Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μετά απο service πριν 2 χρόνια αρχισε οταν στρίβεις να κάνει θόρυβο ο μπιλιοφόρος. Στη πόλη δεν είναι τόσο θέμα αλλά αν πας σε βουνό είναι έντονο. Ο μαστορας μου είπε τοτε οτι δεν υπάρχει μπιλιοφόρος μονος του και οτι πάει ολο το ημιαξόνιο και ότι ειναι πολύ ακριβό και λέει πως ειχε μεινει χωρις γρασσο επειδή ειχε κοπέι η φούσκα. (το ειχε ο πατερας μου δε κάνει ποτέ service στο αυτοκινητο αν δε χαλάσει).

Ρώτησα και άλλους 2 μάστορες και πηρα παρόμοια απάντηση και οτι δεν είναι προβλημα να το αφήσω έτσι.

 

Στο συνεργείο που πάω τωρα μου είπε πως γίνεται κάτι που ειχα διαπιστωσει και μονος μου μιας και άρχισα να το ψάχνω πιο πολύ. Στο επίσημο της Renault απο το προγραμμα της εταιρίας πάει ολο κομμάτι μαζί με τιμή απο ελληνική αντιπροσωπία 400+ ευρώ.

Aπo skf υπάρχει κωδικός για σκέτο μπιλιοφόρο και είδα πως έχει και οδηγίες πως να το αλλάξεις αλλά φαίνεται λιγο βαρβαρο (μεγγενη, κοπάνημα κτλ). Ομως και η ιαπωνική με το κωδικό της skf δε το δίνει, σου δίνει ολοκληρο με 100 ευρώ. Παρόλα αυτά το δίνουν άλλοι με 50 ευρώ περιπου ετιμο κιτ.

Το ερώτημα ειναι

Αξίζει να το επισκευάσω;

Αν ναι να δώσω διπλάσια χρήματα + εργασια για ολοκληρο και να ειμαι πιο σίγουρος οτι δε θα γ* το ημιαξόνιο ο μαστορας στο βγαλσιμο; Απο την άλλη δεν ειναι αμελητέο ποσο 50 ευρώ εξτρα αλλά αν γίνει ζημιά μετά θα πληρώσω πολλαπλάσια.

Το μάστορα δε τον εμπιστεύομαι 100% διότι ειχε κάνει κάποια λάθη αλλά καλύτερα απο άλλους που εβλεπα να λειπουν βίδες ή να με γραφουν κανονικά για σοβαρά προβλήματα. ( μου ειπε οτι δεν υπήρχε καποιο ανταλλακτικό σε αυτά που εφερα ενω υπήρχε και ανοιξα το κουτι που ειχε διπλα και το είδε και ειπε α δε το ειδα, ή οτι με ειχε αφήσει με παραφλού κάτω απο min)

Δημοσ.

αν εβαλες γρασο και αλλαξες την φουσκα,αστο ετσι.μονο ο θορυβος θα σε ενοχλει οταν στριβεις.δεν παθαινει τπτ...για να βγαλει ζημια,πρεπει να το αφησεις με σκισμενη φουσκα χωρις γρασο,και να κανεις αποτομες εκκινησεις με στριμενο το τιμονι περα απο μια στροφη.εχω φορτιγακι με θορυβο στους μπιλιοφορους ,σχεδον 20 χρονια,και λογο του οτι αλλαζω φυσουνες εγω,παρακολουθω την φθορα καιειδα οτι μετα την αρχικη που προκαλει τον θορυβο,δεν φθειρεται πλεον .εχω σταματησει βεβαια και τις βλακεις με στριμενο το τιμονι. τις κανω με πισωκουνα.........

  • Like 3
Δημοσ.

Το μπιλιοφόρο βέβαια.Αυτό κάνουν και οι εταιρίες και τα πουλάν για ανακατασκευασμένα μετά.Δες και από ebay για σετ επισκευής μήπως σε συμφέρει ακόμα πιο πολύ.

Δημοσ.

Μόνο τον μπιλιοφόρο φυσικά. Αν δεν εμπιστεύεσαι τον μάστορα απλά άλλαξε μάστορα, δεν είναι λύση να αλλάζεις και πράγματα που ΔΕΝ έχουν χαλάσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Άσε την αντιπροσωπεία από την στιγμή που δεν είναι σε εγγύηση το ανταλακτικό και πήγαινε έξω.

 

Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις αλλάζετε όλο το ημιαξόνιο μαζί με τον μπιλιοφόρο γιατί ο μπιλιοφόρος είναι

το ακριβό τμήμα.

 

Κάνε και μία έρευνα μόνος σου στο ίντερνετ.Δεν είναι τόσο ακριβό που φαντάζεσε.Εγώ τα ανταλακτικά τα

αγοράζω μόνος μου και σε συμφωνία με το μάστορα τα πάω απλά για αλλαγή.

Δημοσ.

Άσε την αντιπροσωπεία από την στιγμή που δεν είναι σε εγγύηση το ανταλακτικό και πήγαινε έξω.

 

Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις αλλάζετε όλο το ημιαξόνιο μαζί με τον μπιλιοφόρο γιατί ο μπιλιοφόρος είναι

το ακριβό τμήμα.

 

Κάνε και μία έρευνα μόνος σου στο ίντερνετ.Δεν είναι τόσο ακριβό που φαντάζεσε.Εγώ τα ανταλακτικά τα

αγοράζω μόνος μου και σε συμφωνία με το μάστορα τα πάω απλά για αλλαγή.

Οπως είπα ο μπιλιοφόρος απο SKF εχει 51ευρώ αλλά δεν τον φέρνουν πολλοί. Αλλα το βρισκω απο ελλάδα με 51 και ολο μαζί το ημιαξόνιο 100 ευρώ. Το ερώτημα ήταν αν εχει μεγάλο ρίσκο το να αλλάξεις μονο μπιλιοφόρο τη στιγμή που η αντιπροσωπία το δίνει μονο ολοκληρο και για να βγεί θέλει κοπάνημα. Και εγώ συνήθως τα αγοράζω μονος μου τα ανταλλακτικά πλέον επι το πλείστον μιας και είτε μου βάζαν μούφες ή πολύ ακριβά πχ x2 x3 τιμη. Συνήθως δεν αρέσει στους μάστορες αυτό όμως

  • Like 1
Δημοσ.

αν δεν εχεις δει την διαδικασια,εστω και στα γρηγορα,μην επιχειρησεις να το κανεις.το κοπανημα που γραφεις δεν ειναι τπτ,ουτε καταπονει τα υλικα ,που ειναι σφυρηλατα,αλλα παιζει να μην μπορεις να απομακρυνεις την πλημνη αρκετα  για να βγαλεις τον αφαλο απο την πλυμνη,μπορει να θελει να λυθουν περισοτερα δεσιματα και να θελει μετα ευθυγραμμιση,μπορει απο την μεσα πλευρα να μην ειναι βιδωτο αλλα κουμπωτο,οποτε με το κοπανημα να βγαινει απο την μεσα πλευρα και οχι απο την εξω.....αν δεν το δεις να το κανει αλλος ,μην το κανεις  ελαφρα τη καρδία..........αν παραυτα κανεις την κουζουλαδα,παρε γαντια χειρουργικα μιας χρησης,γιατι θα γινεις μουτσος απο τα γρασσα,και τα συγκεκριμενα δεν βγαινουν ευκολα.επισης ρουχα για πεταμα,κανα δυο λοστους-σκυλες μισου μετρου,και προτινω και εναν ελευθερο γρυλο για να μην παιδευεσαι με τις σκυλες....

  • Like 3
Δημοσ.

αν δεν εχεις δει την διαδικασια,εστω και στα γρηγορα,μην επιχειρησεις να το κανεις.το κοπανημα που γραφεις δεν ειναι τπτ,ουτε καταπονει τα υλικα ,που ειναι σφυρηλατα,αλλα παιζει να μην μπορεις να απομακρυνεις την πλημνη αρκετα  για να βγαλεις τον αφαλο απο την πλυμνη,μπορει να θελει να λυθουν περισοτερα δεσιματα και να θελει μετα ευθυγραμμιση,μπορει απο την μεσα πλευρα να μην ειναι βιδωτο αλλα κουμπωτο,οποτε με το κοπανημα να βγαινει απο την μεσα πλευρα και οχι απο την εξω.....αν δεν το δεις να το κανει αλλος ,μην το κανεις  ελαφρα τη καρδία..........αν παραυτα κανεις την κουζουλαδα,παρε γαντια χειρουργικα μιας χρησης,γιατι θα γινεις μουτσος απο τα γρασσα,και τα συγκεκριμενα δεν βγαινουν ευκολα.επισης ρουχα για πεταμα,κανα δυο λοστους-σκυλες μισου μετρου,και προτινω και εναν ελευθερο γρυλο για να μην παιδευεσαι με τις σκυλες....

Δεν επιχειρώ να το κάνω μονος μου γιατι δεν έχω χώρο ουτε νομίζω οτι αξίζει κατι τετοιο αλλά ούτε ολα τα εργαλεία.

Ορίστε το μανουάλι http://ows-cdn.tecdoc.net/cis/documents/DTGv7g1F3xxmYqMFH/410642/0

Δημοσ.

Οπως είπα ο μπιλιοφόρος απο SKF εχει 51ευρώ αλλά δεν τον φέρνουν πολλοί. Αλλα το βρισκω απο ελλάδα με 51 και ολο μαζί το ημιαξόνιο 100 ευρώ. Το ερώτημα ήταν αν εχει μεγάλο ρίσκο το να αλλάξεις μονο μπιλιοφόρο τη στιγμή που η αντιπροσωπία το δίνει μονο ολοκληρο και για να βγεί θέλει κοπάνημα. Και εγώ συνήθως τα αγοράζω μονος μου τα ανταλλακτικά πλέον επι το πλείστον μιας και είτε μου βάζαν μούφες ή πολύ ακριβά πχ x2 x3 τιμη. Συνήθως δεν αρέσει στους μάστορες αυτό όμως

 

Οι αντιπροσωπεία δίνει ολόκληρο το σετ όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά μόνο για να σου πάρει παραπάνω λεφτά. Ρίσκο δεν υπάρχει καθόλου, εκτός αν ο μηχανικός είναι εντελώς άσχετος, αυτός που ξέρει θα καταφέρει να το ξεκουμπώσει με 2-3 σφυριές το πολύ.

  • Like 1
Δημοσ.

Σίγουρα είναι και θέμα μάστορα.

Πάω σε ένα για αλλαγή αντλίας και μου λέει να αγοράσω όλη την αντλία με 150 ευρώ.

Πάω σε άλλο και μου αλλάζει μόνο το μοτεράκι με 40 ευρώ.Ο πρώτος δεν ήξερε ή δεν  ήθελε.

 

Για αυτό πρέπει να ψαχνόμαστε.

Δημοσ.

Δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα.αν αυτος που αλλαξε το μοτερακι,εσπαγε κατι απο το καβουκι,και ανεβαζε το κοστος περισοτερο,τι θα ελεγες;ο σοβαρος μαστορας,που εχει δουλεια και δεν κολοβαραει,δεν ανοιγει το καβουκι,διοτι μπορει να ανοιξει δουλεια που δεν πληρωνεται.....με το σκεπτικο σου,και αυτος που αλλαξε το μοτερακι,και αυτος σε κοροιδεψε,διοτι μπορουσε να διορθωσει το μοτερακι.και λογω του οτι το εχω κανει,ναι ,ελυσα το καβουκι ,εβγαλα το μοτερακι,το ελυσα και το επισκευασα,και ξαναεδεσα ολο το πακετο,σε ενημερωνω οτι ενα τριωρακι το ηθελε ανετα.ενας επαγγελματιας δεν μπορει να εργαζεται με αυτον τον τροπο,ασε που δεν ξερεις ποση πιεση ανεβαζε και ανεβαζει τωρα.και τι αξιοπιστια εχει πλεον το πακετο...πολλα παιζουν ρολλο στην σωστη λειτουργια του μοτερ.....

Δημοσ.

Θα διαφωνήσω απόλυτα.

Ήμουν μπροστά σε όλη τη διαδικασία.Έκανε λιγότερο από μία ώρα να βγάλει την αντλία να αλλάξει το μοτεράκι και

να την βάλει στη θέση της.

 

Από τον τρόπο που το έκανε φαινόταν ότι το είχε ξανακάνει ήταν άνετος και έμπειρος.Εξάλου αυτός μου είπε για

μοτεράκι επειδή είναι και φίλος να γλυτώσω περιτά έξοδα.Εγώ  στην αρχή του είπα για αλλαγή αντλίας επειδή

κόλαγε ορισμένες φορές.και χτυπούσα το τεπόζιτο να ξεκολήσει.

Εάν μπεις στο ίντερνετ θα δεις ότι πουλάνε ξεχωριστά μοτεράκια εκτός από αντλίες.Αν ήταν λάθος θα πουλούσαν;;;

 

Edit.Αν έσπαγε κάτι από το καβούκι απλά θα πηγαίναμε το μοτεράκι πίσω και θα παίρναμε καινούργια αντλία.

Κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε επισκευή.Μπορεί από λάθος να γίνει ζημιά σε κάποιο διπλανό

εξάρτημα.Τι θα πούμε.Έπρεπε να είχαμε αγοράσει προληπτικά και το διπλανό εξάρτημα;;;;

  • Like 1
Δημοσ.

το οτι το εχει ξανακανει,τι σημαινει;οτι ειναι σωστη πρακτικη;ή οτι για να γλυτωσει χρηματα ο πελατης πρεπει να εφαρμοζεται αυτη η τακτικη;και ποιος ηλιθιος δεχεται επιστροφη ηλεκτρικων ανταλακτικων;εννοειται οτι οποιος δεχεται ,ειναι ηλιθιος,αυτο δεν χωρα αμφισβητιση ,το αν το πραττει για εξυπηρετηση ειναι αλλο καπελο.και δεν εγραψα για ζημια απο λαθος,αλλα  απο φθορα.το καβουκι κολυμπαει στην βενζινη και αλλαζει η αντοχη του σε μηχανικες καταπονησεις,ενιοτε γεμιζει βρωμα εσωτερικα κλπκλπ και δεν παιζει ο καθε μαστορας να καθεται να το λυνει,επιδης ενας αργοσχολος το κανει.........

  • 5 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.
Στις 8/9/2017 στις 11:41 ΜΜ, ParhsG είπε

Μετά απο service πριν 2 χρόνια αρχισε οταν στρίβεις να κάνει θόρυβο ο μπιλιοφόρος. Στη πόλη δεν είναι τόσο θέμα αλλά αν πας σε βουνό είναι έντονο. Ο μαστορας μου είπε τοτε οτι δεν υπάρχει μπιλιοφόρος μονος του και οτι πάει ολο το ημιαξόνιο και ότι ειναι πολύ ακριβό και λέει πως ειχε μεινει χωρις γρασσο επειδή ειχε κοπέι η φούσκα. (το ειχε ο πατερας μου δε κάνει ποτέ service στο αυτοκινητο αν δε χαλάσει).

Ρώτησα και άλλους 2 μάστορες και πηρα παρόμοια απάντηση και οτι δεν είναι προβλημα να το αφήσω έτσι.

 

Στο συνεργείο που πάω τωρα μου είπε πως γίνεται κάτι που ειχα διαπιστωσει και μονος μου μιας και άρχισα να το ψάχνω πιο πολύ. Στο επίσημο της Renault απο το προγραμμα της εταιρίας πάει ολο κομμάτι μαζί με τιμή απο ελληνική αντιπροσωπία 400+ ευρώ.

Aπo skf υπάρχει κωδικός για σκέτο μπιλιοφόρο και είδα πως έχει και οδηγίες πως να το αλλάξεις αλλά φαίνεται λιγο βαρβαρο (μεγγενη, κοπάνημα κτλ). Ομως και η ιαπωνική με το κωδικό της skf δε το δίνει, σου δίνει ολοκληρο με 100 ευρώ. Παρόλα αυτά το δίνουν άλλοι με 50 ευρώ περιπου ετιμο κιτ.

Το ερώτημα ειναι

Αξίζει να το επισκευάσω;

Αν ναι να δώσω διπλάσια χρήματα + εργασια για ολοκληρο και να ειμαι πιο σίγουρος οτι δε θα γ* το ημιαξόνιο ο μαστορας στο βγαλσιμο; Απο την άλλη δεν ειναι αμελητέο ποσο 50 ευρώ εξτρα αλλά αν γίνει ζημιά μετά θα πληρώσω πολλαπλάσια.

Το μάστορα δε τον εμπιστεύομαι 100% διότι ειχε κάνει κάποια λάθη αλλά καλύτερα απο άλλους που εβλεπα να λειπουν βίδες ή να με γραφουν κανονικά για σοβαρά προβλήματα. ( μου ειπε οτι δεν υπήρχε καποιο ανταλλακτικό σε αυτά που εφερα ενω υπήρχε και ανοιξα το κουτι που ειχε διπλα και το είδε και ειπε α δε το ειδα, ή οτι με ειχε αφήσει με παραφλού κάτω απο min)

Εχω παρόμοιο πρόβλημα. Τελικά τι έγινε ? Άλλαξες σκέτο μπιλιοφόρο με after market? Διορθώθηκε το πρόβλημα και είναι μια χαρα το αμάξι?

προφανώς έχουν περάσει χρόνια, αλλά αξίζει να μάθουμε τι έγινε στην πορεία κ αν χάλασε ξανα

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Εχω παρόμοιο πρόβλημα. Τελικά τι έγινε ? Άλλαξες σκέτο μπιλιοφόρο με after market? Διορθώθηκε το πρόβλημα και είναι μια χαρα το αμάξι?

προφανώς έχουν περάσει χρόνια, αλλά αξίζει να μάθουμε τι έγινε στην πορεία κ αν χάλασε ξανα

Τελικα μου εμεινε ο μπιλιοφορος που είχα αγοράσει καθως το αμάξι το εβγαλε ολικη η γυναίκα επειδη επεσε μια πανω της που χαζευε στο κινητο.

  • Like 1
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...