thanasisxask Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Βρες ένα mercedes e200 compressor από το 2007 και μετά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Χωρίς υγραέριο τι λέει στην εθνική? Τρώει πολύ? Γιατί και εγώ σκέφτομαι για υγραέριο αλλά όχι άμεσα ακομα.αν και το φοβάμαι. Πολλά άκουσα Εάν είσαι οδηγός που σου αρέσουν τα γκάζια και τα πολλά χιλιόμετρα κάθισε στη βενζίνα γιατί οι καταπονήσεις ειδικά στις βαλβίδες είναι μεγάλες όταν οδηγάς στα κόκκινα με υγραέριο, εκτός και πας σε σύστημα που ψεκάζει 30 και 40% βενζίνη οπότε πάπαλα η οικονομία. Επίσης αν θέλεις να πας σε υγραέριο ψάξε καλά αν ο κινητήρας σου και όχι το μοντέλο (γιατί υπάρχουν μοντέλα που φορούν διαφορετικούς κινητήρες όπως το δικό μου) είναι συμβατός και δέχεται υγραέριο. Προσωπικά αν ρωτάς είμαι οδηγός μέχρι 120 το ανώτερο σε προσπεράσεις και στην Εθνική έχω κάνει ήδη 105.000 χιλ. με υγραέριο από τα 230.000 που έχω και συνεχίζω. Βέβαια Εθνική σπάνια μπαίνω πάω από τον παράδρομο προς Εύβοια που πάω συχνά γιατί θεωρώ κοροιδία και υπερβολή τα 3,50 ευρώ για 40 χιλιόμετρα Εθνικής 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NIGHTMARE1980 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Βρες ένα mercedes e200 compressor από το 2007 και μετά. Αυτό μου το είπε και άλλος αλλα του 2004 2004α σε c180.Μετά ανεβαινει πολυ η τιμη κ οχι c200 για να μην δίνω τα διπλά κάθε χρόνο. Αξίζει σαν αμαξι? Εάν είσαι οδηγός που σου αρέσουν τα γκάζια και τα πολλά χιλιόμετρα κάθισε στη βενζίνα γιατί οι καταπονήσεις ειδικά στις βαλβίδες είναι μεγάλες όταν οδηγάς στα κόκκινα με υγραέριο, εκτός και πας σε σύστημα που ψεκάζει 30 και 40% βενζίνη οπότε πάπαλα η οικονομία. Επίσης αν θέλεις να πας σε υγραέριο ψάξε καλά αν ο κινητήρας σου και όχι το μοντέλο (γιατί υπάρχουν μοντέλα που φορούν διαφορετικούς κινητήρες όπως το δικό μου) είναι συμβατός και δέχεται υγραέριο. Προσωπικά αν ρωτάς είμαι οδηγός μέχρι 120 το ανώτερο σε προσπεράσεις και στην Εθνική έχω κάνει ήδη 105.000 χιλ. με υγραέριο από τα 230.000 που έχω και συνεχίζω. Βέβαια Εθνική σπάνια μπαίνω πάω από τον παράδρομο προς Εύβοια που πάω συχνά γιατί θεωρώ κοροιδία και υπερβολή τα 3,50 ευρώ για 40 χιλιόμετρα Εθνικής Δεν είμαι γκαζιαρης αλλά δεν θέλω να σέρνεται κιόλας πχ στην εθνική. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tomasss Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Το είχα ξαναπροτεινει σε παρόμοιο ενδιαφερόμενο και θα το ξαναπροτεινω: 5000-6000 προκαταβολή και τα υπόλοιπα μηνιαίες δοσουλες των 150 για ένα καινούριο της προκοπής μέχρι 16000-17000 ευρω. Θα ειναι Fiesta ή Focus με τα 120 αλογα , αυτα τα δύο μοντέλα ειναι η καλυτερη μετάβαση απο το τιμόνι της Alfa 156. Και με καλη αξιοπιστία. Για παραδειγμα εχω και το MAZDA 6 του 2003 1800cc ,σβέλτο και σκυλί για πολλους ειναι πλέον πολύ υποδεεστερο αμάξι. Καεί πολυ και βγάζει συνεχώς διαφορα. Ένα πάτημα της προκοπής εχει μόνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill999r Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Φίλε μου για την χρονολογία που κοιτάς νομίζω ότι το Avensis είναι μονόδρομος και στο λέω καθαρά από θέμα αξιοπιστίας. Πραγματικά τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι απροβληματιστα. Το mazda 6 που αναφέρθηκε πιο πάνω δυστυχώς αποδείχτηκε ζημιαρικο σε σχέση με την φήμη της εταιρίας. Το επόμενο μοντέλο από την άλλη είναι από τα πρώτα σε αξιοπιστία. Για το vectra πάλι κρατάω μικρό καλάθι καθαρά λόγω χρονολογίας. Συνήθως τα opel μετά από την δεκαπενταετια αρχίζουν και βγάζουν. Και στο λέω σαν κάτοχος vectra 2001. Πολυ ωραία η ανάλυση του papoys1 και κατατοπιστικοτατη. Ότι κ αν αποφασίσεις εύχομαι να σου βγει απροβληματιστο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 με 6000 βρισκεις auris , leon , i30 , astra , 1400 cc μοντελα του 2007-08 σε πολυ καλη κατασταση με λιγα σχετικα χιλιομετρα.100 αλογακια οικονομικα.λεω τωρα μια αλλη ιδεα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα