Άρα είναι η γλώσσα προγραμματισμού που κάνει την διαφορά; Ακριβώς και σε συνδυασμό με δυνατό hardware γίνεται άπιαστο.
valblanis Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Διορθώστε με αν κάνω λάθος,αλλά πριν από κάτι χρόνια δεν είχε βγει η apple και είχε πει ότι δεν χρειάζονται περισσότεροι πυρήνες αλλά καλύτεροι γι αυτό δεν βάζουν περισσότερους πυρήνες στα κινητά τους; Πριν από κάτι χρόνια ήταν αλλά τα δεδομένα. Πρέπει δηλαδή να μείνει εκεί; Γιατί ασχολείστε με ποιο έχει περισσότερους πυρήνες και ποιο έχει περισσότερη ram; Αυτό που θα έπρεπε να απασχολεί το χρήστη είναι σε ποσα ms ανοίγει την εφαρμογή Και χωρίς να λαγκαρει.
Tresorikos Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Το s7 edge που έχω με nova 15 μήνες μετά δουλεύει καλύτερα από ποτέ. Τα έβαλα να ανοίξουν τις ίδιες σελίδες σε ίδιο δυκτιο με I Phone 6s plus και το 6s κ με s8 και τα άφησα πίσω απο 3με 7 δευτερόλεπτα. Έχω και ad block. Σημασία έχει ότι τους πέταξα τα μάτια έξω..
kirileman Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 αν μπορουσαμε να βαλουμε τα chips της apple κ της qualcomm να τρεξουν μπεντσακια πανω σε linux (που υποπτευομαι οτι γινεται) θα γελαγε ο καθε πικραμενος Αν το chip της Apple κάνει τη διαφορά, Apple rocks. Αν το iOs κάνει τη διαφορά, Apple ξαναrocks (και Android sucks) Αν both iOs και Apple chip κάνουν τη διαφορά, Apple rocks again. Διαλέχτε. 9
uesugi1989 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Ενώ πηγες να πεις 1-2 σωστα, το γυρισες σε καθαρο hate χωρις κανενα απολυτως επιχειρημα. Εντυπώσεις χωρις ουσια είναι κατι μισοτελειωμένα "features" και παραμορφωμένες οθονες που κανουν μονο για την βιτρινα χωρις κανεναν λογο υπαρξης. Όπως και κατι θεματα, μινιμαλ icon packs να περνανε τον χρονο τους τα 14χρονα wannabe hackers. Που είναι η ουσια σ' αυτό? Τα iPhone από την αλλη είναι καθαρα επιδοσεις, ταχυτητα και αξιοπιστια, με λιγοτερα αλλα πολύ πιο καλοδουλεμένα features, με ετη φωτος καλυτερο app store και υποστηριξη από την μαμα εταιρια. Παπαντζα και αυτά? Ακομα, περα από την ταχυτητα με την οποια ανοιγουν οι διαφορες εφαρμογες (και τον αριθμο των εφαρμογών που μενουν ανοιχτες ακομα και με την μιση RAM) στα ιδια speedtests γινονται και rendering 4K βιντεο οπου το κάθε overhyped "iPhone-killer" SoC τρωει σκονη από τον προπερσινο της apple. Αλλα ναι, δεν εχει ουσια αυτό. Ζητω οι καμπυλωτες οθονες και τα icon packs. Εξαρτάται τι ζητάς φίλε μου. Τι να το κάνω αν τα iphone συγκρατούν 22 αντί για 20 εφαρμογές στη μνήμη τους ή αν κάνουν πιο γρήγορα 4k video rendering ( σοβαρά τώρα, δεν έχουμε υπολογιστές για αυτές τις δουλειές? ). Εγώ θέλω την πιο καλή οθόνη και αν είναι και καμπυλωτή, ακόμα καλύτερα. Και μόνο από την οθόνη του S8, όλος ο ανταγωνισμός για μένα πάει σπίτι του. Πρόσεξε βέβαια, ότι είπα είναι για μένα. Το κάθε προϊόν έχει τα υπέρ και τα κατά. Μπορώ να ανεχτώ να έχω 20 ανοιχτές εφαρμογές αντί για 22, αλλά τα bezels και τις τιμές των iphone δεν τα ανέχομαι.
iPhoTe64 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Άρα είναι η γλώσσα προγραμματισμού που κάνει την διαφορά; εκτός από ότι καταλαβαίνω την δυνατή cpu gpu. Ακριβώς και σε συνδυασμό με δυνατό hardware γίνεται άπιαστο. Android (Dalvik VM) - ART vs iOS native code. Οι εφαρμογές iOS και Android δεν έχουν το ίδιο performance, η διαχείριση μνήμης είναι διαφορετική. Όταν η JVM εκτελεί μια εφαρμογή χρειάζεται μνήμη για να αποθηκεύσει το bytecode και περαιτέρω πληροφορίες που απορροφά μέσα από τα class files. Στο Android οι εφαρμογές (γραμμένες) σε Java γίνονται compile σε bytecode από την JVM (class files). Στη συνέχεια τα class files μετατρέπονται από την Dalvik VM σε Dalvik compatible (dex), που έχει μέσα τον bytecode, και μετά τρέχει στην Android συσκευή. Αυτή η διαδικασία απαιτεί κάποιο χρόνο, αν συγκρίνουμε με τον native code του iOS. Βέβαια αυτό έχει αλλάξει από την έκδοση 5 (νομίζω) του Android και χρησιμοποιείτε το (γρηγορότερο) Android Runtime (ART) που αλλάζει τον bytecode της εφαρμογής κατευθείαν κατά την εγκατάσταση της εφαρμογής σε machine code. Όσο για τους επεξεργαστές, η Apple σχεδιάζει τους δικούς της που είναι πιο γρήγοροι από αυτούς που χρησιμοποιούνται σε Android, το optimization του λειτουργικού και το hardware είναι προσαρμοσμένο και αρμονικά δεμένο με την συσκευή. Ενώ οι Android κατασκευαστές βελτιώνουν τις ταχύτητες benchmarking με πυρήνες, η Apple έχει κάνει τον κάθε πυρήνα πιο γρήγορο. 1
spyros007 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Εγω θελω να δω ποτε θα σκασει το απλε_μπεντσ_γκατε κατα το ντζελγκατε της VW.Γιατι ειναι σίγουρο οτι υπαρχει απάτη στα μπεντς..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα