Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με μίζα ή κάτι άλλο;;;;


papoys1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω το opel vectra του 2005 και τελευταία αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.

Όταν είναι ζεστό μετά από ταξείδι ή αρκετή ώρα οδήγησης το σβήσω για 10-15 λεπτά και πάω

μετά το πάρω μερικές φορές (όχι πάντα και κυρίως τις πολύ ζεστές μέρες)  δεν γυρίζει η μίζα να πάρει μπροστά αλλά κάνει απλά ένα κλικ.

 

Συνήθως μου το κάνει (όχι πάντα) όταν η θερμοκρασία βρίσκεται λίγο πάνω από τους 90 

κάπου στους 95,δεν  έχει προλάβει δηλαδή να κρυώσει.

Αν πέσει στους 70-80 ξαναπαίρνει αμέσως μπροστά.

Να σημειώσω ότι το πρωί παίρνει με την πρώτη.

Ο ηλεκτρολόγος μου είπε ότι πιθανόν έχει πρόβλημα όχι τα καρβουνάκια της μίζας αλλά κάτι

μου μίλησε για κάποιο ρουλεμάν νομίζω το οποίο μπλοκάρει όταν ζεσταθεί πολύ.

 

Έχει τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο ή θα πάω τζάμπα για αλλαγή μίζας;;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω το opel vectra του 2005 και τελευταία αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.

Όταν είναι ζεστό μετά από ταξείδι ή αρκετή ώρα οδήγησης το σβήσω για 10-15 λεπτά και πάω

μετά το πάρω μερικές φορές (όχι πάντα και κυρίως τις πολύ ζεστές μέρες)  δεν γυρίζει η μίζα να πάρει μπροστά αλλά κάνει απλά ένα κλικ.

 

Συνήθως μου το κάνει (όχι πάντα) όταν η θερμοκρασία βρίσκεται λίγο πάνω από τους 90 

κάπου στους 95,δεν  έχει προλάβει δηλαδή να κρυώσει.

Αν πέσει στους 70-80 ξαναπαίρνει αμέσως μπροστά.

Να σημειώσω ότι το πρωί παίρνει με την πρώτη.

Ο ηλεκτρολόγος μου είπε ότι πιθανόν έχει πρόβλημα όχι τα καρβουνάκια της μίζας αλλά κάτι

μου μίλησε για κάποιο ρουλεμάν νομίζω το οποίο μπλοκάρει όταν ζεσταθεί πολύ.

 

Έχει τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο ή θα πάω τζάμπα για αλλαγή μίζας;;;;;

 

Πάρε δεύτερη γνώμη από άλλο ηλεκτρολόγο αν δεν εμπιστεύεσαι αυτόν που στο είπε.

 

Τα συμπτώματα που περιγράφεις πάντως μίζα αφορούν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να τσεκάρεις αν έιναι καρβουνάκια, όταν δεις ότι δεν γυρίζει, βάρα την λίγο, αν πάρει σημαίνει ότι τα καρβουνάκια δεν έχουν πολύ ψωμί και δεν πατάνε καλά στον ρότορα. Επίσης το κλικ πάει να πει ότι το ρελέ ή μπουτόν εργάζεται όπως πρέπει, οπότε δεν έχεις ηλεκτρολογικό πρόβλημα. Αν παίρνει σε χαμιλή θερμοκρασία, τότε ίσως ο ηλεκτρολόγος σου να έχει δίκιο, αλλά ίσως και όχι, γιατί ένα βαρεμένο ρουλεμάν δεν έχει ακρετή τριβή για να μπλοκάρει τη μίζα. Όταν η μίζα γυρνάει ακούγεται οκ, η ακούς και κάποιο μεταλικό ήχο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Οταν είναι κρύο,το πρωί ας πούμε,γυρνάει πολύ φυσιολογικά χωρίς καμία ένδειξη βλάβης όσες φορές και να το

βάλω μπρος.Το ίδιο και στον ηλεκτρολόγο και με ζεστό κινητήρα που έχω πάει. :devil:  :angry: 

.

Το πρόβλημα το κάνει μόνο ορισμένες φορές όταν είναι ζεστό.Με προβλημάτισε όταν με ρώτησε αν συμπληρώνω

νερό αλλά δεν έχω τέτοιο πρόβλημα.Απλά θυμάμαι πριν ένα μήνα περίπου ήταν ελάχιστα κάτω από τη στάθμη και

συμπλήρωσα περίπου 200 γραμμάρια.

Από τότε το παρακολουθώ και δεν έχω παρατηρήσει κάποια απώλεια.

Επίσης στα λάδια δεν έχω κάποια ένδειξη.Πεντακάθαρα.

 

Επειδή τις τελευταίες μέρες δύο φορές δεν έπαιρνε,τη μία μάλιστα στη Λαϊκή και έκανα βόλτες μέχρι να πέσει η

θερμοκρασία και πήρε,μάλλον θα πάω σε αλλαγή με μία ανακατασκευασμένη (γύρω στα 100 ευρώ κάνει και βλέπουμε).

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Οταν είναι κρύο,το πρωί ας πούμε,γυρνάει πολύ φυσιολογικά χωρίς καμία ένδειξη βλάβης όσες φορές και να το

βάλω μπρος.Το ίδιο και στον ηλεκτρολόγο και με ζεστό κινητήρα που έχω πάει. :devil:  :angry:

.

Το πρόβλημα το κάνει μόνο ορισμένες φορές όταν είναι ζεστό.Με προβλημάτισε όταν με ρώτησε αν συμπληρώνω

νερό αλλά δεν έχω τέτοιο πρόβλημα.Απλά θυμάμαι πριν ένα μήνα περίπου ήταν ελάχιστα κάτω από τη στάθμη και

συμπλήρωσα περίπου 200 γραμμάρια.

Από τότε το παρακολουθώ και δεν έχω παρατηρήσει κάποια απώλεια.

Επίσης στα λάδια δεν έχω κάποια ένδειξη.Πεντακάθαρα.

 

Επειδή τις τελευταίες μέρες δύο φορές δεν έπαιρνε,τη μία μάλιστα στη Λαϊκή και έκανα βόλτες μέχρι να πέσει η

θερμοκρασία και πήρε,μάλλον θα πάω σε αλλαγή με μία ανακατασκευασμένη (γύρω στα 100 ευρώ κάνει και βλέπουμε).

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

 

Κοίτα, έγκυρη διάγνωση μέσω ινσόμνια είναι δύσκολο να γίνει, όσο καλά και να εξηγήσεις τα συμπτώματα. Μόνο ο ηλεκτρολόγος μπορεί να το κάνει, και μόνο εφόσον το δει τη στιγμή που δεν παίρνει μπροστά.

 

Επίσης δεν βλέπω το λόγο να προτιμήσεις ανακατασκευασμένη, το ίδιο αποτέλεσμα θα έχεις με μια συντήρηση/επισκευή στη δική σου μίζα αλλά με πολύ μικρότερο κόστος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ σωστα , γιατι να παρει μια ανακατασκευασμενη που δεν ξερεις τι ζορι εχει φαει, ποσο ειχς δουλευτει και γενικα πιο το ιστορικο της. Θα αξιζε μονο αν η δικη σου ειχε κακο ιστορικο και ειχε θεματα συχνα. Τωρα απλα εχεις μια φυσιοογικη φθορα η οποια θελει επισκευή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποτίθεται πως στην ανακατασκευασμένη έχουν ελεγχθεί τα πάντα, και έχουν αντικατασταθεί όσα εξαρτήματα είχαν φθορά.

 

Η διαφορά είναι πως για ανακατασκευασμένη θα δώσεις 100 + τοποθέτηση, ενώ επισκευάζοντας την ίδια το πιθανότερο είναι να σου κοστίσει κάτω από 50€.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι 12 χρόνων όσο και το αυτοκίνητο,πριν 3 χρόνια είχα κ΄πανει επισκευή μάλλον καρβουνάκια και κάτι άλλο

πληρώνοντας 70 ευρώ.

 

Θεωρώ αυτή τη στιγμή καλίτερα μία ανακατασκευασμένη 100-110  ευρώ συν τοποθέτηση για την οποία υπάρχει

και εγγύηση καλής λειτουργίας ενός έτους.

Τετάρτη έκλεισα ραντεβού με ηλεκτρολόγο το πρωί όπως μου είπε θα την κατεβάσουμε και θα δούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι 12 χρόνων όσο και το αυτοκίνητο,πριν 3 χρόνια είχα κ΄πανει επισκευή μάλλον καρβουνάκια και κάτι άλλο

πληρώνοντας 70 ευρώ.

 

Θεωρώ αυτή τη στιγμή καλίτερα μία ανακατασκευασμένη 100-110  ευρώ συν τοποθέτηση για την οποία υπάρχει

και εγγύηση καλής λειτουργίας ενός έτους.

Τετάρτη έκλεισα ραντεβού με ηλεκτρολόγο το πρωί όπως μου είπε θα την κατεβάσουμε και θα δούμε.

 

Υποψιάζομαι πως και σε ψιλοέγδαραν, και σωστή δουλειά δεν έκαναν. 20€ πλήρωσα τελευταία φορά εργασία για επισκευή μίζας, συν κάπου 15 για καρβουνάκια και ρουλεμάν. Βέβαια δεν είναι το ίδιο εύκολο να βγει σε όλα τα αυτοκίνητα, αλλά φαντάζομαι you get the point.

 

Το τελευταίο που έγραψες είναι και το πιο σωστό, κατεβάζεις τη μίζα, τη λύνεις, εκτιμάς τη ζημιά, και κρίνεις ανάλογα πως θα κινηθείς :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιζα λιγο δυσκολο μου φαινετε με οσα γραφεις.τσεκαρισε τον ανεμιστηρα η της θερμοστατικες του νερου.

επανω απο μια ορισμενη θερμοκρασια νερου δεν παιρνει μπροστα η μηχανη για λογους ασφαλειας.

οταν πεφτει παιρνει κανονικα γραφεις.δεν ειναι μιζα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι 12 χρόνων όσο και το αυτοκίνητο,πριν 3 χρόνια είχα κ΄πανει επισκευή μάλλον καρβουνάκια και κάτι άλλο

πληρώνοντας 70 ευρώ.

 

Θεωρώ αυτή τη στιγμή καλίτερα μία ανακατασκευασμένη 100-110  ευρώ συν τοποθέτηση για την οποία υπάρχει

και εγγύηση καλής λειτουργίας ενός έτους.

Τετάρτη έκλεισα ραντεβού με ηλεκτρολόγο το πρωί όπως μου είπε θα την κατεβάσουμε και θα δούμε.

3 χρονια ειναι σχετικα συντομο διαστημα να σε βγαλει προβλημα,εκτος φυσικα εισαι συνεχεια στο σβησε-παρε.Ναι κατεβαστε την πρωτα και δειτε,αν δεις τα καρβουνακια θα ακταλαβεις κιολας δηλαδη και καθε σχολιο απο εδω περιτο τοτες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ασε την μιζα εκει που καθετε.τζαμπα λεφτα θα δωσεις.αλλου ειναι το προβλημα.στην ψυξη.δες αν παιρνει ο ανεμιστηρας οταν σταματαει το αυτοκινητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...