Προς το περιεχόμενο

Τρακάρισμα και πρόβλημα με σήμανση


thephotoshoped

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η μεταξύ μας σχεση, των εμπλεκομένων ήταν άριστη. Ζητήσαμε συγγνώμη και κόσμια αποχωρησαμε. Ούτε μαλωσαμε ούτε τίποτα. Το ατύχημα έγινε με πολύ λίγα χλμ. Εγώ πήγα να βγω με περίπου 15 χλμ. Για αυτό και η ζημιά έγινε στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου και όχι στη μέση. Δε βγήκα από πουθενά αέρα πατέρα ούτε σκότωσα τον κοσμάκη.

Tι σχεση το σε ποιο σημειο σε βρηκε με την ταχυτητα που ετρεχες; Θα μπορουσες να ετρεχες με 100 και να σε χτυπαγε ακριβως στο ιδιο σημειο.

 

Το πρόβλημα μου είναι κυρίως το καλυμμένο και η μηδενική ορατητα του αλλά και το αυθαίρετο που βγάνει μέσα στο δρόμο, έχει τα φυτά και δε βλέπεις ποιος έρχεται από δεξιά σου πάρα μόνο αν βγεις στο δρόμο. Είναι διαφορετικό να βλέπει κανείς φωτογραφίες και διαφορετικό να οδηγεί εκεί.

Κατα τ'αλλα το mindset σου μου θυμιζει τυπικο Ελληνα οδηγο.

Τρακαρες με υπαιτιοτητα σου (ξεκαθαρη) και αμεσως ψαχτηκες να κατηγορησεις αλλον (τον δημο) επειδη δε φαινοτανε το στοπ.

Μολις διαπιστωσεις οτι αυτο δεν πολυτραβαει γιατι και παλι εχεις παραβιασει την προτεραιοτητα του δεξια, ξαφνικα ανακαλυπτεις οτι υπαρχει κι ενα σπιτι χτισμενο στη διασταυρωση που εμποδιζει την ορατοτητα σου.

 Αν ηταν ετσι, μεσα στις πολεις, σε καθε διασταυρωση θα γινοταν 30 ατυχηματα την μερα.

 

Λοιπον, προτεραιοτητα, σημαινει οτι σταματας εντελως κι ελεγχεις πριν περασεις. Δεν σημαινει οτι πας με 15χλμ/ω κι αμα δεις τιποτα σταματας, ενω αμα δε προλαβεις να δεις τα ριχνεις σε δημους, σπιτια, δεντρα, ομιχλη, αυθαιρετα κλπ. Ισα-ισα που η υπαρξη περιορισμενης ορατοτητας επιβαλλει να εισαι πιο προσεκτικος οταν περνας τις διασταυρωσεις και ΔΕΝ σου δινει αλλοθι αν οδηγας επιπολαια.

 

Να παραδεχτεις οτι εχεις 101% υπαιτιοτητα και λαθος και δεν ευθυενεται κανεις αλλος περα απο σενα για το συγκεκριμενο ατυχημα, υπαρχει περιπτωση;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δεν είμαι σίγουρος αν αναφέρεσαι σε μένα.

Αν πάντως ισχύει τότε διαβάζοντας το "anti-fitness" θέμα στο μπλα-μπλα θα δεις ότι ήδη αναφέρω για ένα βαλκανικό ταξίδι που έκανα πολύ πρόσφατα.

Και το παράδειγμα που σου είπα είναι από Βοσνία (αν ψάξεις λίγο μπορείς να βρεις τι ισχύει εκεί και αν βάζουν ή όχι τριγωνικό σήμα στις εισόδους σε πλατείες).

Και μην βιαστείς να πεις "α καλά, αν μιλάμε για Βοσνία...." γιατί αν δεις την οδηγική τους συμπεριφορά όπως εξελίχθηκε τα τελευταία χρόνια πραγματικά θα πικραθείς. Είμαστε πολύύύ ανατολική Ευρώπη, για να μην πω Ασία σε σύγκριση μαζί τους

 

Να δεις που τώρα θα σου πουν ότι το wikipedia είναι αναξιόπιστο και ότι ίσως μπορεί να το έγραψες εσύ για να στηρίξεις τα post σου :P

Θα προσθεσω και Κροατια.Δεν θα ξεχασω την στιγμη που στεκομουν στο πεζοδρομιο και χαζευα δεξια αριστερα και οι οδηγοι νομιζαν πως ειχα την προθεση να περασω απεναντι τον δρομο.Δεν το ειχα παρει χαμπαρι μεχρι που καποιος ευγενικα μου εκανε κινηση με το χερι..οριστε περαστε.

Ουτε θα ξεχασω την στιγμη που περπατουσα μαζι με την κοπελα μου στο πεζοδρομιο και θελησε να περασουμε απεναντι στον δρομο και ουτε κοιταξε τον δρομο να δει αν ερχονται αυτοκινητα..Ωχ σκευτικα τι κανει η τρελη.να αυτοκτονησει θελει?Εδω στο ελλαντα ξερετε τι θα ειχε συμβει--μαλακισμενη που χωνεσε?Δεν βλεπεις?περναω με το αυτοκινητο...Να χαμενη (μουντζα)

Μετα μου εξηγησε και διαπιστωσα ο ιδιος οτι ο πεζος εχει την μεγιστη προτεραιοτιτα οτι προθεση και να εχει.

Και στην Κροατια δεν θα δεις εδω αυτο το χαλι με της περιφραξεις μεχρι τον δρομο σαν ιδιοκτησια τους.Εκει απο 5 μετρα και ανω εχει περιθωριο ο δρομος μεχρι της αυλες.Και δεν μιλαω για καποιο χωριο.ολοκληρη κομωπολη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tι σχεση το σε ποιο σημειο σε βρηκε με την ταχυτητα που ετρεχες; Θα μπορουσες να ετρεχες με 100 και να σε χτυπαγε ακριβως στο ιδιο σημειο.

 

Κατα τ'αλλα το mindset σου μου θυμιζει τυπικο Ελληνα οδηγο.

Τρακαρες με υπαιτιοτητα σου (ξεκαθαρη) και αμεσως ψαχτηκες να κατηγορησεις αλλον (τον δημο) επειδη δε φαινοτανε το στοπ.

Μολις διαπιστωσεις οτι αυτο δεν πολυτραβαει γιατι και παλι εχεις παραβιασει την προτεραιοτητα του δεξια, ξαφνικα ανακαλυπτεις οτι υπαρχει κι ενα σπιτι χτισμενο στη διασταυρωση που εμποδιζει την ορατοτητα σου.

 Αν ηταν ετσι, μεσα στις πολεις, σε καθε διασταυρωση θα γινοταν 30 ατυχηματα την μερα.

 

Λοιπον, προτεραιοτητα, σημαινει οτι σταματας εντελως κι ελεγχεις πριν περασεις. Δεν σημαινει οτι πας με 15χλμ/ω κι αμα δεις τιποτα σταματας, ενω αμα δε προλαβεις να δεις τα ριχνεις σε δημους, σπιτια, δεντρα, ομιχλη, αυθαιρετα κλπ. Ισα-ισα που η υπαρξη περιορισμενης ορατοτητας επιβαλλει να εισαι πιο προσεκτικος οταν περνας τις διασταυρωσεις και ΔΕΝ σου δινει αλλοθι αν οδηγας επιπολαια.

 

Να παραδεχτεις οτι εχεις 101% υπαιτιοτητα και λαθος και δεν ευθυενεται κανεις αλλος περα απο σενα για το συγκεκριμενο ατυχημα, υπαρχει περιπτωση;

 

 Δυστυχώς δεν έχεις καταλάβει τι γράφω και κατηγορείς άμεσα το mindset μου. Είπα από την αρχή ότι έχω υπαιτιότητα, εφόσον μάλιστα ήρθε από δεξιά το άλλο όχημα. 

 

Έγραψα εδώ για να συζητήσω το γεγονός εάν υπάρχει τρόπος να κινηθώ διαφορετικά ως προς το Δήμο ή όποιον αρμόδιο. Το τρακάρισμα και ο βαθμός ευθύνης είναι ξεκάθαρα. 

 

Θα σε παρακαλούσα λοιπόν να συζητήσουμε πιο όμορφα. Εάν το θέλεις καλώς ειδάλλως μέσα σε όλα αυτά δεν έχω διάθεση για αντιπαράθεση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν μέρει ναι, αλλα ειναι ενα απο τα βασικα στο διπλωμα η πινακιδα διαγωνια και ναι πρεπει να κοιτας και απεναντι αν δεν ξερεις τι να περιμενεις. Αυτα αν οδηγεις αμυντικά, αν οδηγεις επιθετικά βαζεις πρώτη και οποιον παρει ο χαρος! :P

 

Θα μπορούσε παντως να εχει πεσει η πιναδικα ή να την ειχε βγαλει καποιος, δε θα δικαιονοταν ουτε σε αυτη την περιπτωση ο TS εφόσον διαγωνια υπαρχει η σημανση και ισχυει αυτος ο κανονας. To πολυ πολυ να του ελεγε το δικαστηριο να διεκδικήσει τα λεφτα του απο το δήμο...

Εγω ξερω σημεια που δεν ισχυει αυτο. Πχ εχεις εσυ κ αριστερα. Απεναντι δεν εχει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποθετω Εσυ αποζημιωνεις ετσι και αλλιως το τρακαρισμενο και η ασφαλιστικη σου -νομικη προστασια την βαζεις να διεκδικησεις τα σπασμενα σου...

Τηλ.στο νομικο τμημα της ασφαλιστικης σου απευθειας και πες τι κανουμε..

 

Υ.γ. ο δημος στανταρτ ξερει το προβλημα γιατι εβαλε κατω στο δρομο ανακλαστικα και το στοπ δεν πρεπει να ειναι παλιο..

Οι δρομοι ειναι ολοι 2πλης κατευθυνσης?

Ολα αυτα συμβαινουν διπλα απο σχολειο!!!!

Αρκετοι δημοι κανουν οτι τους κατεβει..π.χ. στοπ σε μια διασταυρωση σε ολους:P ποιος θα φταιει οταν τρακαρουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ξερω σημεια που δεν ισχυει αυτο. Πχ εχεις εσυ κ αριστερα. Απεναντι δεν εχει

Προφανώς. Δεν είναι κανόνας αλλά συνήθης πρακτική γενικά ότι οι πινακίδες διαγώνια είναι ίδιες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...