Moderators Spect~ Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Spect κουραζεις και δεν ξερω τι θες να αποδειξεις κιολας. Λοιπον, αν δεν εισαι κλασσικος Ελληναρας που διαβαζει πινακιδες απο την πισω μερια, θα κοψεις αν δεις καποιον να προσεγγιζει το στενο, εφοσον σταματησει -η αν ειναι ηδη σταματημενος χωρις προθεση να μπει μεσα- περνας. Εκτος και αν επειδη εχεις διαβασει το αναποδο στοπ και ξερεις οτι πρεπει να σταματησει περνας ασχετως και τον εμβολιζεις αν το παραβιασει. Αν υπηρχε αυτο που λες τοτε το stop και το give way δεν θα ειχαν καλη και κακη πλευρα, θα ηταν το ιδιο και απο τις δυο μεριες εφοσον ο κωδικας περιμενει να ειναι αντιληπτο το σημα και απο τις δυο πλευρες απο τους οδηγους. Τελος παντων, γιατι οπως ειπα κουραζεις, αν το βρεις πουθενα το θεματακι στον ΚΟΚ κανε την καλη και πες το μου και μενα και στους υπολοιπους τους "που βγαλαμε διπλωμα", μεχρι τοτε cheers. Αρα εσυ εισαι ικανος στο να διαβαζεις τις κινησεις των οδηγων οι οποιες ειναι random και δεν μπορεις 3 πινακιδες που εχουν στανταρ νοημα και σχημα. Αλλαξε το nickname σε Xavier.
haris_216 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Επειδή βλέπω ότι κάποιοι επιμένετε ότι ΟΛΕΣ οι πινακίδες έχουν νόημα μόνο από τη μία πλευρά (όντως σε όλες αυτό συμβαίνει με εξαίρεση δύο) δώστε μια εξήγηση για το γεγονός ότι οι δύο που αναφέρθηκαν παραπάνω (stop και παραχώρηση προτεραιότητας) έχουν διαφορετικό σχήμα. Ειδικά για το stop ακόμα θυμάμαι (μάλιστα σε κάποια ξεχασμένα σημεία ακόμα υπάρχουν0 ότι παλιότερα ήταν στρογγυλό και σημαντικά μικρότερο και απλά κάποια στιγμή άλλαξε. Γιατί;;; Λοιπόν ο λόγος είναι ότι όπως ειπώθηκε πρέπει σε κάποιες περιτπώσεις τις πινακίδες να τις "διαβάζουν" και από πίσω. πχ με δεδομένο ότι συνήθως ο από δεξιά έχει προτεραιότητα, αν σε κάποια διασταύρωση αυτό πρέπει ν' αλλάξει για χ λόγους και ο δεξιά έχει stop, δεν θα είχε νόημα να μην το ξέρει ο από αριστερά ερχόμενος αφού τότε λογικά θα σταματούσαν και οι δύο και θα άρχιζαν τα "περάστε εσείς" "μα όχι προηγείστε" Σε πρόσφατο ταξίδι μου στο εξωτερικό είχαν την τάση στην είσοδο σε πλατεία να βάζουν τριγωνική παραχώρηση προτεραιότητας. Σε τι βοηθούσε αυτό; Πολύ απλά ακόμα κι εγώ ο άσχετος με την περιοχή, καθώς ήμουν πάνω στην πλατεία έβλεπα (ναι, από πίσω, άσχετα αν κάποιοι χαλιούνται με αυτό) ότι ο εισερχόμενος έχει "παραχώρηση προτεραιότητας" και άρα συνέχιζα κανονικά την πορεία μου χωρίς να χρειάζεται να ξέρω την περιοχή ή να έχω διαβάσει όλο τον τοπικό κοκ 2
Moderators Spect~ Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Εχεις δικιο. Δεν δειχνει πεζόδρομο, αλλά ούτε περιπατο. Ο περιπατος ειναι το σημα που ο πρωτος κρατάει μπαστουνι. Βαριέμαι να το παραθέσω. Εδω μάλλον για σχολείο αναφέρεται η σημανση. Αν λάβω υποψη μου το γωνιακο κτιριο στα δεξιά μάλλον ο ποιητης κάτι τέτοιο ηθελε να βάλει. Εν πάσει περιπτωση δεν αλλάζει κάτι στη λογικη που παρέθεσα νωριτερα. αυτη εδω ειναι η πινακιδα (λογικα εχουν αλλαξει απλα το σχημα απο το ασπρο πλαισιο) Οπως και να εχε, ο ΤS ειναι λαθος οπως και να το πιασεις σχετικα με το ατυχημα παντα. Για ολα τα αλλα παει στο δημο, οχι οτι και να κερδισει οποιαδηποτε διαμαχη θα αλλαξει το αποτελεσμα της ασφαλιστικής "διαμαχης"
kuzko21 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Φανταζομαι η λογικη σου δεν αρκει για να καταλαβεις αν καποιος εχει την προθεση να μπει στο δακτυλιο/παραβιασει τη σημανση στο παραδειγμα που κατεβασες απο το κεφαλι σου. Εχεις δικιο, καλα κανεις και εχεις καταφυγει στο να διαβαζεις τα σηματα αναποδα. Βεβαια εσυ αν δεν δεις σημα (κανονικο η αναποδο...)μπορει να πηγαινεις και με 80-100 μεσα στα στενα απο την αλλη. :0)
Moderators Spect~ Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 https://en.wikipedia.org/wiki/Stop_sign Stop signs originated in Michigan in 1915.[37][38] The first ones had black lettering on a white background and were 24 by 24 inches (61 cm × 61 cm), somewhat smaller than the current sign. As stop signs became more widespread, a committee supported by the American Association of State Highway Officials (AASHO) met in 1922 to standardize them, and selected the octagonal shape that has been used in the United States ever since. The unique eight-sided shape of the sign allows drivers facing the back of the sign to identify that oncoming drivers have a stop sign and prevent confusion with other traffic signs. It was also chosen so that it could be identified easily at night, since the original signs were not reflective. The National Conference on Street and Highway Safety (NCSHS), a group competing with AASHTO, advocated a smaller pink-on-yellow stop sign.[37] These two organizations eventually merged to form the Joint Committee on Uniform Traffic Control Devices, which in 1935 published the first Manual on Uniform Traffic Control Devices for Streets and Highways (MUTCD) detailing the stop sign's specifications. .... The already-widespread use of the MUTCD stop sign became law in the United States in 1966.[37] In 1968, this sign was adopted by the Vienna Convention on Road Signs and Signals as part of United Nations Economic Commission for Europe's effort to standardize road travel across borders. The Convention specifies that 'stop' be written in English or the national language and allows an alternative circular yellow sign. Many European countries are party to the Convention. English-speaking countries, the exception being India, are not party to the Convention but usually use the red octagonal stop sign per their own standards, like the MUTCD. Even in countries not associated with either standard mentioned above, the red octagonal stop sign is often used. Unique types of stop signs may still be observed in countries like Japan. Φανταζομαι η λογικη σου δεν αρκει για να καταλαβεις αν καποιος εχει την προθεση να μπει στο δακτυλιο/παραβιασει τη σημανση στο παραδειγμα που κατεβασες απο το κεφαλι σου.Εχεις δικιο, καλα κανεις και εχεις καταφυγει στο να διαβαζεις τα σηματα αναποδα.Βεβαια εσυ αν δεν δεις σημα μπορει να πηγαινεις και με 80-100 μεσα στα στενα απο την αλλη.:0) Οταν παω σε διασταυρωση και βλεπώ οτι εχει ΣΤΟΠ ο αλλος δεν θα κατσω να διαβασω τη πρόθεση εχει ο αλλος γιατι ΠΡΕΠΕΙ να σταματησει. Επισης, ενα αλλο παραδειγμα για να δεις οτι το επιχείρημα του "διαβάζω" τι θα κανει ο αλλος μπαζει ειναι οταν κινείσαι σε δρόμο που γνωρίζεις. Πας σε δρόμο που γνωρίζεις την σήμανση και ξερεις οτι ολοι έχουν στοπ (οι κάθετοι δρόμοι στον δρόμο που κινείσαι παντα) εσυ θα σταματας/κοβεις σε καθε διασταύρωση για την περιπτωση που κάποιος δεν θέλει να τηρήσει το ΣΤΟΠ και μπορεί να κάνει κίνηση να βγεί ή οχι?
haris_216 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Φανταζομαι η λογικη σου δεν αρκει για να καταλαβεις αν καποιος εχει την προθεση να μπει στο δακτυλιο/παραβιασει τη σημανση στο παραδειγμα που κατεβασες απο το κεφαλι σου. Εχεις δικιο, καλα κανεις και εχεις καταφυγει στο να διαβαζεις τα σηματα αναποδα. Βεβαια εσυ αν δεν δεις σημα (κανονικο η αναποδο...)μπορει να πηγαινεις και με 80-100 μεσα στα στενα απο την αλλη. :0) Δεν είμαι σίγουρος αν αναφέρεσαι σε μένα. Αν πάντως ισχύει τότε διαβάζοντας το "anti-fitness" θέμα στο μπλα-μπλα θα δεις ότι ήδη αναφέρω για ένα βαλκανικό ταξίδι που έκανα πολύ πρόσφατα. Και το παράδειγμα που σου είπα είναι από Βοσνία (αν ψάξεις λίγο μπορείς να βρεις τι ισχύει εκεί και αν βάζουν ή όχι τριγωνικό σήμα στις εισόδους σε πλατείες). Και μην βιαστείς να πεις "α καλά, αν μιλάμε για Βοσνία...." γιατί αν δεις την οδηγική τους συμπεριφορά όπως εξελίχθηκε τα τελευταία χρόνια πραγματικά θα πικραθείς. Είμαστε πολύύύ ανατολική Ευρώπη, για να μην πω Ασία σε σύγκριση μαζί τους https://en.wikipedia.org/wiki/Stop_sign Να δεις που τώρα θα σου πουν ότι το wikipedia είναι αναξιόπιστο και ότι ίσως μπορεί να το έγραψες εσύ για να στηρίξεις τα post σου
YourTrueLegend Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Και καθολου στοπ να μην υπηρχε, η προτεραιοτητα αυτου που ερχεται απο δεξια παλι θα ισχυε. Την οποια επισης εχει παραβιασει ο ts.Οποτε δεν βλεπω πως μπορει να πατησει πανω στη δικαιολογια οτι δεν προσεξε το στοπ λογω των δεντρων...Η απαντηση ειναι "τοτε γιατι δεν εδωσες προτεραιοτητα στον δεξια;".Αν ο ts οντως θελει να το παει νομικα δυο πραγματα εχω να πω προς αυτον και προς οποιους τον προτρεψουν να κανει κατι τετοιο:Α. Μακαρι να μην σας τυχει κατι αναλογο (να φταιει ξεκαθαρα ο αλλος αλλα να σας τρεχει επι μηνες-χρονια δικαστηρια για να αποδειξετε οτι δεν ειστε ελεφαντες)Β. Η μονη περιπτωση να δικαιωθει ειναι να πεσει σε δικηγορο που θα μπορει να βρει οτι παραθυρακι υπαρχει για να βγαλει σωστο αυτον που εχει το αδικο, στην ελληνικη δικαιοσυνη που αγαπαμε. Αν απο ηθικης σκοπιας ειστε οκ με αυτο το σεναριο , πασσο.Τελος, ποσοι απο αυτους που βλεπουν τις ευθυνες του κρατους για το καλυμενο στοπ απο τα δεντρα, εχουν καταγγειλει αναλογα περιστατικα αλλα οχι κατοπιν εορτης, οπως ηρθε ο ts να κανει; Να βλεπετε δηλαδη ενα σημα καλυμενο και να κανετε καταγγελια εναντιον του δημου. Διοτι το να περιμενετε να τρακαρετε και να δειτε μετα πως μπορειτε να την σκαπουλαρετε κατηγορωντας αλλους, δεν μου λεει και πολλα. Το θεμα ειναι οταν βλεπεις ως πολιτης κατι στραβο, ειτε να το αναφερεις στο αρμοδιο οργανο, ειτε να το καταγγελεις. Να κανεις δηλαδη ως συνηδητοποιημενος πολιτης, τη δουλεια που πρεπει να κανεις, απεναντι σε ενα κρατος που αντικειμενικα ειναι προβληματικο.ΥΓ. Το κρατος σαφως και φερει ευθυνες για αυτην την εικονα με το εξαφανισμενο στοπ, ωστοσο δεν φερει ευθυνη για το συγκεκριμενο ατυχημα. Αν ο αλλος ερχοτανε απο το αριστερα, τοτε υπηρχε και θεμα συζητησης. 3
haris_216 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Και μια φωτογραφιούλα προς τεκμηρίωση αυτών που είπα για τους αμφισβητίες Δυστυχώς δεν έχω άλλη πιο γενική. Τώρα ας μου πει κάποιος αν βοηθάει τον κινούμενο στην πλατεία να ¨διαβάσει" αν ο άλλος θα του τη βγει ή όχι (μιλάμε πάντα για ευνομούμενο, τουλάχιστον ως προς τα κυκλοφοριακά, πληθυσμό. Γιατί εδώ στην βγαίνουν και από φανάρι, σιγά μην τους ζορίσει το stop ή το τρίγωνο)
Moderators Spect~ Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Χαρη αναφερόταν σε μενα και την "ασκηση" που του έβαλα με τον κυκλικο κόμβο που δυστηχως δεν μπορεί να απαντήσει βασισμένος στον ΚΟΚ για αυτο και αναφερθηκε περι διαβάσματος του αλλου οδηγου.
haris_216 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δεν πειράζει. Ακόμα κι έτσι ίσως κάποιο παράδειγμα παραπάνω να δώσει τροφή για σκέψη γενικά στους διαβάζοντες. Αν και το πρώτο πράγμα που θα έδινε κίνητρο για προβληματισμό είναι το "γιατί όλα στρογγυλά και αυτά όχι;". 1
unforgiven Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Κανεις δεν ειναι υποχρεωμένος να μαντεύει ανάποδα τα σηματα. Ουτε ξέρουμε αν ο φιλος πέρασε τυφλα. Μπορει απλά να κοιταξε, να μην ειδε τιποτε λογω μειωμενης ορατοτητας και να την έπαθε Ηδη έχουμε 2 τραγικά λάθη σε αυτη τη γειτονιά απο θέμα σημανσης. Και βέβαια το εκπληκτικο τριτο ειναι ο καθρέφτης με τον οποίο γελάω διοτι δεν έχει καμια ουσία εκει που ειναι. Το προβλημα ορατοτητας το έχει ο φίλος που έχει το κρυμμένο στοπ. Ουσιαστικά και του έκρυψαν το στοπ με λάθος του Δήμου και την ορατότητα με λάθος της πολεοδομίας, έχουν βάλει έναν καθρέφτη ανάποδα για να βλέπεις αυτος που βγαίνει από τον πεζόδρομο, ο οποίος ειναι πεζόδρομος αλλά μπορουν να οδηγουν τα αυτοκινητα και μάλιστα σε διπλη κυκλοφορία (lol )και παράλληλα του ζητάμε και τα ρέστα που δε μάντεψε το ΣΤΟΠ στον πεζόδρομο οπότε να συνδέσει οτι ΠΙΘΑΝΟΝ θα έπρεπε να υπάρχει και στον δικό του δρομο ΣΤΟΠ. Τέλος η ορατότητά του ειναι τοσο περιορισμένη απ τα δεξιά που θα πρέπει να σταματήσει εντελως το αμάξι, να βγάλει μουρη κινδυνευοντας να τρακάρει, οπως και μάλλον έγινε. Αλλά φταιει και πρέπει να παραδεχτει το λάθος του και κανεις άλλος να μη πληρωσει τιποτα. Οχι απλά δε θα παραδεχομουν λάθος, αλλά θα έβρισκα καλο δικηγορο και να θα έκανα αγωγη σε 3 διαφορετικές υπηρεσιες. Σημανση, δημο και πολεοδομία. Αποψή μου. Κάποια στιγμη πρέπει να γινουμε Ευρωπαικο κράτος και οχι να αφηνουμε τις δημοσιες υπηρεσιες να αλωνιζουν. Oxi δε μπορεις λογω της μάντρας του γωνιακου σπιτιου. Και επισης δεν έχει καμια σημασια αν έχει στοπ στον πεζόδρομο. Ειναι πεζόδρομος. Δεν ειναι υποχρεωτικο να έχεις κι εσυ. Όλα αυτά που λες είσαι υποχρεωμένος να τα προσέχεις, είτε από τον νόμο είτε από τη λογική που προστάζει και εσύ να γυρίσεις το βράδυ σπίτι σου, αλλά και όλοι οι άλλοι. Πρέπει να μαντεύεις τη βλακεία πριν την κάνει ο άλλος και να προστατευτείς ή να τον προστατεύσεις. Πρέπει να σταματάς όταν δεν έχεις ορατότητα, πρέπει να κόβεις στις διασταυρώσεις, πρέπει να σταματάς όταν βλέπεις μπάλα να κυλάει στον δρόμο, πρέπει να κόβεις όταν δεις πως μια μητέρα δεν προσέχει το παιδί της και πιθανώς να πεταχτεί μπροστά σου. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση ο άλλος ερχόταν από δεξιά. Και στοπ να μην υπήρχε καν, και η ορατότητα να ήταν περιορισμένη, υπάρχει προφανές φταίξιμο. Το ότι ο καθρέφτης ήταν λάθος δεν λέει τίποτα. Μπορεί κάποιος ηλίθιος να τον γύρισε. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να περάσουμε τη διασταύρωση αέρα-πατέρα και να σκοτώσουμε κόσμο;
thephotoshoped Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Λοιπόν επειδή ειπώθηκαν πολλά. Δεν ανέφερα ποτέ ότι δεν υπάρχει υπαιτιότητα δική μου. Γνωρίζω πως η κοπέλα ήρθε από τα δεξιά μου και επίσης γνωρίζω και για την προτεραιότητα. Η μεταξύ μας σχεση, των εμπλεκομένων ήταν άριστη. Ζητήσαμε συγγνώμη και κόσμια αποχωρησαμε. Ούτε μαλωσαμε ούτε τίποτα. Το ατύχημα έγινε με πολύ λίγα χλμ. Εγώ πήγα να βγω με περίπου 15 χλμ. Για αυτό και η ζημιά έγινε στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου και όχι στη μέση. Δε βγήκα από πουθενά αέρα πατέρα ούτε σκότωσα τον κοσμάκη. Το πρόβλημα μου είναι κυρίως το καλυμμένο και η μηδενική ορατητα του αλλά και το αυθαίρετο που βγάνει μέσα στο δρόμο, έχει τα φυτά και δε βλέπεις ποιος έρχεται από δεξιά σου πάρα μόνο αν βγεις στο δρόμο. Είναι διαφορετικό να βλέπει κανείς φωτογραφίες και διαφορετικό να οδηγεί εκεί. Εν πάσει περιπτώσει το ατύχημα έγινε και τώρα ακολουθούν οι διαδικασίες. Με ενδιαφέρει να δω τι θα κάνω με το Δήμο. Αν και από ότι κατάλαβα δε θα γίνει τίποτα.
Zaknafein Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δυστυχώς έτσι είναι, τυπικά (βάσει ΚΟΚ δλδ) η υπαιτιότητα είναι δική σου. Με τον Δήμο αν και όταν βγάλεις άκρη, θα 'χουν ασπρίσει τα μαλλιά σου με τους ρυθμούς της Ελληνικής Δικαιοσύνης και μπορεί να μην γίνει και τίποτα τελικά... Πάντως τέτοιες διασταυρώσεις υπάρχουν πολλές (και συχνά χωρίς καθρέπτη ή οι κάθρεπτες είναι γεμάτοι με μουτζούρες κτλ...), οπότε προσοχή πάντα, ανεξάρτητα από προτεραιότητα, γιατί το ζητούμενο είναι να μην γίνει κάτι, όχι το ποιος (τυπικά ή ουσιαστικά) φταίει. Και τα 15 χαω δεν είναι τόσο λίγα, θα πρέπει να βγαίνεις πιο σίγα σε τέτοιες περιπτώσεις τυφλής διασταύρωσης (ίσα που να τσουλάει το αμάξι δλδ μέχρι το σημείο που μπορείς να ελέγξεις).
29gk Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Το "τιποτα" δεν λεει κατι. Υποθετω λοιπον, πως εαν για οποιονδηποτε λογο και με οποιο κινητρο ( οικονομικο, ψυχολογικο, ηθικο ) θελησεις να στραφεις κατα του Δημου, της τροχαιας ή της υπηρεσιας που ειναι αρμοδια για την σημανση των οδων οπως και για την συντηρηση τους - δεν γνωριζω ποια ειναι αυτη η υπηρεσια- καλλιστα θα μπορουσες να μπεις στην διαδικασια, τα εξοδα, τον χρονο και με μια αγωγη να ζητησεις οτι θεωρεις πως δικαιουσαι. Το ερωτημα ομως ειναι εαν θα δικαιωθεις. Οχι με ποσα, καθως εαν το κινητρο σου δεν ειναι το οικονομικο οπου και μαλλον το κοστος της ολης διαδικασιας θα ειναι πολλαπλασιο της υλικης σου ζημιας, αλλα το ΕΑΝ θα δικαιωθεις. Προσωπικα μαλιστα θεωρω αυτο το ενδεχομενο πολυ αδυνατο, αφου κατα 99% πιστευω το δικαστηριο θα βγαλει μια συνυπευθυνοτητα η οποια μπορει να οδηγησει ακομα και σε μια πληρως αρνητικη για εσενα αποφαση.
Left13S Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Οπα οπα, τι λετε ρε παιδια;Ο δημος που φταιει στην προκειμενη περιπτωση;Απο οτι βλεπω το δεντρο ειναι μεσα σε σπιτι, εχει δικαιωμα ο δημος να επεμβει σε περιουσιακα στοιχεια;Επισης σου εχει στην ασφαλτο αυτα ταπραγματακια (δεν θυμαμαι το ονομα τους) ακριβως για να κοψεις ταχυτητα. Τελος το οτι ο ελληναρας οδηγος παει με 50 μεσα στα στενα και ας εχει και προταιρεοτητα, μας φταινε οι πινακιδες μετα; Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου 2017 από Left13S
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα