Heatspreader Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Πολλές φορές καταγγέλλουμε καταστήματα που δεν προσφέρουν σωστή υποστήριξη, υπάρχουν όμως και φορές που τα καταστήματα συμπεριφέρονται σωστά.Θα ήθελα λοιπόν να σας πω την εμπειρία μου με το κατάστημα Apothiki Electric.gr. Αρχές Ιανουαρίου πραγματοποιείται από το παραπάνω κατάστημα η αγορά μιας Gigabyte G1 Gaming RX 480 8GB. Η αγορά έγινε για ένα φίλο.Η κάρτα γραφικών εγκαταστάθηκε στο σύστημα αλλά υπήρχαν κάποια προβλήματα. Πολλές φορές το σύστημα δεν έκανε POST. Μετά το πρόβλημα αυτό σταμάτησε να συμβαίνει. Το σοβαρότερο ωστόσο, ήταν πως μετά από μερικά λεπτά σε 3D εφαρμογές όπως παιχνίδια, το σύστημα κράσαρε με μια γαλάζια οθόνη, χωρίς γράμματα. Δεν ήταν BSOD δηλαδή. Στο 3Dmark το πρόβλημα εμφανιζόταν σε μερικά δευτερόλεπτα. Αντάλλαξα την δική μου κάρτα γραφικών Palit Super Jetstream GTX 1060 6GB, με του φίλου, ώστε να δούμε αν το πρόβλημα έρχεται από την κάρτα γραφικών αρχικά και σε δεύτερη φάση να δοκιμάσω το Freesync με την καινούρια οθόνη που πήρα (LG 29UM68-P). Το πρόβλημα όταν εγκατέστησα την RX 480 στο PC μου επαληθεύτηκε και ο φίλος με την GTX 1060 μου, χαιρόταν τα παιχνίδια του. Επικοινώνησα με το κατάστημα και τους εξήγησα το πρόβλημα. Μου είπαν να στείλω την κάρτα με δικά τους έξοδα αποστολής ώστε να την δει το τεχνικός και στη συνέχεια να επικοινωνήσει μαζί μου, όπως και έγινε.Ο τεχνικός μου είπε πως πρέπει να ενεργοποιηθεί από τους Drivers το "Compatibility Mode" και το "Chill". Μου είπαν πως το πρόβλημα το επαλήθευσαν και πως με τις ρυθμίσεις αυτές λύθηκε. Η κάρτα απεστάλη από το κατάστημα πίσω σ' εμένα με δικά τους έξοδα αποστολής και πάλι και ταυτόχρονα μου είπαν πως αν έχω πάλι πρόβλημα να μιλήσω μαζί τους. Την πρώτη δεν τη βρήκα μιας και είχε ενσωματωθεί και ενεργοποιηθεί στον Driver από Default. Τα προβλήματα όπως είναι λογικό συνέχισαν κανονικά.Μίλησα πάλι με το κατάστημα και μου είπαν να τη στείλω πίσω πάλι με δικά τους έξοδα αποστολής και το δύσκολο είναι πως δεν υπάρχει η ίδια κάρτα. Τους είπα πως δεν με πειράζει, μιας και υπάρχει η επιλογή να γίνει αντικατάσταση με παρόμοιων επιδόσεων κάρτα γραφικών. Σε αυτό το σημείο έστειλα μήνυμα στην Gigabyte ώστε να έχω και μια πιο επίσημη απάντηση που ίσως μπορούσα να χρησιμοποιήσω. Hello Gigabyte, I have a Gigabyte RX 480 8GB, since I bought it, I have an issue. The purchase was on January 3rd, 2017. When the computer is running 3D applications, it displays a blue screen without letters (not a BSOD) and the system stops. This is about 10 to 20 minutes after the program/game runs. At 3d mark happens almost immediately. About 20 days ago, I returned the graphics card to the store for the problem. They informed me that I should activate Compatibility Mode and Chill Mode from the Drivers, cause the card draws high current from PCI Express. Unfortunately, I can't find this setting. I installed the card in two different PCs and it's exactly the same. At this time my computer is running normally, even in 3d applications with an old card (GTS 250). My power supply is a Corsair TX 750. Please tell me, how should I act? Is the graphics card damaged and needs RMA? Thanks and sorry for the inconvenience. Η απάντηση που έλαβα μετά από περίπου 4 ημέρες: Dear N. xxxxx, We are sorry to hear that the problem remains after tried this graphics card in other motherboard, then it is possible something wrong with your hardware. The product needs further examination to determine the problem. Meanwhile, because we can hardly define the root cause without looking at the platform, we suggest you to contact your supplier (where you bought the product) and see if they could help you do the further examination. Notice: The warranty terms are dependent on your sale of contract and are what ever your supplier sold you. Please contact your supplier and they shall follow a standard RMA procedure and send the board to the local distributor for RMA service for you. Regards, GIGABYTE Ουσιαστικά δεν μου είπαν κάτι. Δεν αναλαμβάνουν εγγυήσεις. Πολύ τυπικοί θα έλεγα έως κακοί σε θέματα RMA. Αν δηλαδή εγώ πάω στον Καναδά θα πρέπει να στείλω την κάρτα γραφικών Ζωγράφου; Τέλος πάντων.Την κάρτα γραφικών λοιπόν την έστειλα και μιλώντας με τον τεχνικό μου είπε πως υπάρχει πρόβλημα και το μόνο που μπορεί να γίνει είναι επιστροφή χρημάτων αφού πρώτα υπάρξει συνεννόηση με το αρμόδιο τμήμα.Λίγες ημέρες μετά υπήρξε τηλεφώνημα όπου τελικά συμφώνησαν για επιστροφή χρημάτων.Από την πρώτη στιγμή ήταν φιλικοί στο κατάστημα και με διάθεση να εξυπηρετήσουν.Μου έκανε τρομερή εντύπωση πως με ρώτησαν που μένω και επειδή ήμουν μακριά ανέλαβαν τα έξοδα αποστολής του προϊόντος.Πολύ καλή εντύπωση επίσης το γεγονός πως έχουν δικό τους Service το οποίο ελέγχει (με το δικό του τρόπο τέλος πάντων) τα προϊόντα και δεν περιμένει ο πελάτης μήνες να φτάσει η κάρτα στον κατασκευαστή.Γρήγορη εξυπηρέτηση. Από όταν έλαβαν την κάρτα γραφικών έκαναν μία μέρα να την ελέγξουν. Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου 2017 από Heatspreader 10
Sakiz105 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Υπάρχει λόγος που δεν γίνονται αναφορές για καλή εξυπηρέτηση. - Μερικές φορές θα πουν ότι κάνεις διαφήμιση - Μερικές φορές θα πουν την δικιά τους "κακή εμπειρία" * δεν είναι αστείο ότι στις κακές εμπειρίες ο πελάτης 99% των φορών είναι φωνακλάς? Αλλά το κυριότερο είναι ότι η καλή εξυπηρέτηση πρέπει να είναι το standard. Δεν πρέπει να τους λέμε μπράβο που έκαναν σωστά την δουλειά τους. Μην γίνουμε USA που φτύνουν στον καφέ αν δεν δώσεις tip. 2
Heatspreader Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Ναι σίγουρα. Ήμουν από τους πρώτους που λέει για παράδειγμα ότι οι θετικές κρητικές στο Skroutz είναι τις περισσότερες φορές άστοχες μιας και αναφέρουν πως το προϊόν ήταν διαθέσιμο και έφτασε στην ώρα του. Το αναμενόμενο δηλαδή; Τι θα έπρεπε, να είχε βόμβα το πακέτο;Οι εμπειρίες όμως σωστού After Sale Service πρέπει να αναφέρονται καθώς πολλές φορές ο πελάτης μπλέκει. 4
Zaknafein Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Θα συμφωνήσω, καλό είναι να ξέρουμε (γενικότερα, όχι απαραίτητα μόνο για GPU) ποια μαγαζιά υποστηρίζουν τους πελάτες τους και ποια απλά κάνουν την πώληση και μετά γεια σας... ΥΓ: Κάνε ένα edit στην απάντηση από Gigabyte, έχει όνομα (ασήμαντο μεν, αλλά...) 1
Lecter D Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Νομίζω οτι πλέον 99% των περιπτώσεων μπορείς να αντιληφθείς αν η κριτικη αντικατοπτρίζει την πραγματική εικόνα του μαγαζιού . Εγώ θέλω να βλέπω θετικές , και ας γίνεται διαφήμιση . Βασικά αν ενα μαγαζί κάνει αυτα που πρέπει και ειναι άψογο ας διαφημίζεται , και εμείς σαν καταναλωτές βγαίνουμε κερδισμενοι και το μαγαζι να ανταμείβεται για την σωστή εξυπηρέτηση . 5
Pitsifrikos Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2017 Καλά έκανες και το ανέφερες τοο μαγαζί.Απο τη στιγμή που ήταν τόσο επαγγελματίες θα πρέπει να το γνωρίζει ο κόσμος.Καταλαβαινω ότι είναι τρελό να αποθεώνουμε το αυτονόητο αλλά σε αυτή τη χώρα έτσι γίνεται. 1
Dragonlordcv2002 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Δυστυχώς στην Ελλάδα πλέον το να είναι κάποιος επαγγελματίας είναι σπάνιο και μιας και κάποιοι θέλουν ακόμα να αγοράζουν από Ελληνικά μαγαζιά (δεν είναι κατακριτέο), καλό είναι τουλάχιστον τα χρήματα να πηγαίνουν σε επαγγελματίες παρά σε αυτούς που το μόνο που τους νοιάζει είναι η κοροϊδία. Δεν είναι διαφήμιση είναι προστασία.
Fulgore Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Η απάντηση της gigabyte ήταν σωστή δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο σου έκανε κακή εντύπωση .Δεν αγόρασες κατευθείαν από αυτούς την κάρτα αλλά από κάποιον πωλητή ο οποίος είναι υπεύθυνος για την εν λόγω διαδικασία. Αν πχ στο μέλλον το κατάστημα κλείσει εκεί ναι μπορείς να μιλήσεις με την εταιρεία να στείλεις την κάρτα. Συμφωνώ πάντως και εγώ ότι η σωστή εξυπηρέτηση πρέπει να επιβραβεύεται γιατί χρειάζεται μπροστά στον αχταρμα των σκρουτζομαγαζων. Πλέον ακόμα και σκρουτζομαγαζα κινητής τηλεφωνίας πουλάνε κάρτες γραφικών....
Sakiz105 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Χωρίς πλάκα αυτό το mustshop από που ξεφύτρωσε? Έχει και 4,7 αξιολόγηση και δεν έχει ούτε αντικαταβολή....
Heatspreader Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Η απάντηση της gigabyte ήταν σωστή δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο σου έκανε κακή εντύπωση .Δεν αγόρασες κατευθείαν από αυτούς την κάρτα αλλά από κάποιον πωλητή ο οποίος είναι υπεύθυνος για την εν λόγω διαδικασία. Έχω ως παράδειγμα εταιρίες όπως η Logitech και η Corsair οι οποίες παρακάμπτουν την διαδικασία του πωλητή. Η δεύτερη μάλιστα το ζητάει γραπτώς. 1
Fulgore Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Η logitech και corsair φτιάχνουν hardware υπολογιστή όπως κάρτες γραφικών που βγάζει η gigabyte και τις βάζεις στο ίδιο τσουβαλι? Χωρίς πλάκα αυτό το mustshop από που ξεφύτρωσε? Έχει και 4,7 αξιολόγηση και δεν έχει ούτε αντικαταβολή.... Ιντερνετικό κατάστημα χωρις φυσικό κατάστημα σου βάζει σε όλα την χαμηλότερη τιμή του Σκρουτζ για να τραβήξει κόσμο(ασχέτως που αναγκαστικά χρεώνεται μεταφορικά)και απλά παρακαλάς να μην βγάλει πρόβλημα κάτι γιατί από επικοινωνία κλαφτα Χαραλαμπε. Ο περισσότερος κόσμος δυστηχως ακόμα και 2ευρω κοιτάζει να γλυτώσει και το after sales το βάζει σε δεύτερη μοίρα(μέχρι να την πατήσει και μετά να κλαιγεται όπως στην περίπτωση του EBW),και δίνουν αφορμή σε τέτοια site να ξεπετάγονται. Επίσης είναι τόσο χαζοί(και άλλες φορές βάλτοι)που βάζουν θετική αξιολόγηση στο κατάστημα απλά επειδή έριξαν παραγγελία και τους ήρθε σπίτι.
Balantakos Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Ο τεχνικός μου είπε πως πρέπει να ενεργοποιηθεί από τους Drivers το "Compatibility Mode" και το "Chill". Μου είπαν πως το πρόβλημα το επαλήθευσαν και πως με τις ρυθμίσεις αυτές λύθηκε. Αναρωτιεμαι αν ξερει αυτος ο ''τεχνικος'' τι ειναι το chill. Τεσπα, παλι καλα που εβγαλες ακρη.
Heatspreader Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Η logitech και corsair φτιάχνουν hardware υπολογιστή όπως κάρτες γραφικών που βγάζει η gigabyte και τις βάζεις στο ίδιο τσουβαλι?Ας φτιάχνουν και κουραμπιέδες. Είναι και οι τρεις εταιρίες που ασχολούνται με τους υπολογιστές. Υπάρχει ελαφρυντικό δηλαδή επειδή φτιάχνει κάρτες γραφικών και όχι Mice ή WebCameras; Ιντερνετικό κατάστημα χωρις φυσικό κατάστημα σου βάζει σε όλα την χαμηλότερη τιμή του Σκρουτζ για να τραβήξει κόσμο(ασχέτως που αναγκαστικά χρεώνεται μεταφορικά)και απλά παρακαλάς να μην βγάλει πρόβλημα κάτι γιατί από επικοινωνία κλαφτα Χαραλαμπε. Ο περισσότερος κόσμος δυστηχως ακόμα και 2ευρω κοιτάζει να γλυτώσει και το after sales το βάζει σε δεύτερη μοίρα(μέχρι να την πατήσει και μετά να κλαιγεται όπως στην περίπτωση του EBW),και δίνουν αφορμή σε τέτοια site να ξεπετάγονται. Το θέμα είναι βέβαια πως ακόμα και αν πουλάει ακριβότερα ένα κατάστημα, δεν είσαι σίγουρος ότι προσφέρει απαραίτητα καλύτερο After Sales Service. Επίσης είναι τόσο χαζοί(και άλλες φορές βάλτοι)που βάζουν θετική αξιολόγηση στο κατάστημα απλά επειδή έριξαν παραγγελία και τους ήρθε σπίτι.Αυτό είναι κάτι που φωνάζω συνέχεια και μερίδιο ευθύνης έχει το Scroutz. Θα έπρεπε να μην επιτρέπει τέτοιες κριτικές ή να έχει χωριστό τμήμα για το After Sales. Να το φτιάξουν όπως πρέπει τέλος πάντων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα