Προς το περιεχόμενο

Ποια καμερα να παρω..??? μεχρι 700-800


Vasilis T 92

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λιγη βοηθεια παιδια δεν ξερω ποια καμερα να διαλεξω για φωτογραφιες αλλα και για βιντεο θελω μια καμερα που να κανω σωστα την δουλεια μου ετσι οπως ακριβως θελω ως πρωταρης γιατι κουραστηκα πια να τραβαω βιντεο και φωτο με το κινητο μου samsung galaxy s6 ...και  να μην βγαζει την ποιοτητα που θελω με αποτελεσμα τσαμπα να γεμιζω χωρο και μνημη αποδω και αποκει γτ γεμιζει και ευκολα η εσωτερικη μνημη του κινητου μ δεν περνει και καρτα μνημης τεσπα

 

η οποια να εχει  οσο των δυνατον πιο πολυ επαγγελματικη υψηλη και κοφτερη  ποιοτητα εικονας γινετε αλλα να ειναι συχρονος οσο το δυνατων πιο φορητη και μαζεμενη λυση 

 

να μην ειναι πολυ βαρια και ογκοδης  γτ δεν κανει να σηκωνο πολυ βαρος γτ εχω καποιο προβλημα υγειας με την πλατη μου  θελω  να καθετε ανετα και καλα στο χερι μου γιατι εχω και μεγαλα χερια εγω

 

να  τραβαει βιντεο και φωτογραφιες οπως ακριβως ειναι στην πραγματικοτητα εκεινη την στιγμη χωρις θολουρες παραμορφωσεις αλλοιώσεις  κτλπ

 

να τα βγαζει οπως τα βλεπω εγω με το ματι εκεινη την στιγμη μερα- νυχτα

 

να εχει γρηγορο AF και στης φωτογραφιες αλλα και στο βιντεο

 

να μην υπερθερμενετε στο βιντεο και κλεινει μονη της

 

να εχει δυνατοτητα παυσης και συνεχειας στο βιντεο αν γινετε

 

την θελω και για μεγαλης διαρκειας βιντεο

 

να μην βγαζει κουνημενες της φωτογραφιες και τα βιντεο μου να ειναι παντα εστιασμενα και σταθερα την στιγμη που το θελω

 

να εχει οθονη αφης  wifi  και ολα τα σχετικα κολπα  απο συνδεσημοτητα

 

να εχει σπαστη περιστεφομενη οθονη για δυσκολες γωνιες ληψεων αλλα και να μπορω να τραβαω των εαυτο μου

 

να περνει φτηνους και ελαφριους φακους

 

να εχει καλη αυτονομια η μπαταρια

 

να εχει ενσωματομενο φλας αλλα και να περνει εξωτερικο αν γινετε

 

να μπορει να παρνει αξεσουαρ πχ εξωτερικο μικροφωνο ,φλας ,ακουστηκα κτλπ

 

να ειναι λιγο πιο πολυ wide να τα πιανει ολα στο καδρο ετσι ακριβως οπως τα βλεπω εγω με μια ματια εκεινη την στιγμη

 

φυσικα να εχει και αυτοματο autofocus αλλα και χειροκινητο

και να τραβαει βιντεο σε μορφη mp4

 

 

 

 

ενδεικτικα http://www.skroutz.gr/s/6997784/Panasonic-Lumix-DMC-G7-Kit-14-42-Asph-Mega-O-I-S.html

 

http://www.skroutz.gr/s/11071331/Canon-EOS-800D-Kit-EF-S-18-55mm-f-4-5-6-IS-STM.html#specs

 

http://www.skroutz.gr/s/11070339/Canon-EOS-M6-Kit-EF-M-15-45mm-f-3-5-6-3-IS-STM.html

 

ειμαι ανοιχτος  και σε  αλλες καλυτερες προτασεις αν υπαρχουν κοντα στην τιμη.



 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εχει πλάκα να το διαβάζω ολο αυτο ειναι αληθεια!!!

 

Δεν ειναι οτι τα θέλεις ΟΛΑ. Ειναι ότι θέλεις όλα να γίνονται απο μόνα τους στο αυτοματο και τέλεια!

 

Αυτη την στιγμη με την ελαχιστη εμπειρια απο φωτογραφια που καταλαβαινω ότι έχεις, ακόμη και εαν σου δώσω τα τοπ επαγγελματικά μοντέλα βιντεοκαμερας και φωτογραφικής τις ίδιες φωτο και βίντεο θα τραβήξεις (στην καλύτερη περίπτωση) οπως τραβας σήμερα με το κινητό σου απλα θα εχεις διαθεσιμο περισσοτερο οπτικό zoom. Το έχουν παθει πολλοι να αγοράζουν νεες μηχανές πιστευοντας οτι η μηχανή στο αυτόματο θα κανει ολη την δουλεια για αυτους και στο τελος να τις αφήνουν απογοητευμένοι στην ντουλάπα. Δεν θα ήθελα να συμβει και σε εσενα αυτο γι αυτο και το αναφέρω.

 

Η ποιοτητα της φωτο/βιντεο εχει σχέση πρωτίστως με τις ικανοτητες του φωτογράφου, μετά απο την ποιότητα των φακών και τελευταία με τις δυνατότητες του σώματος της μηχανής.

 

Καμία φωτογραφική που κυκλοφορεί στην Ε.Ε. δεν μπορει να τραβήξει συνεχόμενο βίντεο μεγαλύτερο απο 30'. Ειναι ενας τεχνητός περιορισμός που εβαλαν οι εταιρειες στο λογισμικό τους διοτι οι βιντεοκάμερες υποκεινται σε μεγαλύτερους δασμούς απο τις φωτογραφικές και πανω απο 30' βιντεο κατατασεται πια στην κατηγορια της βιντεοκαμερας. Σε καποια μοντελα υπαρχει τροπος να το ξεπερασεις αυτο σε πολλα όχι. Τα ιδια μοντελα απο την αγορά εκτος Ε.Ε. δεν εχουν αυτον τον περιορισμο φυσικα.

 

Με βαση αυτα που λες παραπανω το μοναδικο μοντελο που τα καλυπτει κατα το δυνατον περισσοτερο ειναι η LUMIX G7 που εχεις βαλει. Η Canon θα σου ειναι ΒΑΡΙΑ. Η Panasonic ειναι αλλωστε η κορυφαια εταιρεια στο βιντεο και η G7 ειναι εξαιρετικο μοντελο και για φωτο και για βιντεο. Εχει καπως μικροτερο αισθητηρα απο τους APS-C των DSLR και των Sony αλλα δεν θα εχεις προβλημα με αυτο. Φυσικά το τοπ μοντελο για βιντεο ειναι η Lumix GH5 αλλα ακόμη και η προηγουμενη GH4 ειναι πολυ πιο ακριβη απο το budget σου.

 

Παρε την Lumix G7 που εβαλες αλλα προετοιμάσου για μεγαλες απογοητευσεις με υπαιτιο εσενα. Εαν παλι εισαι καλος φωτογραφος/βιντεογραφος τοτε το αποτελεσμα θα ειναι εξαιρετικο.

 

Good luck

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μία πρόταση θα μπορούσε να είναι η νέα 200D της Canon η SL2 τώρα έχει βγει να ένα βίντεο για να τη γνωρίσεις https://www.youtube.com/watch?v=j631je5VBhY με οθόνη αφής καταπληκτικό απλό μενού επιλογής και dual pixel AF και στο live view ότι πρέπει για βίντεο (δεν έχει 4k) αλλά δεν είναι κατάλληλη για πραγματικά σπορ φωτογράφηση σε ταχύτητα εστίασης και μόνο 9 σημεία εστίασης για επιλογή, μειωμένη δυνατότητα παρακολούθηση κίνησης εξ ου και rebel αλλά έχει το μικρότερο σώμα σε canon dslr και καινούργιο αισθητήρα το πιθανότερο με σημαντικές βελτιώσεις στα 24mpixels.

 

https://www.usa.canon.com/internet/portal/us/home/products/details/cameras/dslr/eos-rebel-sl2-ef-s-18-55mm-is-stm-kit

Επεξ/σία από thepoint
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχει πλάκα να το διαβάζω ολο αυτο ειναι αληθεια!!!

 

Δεν ειναι οτι τα θέλεις ΟΛΑ. Ειναι ότι θέλεις όλα να γίνονται απο μόνα τους στο αυτοματο και τέλεια!

 

Αυτη την στιγμη με την ελαχιστη εμπειρια απο φωτογραφια που καταλαβαινω ότι έχεις, ακόμη και εαν σου δώσω τα τοπ επαγγελματικά μοντέλα βιντεοκαμερας και φωτογραφικής τις ίδιες φωτο και βίντεο θα τραβήξεις (στην καλύτερη περίπτωση) οπως τραβας σήμερα με το κινητό σου απλα θα εχεις διαθεσιμο περισσοτερο οπτικό zoom. Το έχουν παθει πολλοι να αγοράζουν νεες μηχανές πιστευοντας οτι η μηχανή στο αυτόματο θα κανει ολη την δουλεια για αυτους και στο τελος να τις αφήνουν απογοητευμένοι στην ντουλάπα. Δεν θα ήθελα να συμβει και σε εσενα αυτο γι αυτο και το αναφέρω.

 

Η ποιοτητα της φωτο/βιντεο εχει σχέση πρωτίστως με τις ικανοτητες του φωτογράφου, μετά απο την ποιότητα των φακών και τελευταία με τις δυνατότητες του σώματος της μηχανής.

 

Καμία φωτογραφική που κυκλοφορεί στην Ε.Ε. δεν μπορει να τραβήξει συνεχόμενο βίντεο μεγαλύτερο απο 30'. Ειναι ενας τεχνητός περιορισμός που εβαλαν οι εταιρειες στο λογισμικό τους διοτι οι βιντεοκάμερες υποκεινται σε μεγαλύτερους δασμούς απο τις φωτογραφικές και πανω απο 30' βιντεο κατατασεται πια στην κατηγορια της βιντεοκαμερας. Σε καποια μοντελα υπαρχει τροπος να το ξεπερασεις αυτο σε πολλα όχι. Τα ιδια μοντελα απο την αγορά εκτος Ε.Ε. δεν εχουν αυτον τον περιορισμο φυσικα.

 

Με βαση αυτα που λες παραπανω το μοναδικο μοντελο που τα καλυπτει κατα το δυνατον περισσοτερο ειναι η LUMIX G7 που εχεις βαλει. Η Canon θα σου ειναι ΒΑΡΙΑ. Η Panasonic ειναι αλλωστε η κορυφαια εταιρεια στο βιντεο και η G7 ειναι εξαιρετικο μοντελο και για φωτο και για βιντεο. Εχει καπως μικροτερο αισθητηρα απο τους APS-C των DSLR και των Sony αλλα δεν θα εχεις προβλημα με αυτο. Φυσικά το τοπ μοντελο για βιντεο ειναι η Lumix GH5 αλλα ακόμη και η προηγουμενη GH4 ειναι πολυ πιο ακριβη απο το budget σου.

 

Παρε την Lumix G7 που εβαλες αλλα προετοιμάσου για μεγαλες απογοητευσεις με υπαιτιο εσενα. Εαν παλι εισαι καλος φωτογραφος/βιντεογραφος τοτε το αποτελεσμα θα ειναι εξαιρετικο.

 

Good luck

Ωραία δηλαδή και τι προτίνεις να κάνω τωρα αφού οπως λες δεν θα δω καμιά διάφορα απο το κινητό μου αφου το μόνο που θα κερδίσω είναι το οπτικό zoom αφού δεν εχω ιδέα απο κάμερες πρώτη φορά στην ζωή μου θα πάρω να μην αγορασω τίποτα ?? και να μεινω με το κινητό μου και να βασανίζομαι να βγαλω μια φωτογραφια της προκοπής Έτσι ακριβώς όπως την βλέπω εγω με το μάτι εκεινη την στιγμή στην πραγματικότητα λογο της έλλειψης zoom και πολλών αλλων προβλημάτων που εχει κατ εμε η να πάρω καλυτερα το note 8 η το iphone 7 plus που έχουν 2x οπτικό zoom και τα 2 η και εκεί δεν θα δω καμία διαφορά?? αν και εγω αυτο δεν το καταλαβαίνω με τίποτα πως ειναι δυνατον μια καμερα με 4 ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΎ https://www.google.gr/amp/www.pttl.gr/%CE%AD%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CE%BC%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CE%AF-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AD%CE%B8%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B8/amp/ να βγάζει ιδιες φωτο και βιντεο με το κινητο μου στο αυτοματο δλδ ακομα και αν αγοράσω την lumix g7 και φορεσο πάνω της ενα prime φωτεινο φακο με μεγαλο διαφραγμα οχι των kit ουτε τότε δεν θα δω πολυ μεγάλη διαφορά στο αυτοματο πρόγραμμα αυτο μου λες τωρα αν κατάλαβα καλά ????.

 

Το ξέρω αυτο το εχω δει στο ίντερνετ ειμαι ενημερωμένος το θεμα μου εμενα ειναι να τραβαει εστω 30 λεπτα χωρίς προβλήματα υπερθέρμανσης κτλπ οπως η sony α6000.

 

και μια άλλη απορία που εχω η φωτογραφιες που βγαζει η g7 ειναι σε καδρο 4:3 η 16:9???

 

Επισης Βγαζει ρεαλ 16 mpixel η 12 και κάτι που είχα δει στο ίντερνετ κάπου αν θυμάμαι σωστά των αριθμο οτι των κοβει???

 

Επίσης ποια ειναι η γνωμη σου για την canon m6 που εινα και αυτη πιο μικρη κ ελαφρια και εχει και aps-c αισθητηρα λιγο μεγαλυτερο απο τον 4/3 της lumix g7 και εχει και γρηγορο autofocus??? η τουλαχιστον οπως λενε στα χαρτια αυτη.

Μία πρόταση θα μπορούσε να είναι η νέα 200D της Canon η SL2 τώρα έχει βγει να ένα βίντεο για να τη γνωρίσεις https://www.youtube.com/watch?v=j631je5VBhY με οθόνη αφής καταπληκτικό απλό μενού επιλογής και dual pixel AF και στο live view ότι πρέπει για βίντεο (δεν έχει 4k) αλλά δεν είναι κατάλληλη για πραγματικά σπορ φωτογράφηση σε ταχύτητα εστίασης και μόνο 9 σημεία εστίασης για επιλογή, μειωμένη δυνατότητα παρακολούθηση κίνησης εξ ου και rebel αλλά έχει το μικρότερο σώμα σε canon dslr και καινούργιο αισθητήρα το πιθανότερο με σημαντικές βελτιώσεις στα 24mpixels.

 

https://www.usa.canon.com/internet/portal/us/home/products/details/cameras/dslr/eos-rebel-sl2-ef-s-18-55mm-is-stm-kit

Τι σημαινει σημεια εστιασης??? Επεξ/σία από Vasilis T 92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ'αρχας ολα εχουν να κανουν με το φως. Οταν υπαρχει επαρκες φως και θεματα με μικρη σχετικα ή καθολου κινηση τοτε ολοι οι μοντέρνοι αισθητηρες (ακομη και οι πολλοι μικροι) ειναι πια εξαιρετικοι σε αποδοση. Ειδικα εαν δεν μιλαμε για ιδιαιτερες απαιτησεις ή για πραγματικα μεγαλες εκτυπώσεις.

 

Το κινητο με τον μικροσκοπικο αισθητηρα και με σχεδον τα παντα on focus δεν παιδευεται και να εστιασει κι ολας και γινεται η ζωη του πολυ ευκολη (ιδιαιτερα στο βιντεο). Ενα βιντεο 4K θελει αναλυση αισθητηρα μολις 8Mp ενω ενα απλο FHD θελει το 1/4 δηλαδή μολις 4Mp.

 

Απο την άλλη η φωτογραφια αποτελεί τέχνη και εχει κανονες και μυστικά. Σαφεστατα οι αλγορυθμοι στο αυτοματο εχουν βελτιωθει και βελτιωνονται αλλα αποτελουν μια εικασια ενος μεσου ορου πιθανων καταστασεων. Θα σου βγαλουν την περιστασιακη απλη αποτυπωση της καθημερινης στιγμης που θελεις αλλα ως snapshot λογικη.

 

Αυτο που ηθελα να σου πω ειναι οτι εαν δεν ασχοληθεις ο ιδιος με την φωτογραφια δεν θα βγαλεις ποτε τις συναρπαστικες φωτογραφιες που ισως ονειρευεσαι με την ρυθμιση στο αυτοματο. Δεν εχει να κανει με την μηχανη. Οποτε σε αυτη την περιπτωση απλα μην δωσεις πολλα χρηματα σε μια αγορα και μην απογοητευτεις απο το τελικο αποτελεσμα σε σχεση με αυτο που ονειρευεσαι. Εαν δεν ασχοληθεις να μαθεις τα βασικα τουλαχιστον της τεχνης της φωτογραφιας θα συνεχισεις να παιδευεσαι να βγαλεις μια καλη φωτογραφια οτι εξοπλισμο και να παρεις.

 

Το καλυτερο σωμα, ο μεγαλυτερος αισθητηρας, ο πιο φωτεινος φακος κλπ θα σου δωσουν καλυτερα αποτελεσματα οταν ο φωτισμος θα αρχισει να λιγοστευει, οταν οι συνθηκες θα δυσκολεψουν, οταν η εντονη κινηση θα θελει γρηγορες ταχυτητες κλπ. Αλλα θα πρεπει να ξερεις να τα χειριστεις κι ολας.

 

---

 

Η G7 οπως και η πλειονοτητα των μηχανων τραβαει σε 4:3. Παντα υπαρχει σε ολες τη επιλογη της διαφορετικης αναλογιας φυσικα με αντιστοιχο crop στον αισθητηρα. Αυτο που διαβασες για 12Mp πρεπει να αφορα την Lumix LX100. Τα 16Mp ειναι υπεραρκετα για ολες τις συνηθισμενες χρησεις παντως.

 

Η G7 οπως ολες οι Panasonic σαφεστατα υπερτερει στο βιντεο. Υστερει ελαχιστα στην φωτογραφια λογω μικροτερου αισθητηρα απο τις APS-C αλλα δεν νομιζω οτι σε αφορα σε τετοιο επιπεδο που μιλαμε. Με τις νεες αναβαθμισεις εχει εκτος απο το Depth of Defocus σε AF και το Focus peaking που μου αρεσει ως επιλογη σε στατικα θεματα.

 

---

 

Η Μ6 ειναι σαφεστατα καλυτερη απο την Μ3 αλλα δεν νομιζω οτι ειναι καλυτερη απο την G7 σε βιντεο. Σε φωτο σε στατικα θεματα ισως υπερτερει. Το AF της μαλλον θα ειναι στα ιδια επιπεδα με την G7 για κινουμενα θεματα (εχω αμφιβολιες αλλα δεν το ξερω). Οι φακοι της ειναι σαφεστατα λιγοτεροι και δεν ειναι ακριβως μικρη με αυτους επανω. Μπορει να δεχτει βεβαιως με ανταπτορα ολους τους φακουν των DSLR Canon αλλα μετα γινεται και αυτη ογκωδης και το μικρο σωμα της δεν νομιζω να σε βολεψει για κρατημα (οπως εχεις πει δεν βολευεσαι) οπου η G7 ειναι σαφεστατα πιο σταθερη.

 

Η D200 ως αντικαταστατης της D100 ειναι η πιο μικρη DSLR που υπαρχει. Δεν ψηνομαι για την τιμη της σημερα ομως ουτε εγω.

 

Τα σημεια εστιασης ειναι τα σημεια μεσα στο καδρο σου στα οποια εχει δυνατοτητα η μηχανη να εστιασει. Μπορεις να επιλεξεις ενα απο αυτα ή να επιλεγει η μηχανη αυτοματα το πιο σημαντικο (δεν θα ειναι παντα το σωστο). Σε κινουμενα θεματα εχει σημασια ο αριθμος τους και η θεση τους ωστε να ειναι πιο ευκολη και πιο αξιοπιστη η παρακολουθηση του θεματος σου on focus. Μικρες οι πραγματικες διαφορες σε αυτη την κατηγορια και θα πρεπει να πας σε πολυ πιο ακριβα μοντελα για να δεις ουσιαστικη βελτιωση. Θεωρω την G7 αρκετα αποδεκτη επιλογη για αυτη την χρηση ερασιτεχνικα.

 

---

 

Δεν υπαρχει τελεια μηχανη και δεν υπαρχει μια μηχανη για ολους. Υπαρχουν διαφορετικες αναγκες και συμβιβασμοι που δεν ειναι ιδιοι για ολους.

 

Το κινητο μια χαρα φωτο snapshots βγαζει. Λειπει το zoom αλλα ειναι παντα εκει στην θεση του. Μια Sony RX100 ειναι εξαιρετικη επιλογη για το κατι παραπανω. Εαν παλι πας σε φωτογραφικη μεγαλυτερη θα σε συμβουλευα να αφιερωσεις λιγο χρονο για να μαθεις και τα βασικα της φωτογραφιας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατ'αρχας ολα εχουν να κανουν με το φως. Οταν υπαρχει επαρκες φως και θεματα με μικρη σχετικα ή καθολου κινηση τοτε ολοι οι μοντέρνοι αισθητηρες (ακομη και οι πολλοι μικροι) ειναι πια εξαιρετικοι σε αποδοση. Ειδικα εαν δεν μιλαμε για ιδιαιτερες απαιτησεις ή για πραγματικα μεγαλες εκτυπώσεις.

 

Το κινητο με τον μικροσκοπικο αισθητηρα και με σχεδον τα παντα on focus δεν παιδευεται και να εστιασει κι ολας και γινεται η ζωη του πολυ ευκολη (ιδιαιτερα στο βιντεο). Ενα βιντεο 4K θελει αναλυση αισθητηρα μολις 8Mp ενω ενα απλο FHD θελει το 1/4 δηλαδή μολις 4Mp.

 

Απο την άλλη η φωτογραφια αποτελεί τέχνη και εχει κανονες και μυστικά. Σαφεστατα οι αλγορυθμοι στο αυτοματο εχουν βελτιωθει και βελτιωνονται αλλα αποτελουν μια εικασια ενος μεσου ορου πιθανων καταστασεων. Θα σου βγαλουν την περιστασιακη απλη αποτυπωση της καθημερινης στιγμης που θελεις αλλα ως snapshot λογικη.

 

Αυτο που ηθελα να σου πω ειναι οτι εαν δεν ασχοληθεις ο ιδιος με την φωτογραφια δεν θα βγαλεις ποτε τις συναρπαστικες φωτογραφιες που ισως ονειρευεσαι με την ρυθμιση στο αυτοματο. Δεν εχει να κανει με την μηχανη. Οποτε σε αυτη την περιπτωση απλα μην δωσεις πολλα χρηματα σε μια αγορα και μην απογοητευτεις απο το τελικο αποτελεσμα σε σχεση με αυτο που ονειρευεσαι. Εαν δεν ασχοληθεις να μαθεις τα βασικα τουλαχιστον της τεχνης της φωτογραφιας θα συνεχισεις να παιδευεσαι να βγαλεις μια καλη φωτογραφια οτι εξοπλισμο και να παρεις.

 

Το καλυτερο σωμα, ο μεγαλυτερος αισθητηρας, ο πιο φωτεινος φακος κλπ θα σου δωσουν καλυτερα αποτελεσματα οταν ο φωτισμος θα αρχισει να λιγοστευει, οταν οι συνθηκες θα δυσκολεψουν, οταν η εντονη κινηση θα θελει γρηγορες ταχυτητες κλπ. Αλλα θα πρεπει να ξερεις να τα χειριστεις κι ολας.

 

---

 

Η G7 οπως και η πλειονοτητα των μηχανων τραβαει σε 4:3. Παντα υπαρχει σε ολες τη επιλογη της διαφορετικης αναλογιας φυσικα με αντιστοιχο crop στον αισθητηρα. Αυτο που διαβασες για 12Mp πρεπει να αφορα την Lumix LX100. Τα 16Mp ειναι υπεραρκετα για ολες τις συνηθισμενες χρησεις παντως.

 

Η G7 οπως ολες οι Panasonic σαφεστατα υπερτερει στο βιντεο. Υστερει ελαχιστα στην φωτογραφια λογω μικροτερου αισθητηρα απο τις APS-C αλλα δεν νομιζω οτι σε αφορα σε τετοιο επιπεδο που μιλαμε. Με τις νεες αναβαθμισεις εχει εκτος απο το Depth of Defocus σε AF και το Focus peaking που μου αρεσει ως επιλογη σε στατικα θεματα.

 

---

 

Η Μ6 ειναι σαφεστατα καλυτερη απο την Μ3 αλλα δεν νομιζω οτι ειναι καλυτερη απο την G7 σε βιντεο. Σε φωτο σε στατικα θεματα ισως υπερτερει. Το AF της μαλλον θα ειναι στα ιδια επιπεδα με την G7 για κινουμενα θεματα (εχω αμφιβολιες αλλα δεν το ξερω). Οι φακοι της ειναι σαφεστατα λιγοτεροι και δεν ειναι ακριβως μικρη με αυτους επανω. Μπορει να δεχτει βεβαιως με ανταπτορα ολους τους φακουν των DSLR Canon αλλα μετα γινεται και αυτη ογκωδης και το μικρο σωμα της δεν νομιζω να σε βολεψει για κρατημα (οπως εχεις πει δεν βολευεσαι) οπου η G7 ειναι σαφεστατα πιο σταθερη.

 

Η D200 ως αντικαταστατης της D100 ειναι η πιο μικρη DSLR που υπαρχει. Δεν ψηνομαι για την τιμη της σημερα ομως ουτε εγω.

 

Τα σημεια εστιασης ειναι τα σημεια μεσα στο καδρο σου στα οποια εχει δυνατοτητα η μηχανη να εστιασει. Μπορεις να επιλεξεις ενα απο αυτα ή να επιλεγει η μηχανη αυτοματα το πιο σημαντικο (δεν θα ειναι παντα το σωστο). Σε κινουμενα θεματα εχει σημασια ο αριθμος τους και η θεση τους ωστε να ειναι πιο ευκολη και πιο αξιοπιστη η παρακολουθηση του θεματος σου on focus. Μικρες οι πραγματικες διαφορες σε αυτη την κατηγορια και θα πρεπει να πας σε πολυ πιο ακριβα μοντελα για να δεις ουσιαστικη βελτιωση. Θεωρω την G7 αρκετα αποδεκτη επιλογη για αυτη την χρηση ερασιτεχνικα.

 

---

 

Δεν υπαρχει τελεια μηχανη και δεν υπαρχει μια μηχανη για ολους. Υπαρχουν διαφορετικες αναγκες και συμβιβασμοι που δεν ειναι ιδιοι για ολους.

 

Το κινητο μια χαρα φωτο snapshots βγαζει. Λειπει το zoom αλλα ειναι παντα εκει στην θεση του. Μια Sony RX100 ειναι εξαιρετικη επιλογη για το κατι παραπανω. Εαν παλι πας σε φωτογραφικη μεγαλυτερη θα σε συμβουλευα να αφιερωσεις λιγο χρονο για να μαθεις και τα βασικα της φωτογραφιας

Καταρχας σε ευχαριστω πολυ για της συμβουλες σου και αναγνωριζω οτι προσπαθεις να με προσταψεις απο μια λαθος αγορα που μπορει να μετανιοσο στο μελον αλλα Κατάλαβέ με καιρο τωρα παλευω μεσα απο το ιντερντετ ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ και να βρω την ΑΠΌΛΥΤΗ ΚΆΜΕΡΑ που ψαχνω που να τα ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ να βγαζει την σουπερ Ουάου τρομερή ποιότητα που ονειρεύομαι στης βραδινές μου λήψεις κύριος γτ την μερα ολες τέλεια τραβάνε και να εχει πολυ zoom καθαρο με μεγαλο διαφραγμα αλλα .... οπως είπες κ εσυ η τελεια καμερα δεν υπάρχει οπως την θελω εγω να μην ειναι πολυ μεγαλη γκουμουτσα και να την εχω συνεχεια μαζι μου και να εχει μεγαλο αισθητηρα μεγαλο ζοουμ κ να ειναι και μικρη και να τα κανει ολα τελεια στο αυτοματο για αυθόρμητες στιγμιες φευγαλέες γρηγορες σταθερες ληψεις της στιγμης για ευνοητους λογους γτ μεχρι να κανω εγω της απαραίτητες ρυθμισης εκεινη την στιγμη που θελω να τραβηξω παει πεταξε το πουλακι... και να μην βγαζει κουνημενες ληψεις και να ειναι και φθηνη που θελω εγω δυστηχος η τουλαχιστον ακομα δεν ξερω στο μελλον τι καινουργιο θα βγαλουν.... τελος παντων παντα καπου θα υστερει δεν υπαρχει τελεια καμερα οσο κ να ψαχνω παντα καποιο εμποδιο θα βρισκω να πεφτω πανω του τεσπα Την rx100 την εχω σκεφτη εξαρχης σαν λυση και αποτι εχω δει σε διαφορα βιντεακια στο youtybe την νυχτα βγαζει ικανοποιητικό αποτελεσμα που με ενδιαφερει παρα πολυ.....αλλα δεν την εβαλα στην λιστα γτ με προβληματιζει πολυ που ειναι γεμάτη μηχανικα μέρη και σκέφτομαι αν χαλαση μετα ας πουμε η παθει κατι ο φακος απο το πολυ ανοιξε κλεισε συνεχεια ολη την ωρα τι θα κανω εγω μετα ???παει για πεταμα τσαμπα τοσα λεφτα ??? Ασε που θελω να εχω κατι ευέλικτο και μακροχρόνιο πανω μου χωρις περιορισμους και να το αναπτυξω μονος μου στην πορεία

Επισης εχει μικροτερο αισθητηρα απο της mirrorless και της dslr μηχανες που αυτο θα υστερει καπως σε χαμηλω φωτισμο αλλα ξερω οτι αυτο ερχεται και το ισοφαρίζει το πολυ μεγαλύτερο διαφραγμα που εχει απο τα kit τους αλλα αυτο διορθώνεται με ενα prime φακω.....

και εγω θελω κατι πιο wide η lumix g7 ας πουμε μπορει να αλλαξει φακους κ ξεκιναει απο τα 14 mm ενω η σειρα sony rx100 ξεκιναει απο τα 28 με 24 mm επισης εχω δει σε βιντεακια στο youtube απο διαφορους βλογκερ οτι το πισω background δεν φαίνετε καλα στην rx100 δεν το πιανει ολο πισω οπως θελω εγω κ επισης μπορει να μην με οικανοποιηση το zoom της φανταζομαι δεν ξερω κιολας και μπορει να θελω λιγο παραπανω στην πορεια και δεν ξερω αν η σειρα rx100 βγαζει προβληματα υπερθερμανσεις στα μεγαλα συνεχομενα βιντεο και ποσα λεπτα βγαζει....

 

Ερωτηση οσο και να ψαχνω μεχρι στιγμης για την ωρα τουλαχιστον δεν θα βρω καλυτερη καμερα απο την panasonic lumix g7 σε αυτα τα χρημηματα και να εχει αυτα τα χαρακτηριστηκα που θελω και κυριος να μην εχει προβληματα στο βιντεο ?????

 

ΚΑΙ κατι ακομα πως τα παει στης στιγμιεες φωτογραφίες στα γρήγορα κινούμενα θεματα???? Που επίσης με ενδιαφέρει πολυ να μην βγαινουν κουνημενες η φωτογραφιες μου και να μην χανω στιγμη ... οπως στο s6 θα δω τεραστια διαφορα η τα ιδια παλι????

 

Επισης μην ξεχασω να ρωτησω πως τα παει στα υψηλα iso???

Εγω δεν εχω καταλαβει ακομα αν μιλαει σοβαρα η τρολλαρει μ'αυτα που γραφει στο 1ο post

Οχι φιλε μου απλα ημουν αυθορμητως και ειλικρινής  δεν φιλτραρα της σκεψεις μου και τα θελω μου

Επεξ/σία από Vasilis T 92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το κουνημενες ληψεις ειναι πολυ σχετικο.

 

Κουνημενη μπορει να ειναι μια φωτο γιατι δεν εχεις σταθερο χερι. Αυτο διορθωνεται ως ενα σημειο απο την οπτικη σταθεροποιηση που εχουν πια οι νεες καμερες. Καποιες εχουν την σταθεροποιηση στον φακό και αλλες εχουν την σταθεροποιηση στο σωμα και ορισμενες συνδιαζουν και τις δυο σταθεροποιησεις. Ξεκιναμε απο σταθεροποιηση σε 2 αξονες και φτανουμε σε σταθεροποιηση σε 5 αξονες. Σαφεστατα θα σε βοηθησει αλλα εως λογικα επιπεδα μικροκινησης παντα. Για σοβαρες βιντεολήψεις χρησιμοποιουνται και τα gimbals. Η οπτικη σταθεροποιηση σου δινει και 1-2 f-stop επιπλεον σε φωτο στο χερι αλλα σε σταθερα θεματα.

 

Κουνημενη μπορει να ειναι μια φωτο γιατι εχεις πολυ αργο διαφραγμα (πχ βραδυ) και τραβας στο χερι. Ισχυουν τα παραπανω. Εδω το auto δεν θα σου αποδωσει βελτιστα σαν σεταρισμα. Γενικα το βραδυ με διαφορες και διαφορου τυπου φωτιστικες πηγες δεν ειναι ευκολη υποθεση.

 

Κουνημενη μπορει να ειναι μια φωτο επισης συχνα γιατι εχεις πολυ αργο διαφραγμα και γρήγορη κινηση που δεν μπορει να την προλαβει. Εδω η οπτικη σταθεροποιηση παει περιπατο. Ειναι αχρηστη και μαλιστα δημιουργει και προβλημα οποτε καλο ειναι να την απενεργοποιεις οταν υπαρχει επιλογη και ξερεις οτι τραβας θεματα με εντονη κινηση (πχ σε ενα sport event). Εδω ειναι το πιο δυσκολο (action shooting). Θελεις γρήγορες ταχυτητες κλειστρου αρα και πολυ καλο φωτισμο. Οταν λειπει ο πολυ καλός φωτισμος θελεις οπωσδηποτε καλούς φωτεινους φακους. Εαν εισαι κοντα ενας prime σε βολευει. Εαν εισαι συνηθως και μακρια τοτε οι φωτεινοι τηλεφακοι κοστιζουν πανακριβα! Σε τετοιες περιπτωσεις το auto θα σε προδωσει αρκετα. Εκει θελεις manual με προτεραιοτητα κλειστρου και πιθανα και αλλες αλχημειες σε οχι πολυ καλες φωτιστικες συνθηκες.

 

Κακή επίσης αν και οχι "κουνημενη" αλλα θολή out of focus δηλαδη φωτογραφια μπορει να τραβηξεις οταν το AF της μηχανής σου δεν ειναι αρκετα γρηγορο για την κινηση του θεματος σου. Εδω θα δεις μεγαλες διαφορες απο μηχανη σε μηχανη με τα πιο τοπ και ακριβα μοντελα να ειναι καλυτερα και τις DSLR και κυριως την Nikon να εχουν το πανω χερι στην φωτο αλλα τις mirrorless να ειναι κορυφαιες σε αυτο το θεμα στο βιντεο. Εδω χρειαζεσαι στην φωτο πολλα σημεια AF, πολλα σημεια cross type AF ακομη καλυτερα, γρηγορους αλγορυθμους AF και tracking AF, φακους με γρηγορο AF, καλό burst (συνεχομενες φωτο με ενα πατημα) οπου οι mirrorless υπερτερουν, μεγαλο buffer (εσωτερικη μνημη για το burst) οπου μονο οι τοπ εχουν. Ολα μα ολα ακριβα χαρακτηριστικα. Φυσικα και εδω το καλο αποτελεσμα εχει να κανει και με την τεχνικη σου και την γνωση των τεχνικων της action φωτογραφιας. Εννοειται οτι και στην ταχυτητα του AF σημαντικο ρολο παιζει και η ενταση του διαθεσιμου φωτισμου.

 

Μια κακη τεχνικη και ελειψη τεχνικων γνωσεων της φωτογραφιας (εστω των βασικων) δεν μπορει να σου το καλυψει κανενα συστημα και κανενα αυτοματο προγραμμα. Ολα απλα βοηθουν στις λεπτομερειες.

 

Επειδη αυτο που μας περιγραφεις ειναι κυριως snapshot φωτο καθημερινων στιγμων στο αυτοματο δεν νομιζω οτι εχει νοημα να ασχολουμαστε με λεπτομερειες αποδοσης μεταξυ αισθητηρων APS-C και m4/3".

 

Η RX100 με τον φωτεινο φακο της αντισταθμιζει σε πολυ μεγαλο μερος τον μικρο αισθητηρα της. Υστερει ομως σε ταχυτητα AF.

 

Εαν παλι θελεις μεγαλο και φθηνο zoom τοτε πας με bridge σε ανταλλαγμα ομως με τον μικρο αισθητηρα τους.

 

Το θολο background ειναι χαρακτηριστικο των μεγαλων αισθητηρων. Το ευρος του πεδιου που βρισκεται on focus μικραινει οσο μεγαλωνει ο αισθητηρας, οσο μεγαλωνει το διαφραγμα και οσο μεγαλωνει η διαφορα αποστασης του θεματος απο το background του. Ειναι κατι θεμιτό για τους περισσοτερους που δινει πιο ζωντανη αισθηση στην φωτογραφια συνηθως. Δυσκολευει φυσικα και το AF σου μιας και λιγοτερα αντικειμενα βρισκονται on focus. Οι μικρες compact και τα κινητα και γενικα ολοι οι μικροι αισθητηρες με το μεγαλο βαθος πεδιου κανουν την φωτο πιο φλατ με ολα σχεδον on focus και την δουλεια του AF απειρως πιο ευκολη.

 

Σε βραδυνες φωτογραφησεις η αποδοση του αισθητηρα μαζι με τον φακο σου ειναι κυριαρχη. Ο μεγαλος συγχρονος αισθητηρας εχει παντα προβαδισμα. Αλλα και παλι δεν μπορει να κανει πολλα σε φωτο με κινηση. Εδω ερχεται και η μετεπειτα επεξεργασια της φωτογραφιας για να μειωσεις τον θορυβο που λιγο ή πολυ θα εχεις. Τα jpg ειναι μετρια παντα και ελαχιστα διαχειρησιμα σε postprocessing. Θελεις raw αρχεια αλλα και γνωσεις και χρονο για να το κανεις.

 

Σε καθε περιπτωση τα καλυτερα out of camera jpg τα εχουν οι Fuji οι οποιες ομως υστερουν τρομερα σε βιντεο αλλα και σε ταχυτητα AF.

 

Η G7 εχει αισθητηρα micro4/3". Εχει crop factor X2. Οτι γραφει ο φακος σου εσυ θα το υπολογιζεις Χ2 δηλαδη για να δεις το αντιστοιχο focal length (equivalent focal length). Δηλαδη ο φακος που γραφει πχ 14-42mm ειναι στην πραξη πανω στον αισθητηρα m4/3" ενας φακος 28-84mm. Υπαρχουν φυσικα και πιο ευρυγωνιοι αλλα οτι θα διαβαζεις θα το πολλαπλασιαζεις Χ2.

 

Σε ταχυτητα AF η G7 ειναι αξιολογη για ερασιτεχνικη action χρηση.

 

Για τα δεδομενα σου νομιζω οτι η G7 ταιριαζει πιο πολυ απο ολες. Υπαρχει και η μικροτερων διαστασεων GX80/85 με την οπτικη σταθεροποιηση 5 αξονων αλλα θα σου ειναι μικροτερη στο χερι.

 

Υπαρχουν πολλες αξιολογες καμερες. Ηδη μιλας για μεγαλο ποσο επενδυσης και δεν εισαι σε θεση να εκμεταλευτεις αυτα που θα σου προσφερει η καθε μια. Και επαναλαμβανω οτι αν δεν αχοληθεις περισσοτερο απο το αυτοματο υπαρχουν μεγαλες πιθανοτητες να απογοητευτεις απο το αποτελεσμα που θα παρεις απο το αυτοματο σε σχεση με τις προσδοκιες σου.

 

Πηγαινε σε μαγαζια. Παρε μια καρτα SD μαζι σου. Βαλτη σε διαφορες και βγαλε μερικες φωτο με αυτες. Κανε δοκιμες. Παρε την καρτα σπιτι και δες τις φωτο στον υπολογιστη σου. Συγκρινε και αποφασισε. Λαβε υποψην σου και την προσωπικη σου εμπειρια με αυτες. Πως τις κρατας, ποιοτητα κατασκευης, βαρος, ογκος, εμφανιση κλπ. Ξαναδες και ξανατραβα φωτογραφιες με τις 2-3 που θα εχεις ξεχωρισει. Παρε τον χρονο σου και αποφασισε. Δεν εχεις μεγαλες απαιτησεις ποιοτητας ωστε να ψαχνεις τις λεπτομερειες οποτε αποφασισε με τα πραγματα που ειναι σημαντικα για εσενα και ανεφερες.

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο το crop factor X2 που λες γινετε σε ολες της mirrorless καμερες ?? πχ στην sony a6300 κτλπ και της dslr η μονο στης panasonic ???? Και γιατι το εχουν αυτο???

Επισης η sony a6300 μετα το προσφατο update πως τα παει στο βιντεο υπερθερμενετε η ειναι μουφες αυτα που λενε οτι εφτιαξε ???

 

 

 

 

https://youtu.be/B2w4_RkeJak

Τα ίδια ισχύουν και για της mirrorless μηχανες η μονο της dslr????

 

Οκ καταλαβα τελικα καταληγουμε στην panasonic lumix g7 για αυτα που θελω να εχει πανω της μια καμερα

Επεξ/σία από Vasilis T 92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ απλα:

 

Μεγεθη τυπικων αισθητηρων (απο τον μεγαλυτερο στον μικροτερο):

 

- Full Frame

(επαγγελματικου επιπεδου φωτογραφικες, μεγεθος του παλιοτερου φιλμ)

- APS-C

(τυπικες DSLR και οι Sony)

- micro 4/3"

(Panasonic & Olympus)

- 1"

(Nikon 1, Sony RX100, Panasonic FX1000, Sony RX10 και καποιες ακομη)

- 1/2.3"

(Τυπικες απλες compact, bridge και καποια απο τα νεα κινητα)

- 1/3.2"

(συνηθη καλα κινητα)

 

Λογω μικροτερου μεγεθους του αισθητηρα η εικονα ειναι σαν να υποκειται σε ενα τεχνητο zoom οποτε σε σχεση με τον full frame αισθητηρα υπολογιζεις αυτο το zoom για τον την εατιακη αποσταση του φακού σου που λεγεται crop factor και η εστιακη αποσταση πια equivalent για να ξερεις τι πραγματικα θα βλεπει ο αισθητηρας σου μεσα απο τον καθε φακο.

 

Crop factors:

 

Full frame: X1.0

APS-C: X1.5

APS-C (Canon): X1.6

micro 4/3": X2.0

1": X2.7

1/2.3": X5.6

 

Δεν ξερω εαν το update ελυσε το προβλημα των Sony

 

Οι βασικες αρχες της φωτογραφιας ισχυουν οτι φωτογραφικη κι αν κρατας στα χερια σου.

 

Μην καταληξεις πουθενα εαν δεν τις δεις και τις δοκιμασεις εστω και προχειρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τη sony a6300 να αναφέρω ότι τραβάει βίντεο εσωτερικά στα 6k αλλά το εξάγει σε 4k η μετατροπή είναι χωρίς binning.

Για όποιον τον ενδιαφέρει σοβαρότερα το βίντεο το παραπάνω είναι μεγάλο προσόν επίσης γενικά η συμπίεση της sony στο βίντεο είναι χαμηλότερη αυτής της panasonic.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τη sony a6300 να αναφέρω ότι τραβάει βίντεο εσωτερικά στα 6k αλλά το εξάγει σε 4k η μετατροπή είναι χωρίς binning.

Για όποιον τον ενδιαφέρει σοβαρότερα το βίντεο το παραπάνω είναι μεγάλο προσόν επίσης γενικά η συμπίεση της sony στο βίντεο είναι χαμηλότερη αυτής της panasonic.

Φυσικα και η a6300 ειναι φοβερη καμερα/ state of the art σενσορας κλπ

(Και η G7 εχει καθαρο βιντεο χωρις lineskipping/binning κλπ)

 

...Ομως

 

Προτεινουμε G7(G6 κλπ) γιατι   :

 

1) G7 εχει 385ευρω ενω η α6300 εχει 686+ευρω (προχειρες τιμες που ειδα ονλαιν για σωμα)  

 

2) Δεν υπερθερμαινεται οπως καποιες Sony (δεν ξερω το δειγμα/σταστικα αλλα και η δικια μου nex 5R μετα απο 30-40 λεπτα κανει shut down το καλοκαιρι χωρις AC... η μεγαλη A68 sony (τιμιο βιντεο) που εχω δεν υπερθερμαινεται αλλα δεν εχει full pixel readout)

 

Προσωπικα σκεφτομαι να πουλησω την 5R και να παω στην G7 (εξαλλου την 5R την λειτουργω σαν point &shoot) και να κρατησω την μεγαλη για τη "σοβαρη" φωτογραφια.

Επεξ/σία από afterhours
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H V δεν έχει αργό AF. Γενικά το μόνο της μειονέκτημα είναι ότι ίσως υπερθερμαίνεται στο video μετά από κάποια ώρα και το ότι δεν έχει είσοδο ήχου για πιο σοβαρό βίντεο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...