Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Την καλημέρα μου στην κοινότητα.

Θα ήθελα την βοήθεια/συμβουλές σας όσον αφορά την δημιουργία ενός τοπικού  portal δημοσίευσης αγγελιών παντός είδους , τύπου marketplace θα μπορούσα να πώ.

Ψάχνω για λίγο καιρό τώρα με ποιόν τρόπο θα το δημιουργήσω , και έχω καταλήξει πως η καλύτερη λύση από άποψη κόστους , τουλάχιστον σε πρώτο στάδιο είναι μέσω του osclass.org , το οποίο είναι ένα opensource script.

Παρόλα αυτά δεν ξέρω καθόλου πως να το προχωρήσω μια και θα είναι η πρώτη μου απόπειρα για τέτοιου είδους δημιουργία , μιας και είμαι αρχάριος που μέχρι στιγμής έχω δουλέψει μόνο Wordpress.

Η οποιαδήποτε βοήθεια ως προς την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσω είναι ευπρόσδεκτη.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δημοσ.

"Simplify your Osclass installation by ordering from our hosting partners and get 235$ for free in themes and plugins by OSClass Team (Osclass Starter Pack)"

Με 4.9$ το μήνα παίρνεις το 1 click Installation...Περίπου μια δωδεκάδα μπύρες..να τις πιεις έξω!

Δημοσ.

"Simplify your Osclass installation by ordering from our hosting partners and get 235$ for free in themes and plugins by OSClass Team (Osclass Starter Pack)"

Με 4.9$ το μήνα παίρνεις το 1 click Installation...Περίπου μια δωδεκάδα μπύρες..να τις πιεις έξω!

Ήταν από τα πρώτα που είδα αλλά να πληρώσω ένα 50αρικο σε μια εταιρεία φιλοξενίας που δεν την έχω ακούσει ποτέ και δεν μπορώ να έχω εικόνα για τις υπηρεσίες της μου φαίνεται κάκιστη επιλογή.

Ευχαριστώ για την απάντηση πάντως

Δημοσ.

Δες το αλλιώς. Παίρνεις επί πληρωμή την εγκατάσταση και δωρεάν τον πρώτο χρόνο φιλοξενίας. Φυσικά αν σε ενδιαφέρει η σωστή εγκατάσταση ενός δωρεάν και ανοικτού προγράμματος. Σκέψου πόσο χρόνο θα αφιερώσεις μέχρι να πετύχεις τη σωστή εγκατάσταση με τη φιλοξενία της αρεσκείας σου. Χαμένα λεφτά!

• 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού