Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο τα καλυτερα παιχνιδια που εχω παιξει ποτε (ισως η καλυτερη ατμοσφαιρα σε παιχνιδι μαζι με το πρωτο Stalker) και το αστειο ειναι οτι δεν ειμαι και ιδιαιτερος λατρης των adventures...προτιμω actions games και action rpg

Θεικη και η original ταινια ( το καινουργιο blade runner πολυ μετριο κατ' εμε αλλα παρακολουθησιμο)

Επεξ/σία από afterhours
  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Το Voigt-Kampff τεστ της Dektoras είναι το πρώτο τεστ στο παιχνίδι όπου υπάρχουν κάποιες εναλλακτικές απαντήσεις και αντιδράσεις του εξεταζόμενου (εδώ της Dektora) ανάλογα με το αν είναι Ρέπλικα ή άνθρωπος. 

Δεν ήθελα να έχω δύο διαφορετικά βίντεο για την κάθε μια από τις δύο περιπτώσεις, κυρίως για να υπάρχει δυνατότητα καλύτερης σύγκρισης του τι συμβαίνει ανά ερώτηση. 

Όσον αφορά κομμάτια που έχουν αφαιρεθεί, και έχω αποκαταστήσει στο βίντεο, αυτά είναι μερικές ατάκες του McCoy που δεν προσθέτουν κάτι ουσιαστικό (κυρίως του στυλ "απάντησε στην ερώτηση", "είναι υποθετικό σενάριο", "ο δείκτης τερμάτισε") και η απάντηση της Dektora στην ερώτηση περί απαγωγέων, όπου λέει στον McCoy (όταν είναι Ρέπλικα) το "θέλεις να με απαγάγεις, ε;" .

Η διαφοροποίηση στις απαντήσεις δεν συμβαίνει σε κάθε ερώτηση του τεστ. Πολλές από αυτές είναι οι ίδιες είτε είναι Ρέπλικα είτε είναι άνθρωπος. Στις περιπτώσεις που συμβαίνει, φαίνεται ότι η λογική είναι η απάντηση της Ρέπλικας να είναι πιο ψυχρή, μετρημένη και υπολογισμένη βάσει του τι θεωρεί ότι περιμένει να ακούσει ο εξεταστής. 

Το πιο εμφανές λάθος που κάνει η Dektora, όταν είναι Ρέπλικα, είναι στην απάντηση της για τα καψόνια στον στρατό, όπου αναφέρει ότι "ο στρατός δεν τα κάνει αυτά πια". Κάτι που υπονοεί ότι έχει στρατιωτική εκπαίδευση (πιθανότατα ήταν μοντέλο μάχης (combat model) ή συμμετείχε σε πολέμους στον Έξω-Κόσμο).

Όταν η Dektora είναι άνθρωπος, θα φύγει τρέχοντας μετά το τέλος του τεστ. Αυτό μπορεί να συμβεί και κατά τον διάλογό της με τον McCoy που προηγείται, αν αισθανθεί πολύ άβολα ή τρομάξει από κάτι που θα της πει ο McCoy (αυτό λογικά θα το δούμε σε outtake). Έχουμε δει ήδη τι συμβαίνει στην περίπτωση που η Dektora είναι Ρέπλικα στο LP proper. 

Για την επόμενη φορά θα έχουμε νέο βιντεο με outtakes από την Τρίτη Πράξη.

  • Like 1
  • 3 μήνες μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Όσο το LP είναι σε νέα φάση διαλείμματος, λόγω διάφορων υποχρεώσεων που δεν σηκώνουν αναβολή, μπορούμε να δούμε κάποιες σχετικά πρόσφατες συνεντεύξεις σχετικά με το παιχνίδι που ανέπτυξε η Westwood Studios . 

Προειδοποίηση: Υπάρχουν SPOILERS στα παρακάτω video για την εξέλιξη του παιχνιδιού (ή πιθανά μονοπάτια εξέλιξης).

Αφορμή για αυτό είναι το νέο επεισόδιο στην ενδιαφέρουσα σειρά του Ars Technica "War Stories" με τίτλο "How Blade Runner Reinvented Adventure Games"

Στο παραπάνω ο συνιδρυτής της Westwood Studios, Louis Castle, μιλάει κυρίως για τις τεχνικές προκλήσεις στη δημιουργία μιας μηχανής παιχνιδιού που θα υποστήριζε την ιδιαίτερη αισθητική και ύφος του κόσμου του Blade Runner (όπως τον βλέπουμε στην ταινία) και που θα έπρεπε να τρέχει και σε συστήματα με χαμηλές απαιτήσεις, ενώ παράλληλα έπρεπε να αντιμετωπίσουν και ένα σχετικά περιορισμένο budget (για το scope στο οποίο στόχευαν) και χρονικούς περιορισμούς (η ανάπτυξη του παιχνιδιού ολοκληρώθηκε σε περίπου 2 μιση χρόνια).

Σχετικές συνεντεύξεις με συμπληρωματική πληροφορία για την ανάπτυξη του παιχνιδιού (πάλι από τον Louis Castle):

Blade Runner - Looking Back with Louis Castle (Westwood Studios) από τον youtuber RagnarRox

Blade Runner & Command & Conquer with Louis Castle - The Retro Hour EP141

Με αφορμή το άρθρο/ επεισόδιο της Ars Technica και ένα σχόλιο που κάνει ο Castle σε αυτό, το Kotaku Australia δημοσίευσε χθες ένα άρθρο με τίτλο "The Blade Runner Game Had A Secret Ending" (= "Το παιχνίδι Blade Runner είχε ένα μυστικό φινάλε"). 

https://www.kotaku.com.au/2019/02/blade-runner-game-westwood-had-a-secret-ending/

Δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρει αυτό το "φινάλε" ο Castle, και επίσης δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα όπως τα θυμάται :D

  • Like 3
  • 7 μήνες μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Η πρόσφατη επίσημη έκδοση του ScummVM 2.1.0 "electric sheep" κυκλοφόρησε πριν μερικές μέρες και περικλείει πλήρη υποστήριξη για το Blade Runner και αρκετούς άλλους τίτλους (πχ Quest for Glory IV! ), καθώς και cloud saving support και αρκετά bug fixes για τους ήδη υποστηριζόμενους τίτλους!

Όσον αφορά το Blade Runner, έχουν διορθωθεί πολλά bugs της αρχικής (original έκδοσης) και έχει προστεθεί η προαιρετική δυνατότητα για Αγγλικούς υπότιτλους (σκοπεύω όταν βρω αρκετό χρόνο να προσθέσω και τους Ελληνικούς αλλά αυτό μπορεί να αργήσει).

https://www.scummvm.org/news/20191013/

  • Like 5
  • 1 μήνα μετά...
  • Moderators
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ilos είπε

https://www.guru3d.com/news-story/blade-runner-revived-and-now-re-reelased-on-gog.html

8 χρόνια δουλειά και reverse engineering τους πήρε. Απλά respect.

όχι πως θέλω να αυτο-παινευτώ :P αλλά κάναμε τρομερή δουλειά! Από τα καλύτερα projects που έχω δουλέψει (και ακόμα συνεχίζω). 

Ελπίζω μέσα στο 2020 να έχω προχωρήσει/ ολοκληρώσει το restored content mode και να περάσω και τους Ελληνικούς υπότιτλους που έγιναν κατά τη διάρκεια του LP. 

Και να ξαναπιάσω το παρόν LP, φυσικά για να κλείσει και αυτό :P

 

  • Like 4
  • Thanks 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

ημουν στο GOG twitch stream, οπου κανανε την παρουσιαση του παιχνιδιου. και ρωτησε καποιος αν υπαρχουν οι υποτιτλοι και σε αλλες γλωσσες. του απανταω οτι θα βγουν και ελληνικοι, εργαζεται πανω σε αυτους ενας mod ενος forum oπου συχναζω. και ενας αλλος, νομιζω ειχε βοηθησει και αυτος στο project, με ρωταει: "Praetorian?" 😄

εχουν αρχισει και βγαινουν  playthroughs του παιχνιδιου στο youtube. του civvie11 ειναι ενα απο τα πιο ξεκαρδιστικα:

 

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, KilliK είπε

Θα έλεγα τώρα τι έρχεται, έχοντας αρκετή εκ των έσω πληροφορία (...) αλλά ας κρατήσω τα προσχήματα και ας περιμένουμε να δούμε τι θα μαστορέψουν μέσα σε μερικούς μήνες. Ελπίζω πραγματικά να μην εκμεταλλευτούν δική μας δουλειά παρουσιάζοντάς τη ως δική τους, αν και να πω την αλήθεια... δεν τους έχω τόση εμπιστοσύνη :(

Δημοσ.

αφου το παιχνιδι βγηκε ηδη στην ψηφιακη πλατφορμα, τι παραπανω εχει αυτο το remaster? δεν καταλαβα. 

και σιγουρα θα εκμεταλλευτούν την δουλεια που ριξανε η φανς για την GOG εκδοση. η nightdive εκανε απο μονη της δικο της ξεχωριστο code reserve? ενω τα foreign translations θα ξαναγινουν απο την αρχη με επαγγελματιες; δεν νομιζω. 

  • Moderators
Δημοσ.

Όπως είπα, αν έρθει εκείνη η ώρα, που θα δούμε πραγματικά τι έκαναν, θα έχω πολλά να πω. 

Μπορώ να αναφέρω ότι σε κάποια φάση μου ζητήθηκε η άδεια να χρησιμοποιήσουν το English transcript μου και τους υπότιτλους που έφτιαξα για το παιχνίδι (...), στο οποίο η απάντηση ήταν (στα πλαίσια καλής θέλησης) ότι μπορούν, αλλά η "άδεια" η δική μου έχει μόνο να κάνει με το ότι θα χρησιμοποιούσαν δική μου δουλειά η οποία πρακτικά αποτελεί fan made work, και ότι δεν είμαι εγώ αυτός που έχει την άδεια του IP κλπ κλπ (διάφορα legalese). Αυτό ήταν όσο υπήρχαν ακόμα συζητήσεις για να χρησιμοποιήσουν πακέτο και τη δική μας μηχανή -- δική μας δηλαδή τη ScummVM Blade Runner engine, καθώς η δουλειά για τους υπότιτλους είχε και coding δουλειά τόσο στην engine όσο και σε εξωτερικά εργαλεία και documentation για άλλους translators/ subtitlists. 

Τώρα το τι θα κάνουν "μόνοι" τους (γιατί σχόλασε ο γάμος) μέσα σε μερικούς μήνες (δουλειά Reverse Engineer που απαιτεί χρόνια και τρελό testing, ενώ έχουν απέναντι στο πιάτο ανοιχτό κώδικα -- και εξαιρετικής ποιότητας αν μπορώ να περιαυτολογήσω) θα το δούμε παρακάτω. 

Πάντως το press release υπόσχεται βελτιωμένα μοντέλα, animations και videos. Μόνο με έναν τρόπο μπορεί να το πετύχουν αυτό, και αυτός είναι η EA να μοιράστηκε source material που βρέθηκε όταν βρήκαν αποθηκευμένα/ ξεχασμένα assets της Westwood στα πλαίσια του remaster των Command and Conquer (κάτι που έγινε μέσα στον περασμένο χρόνο και πρόσφατα η EA ανέβασε και ένα σχετικό video για αυτό).

Μακάρι να βρήκαν κάτι τέτοιο βασικά. Αυτό πράγματι θα είχε ενδιαφέρον.

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, TitanX είπε

Η έκδοση στο gog είναι η έκδοση των fans? Η απλά το παλιό Blade runner χώρις βελτιώσεις;

Η έκδοση του GOG είναι βασικά το παιχνίδι μέσω ScummVM (αν και λίγο παλιά πλέον έκδοση του ScummVM, ίσως την ενημερώσουν στο μέλλον). Δεν είναι απλά το παλιό Blade Runner, έχει πολλές βελτιώσεις (μαζί με υποστήριξη υποτίτλων για Αγγικά, Γαλλικά και Ισπανικα για την ώρα που πρέπει κάποιος να κατεβάσει ξεχωριστά από το site του ScummVM) αλλά *δεν* είναι remaster. 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...