RedPanda Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 * TO SWITCH ΔΕΝ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ - NINTENDOOMED ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΑΤΟ ΑΚΛΑΦΤΟ ΚΛΠ * Εεεεε σε 6 μήνες ζωής πλήν των first party διαμαντιών βγάζουν τίτλους η ΕΑ, η 2k, η Rockstar, η Capcom * ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕ ΒΓΑΖΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ * Εεεε ξέρεις βγαίνει 2k18 ίδιο με άλλες εκδόσεις * ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΣΕ ΠΛΕΗΣΤΕΗΣΟ ΤΕΣΣΑΡΟ Τι να πω πχια ειλικρινά. Λες και τα εξμπόξια ή τα πλέηστεησα είχαν 30 third party ΑΑΑ τίτλους στο λόντς Τρομερά εποικοδομητική τακτική μερικών diehards της Nintendo: Βάζουμε τον πήχη τόσο χαμηλά που ότι και να γίνει η nintendo πάει καλά. Εν το μεταξύ η nintendo όχι απλά είναι στο χειρότερο σημείο ever σε σχέση με third party αλλά δεν κάνει τίποτα για να αλλάξει αυτό. Στο Switch έχεις 32Gb εσωτερική flash. Το πρόβλημα είναι ότι είναι πολύ πιο ακριβή σε σχέση με τους laptop HDD που φοράνε οι κονσόλες. Οτιδήποτε παραπάνω θα ανέβαζε σημαντικά το κόστος της κονσόλας. Οπότε σε αυτή την περίπτωση η αμέσως επόμενη καλύτερη λύση (και πιο οικονομική) είναι η ευλεξεία των sd καρτών. Το δια ταύτα είναι πως η μοντέρνα nintendo δεν ξέρει να σχεδιάζει hardware. Αν θέλεις φορητή συσκευή πρέπει να αντιμετωπίσεις και τα θέματα που σχετίζονται με την φορητότητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Τρομερά εποικοδομητική τακτική μερικών diehards της Nintendo: Βάζουμε τον πήχη τόσο χαμηλά που ότι και να γίνει η nintendo πάει καλά. Εν το μεταξύ η nintendo όχι απλά είναι στο χειρότερο σημείο ever σε σχέση με third party αλλά δεν κάνει τίποτα για να αλλάξει αυτό. Εάν 3rd party εννοείς τα mutliplatform παιχνίδια, ναι, αυτό το χαρτί το έχει χάσει από τη στιγμή που διάλεξε να κυκλοφορήσει κονσόλα hybrid και όχι σταθερή με την κλασική έννοια. Το 3rd party support όμως δεν σταματάει στα multiplatform. Εάν το Switch τα πάει καλά, ίσως προσελκύσει studios για exclusives. Αναρωτιέμαι εάν έχετε καμιά ιδέα του τι γίνεται με το N3DS που έχει πληθώρα από 3rd party τίτλους και τις πωλήσεις του (και τα παιχνίδια) τις βλέπουν οι άλλοι με τα κυάλια... Αυτό το μοντέλο θα πρέπει να ακολουθήσει η Nintendo και όχι να μπει στο καράβι του επόμενου CoD, Ass κλπ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vag.patrick Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 την ειδαμε την ιστορια και με τους 3rd party....αφου τωρα η καλυτερη λυση για παιχνιδια Multiplatform -και το ξερεις - ειναι να χεις ενα καλο pc με καλη cpu/gpu και τις κονσολες για τα exclusive... κλασσικα παραδειγματα παιχνιδια με engines cpu bounded που δε μπορουν κρατησουν 30ρι χωρις stattering κλπ κλπ....οποτε δε νομιζω οτι αυτος που θα παρει το switch Περιμενει να ασχοληθει με κολοντουτι κ.α. Αυτο ειναι δεδομενο νομιζω....οποιος πει το αντιθετο μαλλον εθελοτυφλει.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Το δια ταύτα είναι πως η μοντέρνα nintendo δεν ξέρει να σχεδιάζει hardware. Αν θέλεις φορητή συσκευή πρέπει να αντιμετωπίσεις και τα θέματα που σχετίζονται με την φορητότητα. Η μοναδική λύση είναι να βάλεις μεγαλύτερη μνήμη flash η οποία όπως είπα θα ανέβαζε το αρχικό κόστος. Δεν είναι rocket science. Απλή λογική είναι για ένα φορητό σύστημα. Τι έπρεπε να κάνει δηλαδή? Να εφεύρει καινούργια τεχνολογία αποθήκευσης?? Το θέμα μια χαρά αντιμετωπίζεται με μια οικονομική μνήμη SD. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RedPanda Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Εάν 3rd party εννοείς τα mutliplatform παιχνίδια, ναι, αυτό το χαρτί το έχει χάσει από τη στιγμή που διάλεξε να κυκλοφορήσει κονσόλα hybrid και όχι σταθερή με την κλασική έννοια. Εννοείς την στιγμή που διάλεξε τεχνολογία παντόφλας. Το θέμα φορητότιτα είναι κάτι που νοιάζει μόνο τους Ιάπωνες και είναι καράβι που χάνετε στον υπόλοιπο κόσμο. αφου τωρα η καλυτερη λυση για παιχνιδια Multiplatform -και το ξερεις - ειναι να χεις ενα καλο pc με καλη cpu/gp Υπήρχε κάποια εποχή που αυτό δεν ήταν καλύτερη λύση ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 την ειδαμε την ιστορια και με τους 3rd party....αφου τωρα η καλυτερη λυση για παιχνιδια Multiplatform -και το ξερεις - ειναι να χεις ενα καλο pc με καλη cpu/gpu και τις κονσολες για τα exclusive... Η πλάκα είναι ότι οι περισσότεροι παραπονιούνται ότι οι κονσόλες είναι πολύ αδύναμες και κρατάνε πίσω το gaming... Κάτι σαν δύο μέτρα και δύο σταθμά. Εννοείς την στιγμή που διάλεξε τεχνολογία παντόφλας. Το θέμα φορητότιτα είναι κάτι που νοιάζει μόνο τους Ιάπωνες και είναι καράβι που χάνετε στον υπόλοιπο κόσμο. Άρα το πρόβλημα σου έχει να κάνει γενικά με το ότι η Nintendo διάλεξε να κυκλοφορήσει ένα φορητό σύστημα (με τους περιορισμούς που φαίρνει) και όχι με το θέμα χωρητικότητας της και την τεχνολογία της. Είναι εντελώς διαφορετικά αυτά τα πράγματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RedPanda Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Η πλάκα είναι ότι οι περισσότεροι παραπονιούνται ότι οι κονσόλες είναι πολύ αδύναμες και κρατάνε πίσω το gaming... Κάτι σαν δύο μέτρα και δύο σταθμά. Άρα το πρόβλημα σου έχει να κάνει γενικά με το ότι η Nintendo διάλεξε να κυκλοφορήσει ένα φορητό σύστημα (με τους περιορισμούς που φαίρνει) και όχι με το θέμα χωρητικότητας της και την τεχνολογία της. Είναι εντελώς διαφορετικά αυτά τα πράγματα. Κρατάνε οι κονσόλες πίσω το Dota, εμποδίζουν το Star Citizen να ολοκληρωθεί ή δεν έχουν αρκετά microtransactions ? Και δεν έχω κανένα πρόβλημα με τις παντόφλες, η nintendo θέλει να πουλήσει την ψευδαίσθηση ότι το Switch κάνει και για home console. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RedPanda Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Το NSW είναι τεχνολογικά κάπου ανάμεσα στην τωρινή γενιά και στην προηγούμενη. Με κουράζετε, για τρίτη φορά πρέπει να αποκαλέσω το Switch παντόφλα. Και αυτή η ψευτο-υπεροψία με το CoD (που δεν παίζω) είναι ενοχλητική. Το θέμα με την nintedo είναι ένα: προσπαθούν με νύχια και με δόντια να μην επωμιστούν το βάρος του μπάτζετ των AAA games. Είναι η εταιρία που εκμεταλλεύεται σε σιχαμερό βαθμό την αναγνωρισιμότητα των τίτλων της για να πουλάει indie γραφικά σε φουλ τιμή. Υπάρχει λόγος που δεν παίζουμε zelda με witcher γραφικά ; Η φθήνια της σύγχρονης nintendo. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Με κουράζετε, για τρίτη φορά πρέπει να αποκαλέσω το Switch παντόφλα. Είναι η εταιρία που εκμεταλλεύεται σε σιχαμερό βαθμό την αναγνωρισιμότητα των τίτλων της για να πουλάει indie γραφικά σε φουλ τιμή. Υπάρχει λόγος που δεν παίζουμε zelda με witcher γραφικά ; Η φθήνια της σύγχρονης nintendo. Μα το θέμα ξέρεις πoιο είναι? Ότι το Switch δεν είναι "παντόφλα" στην πραγματικότητα. Είναι ένα πολύ δυνατό φορητό σύστημα που μπορεί να συνδεθεί και στην TV. Όχι μια αδύναμη σταθερή home console (όπως ήταν τα Wii και WiiU). Δυστυχώς ή ευτυχώς, αυτό είναι το selling point κύριοι. Για τα indie γραφικά δεν είμαι σίγουρος τι θέλεις να πεις. Τα πραγματικά indie ή τα games της Nintendo? Ο λόγος που δεν παίζουμε Zelda με Witcher γραφικά είναι επειδή η Nintendo αποφάσισε να κυκλοφορήσει ένα φορητό σύστημα. Πολύ απλό. Δεν έχει να κάνει με την "φθήνια" που λες. Το να κράζουμε ότι η N έβγαλε φορητό σύστημα, σύμφωνοι. Το να κράζουμε ότι η N έβγαλε αδύναμη κονσόλα, δεν στέκει. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Με κουράζετε, για τρίτη φορά πρέπει να αποκαλέσω το Switch παντόφλα. Και αυτή η ψευτο-υπεροψία με το CoD (που δεν παίζω) είναι ενοχλητική. Το θέμα με την nintedo είναι ένα: προσπαθούν με νύχια και με δόντια να μην επωμιστούν το βάρος του μπάτζετ των AAA games. Είναι η εταιρία που εκμεταλλεύεται σε σιχαμερό βαθμό την αναγνωρισιμότητα των τίτλων της για να πουλάει indie γραφικά σε φουλ τιμή. Υπάρχει λόγος που δεν παίζουμε zelda με witcher γραφικά ; Η φθήνια της σύγχρονης nintendo. Ότι και να γράφεις τόσο εσύ όσο και όλοι οι υπόλοιποι εδώ μέσα δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα ούτε στο παρελθόν,ούτε στο παρόν και ούτε στο μέλλον. Αν δεν σου αρέσει προσπέρασε το και μην μας πρήζεις με τις ορέξεις σου. -Αντικειμενικά η Ν αν είχε ακολουθήσει την πολιτική μέχρι NGC και συνέχιζε τα δυνατά συστήματα θα είχε καταλήξει όπως η Sega. -Το Zelda δεν έχει τα γραφικά το Witcher γιατί είναι υβρίδιο, αν ήταν καθαρά οικιακό σύστημα θα μπορούσε να τα υποστηρίξει. -Ακόμα και έτσι αυτό δεν θα σήμαινε ότι θα είχε ανάλογη υποστήριξη από τις τρίτες εταιρίες. Όσοι πιστεύουν ότι οι τρίτες εταιρίες δεν υποστηρίζουν την Ν λόγω τεχνικών χαρακτηριστικών κάνουν λάθος, είναι καθαρά λόγω συμφερόντων. Αυτά και σταμάτα τις μπουρδολογίες περί indie γραφικών, καλή συνέχεια. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 -Αντικειμενικά η Ν αν είχε ακολουθήσει την πολιτική μέχρι NGC και συνέχιζε τα δυνατά συστήματα θα είχε καταλήξει όπως η Sega. Ακόμα και η σημερινή πολιτική των Sony και MS (οι οποίες συντηρούνται από άλλα έσοδα) είναι προβληματική. Άρχισαν πλέον να αναλώνονται σε hardware rehash (Pro, One X) αντί να επενδύσουν σε νέους τίτλους και studios. Δεν μπορούν να αποφασίσουν τεχνολογικά σε ποια κατεύθυνση να πάνε. Το λιγότερο που θέλουμε είναι να προστεθεί απλώς μια 3η εταιρία σε αυτό το σωρό μόνο και μόνο για να δούμε γραφικά επιπέδου Witcher στο Zelda... Που κάτι μου λέει ότι πάλι θα έπεφτε κράξιμο και ότι καλύτερα να είχε βγει στο PC. Εν τέλει, όποιος θέλει δυνατή κονσόλα για multiplatform, ας δώσει το 500άρι στην MS και ας αφήσει την Nintendo. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Είναι πρωτοπορία... όταν δεν έχεις σκληρό δίσκο. Θα χρειάζεται κάποιος τίτλος περισσότερα από τα 32GB που έχει διαθέσιμα η εσωτερική μνήμη; Εάν όχι, δεν βλέπω για ποιό λόγο να είναι υποχρεωτική η αγορά microSD κάρτας. Υπάρχει λόγος που δεν παίζουμε zelda με witcher γραφικά ; Για δύο λόγους. Πρώτον γιατί δεν μας ενδιαφέρει. Όσοι παίζουμε Zelda ή Mario ή Metroid το κάνουμε πρωτίστως για το gameplay και το immersion. Τα γραφικά είναι σε τριτο-τέταρτη μοίρα Και δεύτερον, γιατί το NSw δεν είναι σε θέση να βγάλει περισσότερα γραφικά. Εάν μπορούσε είτε θα κόστιζε 500 ευρώ και δεν θα το αγόραζε κανείς, είτε δεν θα ήταν υβρίδιο, θα ήταν ακόμα ένα σύστημα της «σειράς» και πάλι δεν θα το αγόραζε κανείς. Μπορείς να παίξεις Witcher (και το κάθε Witcher) σε PC, PS4 και X1, τόσες επιλογές έχεις, γιατί τρως κόμπλα που δεν μπορείς να το παίξεις σε ακόμα ένα σύστημα; 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orck Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δηλαδη για να καταλαβω, εαν ειχαμε μια τριτη πολυ δυνατη κοσνολα η οποια να παιζει τα ιδια ακριβως multiplatforms και μετρημενα στο χερι τα αποκλειστικα θα ηταν καλυτερα; Δεν θα βαρεθουμε ποτε να μετραμε τα MFlops λες και μετραμε τα πουλια μας;Πως ειναι παντοφλα το Switch; Στα ματια μου ειναι οτι πιο ομορφο εχω μεσα στο σπιτι σε αψυχο αντικειμενο (εγω ειμαι πιο ομορφος )Το παιχνιδι δεν ειναι μονο γραφικα αλλα ειναι η ατμοσφαιρα.Θα παρω και PS4 να δω και το Witcher γιατι αλλιως ειναι στα youtube videos αλλιως οταν το χειριζεσαι εσυ.Μεγαλο φαουλ της Nintendo εαν μετα απο αυτον τον πανικο δεν εχουν βρει τροπους να καλυψουν την ζητηση, συμφωνω απολυτα με τον φιλο που εγραψε πριν οτι η εταιρια θα βγαλει μονη της τα ματια της οταν κυκλοφορησει το mario χωρις κονσολες να πουλησει.Δευτερο φαουλ της τα πανακριβα παιχνιδια. Ημαρτων μωρη Apple των κονσολων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mistwalker Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Λυπαμαι που βλεπω συνεχεια posts για τα γραφικα λες και αυτο κανει το παιχνιδι διασκεδαστικο.mass effect 4 κοστισε ποσα εκατομμυρια να φτιαχτει και στην τελικη εδωσαν ενα διαλυμενο παιχνιδι που παρατηθηκε απο την εταιρια.Το τελευταιο metal gear προβληματικο και αυτο.Arkham knight τα ιδια.Καλυτερα να παιζω παιχνιδια διασκεδαστικα και ολοκληρωμενα σαν το wonderboy στο switch παρα να δινω 60€ για προβληματικα παιχνιδια η ports η hacking games οπως το division. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RedPanda Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2017 Φτωχή ήταν και από Ninty, μονο το Metroid ήταν αρκετά δυνατό νέο announcement απ' όσο θυμάμαι και αυτό ήταν μονο μια εικόνα χωρίς gameplay, χωρίς τίποτα. Η δύναμη της E3 πια έχει πέσει αρκετά όταν η κάθε μια εταιρία μπορεί να κάνει τα δικά της show για τους fans της συγκεκριμένα (όπως τα direct και το PS Experience). Από την nintendo δεν ήταν φτωχή, ήταν τρομερά απογοητευτική: Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω την Sony -που σίγουρα έχει υποχρέωση στους 60 εκ χρήστες- η E3 του 2017 ήταν κάτι αργά ή γρήγορα θα γινόταν, τα δικά τους παιχνίδια (στην πλειονότητα 1st parties) που ανακοίνωναν πριν από χρόνια να ερχόταν η ώρα τους να βγουν. Κάτι που δεν θα ήθελαν να επισκιάσουν. Η MS από την άλλη δεν ήταν φτωχή γιατί δυστυχώς ή ευτυχώς αυτή είναι πια η στρατηγική τους, Forza & third parties. Ποιο είναι το θέμα μας όμως: και η MS και η Nintendo είχαν φρέσκες κονσόλες να επιδείξουν. H MS επένδυσε στο θέμα γραφικά με Metro & Anthem, ανάμεσα στα άλλα. Λίγο χλιαρά κατά την γνώμη μου γιατί στην τελική θα δείξει πως ο κόσμος θα αντιμετωπίσει το One X σαν πρόταση όταν βγει. Αλλά έκαναν αυτό που περιμέναμε να κάνει. Η nintendo τώρα, ήταν η ώρα της να λάμψει. Πήγε στην Ε3 με μία ολοκαίνουργια κονσόλα, όχι mid gen upgrade. Και ξεκίνησαν για ακόμα μία φορά χωρίς παρουσίαση αλλά με direct. Ακόμα και το επιτυχημένο launch του switch δεν τους έδωσε τα απαραίτητα cajones για να δώσουν στο κοινό αυτό που θέλουμε: θέαμα. Όχι, ανταυτού ήταν ένας τύπος στην καρέκλα που μας είπε αυτό που όλοι ξέραμε ότι θα γίνει, ένα pokemon παιχνίδι. Ότι πιο anticlimactic μπορούσε να γίνει. Ο ορισμός του blow your load σε άκυρο χρόνο. Επίσης ένα βίντεο με ένα logo για το metroid. Κανένα CGI κανένα concept art. Μία ασαφή μακρινή υπόσχεση που κάνει ακόμα και την Square Enix να φαίνεται μάστορας στις ανακοινώσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις