Προς το περιεχόμενο

Ποια καμερα να παρω..??? μεχρι 700-800


Vasilis T 92

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε ευχαριστω παρα πολυ φιλε μου νασαι καλα μου εχεις δημιουργησει και λυσει τοσες πολλες αποριες :-D

Η Lumix LX100 ομως ειναι καλυτερη απο την G7 λογο του πιο φωτεινου φακου της η μεχρι εκει  τα ιδια δεν αλλαζει κατι περα απο αυτο ?? τι αλλαζει μεταξυ τους ουσιαστικα και γιατι ειναι σε χωριστα (στρατοπεδα) premium compact η μια mirrorless η αλλη ενω φορανε και η δυο των ιδιο μεγαλο αισθητηρα απο οτι ειδα στο ιντερνετ τουλαχιστον σωστα??

εκτος απο την υποδοχη για μικροφωνο και οθονη αφης αλλα ουτε την  περιστρεφομενη οθονη που δεν εχει η Lumix LX100???

 

Επισης με προβληματιζει και ο περιορισμος του ζοομ 3x δεν ξερω αν θα με καλυψει αυτο το ευρως ζοομ σε καθημερινη βαση αν θα μου φανει λιγο αλλα και τα 12Mega Pixel της καμερας δεν ξερω αν θα με καλυψουν ιδικα για να κανω crop ενα μακρινο σημειο  της φωτογραφιας μου φαινονται λιγα δεν ξερω ομως αν θα ειναι το ιδιο η αν αλλαζει κατι στην πραξη σε σχεση παντα με το κινητο μου αλλα και με την G7 που εχει 16Mega Pixel οπως το κινητο μου αλλα δεν ξερω πως θα τα δειχνει η G7 λογο αισθητηρα κτλπ τι αλλαζει

 

7) οταν λες υπο συνθηκες μαλλον καπως καλυτερο AF (αλλα με μονο ενα σημειο focus διαθεσιμο).

τι ακριβως  εννοεις μου το κανεις πιο λιανα να το καταλαβω σε παρακαλω ???

H RX100iii ποσα σημεια focus εχει διαθεσιμα ???

 

και κατι αλλο που ξεχασα να σε ρωτησω τι ακριβως σημαινει pro-amateur ?? :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο φακός κάνει την διαφορά σε πολλες περιπτωσεις.

 

Η Lumix G7 είναι πιο πολύπλευρη κάμερα εαν προσθεσεις και το βιντεο καθως και την δυνατότητα να αλλαζεις φακούς συμφωνα με τις αναγκες σου.

 

Η Lumix LX100 ομως θα σου αποδώσει πιο καλά εαν την συγκρίνεις με την G7 με τον κιτ φακό. Αλλωστε το ιδιο zoom εχουν (14-42mm ---> 28-84mm). Και θα σου αποδώσει ιδιαιτερως σε συνθηκες χαμηλου φωτισμού οπου το f/1.8-2.8 ειναι πολλαπλάσια πιο φωτεινο απο το f/3.5-5.6. Καθε f-stop εχει διπλασια φωτεινοτητα απο το επομενο. Οποτε μιλαμε οτι ο φακός της LX100 εχει τετραπλασια φωτεινότητα απο τον κιτ της G7. Δεν θα σου πω οτι δεν θα σου λειψει το zoom αλλα αυτο ειναι κατι που θα αποφασισεις εσυ εαν ειναι must ή οχι.

 

Φυσικα υπαρχει και κιτ G7 με τον 14-140mm που ειναι βολικότατος all around φακος με ευρος στην πραξη 28-280mm που καλύπτει σχεδον τα παντα.

 

Εαν μιλαμε για το κιτ με τον 14-42mm και δεν ασχοληθείς με αγορες αλλων φακών τοτε η LX100 ειναι πιο ποιοτικη επιλογη.

 

Τα 12.7mp ειναι υπεραρκετα εαν μιλαμε για φυσιολογικές εκτυπωσεις (οχι αφισες τοιχου) και φυσιολογικα ψηφιακα zoom (crop) ακομη και αρκετα μεγαλα. Ακομη και τα 8mp ειναι αρκετα για τις συνηθισμενες φωτογραφιες. Πολλες φορες τραβαω και σε 8mp και 5mp οταν ξερω οτι δεν θα κανω crop και δεν τις θελω για εκτυπωσεις φυσιολογικες. Μικροτερα αρχεια καινπιο γρηγορη αποθηκευση στην καρτα σε burst mode. Παρολα αυτα κανενας δεν θα πει οχι σε περισσοτερα Mp.

 

Στους αισθητηρες ισχυει το οσο πιο μεγαλος τοσο καλυτερος (οταν μιλαμε για ιδιας ή παραπλησιας γεννιάς αισθητηρες φυσικα). Τωρα φαντασου τον μικροσκοπικο αισθητηρα του κινητού σου διαχωρισμενο σε 16 μικροσκοπικα mp και φαντασου τον πολλαπλασια μεγαλυτερο micro 4/3" αισθητηρα με τα ιδια ή και λιγότερα mp. Καθε pixel ποση ποσοτητα φωτος μπορει να προσλαβει; Αναλογα με την επιφανεια του φυσικά. Οταν το φως ειναι σε μεγαλη ποσοτητα τοτε και τα μικρου μεγεθους pixels μια χαρα γεμιζουν απο φωτονια. Οταν το φβς λιγοστευει τοτε τα μεγαλου μεγεθους pixels θα γεμισουν πιο δυσκολα και σιγουρα πιο αργα. Το θεμα το δυσκολευει και η φυση της ροης των φωτωνιων η οποια δεν ειναι ομοιομορφη αλλα μοιαζει περισσοτερο με τον τεοπο που πεφτουν ακανονιστα οι σταγονες της βροχης. Το κινητο σου θα βγαλει εως και εξαιρετικες φωτο σε καλους φωτισμούς εμβ θα αρχισει να ζοριζεται σε πιο δυσκολες φωτιστικες συνθηκες.

 

Φυσικα εκει ερχεται και η δυνατοτητα αποθηκευσης της φωτο σε raw μορφη, δηλαδη σε ενα ανεπεξεργαστο (σχεδον) αρχειο που περιεχει ομως μεγαλου ογκου πληροφορια οπως αυτη αποτυπωθηκε στον αισθητηρα εν αντιθεσει με τα jpg αρχεια. Τα jpg δειχνουν πιο ομορφα κατευθειαν απο την μηχανη αλλα δεν σου δινουν το περιθωριο μα τα επεξεργαστεις πολυ μετα. Ενω απο τα raw μπορεις ακομη και να σωσεις φωτογραφιες που σε πρωτη ματια δειχνουν αχρηστες εντελως. Εαν ασχοληθεις με την φωτο τοτε δεν εχει νοημα να μιλαμε για φωτο απο κινητα. Εαν οχι, οπως ειπα τζαμπα ψειριζουμε το θεμα μιας και θα τραβας στο αυτοματο σε jpg και μεγαλες διαφορες δεν προκειται να δεις οτι κι αν επιλεξεις.

 

Η Canon συμφωνα με οσα διαβαζω δινει σωστο continues tracking AF μονο οταν επιλέξεις ενα σημειο μονο σημειο AF και χρησιμοποιει αυτο. Αλλιως το tracking της δεν ειναι ιδιαιτερα αξιοπιστο. Πχ επιλεγεις το κεντρικο AF point, νεταρεις ενα αυτοκινητο και ακολουθεις την κινησή του τραβωντας συνεχεια φωτο και η μηχανή κανει συνεχεια AF σε καθε κλικ οσο το αντικειμενό σου βρισκεται στοχευμενο στο σημειο AF που επελεξες. Δεν ειναι οτι πιο ευκολο αν και συνηθως ετσι τραβαω τα κινουμενα θεματα.

 

Pro-amateur εννοω εναν ερασιτεχνη φωτογράφο με υψηλό ομως επιπεδο τεχνικης. Δεν ειναι αναγκη να εισαι επαγγελματιας. Για την ακριβεια ξερω αρκετους "ερασιτεχνες" που ομως βαζουν τα γυαλια στους επαγγεματιες φωτογραφους. Και ειναι οντως ερασιτεχνες μιας και η φωτογραφια αποτελει απλα το χομπι τους αλλα πραγματικα πολλοι επαλματιες δεν μπορουν καν να φανταστουν τις φωτο που εχουν βγαλει αυτοι. Οι φωτογραφικες πια εχουν εξελιχθει πολυ. Για να ξεπερασεις τις δυνατοτητες τους θα χρειαστεις πολυ κόο, χρονο, διαβασμα και φωτογραφησεις.

 

Γι αυτο λεω οτι ασε στην ακρη τις λεπτομερειες περι αποδοσης αισθητηρα και κοιτα τι θα σε βολεψει εσενα σαν συνολο. Δεν εχει νοημα να υπαρχει πχ η τελεια μηχανη αλλα να καταληγουμε να μην την χρησιμοποιούμε. Η καλυτερη φωτογραφικη ειναι παντα αυτη που εχουμε μαζι μας.

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλα δεν εχει οθονη αφης και περιστρεφομενη οθονη που θα μου λειψουν πολυ αυτα τα δυο
φαινεται ενδιαφερον η προταση σου για το κιτ της G7 με τον 14-140mm για all around χρηση πιστευεις μαζι με αυτο το κιτ αν εβαζα στο Budget μου και αυτο τον prime φακο https://www.skroutz.gr/s/7457295/Panasonic-Lumix-G-25mm-f-1-7.html για τα βραδια θα ημουν κομπλε θα εβλεπα τρομερη διαφορα στην ποιοτητα απο το κινητο μου ακομα και στο αυτοματο με αυτον τον prime φακο ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα κινητά εχουν εξελιχθει πολυ. Το μοναδικό τους μειονεκτημα ειναι ο αναγκαστικα μικρος τους αισθητηρας. Εαν μιλαμε και για τα τοπ κινητά νεας γενιάς τοτε η ποιοτητα ειναι αρκετα υψηλη και ο αισθητηρας ειναι πια μεγεθους compact. Σε καποια μοντελα εχεις ακομη και προσβαση σε manual ρυθμισεις της καμερας.

 

Μειονεκτηματά τους ειναι ο μικρός αισθητηρας με το αναγκαστικά μικρό dynamic range, η έλλειψη οπτικου zoom (λυνεται εν μερη με την δευτερη καμερα), το πολυ αδυναμο φλας, η φλατ αισθηση της φωτογραφιας με τα παντα νεταρισμενα σε αυτη (εξ αιτιας του μικρου αισθητηρα), το αργο AF σε κοντινα αντικειμενα.

 

Αντιθετως τραβανε εξαιρετικο βιντεο, δεν εχουν απαιτησεις σε ακριβεια και ταχυτητα AF στις συνηθισμενες φωτο (αφου το βαθος πεδιου ειναι πολυ μεγαλο με τα παντα σχεδον νεταρισμενα), επεξεργαστη γρηγορο για τα δεδομενα του αισθητηρα, εξαιρετικές υλοποιήσεις HDR, πολυ φωτεινους φακούς f/1.7-2.0 συνηθως, ειναι μικρα και τα εχεις παντα μαζι σου.

 

Γενικά για καθημερινες snapshot φωτο ειναι μια χαρά. Δυσκολα θα δεις διαφορες σε φυσιολογικες εκτυπωσεις jpg αρχειων ειδικα σε καλες συνθηκες φωτισμου.

 

Απο την αλλη μια καλης φωτογραφικη σου λυνει τα χερια (εντος των φυσικων οριων βεβαια) εαν ξερεις να την χειριστείς.

 

Σε συνθηκες χαμηλου φωτισμού ενας φωτεινος φακος ειναι απαραιτητος. Αλλα τι σημαινει χαμηλος φωτισμός και ποιες ειναι οι απαιτησεις σου καθε φορα; Χαμηλος φωτισμός ειναι για εμενα ενα κολυμβητηριο με τα μισα φωτα αναμενα και να θελω ταχυτητες κλειστρου 1/300 τουλάχιστον. Και εκει θελω το f/1.8 (αλλα δεν το εχω...) Αλλα για αλλο θεμα φωτογραφησης με ταχυτητες 1/30 πχ θα ηταν μια χαρα και ενας κιτ φακός πχ. Χαμηλος φωτισμός ειναι και ενα γραφικό σοκακι τη νυχτα με 2-3 λαμπες. Εκει δεν φτανει ο φακός. Θελεις και τριποδο ή θα εκτιμησεις ιδιαιτερα την οπτικη σταθεροποιηση πολλαπλων αξονων (σε σωμα και φακο) της GX80 και οχι μονο στον φακο της G7. Χαμηλος φωτισμός ειναι τα γεννεθλια των παιδιων στο σαλονι (ακομη και με ολα τα φωτα ανοιχτα) οπου ενας f/1.8-2.8 ειναι απαραιτητος (ή ενα καλο bounce flash). Χαμηλος φωτισμός ειναι και ενα club οπου επιβαλεται ο φωτεινος φακος και ενα καλο φλας (αναλογως τι φωτο τραβας).

 

Σε καθε περιπτωση πιθανα στα out of the camera αρχεια σε τυπικες εκτυπωσεις να μην δεις αμεσες τεραστιες διαφορες σε πολλες περιπτωσεις. Το δεδομένο είναι οτι αναμενεις σαφεστα πολυ λιγότερο θόρυβο σε χαμηλου φωτισμου φωτογραφήσεις σε σχεση με ενα κινητό. Σιγουρα ομως εαν τραβηξεις σε raw format με την φωτογραφικη του μεγαλου αισθητηρα θα εχεις αρκετή πληροφορία να επεξεργαστείς μια φωτό και να την βελτιώσεις παρα πολυ μετα απο επεξεργασια. Ο αισθητηρας θα εχει καταγραψει πολυ περισσοτερη πληροφορια με πολυ λιγοτερο θορυβο και το raw αρχειο θα την εχει αποθηκευσει. Το jpg και ειδικα το σουπερ επεξεργασμενο jpg του κινητου δεν επιδεχεται ουσιαστικη βελτιωση. Ουτε ο αισθητηρας την εχει καταγραψει ουτε ειναι αποθηκευμενη πουθενα καμια επιπλεον πληροφορια.

 

Η επιλογη της G7 με τον 14-140mm (--->28-280mm) και τον prime 25mm (--->50mm) ειναι ενα πληρες πακετο που θα σε παει πολυ μακρια μεχρι να χρειαστεις κατι αλλο. Εχει τεραστιες δυνατοτητες αλλα θελει πολυ διαβασμα και ενασχοληση και για να τις ανακαλυψεις και για να μαθεις να τις εκμεταλευεσαι (σε φωτο και βιντεο). Εαν φτασεις να την ξεπερασεις τοτε θα εισαι σε πολυ υψηλο επιπεδο ως φωτογραφος. Ισχυει βεβαια για την πλειονοτητα των φωτογραφικων αυτης της κατηγοριας τιμης αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άρα τα πάντα εξαρτιοντε από το φωτισμό

σωστά ;;;

 

Και κάτι τελευταίες πιστεύω καθοριστικές ερωτήσεις Λοιπόν καταρχήν για να τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή

 

Τι σημαίνει weather sealed ??

 

Tι είναι και τι ακριβώς κάνει που θα με βοηθήσει ;;;.

 

Η Η GX80 όπως είπες δεν περνει εξωτερικό μικρόφωνο οπως η G7 γράφει ποιοτικό ήχο όμως ;;; δεν υπάρχει καμία (πατέντα) που να περνει;;; γτ με προβλημάτιζη για των αερα στα βίντεο τώρα το χειμώνα.

 

Περνει υποδοχή για ακουστικά ψείρες jack 3.5mm ???

 

 

 

Η G7 δεν έχει καθολου σταθεροποίηση στο σώμα μόνο στο φακό;; θα δω τεράστια εμφανή διαφορά προς το χειρότερο πάντα εν σύγκριση με την GX80??

 

έχει Αλλά ελλατοματα η GX80 εκτός από το ότι

δεν περνει εξωτερικό μικρόφωνο και ότι έχει σταθερό viewfinder ??? Οπως ανεφερες..

 

Η GX8 είπες εχει καλυτερο viewfinder απο την GX80 η G7 έχει καλύτερο όμως από την GX80 η είναι χειροτερο απο ολες η ειναι στην ίδια μοίρα με την GX80 ???

 

Η GX80 έχει ποιό γρήγορο φοκους από την G7 γενικά ??? Το χάνει καθόλου δλδ τι ενόοω εκεί που θα είναι εστιασμένο πάνω σε ένα θέμα πχ το πρόσωπο μου που θα μιλάω στην κάμερα εκείνη την στιγμή θα το χανει καθολου ???

Επεξ/σία από Vasilis T 92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άρα τα πάντα εξαρτιοντε από το φωτισμό

σωστά ;;;

 

Και κάτι τελευταίες πιστεύω καθοριστικές ερωτήσεις Λοιπόν καταρχήν για να τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή

 

Τι σημαίνει weather sealed ??

 

Tι είναι και τι ακριβώς κάνει που θα με βοηθήσει ;;;.

 

Η Η GX80 όπως είπες δεν περνει εξωτερικό μικρόφωνο οπως η G7 γράφει ποιοτικό ήχο όμως ;;; δεν υπάρχει καμία (πατέντα) που να περνει;;; γτ με προβλημάτιζη για των αερα στα βίντεο τώρα το χειμώνα.

 

Περνει υποδοχή για ακουστικά ψείρες jack 3.5mm ???

 

 

 

Η G7 δεν έχει καθολου σταθεροποίηση στο σώμα μόνο στο φακό;; θα δω τεράστια εμφανή διαφορά προς το χειρότερο πάντα εν σύγκριση με την GX80??

 

έχει Αλλά ελλατοματα η GX80 εκτός από το ότι

δεν περνει εξωτερικό μικρόφωνο και ότι έχει σταθερό viewfinder ??? Οπως ανεφερες..

 

Η GX8 είπες εχει καλυτερο viewfinder απο την GX80 η G7 έχει καλύτερο όμως από την GX80 η είναι χειροτερο απο ολες η ειναι στην ίδια μοίρα με την GX80 ???

 

Η GX80 έχει ποιό γρήγορο φοκους από την G7 γενικά ??? Το χάνει καθόλου δλδ τι ενόοω εκεί που θα είναι εστιασμένο πάνω σε ένα θέμα πχ το πρόσωπο μου που θα μιλάω στην κάμερα εκείνη την στιγμή θα το χανει καθολου ???

 

Τα παντα εξαρτωνται απο αυτον που τραβαει την φωτογραφια...οτι καμερα και να εχεις, αμα δεν ξερεις να τραβας (αμα δεν μαθεις να τραβας) παντα χαλια θα σου φαινονται ολα...πρεπει να μαθεις και lightroom, να επεξεργαζεσαι τις raw εικονες.

 

Παρε κατι, και κατσε μαθε, αργοτερα παιρνεις ενα καλυτερο lens και εισαι αρχοντας. 

 

Παρε την GX80, δεν χρειαζεσαι κατι αλλο.

 

Ψαξε και λιγο στο google δες κανα βιντεακι.

 

Επεξ/σία από Balantakos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η φωτογραφια ειναι αποτυπωση εικονας. Παντα θα εξαρταται απο το φως. Ολα εκει κρινονται. Αλλα και παλι ολα ειναι σχετικα. Η φωτογραφια ειναι τεχνη. Η τελειότητα δεν ειναι παντα το ζητουμενο. Εδω βαζουν ψηφιακά φιλτρα που να μιμουνται το υφος και τις ατελειες του ασπρομαυρου φιλμ πχ. Ειδικα το ασπρομαυρο ειναι κατι που μπορει να το λατρεψεις ειδικα σε χαμηλο φωτισμο.

 

Wheather sealed σημαινει οτι ειναι καλυτερα σφραγισμενη ωστε να μην περναει σκονη και υγρασια στο εσωτερικό της καμερας. Μπορεις ας πουμε να τραβας σε ψιλόβροχο ή να μην σε νοιαζουν οι πιτσιλιές σε μια πισίνα. Δεν μπορεις ομως να την βαλεις μεσα σε νερο ως υποβρυχια. Αντιστοιχα ανησυχεις λιγοτερο σε σκονισμενο περιβαλλον οπως πχ ενα ραλλυ ακροπολις ή μια παραλία.

 

Ενα μικρόφωνο ενσωματωμενο σε μια φωτογραφικη μηχανη ποτε δεν μπορει να ειναι αυτο που καποιος θα ελεγε ποιοτικο. Οπως και ενα ενσωματωμενο φλας δεν μπορει να αντικαταστησει ενα εξωτερικο. Γι αυτο και οσοι ασχολουνται πιο σοβαρα με το βιντεο χρησιμοποιουν εξωτερικα μικροφωνα. Μαλλον ειναι οπως ολα τα αλλα κανοντας απλα την δουλεια του.

 

Οι Panasonic ειχαν μεχρι τωρα σταθεροποιηση μονο στον φακο ενω οι Olympus στο σωμα. Σαφεστατα σταθεροποιηση και στα δυο ειναι προτιμοτερη αλλα δεν ειναι μονοδρομος. Οι καλυτερες DSLR πχ εξακολουθουν να εχουν αταθεροποιηση μονο στους φακους. Η Panasonic μολις προσφατα υλοποιησε την σταθεροποιηση και στο σωμα γι αυτο και η G7 ως προηγουμενο μοντελο δεν εχει. Η σταθεροποιηση στο σωμα βολευει επισης γιατι μπορεις να χρησιμοποιησεις και τους φακους της Olympus που δεν εχουν οπτικη σταθεροποιηση και ειναι πιο απλοι και καποιοι απο αυτους πιο φθηνοι ή πιο καλοι.

 

Το ηλεκτρονικο viewfinder ειναι κατι σχετικο το ποσο καλο ειναι. Προσωπικα εξακολουθω να προτιμω το κλασικο των DSLR. Η διαφορα αναμεσα στις δυο ειναι οτι η G7 εχει OLEF EVF που οπως καθε OLED πανελ αποδιδει καλυτερα τα χρωματα και εχει καλυτερη φωτεινοτητα.

 

Φακους χρησιμοποιουν τους ιδιους για το συστημα m4/3” οπου η Panasonic & Olympus μοιραζονται το ιδιο format και εχουν απολυτα συμβατους φακους.

 

http://www.four-thirds.org/en/microft/lense.html

 

http://hazeghi.org/mft-lenses.html

 

Το AF σε βιντεο της Panasonic ειναι απο τα καλυτερα. Κανενα δεν ειναι τελειο φυσικα.

 

——

 

Εαν θελεις τα specs της GX80 και το σωμα και τις ευκολιες της G7 τότε πας απλα στην G80 που ειναι ο αντικαταστατης της G7. Απλα κοστιζει παραπανω (1000€ με τον κιτ 12-60mm φακο).

 

Παρολα αυτα θα ελεγα οτι μπορεις να βολευτεις ακομη και με μια G6 και εαν οντως εξελιχθεις σαν φωτογραφος και χρειαστεις κατι παραπανω καποια στιγμη αναβαθμιζεις.

 

https://www.skroutz.gr/s/7397869/Panasonic-Lumix-DMC-G6-Kit-14-42-Asph-Mega-OIS-45-150-Asph-Mega-OIS.html

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...