Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Αγορά Ζωοειδών
Η Αγορά Ζωοειδών (ή απλά "Αγορά Ζώων" στο βιβλίο) είναι κεντρικό σημείο του Λος Άντζελες στον κόσμο του Blade Runner, προφανώς γιατί τα ζώα έχουν ξεχωριστή θέση στην κοινωνία. Στο παιχνίδι τα περισσότερα ζώα προς πώληση στην Αγορά είναι τεχνητά. Από ό,τι φαίνεται επίσης πολύς κόσμος δεν ενδιαφέρεται να αγοράσει μόνο συμβατικά κατοικίδια, αλλά και πιο εξωτικά ζώα, ψάρια ή ακόμα και έντομα αρκεί να έχει (ή να φαίνεται ότι έχει) ένα "ζώο" στην ιδιοκτησία του.

Περί Voigt-Kampff
Το τεστ που χρησιμοποιούν οι Blade Runners για να εξακριβώσουν την φύση ενός υπόπτου (αν είναι άνθρωπος ή Ρέπλικα) είναι το Voigt-Kampff τεστ. Είναι ένα τεστ "ενσυναίσθησης". Μετράει φυσικές σωματικές αντιδράσεις του υποκειμένου, όπως διαστολή τριχοειδών στο πρόσωπο, και διακυμάνσεις στη τάση των μυών του ματιού. Οι ίδιες οι λεκτικές απαντήσεις στις ερωτήσεις έχουν μικρή σημασία. Η πλειοψηφία των ερωτήσεων αναφέρεται σε καταστάσεις όπου υπάρχουν νεκρά ζώα ή ζώα που υποφέρουν σκόπιμα καθώς οι Ρέπλικες θεωρητικά δεν νιώθουν καμία εμπάθεια προς τα ζώα. Όσον αφορά το βιβλίο επίσης, τα περισσότερα αν όχι όλα από τα συναισθήματα εμπάθειας που εκδηλώνουν οι Ρέπλικες προς τον άνθρωπο, αλλά ακόμα και προς άλλες Ρέπλικες, είναι προσποιητά. Δεν συμβαδίζουν με πιο βασικά τους ένστικτα (που φανερώνονται στο V-K τεστ) όπως η περιέργειά τους και η αυτοσυντήρηση.

Το V-K τεστ έχει δεχτεί πολλές ενημερώσεις με την πάροδο του χρόνου προκειμένου να μπορεί να ξεχωρίσει τα συνεχώς εξελισσόμενα ανδροειδή από τους ανθρώπους. Ωστόσο, υπάρχουν πάντα περιθώρια λάθους. Στο παρόν επεισόδιο βλέπουμε ότι το τεστ καταλήγει αναποφάσιστο για τον Bullet Bob. Οι αντιδράσεις του Bob μπερδεύουν το τεστ, πιθανότατα γιατί υποφέρει από κάποιο είδος PTSD (μετατραυματική διαταραχή) μετά τη θητεία του σε πολέμους του Έξω-Κόσμου. Άλλες περιπτώσεις ατόμων που δυνητικά μπορεί να οδηγήσουν σε αναξιόπιστα αποτελέσματα είναι άνθρωποι με σαφή έλλειψη εμπάθειας ή σχιζοειδής προσωπικότητες. Σε αυτές τις περιπτώσεις το τεστ ενδέχεται να ταυτοποιήσει λαθεμένα τα υποκείμενα ως Ρέπλικες -- και εδώ κάπου κολλάει και το "έχεις αποσύρει ποτέ άνθρωπο κατά λάθος" που λέει η Rachael στην ταινία. Προσωπικά, νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που παίρνω μη τελεσίδικο αποτέλεσμα για τον Bob. Θυμάμαι να έχω πάρει σίγουρα αναφορά από το V-K ότι είναι άνθρωπος ή ότι είναι Ρέπλικα (εσφαλμένο αποτέλεσμα). Ο Bob είναι στην πραγματικότητα πάντα άνθρωπος στο παιχνίδι. Από όσο ξέρω δεν αλλάζει κάτι όποια και να είναι η αναφορά από το V-K, και είναι σκόπιμα αμφίρροπη η περίπτωση του Bob.

Συνάντηση με διασημότητες
Στο δεύτερο και μικρότερο μέρος του επεισοδίου, επισκεπτόμαστε το γραφείο του Tyrell και μιλάμε με την Rachael (που υποδύεται η Sean Young από την ταινία) και στην συνέχεια με τον Eldon Tyrell (επίσης με τη φωνή του Joe Turkel της ταινίας). Αυτό το κομμάτι είναι περισσότερο fan service για όσους έχουν δει την ταινία, αλλά υπάρχουν κάποια σημεία να εστιάσει κανείς. Κατ'αρχήν το γραφείο του Tyrell το βλέπει ο ήλιος :o. Αυτό μάλλον ήταν καλλιτεχνική παρέμβαση (από την ταινία ήδη) παρά κάτι που το σκέφτηκαν ώστε να κολλάει και να είναι συνεπές με τα καιρικά φαινόμενα και το μόνιμο νέφος στο Λος Άντζελες (στο βιβλίο ο ουρανός είναι μόνιμα σκοτεινός). Σε πρόσθετη σημείωση ο McCoy φτάνει δεύτερος στον Tyrell. Έχει προηγηθεί η επίσκεψη του Deckard (στην ταινία), κάτι που αναφέρει και η Rachael και o Tyrell.

Στο επεισόδιο περνώ στα γρήγορα τις δύο φωτογραφίες του Izo από το ESPER καθώς στην ουσία δεν δίνουν νέα στοιχεία, ενώ η περίπτωση με τον Deckard είναι σχεδόν Easter Egg.

Για λόγους πληρότητας οι φωτογραφίες που αναλύσαμε στο ESPER είναι οι παρακάτω:

Η φωτογραφία του McCoy

 

HC01_R12_LPFin3.png

Και η φωτογραφία από το China Bar

 

HC02_CB1_LPFin3.png

Την επόμενη φορά θα επισκεφτούμε την Αγορά DNA και τους υπεργολάβους επιστήμονες που δουλεύουν εκεί.

Προαιρετική Συμμετοχή από το Νήμα
(Αφορά κυρίως μέλη που δεν έχουν παίξει το παιχνίδι)
Στο υλικό που κατέγραψε η κάμερα ασφάλειας του China Bar υπάρχει μια αξιοποιήσιμη φωτογραφία από το ESPER.
Είναι η παρακάτω εικόνα:

 

HC02_CB2_LPFin3.png

Χρησιμοποιώντας ως οδηγούς τα γράμματα και τους αριθμούς αριστερά και πάνω από την εικόνα, σε ποιά σημεία να εστιάσουμε για στοιχεία; 

Πχ. Στα χέρια του μπάρμαν στο Δ1.

Η επόμενη εγγραφή για το LP θα γίνει κατά την επόμενη Κυριακή απόγευμα/βράδυ, το πιθανότερο, οπότε οι μέχρι τότε προτάσεις θα ληφθούν σίγουρα υπόψιν.

Edit: Η εγγραφή για το 6o επεισόδιο έχει ολοκληρωθεί.

  • Like 2
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

 

Αγορά DNA (DNA Row)
Στην Αγορά DNA βρίσκονται οι υπεργολάβοι που συνεργάζονται με την επιχείρηση Tyrell για την κατασκευή των ανδροειδών. Ο καθένας έχει εξειδικευτεί σε διαφορετικό τμήμα ανατομίας.

Ο (Hannibal) Chew ασχολείται με τα μάτια και το Οπτικό Σύστημα. Ο Moraji έχει το Σχεδιασμό Δέρματος. Ο J.F. Sebastian το Νευρικό Σύστημα. Για τους δίδυμους δεν γνωρίζουμε ακόμα λεπτομέρειες. Ο Chew είναι χαρακτήρας από την ταινία, και για τους σκοπούς του παιχνιδιού ο ίδιος ηθοποιός ανέλαβε τη φωνή του χαρακτήρα του κι εδώ. Η επίσκεψη του McCoy συμβαίνει πριν την επίσκεψη του Roy με τον Leon στην ταινία.

Ξενοδοχείο Bradbury
Μετά τα γεγονότα στο κτίριο Bradbury έχουμε τα ονόματα δύο βασικών υπόπτων μας. Clovis και Sadik. Ο McCoy συμπεραίνει πως ο Sadik είναι άνθρωπος. Ο Clovis, που μαζί με τον Zuben σκότωσαν τα ζώα του Runciter είναι σχεδόν σίγουρα Ρέπλικα και ο αρχηγός της ομάδας. Ενώ είχαν την ευκαιρία να μας σκοτώσουν, εντούτοις δεν το κάνουν. Φαίνεται ότι έχουν άλλα σχέδια για τον McCoy -- και υποθετικά σκόπιμα αφήνουν τον McCoy ανεπίβλεπτο ώστε να μπορέσει να δραπετεύσει.

Όσον αφορά το τεχνικό μέρος του παιχνιδιού, ο Sadik μπορεί να αποδειχθεί είτε άνθρωπος είτε Ρέπλικα και ο McCoy θα κάνει ανάλογα σχόλια πχ για το πόσο ερασιτέχνης ή έμπειρος φαίνεται να είναι με τα εκρηκτικά.

Ανεμιστήρες, Προβολείς, Βροχή και Ομίχλη
Χαρακτηριστικό στοιχείο της ιδιαίτερης αισθητικής του κόσμου στο παιχνίδι (και στην ταινία) είναι η συνεχής παρουσία ενός ή περισσότερων ανεμιστήρων (από μικρούς ως τεράστιους) σε συνδυασμό με κινούμενους προβολείς και την παρουσία ομίχλης. Τα στοιχεία αυτά δίνουν μια αίσθηση διαρκούς κίνησης σε κάθε περιοχή που επισκεπτόμαστε, ακόμα και αν δεν υπάρχει πολύς ή καθόλου κόσμος τριγύρω. Επιπρόσθετα, τονίζουν το πόσο παράξενος είναι αυτός ο κόσμος. Πολύ συχνή παρουσία έχει επίσης η βροχή που μαζί με το συνεχές σκοτάδι φορτίζουν περισσότερο το κλίμα με μια πεσιμιστική διάθεση. Ο McCoy έχει κάποια σχόλια για τους ανεμιστήρες αλλά δεν έχω βρει σε ποιο σημείο περιμένει το παιχνίδι για να μιλήσει για αυτό. Είναι πολύ πιθανό επίσης να είναι απλά κομμένο περιεχόμενο, οπότε θα μπει σε κάποιο από τα μπόνους video.

Έχουμε μπει πλέον στην 3η Πράξη του παιχνιδιού (από 5 συνολικά). Αν θυμάμαι σωστά, αυτό το τμήμα είναι και το μεγαλύτερο στο παιχνίδι.
Την επόμενη φορά θα μάθουμε ακριβώς που βρισκόμαστε και θα ακολουθήσουμε μερικά από τα νέα στοιχεία που συγκεντρώσαμε.

Προαιρετική Συμμετοχή από το Νήμα
(Αφορά κυρίως μέλη που δεν έχουν παίξει το παιχνίδι)
Για ανάλυση στο ESPER έχουμε:
Τη φωτογραφία που βρήκαμε κοντά στα πράγματα της Lucy.
Moonbus / Μουνμπας

 

KP06-_LP-6.png

Επίσης μεταφέρω από το προηγούμενο update τη φωτογραφία από το υλικό που κατέγραψε η κάμερα ασφάλειας του China Bar, μια και δεν μας δόθηκε η ευκαιρία να την αναλύσουμε σε αυτό το επεισόδιο.
China Bar:

 

HC02_CB2_LPFin3.png

Χρησιμοποιώντας ως οδηγούς τα γράμματα και τους αριθμούς αριστερά και πάνω από την εικόνα, σε ποιά σημεία να εστιάσουμε για στοιχεία;

Η επόμενη εγγραφή για το LP ίσως αργήσει λίγο καθώς θα μεσολαβήσει ακόμα ένα μπόνους επεισόδιο που θα καλύπτει τη 2η Πράξη που μόλις τελειώσαμε. Πιθανότατα η εγγραφή της συνέχειας θα γίνει το επόμενο Σ/Κ. Οι μέχρι τότε προτάσεις θα ληφθούν σίγουρα υπόψιν.

  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

Κομμένο περιεχόμενο
Ξεκινώντας από αυτό (κυρίως :) ) το επεισόδιο - και νομίζω μόνο στα bonus επεισόδια - θα αρχίσουμε να βλέπουμε και περιεχόμενο που, ενώ υπάρχει στα αρχεία του παιχνιδιού, δεν το βλέπουμε ή δεν μπορούμε να το ενεργοποιήσουμε (είτε λόγω κάποιου bug ή σκόπιμα) στο παιχνίδι. Και πάλι εδώ ενδέχεται να έχω λάθος και να μην πρόκειται εξ ολοκλήρου για κομμένο περιεχόμενο καθώς υπάρχουν πολλά paths και συνδυασμοί παραμέτρων στο παιχνίδι και δεν είναι δυνατόν να τα εξερευνήσω όλα, ενώ ακόμα δεν κατανοώ 100% όλους τους μηχανισμούς του παιχνιδιού. Είμαι αρκετά σίγουρος ωστόσο για ό,τι έχω βρει. Αν κάποιος γνωρίζει τρόπο να παίξουν αυτά κανονικά στο παιχνίδι μπορεί πάντα να με διορθώσει.

Το κομμένο περιεχόμενο αφορά σχολιασμό, διαλόγους, σκηνές, visual effects, μοντέλα, ακόμα και μηχανισμούς παιχνιδιού που εγκαταλείφθηκαν. Ο σχολιασμός του developer που ακούμε σε αυτό το video δείχνει πως υπήρχε πρόθεση να καλύψουν περισσότερες σκηνές με σύντομο και ενίοτε κάπως χιουμοριστικό σχολιασμό, αλλά αυτό πιθανότατα για λόγους χρόνου/budget δεν τελεσφόρησε. Άλλοι διάλογοι που κόπηκαν δείχνουν να είναι μέρος από τεχνάσματα (mechanics) που δεν χρησιμοποιήθηκαν τελικά. Σε κάποιες περιπτώσεις έχουν αφαιρεθεί μόνο ατάκες από ένα διάλογο που ακούγεται στο παιχνίδι και άλλες φορές ολόκληροι διάλογοι ή σκηνές με χαρακτήρες. Κάποιο από το περιεχόμενο μπορεί να μην παίζει λόγω κάποιου bug, και άλλες φορές είναι μάλλον σκόπιμο γιατί δεν συνεργάζεται καλά με το υπόλοιπο περιεχόμενο ή δεν κολλάει με την ατμόσφαιρα και την πλοκή. Ή μπορεί να κόπηκε από το Q/A ως βαρετό -- το παιχνίδι έχει πολλούς διαλόγους όπου ο παίκτης απλά κάθεται και παρακολουθεί/ ακούει και αυτό δεν είναι απαραίτητα συναρπαστικό για όλους τους παίκτες.

Τις περισσότερες φορές είναι σχετικά εύκολο να ταιριάξω κάποια ατάκα με μια σκηνή ή διάλογο. Άλλες φορές χρειάζεται να κάνω υποθέσεις. Είναι σαν να λύνω ένα puzzle που μπορεί και να μην έχει πλήρη λύση, καθώς το υλικό που κόπηκε μπορεί να αντιστοιχεί σε κάτι που δεν υπάρχει πλέον καθόλου στο παιχνίδι.

Θα μιλήσουμε κι άλλο για το κομμένο περιεχόμενο με την αφορμή και των επόμενων bonus videos που θα έχουμε.

Εναλλακτικές σκηνές
Εξαιρώντας τις κομμένες σκηνές, μερικές από τις σκηνές (ή ακολουθίες σκηνών) του παιχνιδιού μπορούν να εξελιχθούν με διαφορετικούς τρόπους, από ελαφρές παραλλαγές έως αρκετά διαφορετικές εκβάσεις, όπως είδαμε για την περίπτωση του Zuben σε περασμένο video και όπως βλέπουμε κυρίως για τον Izo και τον Moraji σε αυτό.

Συχνά κάποιες περιπτώσεις μπορούν να οδηγήσουν σε game-over με το θάνατο του McCoy ή τη σύλληψή του (αν σκοτώσει άνθρωπο και τον τσακώσουν). Νομίζω ότι η σκηνή με τον Moraji είναι η πιο γνωστή ως προς αυτό. Οι δημιουργοί σχεδόν περιμένουν από τον παίκτη να ξαναπαίξει την ίδια σκηνή προκειμένου ο McCoy να επιβιώσει από την έκρηξη - πρέπει να κινηθεί γρήγορα και να σταθεί σε συγκεκριμένο σημείο της οθόνης - (και προαιρετικά να σώσει τον Moraji).

Υπάρχουν επίσης και κάποιες σκηνές που τις βρίσκω πολύ έξυπνες, όπως όταν ο McCoy μπορεί να μπλοκάρει την Steele από το να συλλάβει τον Izo ή να τον σκοτώσει, κυρίως γιατί η ίδια σκηνή μπορεί να πάρει αυτή την νέα τροπή σχεδόν τυχαία, παρότι ο παίκτης ουσιαστικά θα κάνει ακριβώς τις ίδιες ενέργειες με την προηγούμενη φορά.

Σύστημα φιλίας
Όλοι οι χαρακτήρες (περίπου 70) έχουν κάποια "στατιστικά" στοιχεία που ενημερώνονται όσο προχωράει το παιχνίδι. Τα στατιστικά αυτά είναι η "φιλικότητα" (friendliness), η "επιθετικότητα στη μάχη" (Combat aggressiveness), η "ειλικρίνεια" (Honesty), η "ευφυΐα" (intelligence), η "σταθερότητα" (stability) και η "υγεία" (health points). Κάποια από τα χαρακτηριστικά φαίνεται να αποτελούν τμήμα ενός μηχανισμού gameplay που εν τέλει περιορίστηκε σημαντικά. Ακόμα και αυτά που "μετράνε" πλέον στο παιχνίδι οδηγούν κυρίως σε προαιρετικές σκηνές και περιεχόμενο, και ο παίκτης μπορεί να τελειώσει το παιχνίδι και να μην συνειδητοποιήσει ότι αυτά βάραιναν κάπως στην εξέλιξη του.

Το σύστημα φιλίας επηρεάζει το πώς θα ανταποκρίνονται οι χαρακτήρες προς άλλους χαρακτήρες του παιχνιδιού και κυρίως προς τον McCoy. Τεχνικά ο κάθε χαρακτήρας έχει μια "ρύθμιση φιλίας" προς κάθε άλλο χαρακτήρα. Διάφορες πράξεις και ερωτήσεις του McCoy μπορούν να προκαλέσουν αλλαγές στο πόσο φιλικοί θα είναι άλλοι χαρακτήρες. Αποτελέσματα αυτού του συστήματος βλέπουμε σε αυτό το επεισόδιο στις περιπτώσεις του Guzza (που ξεσπάει στον McCoy για την έλλειψη αποτελεσμάτων) και του Bob που προσφέρεται να αναβαθμίσει το KIA ή δίνει διαφορετικές πληροφορίες για τα γυαλιά ραδιενέργειας.

Δεν είμαι σίγουρος για το κατά πόσο αυτό μεταφέρεται σωστά στον παίκτη από το παιχνίδι. Σίγουρα ο παίκτης μπορεί να παρατηρήσει ότι αν επιλέξει τις διαθέσιμες ερωτήσεις (user choice mode) με διαφορετική σειρά μερικές φορές οδηγείται σε διαφορετικά αποτελέσματα η συζήτηση. Αλλά η γενική λογική του adventure gamer είναι να ρωτάει τα πάντα μέχρι να μην μπορεί να πάρει άλλες πληροφορίες ή/και ο συνομιλητής (NPC) να αρχίσει να επαναλαμβάνεται. Αυτό δεν είναι ακριβώς συμβατό με το σύστημα φιλίας. Πχ αν ο παίκτης ρωτήσει τον Bob για τον Hasan τότε ο Bob τσατίζεται πολύ με τον McCoy και δεν θα είναι πλέον φιλικός.

Επιπρόσθετα, και σε τεχνικό επίπεδο θα μπορούσαν να υποστηρίξουν/υλοποιήσουν λίγο καλύτερα αυτόν τον μηχανισμό ειδικά στο User Choice mode όπου ο παίκτης μπορεί να τον αξιοποιήσει πραγματικά. Ως έχει, σε κάποιες περιπτώσεις λείπει μια "Done" επιλογή ώστε ο παίκτης να αποφύγει μια "επικίνδυνη" ερώτηση, όταν αυτή είναι η μοναδική που απομένει, και κατά συνέπεια ο McCoy την κάνει αυτόματα με συχνά ανεπιθύμητες συνέπειες.

Ποίηση και μουσική
Το μουσικό κομμάτι που ακούμε στο China Bar είναι το "One More Time" του Frank Klepacki και προφανώς γράφτηκε ως αντίστοιχο του "One More Kiss, Dear" που ακούγεται στην ταινία σε bar παρόμοιο με το China Bar (ή ίσως σε κάβα, γιατί ο Deckard αγοράζει μπουκάλα) μετά την "απόσυρση" της Zhora.

Ο Frank Klepacki είχε την επιμέλεια όλου του soundtrack για το παιχνίδι, όπως και για αρκετούς άλλους τίτλους της WestWood (και όχι μόνο). Στην δικτυακή του σελίδα διαθέτει ελεύθερα τα επίσημα soundtracks που έχει γράψει, μαζί και του Blade Runner:
https://www.frankklepacki.com/ost/vg/bladerunner

Ο στόχος με τη μουσική φαίνεται πως ήταν να κάνουν κάτι αντίστοιχο με τις τοποθεσίες. Να την φτιάξουν από την αρχή, όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτή της ταινίας. Πιθανότατα κάτι να παίχτηκε και με τα δικαιώματα. Το "One More Time" δεν βρίσκεται στο επίσημο soundtrack και η ποιότητα στην οποία παίζει στο video είναι η καλύτερη που μπορώ να βρω (από τα αρχεία του παιχνιδιού) και χωρίς κάποιο post-processing. Υπάρχουν και κάποια άλλα τέτοια μουσικά κομμάτια που ίσως έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε αργότερα.

Οι στίχοι από όσο μπορώ να καταλάβω είναι οι ακόλουθοι:

 

One More Time

One more time, love,
For the old times.
One more dance now,
Before we part.
No, we must say `Goodbye`,
Tomorrow we'll cry.
But for now, here we are.

One more touch, love,
For the old times.
One more glance now
From eyes divine.
No, we must say `Goodbye`,
And tomorrow I'll cry.
But tonight, it's one more time.

Επίσης στο κανονικό LP στη 2η Πράξη και μέχρι το σημείο όπου βρισκόμαστε τώρα (απαγωγή του McCoy) έχουμε ακούσει ένα νέο απόσπασμα από ποίηση του William Blake που απαγγέλλει και πάλι ο Clovis.

To "A fool sees not the same tree that a wise man sees" που λέει στον Sadik είναι από τις "Παροιμίες της Κολάσεως" (Proverbs of Hell) που ανήκουν στο ευρύτερο έργο του Blake "Οι Γάμοι του Ουρανού και της Κόλασης" (The Marriage of Heaven and Hell, 1790 - 1793)
http://www.gutenberg.org/files/45315/45315-h/45315-h.htm

Η άλλη φωτογραφία του Izo
Για λόγους πληρότητας παραθέτω και εδώ την εναλλακτική φωτογραφία που μπορούμε να πάρουμε από τον Izo. Απλά κρατήστε υπόψιν ότι δεν έχουμε βρει τη συγκεκριμένη φωτογραφία στο κανονικό LP, οπότε οτιδήποτε υπονοεί, δεν έχει συμβεί, όχι απαραίτητα δηλαδή, στην ιστορία που ακολουθούμε.

 

HC01R11LPFin3.png

Προαιρετική Συμμετοχή από το Νήμα
Κάποιο από το υλικό που κόπηκε μπορεί να ενσωματωθεί στο κυρίως LP (από εδώ και στο εξής) με λίγο video editing, με hacking ή συνδυασμό των δυο και κάποιων άλλων τεχνικών. Αν και σε κάποιες περιπτώσεις είναι σχετικά προφανές ότι το υλικό "κόπηκε" λόγω κάποιου bug ή προγραμματιστικής παράλειψης, σε άλλες μπορώ να σκεφτώ πιθανούς λόγους που δεν το συμπεριέλαβαν, οπότε είμαι της άποψης ότι καλύτερα να μπει στα ξεχωριστά videos. Αν έχετε κάποια άλλη γνώμη ή πρόταση σχετικά θα χαρώ να την ακούσω.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

 

Καλή χρονιά σε όλους!

Στο επεισόδιο αυτό συναντούμε σύντομα τον Leon (Kowalski). Ο Leon είναι Ρέπλικα που εμφανίζεται και στην ταινία και από τα πρώτα λεπτά της πυροβολεί τον Holden, έναν από τους καλύτερους Blade Runners του σώματος, εν μέσω της εξέτασης V-K και μετά από μια ερώτηση για την μητέρα του.

Επίσης, μιλάμε με τον (επίσης χαρακτήρα από την ταινία) J.F. Sebastian ο οποίος είναι ένας ακόμα αρχιμηχανικός γενετικής που συνεργάζεται με τον Tyrell.

Όπως για τη Rachael και τον Tyrell, έτσι και στις περιπτώσεις των Leon και J.F. Sebastian οι ίδιοι ηθοποιοί από την ταινία (Brion Howard James και William Sanderson αντίστοιχα) δανείζουν κι εδώ τις φωνές τους. Και παρομοίως η παρουσία τους είναι πιο πολύ fan service παρά προσφέρει κάποιο ουσιαστικό στοιχείο για την υπόθεση του McCoy. Πάντως κατά τη γνώμη μου το παιχνίδι λειτουργεί καλύτερα με αυτές τις συναντήσεις καθώς βοηθούν να τοποθετηθεί χρονικά ως προς τα γεγονότα της ταινίας που υποτίθεται ότι εξελίσσονται παράλληλα. 

Η νέα μας επίσκεψη στο Αστυνομικό Τμήμα, στην Αγορά Ζωοειδών και η σύντομη επίσκεψη στο Hysteria Hall για ένα "λείχην-ντογκ" προσφέρουν περισσότερο χρήσιμες πληροφορίες για την υπόθεσή μας και τις Ρέπλικες που ψάχνουμε. 

Οι φωτογραφίες στο ESPER
Από τις δύο φωτογραφίες που αναλύουμε στο ESPER υπάρχουν δύο σημεία που παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. 
Το ένα είναι η παρουσία του Guzza στην Αγορά Ζωοειδών, κοντά στο China Bar του Hawker's Circle την ίδια στιγμή που εκεί γύρω βρίσκεται ο Izo και o Clovis.  
Το δεύτερο φυσικά είναι η παρουσία του McCoy στη φωτογραφία του Μούνμπας (Moonbus). 

Πλήρης Χάρτης
Στην Τρίτη Πράξη του παιχνιδιού είναι διαθέσιμες για επίσκεψη όλες οι κύριες τοποθεσίες στο GPS του σπίνερ του McCoy. Οι νέες τοποθεσίες που έχουν προστεθεί είναι το Hysteria Hall με το Ουφάδικο και την Μάντρα Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων, και η περιοχή των Νάιτκλαμπ. Το ξενοδοχείο Yukon ανήκει στην περιοχή της Chinatown. Επιπρόσθετα, όπως βλέπουμε και στο επεισόδιο αυτό, πολλές περιοχές συνδέονται μεταξύ τους ώστε ο McCoy να μπορεί να τις επισκεφθεί με τα πόδια χωρίς να χρησιμοποιεί το σπίνερ του.

 

Full_GPSMap3-gr_A2.png

Στο επόμενο επεισόδιο θα εξερευνήσουμε την Μάντρα Αυτοκινήτων και το διπλανό Ουφάδικο και ίσως περάσουμε και από την γειτονική περιοχή των Νάιτκλαμπ.
 

  • 1 μήνα μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Σύντομη ενημέρωση: το LP μπαίνει σε ένα μικρό hiatus / διάλειμμα. Σκοπεύω να το συνεχίσω μόλις χαλαρώσει λίγο η δουλειά μου και καταφέρω να φτιάξω καλύτερα κάποιες από τις deleted scenes που προορίζονται για το επόμενο Bonus Episode. Ελπίζω να είναι σύντομα.

Επίσης δεν είμαι ακόμα σίγουρος αν το επόμενο επεισόδιο θα είναι από το LP proper ή Bonus. Κλίνω προς το δεύτερο γιατί ήδη υπάρχει αρκετό υλικό -- και το editing δυσκολεύει όσο περισσότερο υλικό συγκεντρώνεται.

  • 1 μήνα μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Το διάλειμμα του LP proper συνεχίζεται ακόμα, αλλά εν τω μεταξύ θα υπάρξουν κάποια special / bonus videos για να γεμίσουν το κενό.

Περί Voigt-Kampff  (Συνέχεια)

Η υποβολή ενός ατόμου στο V-K τεστ από έναν Blade Runner τυπικά αντιμετωπίζεται με καχυποψία και γενικά θεωρείται προσβλητική έως απειλητική ενέργεια. Τόσο από Ρέπλικες υποκείμενα του τεστ όσο και από ανθρώπους . Η καχυποψία προέρχεται κυρίως από την αμφιβολία για την ακρίβεια των αποτελεσμάτων του και την πιθανότητα για επικίνδυνα false positives (πχ ένας άνθρωπος να ανιχνευτεί ως Ρέπλικα) που δίνουν το δικαίωμα στον Blade Runner να σκοτώσει κάποιον εν ψυχρώ χωρίς να χρειάζεται κανένα άλλο στοιχείο, ούτε καν κάποια αφορμή -- δεν χρειάζεται δηλαδή να βρίσκεται σε άμυνα για τη ζωή του ή το υποκείμενο να πιαστεί σε εγκληματική δραστηριότητα. Επιπρόσθετα, όσον αφορά τους ανθρώπους-εξεταζόμενους, ενδέχεται να το βλέπουν ως μέθοδο εκφοβισμού ή/και μοχλό πίεσης για να συμφωνήσουν σε κάτι που ζητάει ο Blade Runner -- αυτό το αναφέρει και ο Runciter στο βίντεο: "κάτι θέλεις αλλιώς δεν θα εφάρμοζες το τεστ".
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά του τεστ στο παιχνίδι

Στο παιχνίδι ο McCoy μπορεί να κάνει έως δέκα (10) ερωτήσεις μέχρι το μηχάνημα να βγάλει κάποιο αποτέλεσμα ή να τερματιστεί το τεστ χωρίς τέτοιο. Οι ερωτήσεις χωρίζονται σε τρία "πακέτα" ανάλογα με την έντασή τους. Υπάρχουν δεκαπέντε (15) ερωτήσεις χαμηλής έντασης, δεκαπέντε (15) μέτριας έντασης και δέκα (10) υψηλής έντασης. Η επιλογή γίνεται με τυχαίο τρόπο από τα "πακέτα" των ερωτήσεων με μόνη παράμετρο το βαθμό έντασης που έχει ορίσει ο παίκτης. Κάθε ερώτηση μπορεί δυνητικά να "ανεβάσει" τον εκνευρισμό / stress του υποκειμένου, ενώ επιπρόσθετα η αντίστοιχη απάντηση "κουβαλάει" κάποιες τιμές που δείχνουν πόσο κοντά είναι η αντίδραση σε αυτή ενός ανθρώπου ή Ρέπλικας. Αυτές οι τιμές μαζί με την αρχική "βαθμονόμηση" του τεστ συνυπολογίζονται σε δύο ξεχωριστές μετρικές "φύσεως του υποκειμένου" οι οποίες λειτουργούν αθροιστικά κατά τη διάρκεια του τεστ.

Το τεστ μπορεί να τερματιστεί πριν τις 10 ερωτήσεις σε δύο κυρίως περιπτώσεις. Η πρώτη περίπτωση είναι κάποια από τις "μετρικές φύσεως" να ξεπεράσει ένα δικό της προκαθορισμένο όριο, οπότε το τεστ τερματίζεται αποφασίζοντας ανάλογα για την φύση του εξεταζόμενου. Η δεύτερη είναι ο εκνευρισμός του υποκειμένου να ξεπεράσει κάποιο προκαθορισμένο όριο. Τότε το τεστ τερματίζεται ως "αναποφάσιστο", αν τα δεδομένα είναι ανεπαρκή και δεν πληρείται η πρώτη περίπτωση.

Η τυχαιότητα των επιλογών δημιουργεί πιθανά σενάρια όπου ο McCoy μπορεί να κάνει μια σειρά ερωτήσεων οι οποίες θα ανεβάσουν απότομα τον εκνευρισμό του εξεταζόμενου, ακόμα κι αν ο παίκτης επιλέξει αποκλειστικά ερωτήσεις χαμηλής και μέτριας έντασης και καθόλου υψηλής.  Ή εναλλακτικά ενδέχεται να κάνει μια σειρά ερωτήσεων που θα οδηγήσουν σε αναποφάσιστη έκβαση ή σε λάθος αποτέλεσμα -- ειδικά αν οι επιλογές είναι κυρίως από το πακέτο ερωτήσεων χαμηλής έντασης. Γενικότερα πάντως η σύσταση είναι να γίνονται όσο το δυνατόν περισσότερες ερωτήσεις μέτριας και υψηλής έντασης προκειμένου το τεστ να βγάλει ένα έγκυρο αποτέλεσμα, παρακολουθώντας συγχρόνως την ένταση των αντιδράσεων του εξεταζόμενου για να αποφευχθεί ο πρώιμος τερματισμός του τεστ.  
 
Το Voigt-Kampff τεστ του Runciter

Ο Runciter από όσο μπορώ να καταλάβω είναι πάντα άνθρωπος στο παιχνίδι, τουλάχιστον στην εκδοχή όπου κατέληξαν οι developers.  Δεν είναι, δηλαδή, ανάμεσα στους χαρακτήρες για τους οποίους αποφασίζεται στην αρχή του παιχνιδιού το εάν είναι άνθρωποι ή Ρέπλικες. Υπάρχουν ωστόσο (λίγες) ενδείξεις στα αρχεία του παιχνιδιού πως οι developers εξέτασαν και το σενάριο να είναι Ρέπλικα ο χαρακτήρας του -- κάτι το οποίο δεν βγάζει βέβαια πολύ νόημα δεδομένης της πλοκής του παιχνιδιού. Αυτό ισχύει και για κάποιους άλλους χαρακτήρες (θα αναφερθούμε σε αυτούς αργότερα).

Το V-K τεστ του Runciter είναι η μοναδική σκηνή όπου αναφέρεται το πλήρες όνομα του χαρακτήρα (Emil Runciter)  (edit: εδώ κάνω λάθος, υπάρχει ακόμα μαι σκηνή όπου αναφέρεται το πλήρες όνομα και από όσο ξέρω δεν είναι κομμένη σκηνή) και οι ερωταπαντήσεις προσφέρουν λίγο παραπάνω πληροφορία για την ψυχολογία ενός ομολογουμένως αντιπαθητικού και γλοιώδους χαρακτήρα του παιχνιδιού. Οι απαντήσεις του Runciter μοιράζονται κυρίως μεταξύ της αγάπης του για τα ζώα και της ψυχρής θεώρησης τους ως αντικείμενα μεταπώλησης. Ωστόσο, υπάρχουν και κάποια στοιχεία που, κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον, παραπέμπουν σε προβληματική παιδική ηλικία και ενδεχόμενη κακοποίηση από τον πατέρα του -- κάτι που ίσως να μπήκε ως ψυχολογικό αίτιο για την τρέχουσα διαστροφική συμπεριφορά του.

Let's Restore Blade Runner

Η σκηνή του τεστ του Voigt-Kampff του Runciter έχει κοπεί εξ' ολοκλήρου από το παιχνίδι. Από ό,τι φαίνεται θα ήταν κανονικά το πρώτο V-K τεστ που θα μπορούσε να κάνει ο παίκτης σε χαρακτήρα του παιχνιδιού. Είναι επίσης το μοναδικό V-K τεστ που, ενώ κόπηκε, όλα τα σχετικά αρχεία (οι διάλογοι και τα animations για το μάτι του Runciter) υπάρχουν ακόμα στα δισκάκια. Αυτό μάλλον δείχνει ότι η απόφαση για την αφαίρεσή του έγινε προς το τέλος της ανάπτυξης -- πιθανόν από χρονικούς περιορισμούς ή επειδή κρίθηκε βαρετό/ αχρείαστο / ότι χαλούσε το ρυθμό (pacing) στην αρχή του παιχνιδιού.

Ο κώδικας του παιχνιδιού όσον αφορά το V-K του Runciter είναι γεμάτος placeholders και δεν "καλείται" πουθενά. Όλες οι ερωτήσεις (στον κώδικα) έχουν λάθος απαντήσεις --  τυπικά έχουν μόνο μια συγκεκριμένη απάντηση που δεν "κολλάει" -- κι επίσης ο Runciter αντιδρά με τον ίδιο τρόπο σε όλες τις ερωτήσεις.

Η διόρθωση και αναπαράσταση της σκηνής έγινε με τη βοήθεια της υπό-ανάπτυξη μηχανής του ScummVM project για το Blade Runner μαζί με την πρόσθετη εξερεύνηση των σχετικών πόρων (resources) -- κυρίως αχρησιμοποίητων αρχείων ομιλίας. Για την ενσωμάτωση στη ροή του παιχνιδιού χρειάστηκε να προστεθεί η επιλογή για το τεστ "VOIGT-KAMPFF"  στο παράθυρο διαλόγου της συζήτησης με τον Runciter (σε User Choice mode) κατά την εισαγωγή (Πράξη 1η) του παιχνιδιού. Για την πλήρη διεξαγωγή του τεστ "εξουδετερώθηκαν" οι περιορισμοί και οι συνθήκες που θα τερμάτιζαν το τεστ πριν ολοκληρωθούν όλες οι ερωτήσεις (40 στο σύνολο).

Το ταίριασμα ερωτήσεων και απαντήσεων έγινε κυρίως βάσει της σειράς (ordering) που έχουν τα αρχεία ομιλίας ενώ, όπου αυτό δεν βοηθούσε (...), έγιναν πρόσθετες υποθέσεις. Είναι πιθανόν λοιπόν κάπου να έχω κάνει λάθος :P. Επιπρόσθετα, όλες οι αντιδράσεις του Runciter (οι κινήσεις στο μάτι του και η ένταση αντίδρασης που μετράει η βελόνα του V-K) έπρεπε να γραφτούν ξεχωριστά για κάθε ερώτηση -- και εκεί γίνονται επίσης καθαρά δικές μου υποθέσεις.  

Συνεδρίες Voigt-Kampff

Συνολικά υπάρχουν πέντε (5) Voigt-Kampff τεστ που μπορεί να κάνει ο McCoy. Τα τεστ V-K των υπόλοιπων χαρακτήρων, που θα δούμε παρακάτω στην πλήρη μορφή τους, είναι πάνω-κάτω πολύ κοντά στο πως "παίζουν" και στο original παιχνίδι. Ωστόσο, και εκεί θα βρούμε (λίγο) περιεχόμενο που έχει αφαιρεθεί ή δεν παίζει σωστά -- άλλοτε σκόπιμα και άλλοτε μάλλον από bug.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

Spencer Grigorian

Ο αρχηγός του κινήματος των ΠΕΣΡ (Πολίτες Ενάντια στην Σκλαβιά των Ρεπλίκων) απαντάει στις ερωτήσεις του τεστ από την οπτική κάποιου που συμπαθεί τις Ρέπλικες (Replicant sympathizer). Ο ίδιος είναι πάντοτε άνθρωπος όσον αφορά το παιχνίδι, και το τεστ είναι το πρώτο που μπορεί να εφαρμόσει ο παίκτης σε ένα κανονικό playthrough -- δεδομένου ότι το τεστ του Runciter έχει αφαιρεθεί. Οι απαντήσεις του λοιπόν περιέχουν και κάποιες πληροφορίες για το πώς λειτουργεί το τεστ -- δεν έχουν σημασία οι απαντήσεις αλλά οι αντιδράσεις που μετράει το μηχάνημα του V-K, και μια Ρέπλικα μπορεί να μιμηθεί ανθρώπινες αντιδράσεις, αλλά θα το κάνει πιο αργά και τυπικά με μικρότερη ένταση. 

Επίσης από το τεστ του Spencer μαθαίνουμε ότι ο McCoy, κατά τα λεγόμενά του, δεν έχει κάνει το τεστ αυτό (όσον αφορά βέβαια το βιβλίο, οι Blade Runners οφείλουν να κάνουν τακτικά αυτό το τεστ). 

Οι ερωτήσεις στο V-K τεστ του παιχνιδιού είναι στην πλειοψηφία τους πρωτότυπες και γραμμένες για τους σκοπούς του παιχνιδιού. Ωστόσο, κάποιες από αυτές προέρχονται ατόφιες από το βιβλίο και την ταινία (πχ η ερώτηση για το πορτοφόλι από βακέτα, το σενάριο με τη χελώνα, με την καμπίνα στο βουνό, τη γυμνή κοπέλα, τον σεφ που βράζει τον αστακό κ.α.). Ακόμα και αυτές που είναι καινούργιες για το παιχνίδι πάντως διατηρούν το προκλητικό και αδιάκριτο (έως αρρωστημένο) ύφος που οφείλει να έχει το τεστ για να προκαλέσει αντιδράσεις από τον εξεταζόμενο. 

Let's Restore Blade Runner

Από το τεστ του Grigorian έχουν κοπεί ελάχιστες ατάκες. Από κάποιο bug (υποθέτω) ο McCoy επαναχρησιμοποιεί μια ατάκα του, αντί να αναφέρει ότι "δεν θα ρωτήσει κάτι ενοχοποιητικό", ενώ έχουν παραληφθεί δύο ή τρεις ατάκες που είναι περισσότερο γενικά σχόλια. Επίσης, σκόπιμα, οι developers έκοψαν την ερώτηση για το "πότε σταμάτησες να χειροδικείς στη σύντροφό σου;" από όλους τους άνδρες εξεταζόμενους του τεστ -- όχι από όλους τους εξεταζόμενους, ωστόσο, όπως θα δούμε στο μέλλον. 

Σε επόμενο special βίντεο θα έχουμε την πλήρη συνεδρία V-K του Bullet Bob

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Στο σπέσιαλ επεισόδιο αυτό έχουμε κυρίως σβησμένες σκηνές (και λίγες εναλλακτικές) από την αρχή της Τρίτης Πράξης. Καλώς ή κακώς δεν καλύπτει όλο το κομμάτι μέχρι το σημείο όπου βρισκόμαστε στο κανονικό LP, οπότε ενδέχεται να υπάρξει ακόμα ένα συμπληρωματικό :P

Ο McCoy και η Rachael
Η συνάντηση της Rachael με τον McCoy στο κτήριο του McCoy είναι από τις πλέον "δημοφιλείς" σκηνές που αναφέρονται όταν ψάχνει κάποιος για περιεχόμενο που κόπηκε από το παιχνίδι. Η σκηνή που βλέπουμε δεν είναι η μοναδική συνάντηση που έχει ο McCoy με τη Rachael, αλλά η επόμενη συμβαίνει αρκετά αργότερα και θα την δούμε όταν έρθει εκείνη η ώρα (είναι επίσης πιο... ακατέργαστη όσον αφορά το τι υπάρχει από αυτή στον κώδικα του παιχνιδιού). Επίσης, η σκηνή στο video δεν είναι αυτή στην οποία κατέληξαν οι προγραμματιστές του παιχνιδιού πριν την αφαιρέσουν εξ'ολοκλήρου. Η σκηνή, κατά τον κώδικα, έχει μεταφερθεί ακριβώς έξω από το κτήριο του McCoy στο επίπεδο του δρόμου -- εκεί όπου βλέπουμε την τελευταία σκηνή σε αυτό το επεισόδιο. Ο διάλογος όμως που έπαιζε είχε κομμένες ατάκες και εν τέλει φαίνεται να αφαίρεσαν τα triggers που θα εμφάνιζαν τη Rachael εκεί για να της μιλήσει ο McCoy. Η σκηνή και εδώ επαναδημιουργήθηκε με τη βοήθεια του ScummVM. 

Ο διάλογος όπως βλέπουμε έχει δύο εκδοχές. Η πρώτη και συντομότερη συμβαίνει όταν ο McCoy είναι "εχθρικός' προς τις Ρέπλικες ή έχει επιλέξει "αυστηρή" ή "εκκεντρική" διάθεση για τους διαλόγους. Η δεύτερη παίζει στις υπόλοιπες περιπτώσεις. Χρονικά η σκηνή σε σχέση με την ταινία τοποθετείται μάλλον μετά την απόσυρση του Leon και η Rachael ήδη στο σημείο αυτό γνωρίζει ότι η ίδια είναι Ρέπλικα.

Γενικά αυτή η σκηνή δεν έχει αλληλεπίδραση από τον παίκτη, εισάγει νέες συμπτώσεις (ο Deckard μένει στο ίδιο κτήριο), τα ρούχα της Rachael δεν είναι συνεπή με την ταινία σε αυτό το σημείο, και ο διάλογος περιέχει αρκετές υποθέσεις για το τι σκέφτεται ο McCoy που ίσως δεν συμφωνούν με αυτό που ο παίκτης έχει στο μυαλό.

Σχετικά με τη σκηνή της απόπειρας απόσυρσης της Rachael. Οι δημιουργοί σίγουρα δεν ήθελαν να πάνε κόντρα στην υπόθεση της ταινίας, οπότε λογικά δεν ήθελαν την Rachael νεκρή από τον McCoy. Στα αρχεία του παιχνιδιού υπάρχει ο διάλογος του Guzza που απολύει τον McCoy, οπότε υποθέτω ότι πρόκειται για απόπειρα απόσυρσης και όχι κανονική απόσυρση. Η σκηνή της "απόπειρας" είναι τελείως πλασματική κατά το πώς υποθέτω ότι θα μπορούσε να είναι μια τέτοια σκηνή. 

Το κίνητρο του Zuben 
Αυτή η συνάντηση με τον Zuben στην 3η Πράξη (αν ο παίκτης έχει αφήσει τον Zuben να ξεφύγει) δείχνει να έχει αφαιρεθεί. Υπάρχουν κάποια προβλήματα με τον διάλογο αυτό. Τα λόγια του McCoy υποστηρίζουν την υπόθεση ότι λειτουργεί με το μέρος των Ρεπλίκων (που πάλι δεν είναι απαραίτητα αυτό που θέλει ο παίκτης), ενώ στην ερώτηση για τη Lucy ο Zuben δίνει σχεδόν ξεκάθαρη απάντηση για την φύση της. Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι είναι ίσως το κίνητρό του για το έγκλημα στο μαγαζί του Runciter -- γιατί σκότωσαν τα ζώα αλλά άφησαν τον ίδιο ζωντανό. 

Το σμπαραλιασμένο σεντάν
Στο κανονικό παιχνίδι δεν γίνονται πολλές αναφορές στο τρακαρισμένο αυτοκίνητο έξω από το ξενοδοχείο Yukon. Απλά... βρίσκεται εκεί και δίνει κάποια πρόσθετα στοιχεία στον McCoy για την έρευνά του. Η αρχική πρόθεση σε κάποιο σημείο ήταν να γίνει κάποια (τρομοκρατική) επίθεση Ρέπλικας στο Yukon και από ό,τι φαίνεται αυτό μεταλλάχτηκε στην εγκατάλειψη πεζού θύματος και την τελική σύγκρουση του οχήματος στο ξενοδοχείο. 

Όσον αφορά τους πιθανούς ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου, αυτοί δεν αποτελούν κομμένο περιεχόμενο. Το παιχνίδι αποφασίζει (...) μεταξύ της Dektora (που έχουμε στο κανονικό LP), του Gavin Kelly και του Blake Williams. Με τον τελευταίο να είναι προφανής αναφορά στον ποιητή (William Blake) που απαγγέλλει ο Clovis, οπότε και η υπόνοια εδώ είναι ότι ο Clovis χρησιμοποιεί το όνομα αυτό ως ψευδώνυμο. 

Το σημείωμα που αφαιρέθηκε από το αυτοκίνητο έχει κάποιες ενδιαφέρουσες προεκτάσεις στο παιχνίδι που θα δούμε και αργότερα. Ο Crazy-Legs που αναφέρεται στο διάλογο με τον Grigorian είναι ο ιδιοκτήτης της μάντρας αυτοκινήτων δίπλα στο Hysteria Hall και θα τον γνωρίσουμε στο επόμενο επεισόδιο του κανονικού LP. 

Μουσική επένδυση
Το μουσικό κομμάτι που ακούγεται στην αρχή και στο τέλος είναι το cover του Frank Klepacki για το "Wait for me" -- (εδώ το αντίστοιχο κομμάτι του Vangelis για σύγκριση)
 

  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

O (Bullet) Bob Gorsky
Η συνεδρία Voigt-Kampff με τον Bullet Bob τονίζει τα ψυχολογικά θέματα που έχει ο Bob από το PTSD (μετατραυματική διαταραχή) μετά  τη συμμετοχή του και τον σοβαρό τραυματισμό του στους πολέμους στον Έξω-Κόσμο. Όπως ήδη αναφέρθηκε ο Bullet Bob είναι πάντα άνθρωπος στο παιχνίδι και τρέφει αντιπάθεια προς τις Ρέπλικες, αλλά το τεστ του μπορεί εύκολα να βγάλει λάθος αποτέλεσμα (να τον υποδείξει ως Ρέπλικα) ή να τερματίσει αναποφάσιστο.

Στην περίπτωση ωστόσο που το τεστ καταλήξει (εσφαλμένα) στο ότι ο Bob είναι Ρέπλικα, ο McCoy μπορεί να τον "αποσύρει" χωρίς τύψεις, ενώ αν το τεστ είναι αναποφάσιστο ή αναφέρει τον Bob ως άνθρωπο τότε σκοτώνοντας τον Bob ο McCoy έχει ένα μονόλογο που αναγνωρίζει ότι τα θαλάσσωσε (αυτό περικλείεται στο δεύτερο video των Outtakes). Όπως και στην περίπτωση του αστέγου που μπορεί να σκοτώσει ο McCoy (κατά... λάθος) στην Chinatown όταν κυνηγάει τον Zuben, έτσι κι εδώ δεν έχουμε game-over παρότι αν ένας Blade Runner αποσύρει άνθρωπο η καριέρα του τερματίζεται. Απλά ο McCoy θα αποχωρήσει από το σκηνή και δεν θα το αναφέρει σε κανένα. Το μαγαζί του Bob θα είναι κλειδωμένο από εκεί και έπειτα. Υπάρχει, ωστόσο, λίγο πρόσθετο κομμένο υλικό σχετικά με αυτό που αφορά τη Steele και θα δούμε σε μελλοντικό outtakes video. 

Let's Restore Blade Runner
Γενικά από τις απαντήσεις που δίνει ο Bob έχουν κοπεί λίγα πράγματα. Η ερώτηση για τη χειροδικία στη σύζυγο είχε αφαιρεθεί (όπως και στον Grigorian) καθώς και κάποιο σχόλιο του για τα λουλούδια όπου αναρωτιέται γιατί είναι παράνομο να τα κόβει κάποιος εφόσον δεν είναι "ζώα" κι ενώ επιτρέπεται να τρώνε φυτά. Επίσης, στην ερώτηση για την ηλικία του, το πρόσθετο σχόλιο "και ακόμα αρκετά νέος για να σε σπάσω στο ξύλο" παίζει μόνο όταν ο Bob δεν είναι φιλικός προς τον McCoy

Easter egg
Τέλος, ως μικρό easter egg στη συνεδρία αυτή το σχόλιο του Bob για τις αράχνες που έχουν σημαντική αξία ακόμα και με τα μισά πόδια τους είναι αναφορά σε σκηνή από το βιβλίο, όπου οι Ρέπλικες παίζουν ενθουσιασμένες με μια αράχνη που βρήκαν κόβοντας τα πόδια της για να δουν μέχρι ποιο σημείο μπορεί να  ισορροπήσει και να επιβιώσει (...). 

  • Like 2
  • 2 μήνες μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Σε αυτό το special επεισόδιο βλέπουμε κομμένες σκηνές και κάποια-λίγα εναλλακτικά μονοπάτια για το υπόλοιπο από την αρχή της τρίτης πράξης του παιχνιδιού. Επίσης στο τέλος έβαλα και όλες (ή τις περισσότερες :P) φωνητικές οδηγίες και εντολές που έχουν αφαιρεθεί από το GPS του Σπινερ, το ESPER, το KIA και το Voigt-Kampff τεστ.

O Leon και ο Ξενοδόχος
Στη σκηνή αυτή όπου ο Leon έχει πιάσει τον ξενοδόχο από το λαιμό, ο McCoy μπορεί να βοηθήσει είτε τραβώντας το όπλο του (όπως κάναμε στο κανονικό LP), είτε απλά μιλώντας σε αυτούς. Η εναλλακτική είναι να μην επέμβει καθόλου μέχρι ο Leon να πετάξει κάτω τον ξενοδόχο. Γενικά δεν υπάρχουν συνέπειες αν δεν βοηθήσουμε τον ξενοδόχο. Σίγουρα μειώνεται η φιλικότητα του προς τον McCoy αλλά στο κανονικό παιχνίδι το μόνο που αλλάζει είναι ο διάλογός του όταν ξαναβλέπει τον McCoy, όπου του παραπονιέται αν δεν βοήθησε. Στο κομμένο υλικό υπάρχουν και οι λίγοι υπόλοιποι διάλογοι που βλέπουμε στο επεισόδιο αυτό, και που κάποιοι εξαρτώνται εμφανώς από το αν ο τύπος είναι φιλικός ή όχι προς τον McCoy, αλλά δεν προσφέρουν σημαντική νέα πληροφορία.

Ο J.F. Sebastian
Όταν ο McCoy μιλάει με τον J.F. στο διαμέρισμα στο Bradbury, μπορεί να κάνει συγκεκριμένες ερωτήσεις μέχρι ο J.F. να καταλάβει πως μιλάει με Blade Runner και να σταματήσει να απαντά. Κάποιες ερωτήσεις θα τον οδηγήσουν άμεσα στο συμπέρασμα αυτό (η ερώτηση για τους διδύμους και η ερώτηση για τα Nexus 6 μοντέλα). Στο κομμένο περιεχόμενο εδώ ανήκει ο διάλογος για το σκάκι, που έχει κοπεί από bug από ό,τι φαίνεται. Επίσης, είναι ο διάλογος/ η σκηνή με την νέα κούκλα που εντοπίζει ο McCoy που πιθανότατα αναφέρεται στην Pris από την ταινία που παριστάνει την κούκλα για να κρυφτεί. Και οι ατάκες που αναφέρονται στον McCoy που σκοτώνει τις κούκλες-παιχνίδια του J.F. Αυτή η δυνατότητα (να πυροβολήσει τις κούκλες) έχει αφαιρεθεί από το κανονικό παιχνίδι, αν και τα death animations για τα παιχνίδια υπάρχουν (όπως και το animation για τον πανικόβλητο JF που χτυπάει το κεφάλι του και πέφτει κάτω αναίσθητος).  

Ακολουθώντας τη λάθος υπόθεση
O Abdul Hasan έχει αφαιρεθεί από την Τρίτη Πράξη (και έπειτα) του παιχνιδιού. Που είναι κάπως περίεργο γιατί με αυτόν και το διάλογο που βλέπουμε στο επεισόδιο αυτό για το λέπι φιδιού και τον Deckard κλείνει σχεδόν η παράπλευρη ιστορία όπου ο McCoy εντοπίζει στοιχεία από την υπόθεση του Deckard για την Zhora (από την ταινία) και πιθανόν αν παρέμενε θα βοηθούσε όσους παίκτες δεν είχαν δει την ταινία να διαχωρίσουν τα άχρηστα στοιχεία από αυτά που είναι σχετικά με την έρευνα του McCoy. 

Το σήμα του Holden
Στο κανονικό LP "δώσαμε" το σήμα του Holden στον Guzza. Αλλά αν είχαμε την δυνατότητα να επισκεφτούμε τον Bullet Bob (το μαγαζί του στο κανονικό παιχνίδι είναι κλειδωμένο για όλη την Τρίτη Πράξη) θα μπορούσαμε να του προτείνουμε να το παραδώσει αυτός στην Αστυνομία σε αντάλλαγμα με μερικά  (60) τσιν-γεν για τον McCoy.

Οι Mia και Murray
Για αυτούς έχουμε κυρίως κομμένο περιεχόμενο, εκτός από το διάλογο που έχουν με τον McCoy αν αυτός ρωτήσει για τη Lucy χωρίς να έχει κάποια φωτογραφία της. Και πάλι δεν υπάρχει πολύ σημαντική πληροφορία εδώ. Ίσως το πιο ενδιαφέρον εδώ είναι η αναφορά στον βάρδο, που φαίνεται (και από άλλα στοιχεία) να ήταν άλλος ένας χαρακτήρας που θα μπορούσε να μιλήσει με τον McCoy στην περιοχή του Hysteria Hall, αλλά αφαιρέθηκε εντελώς από το τελικό παιχνίδι.

Από το επόμενο επεισόδιο πιάνουμε ξανά την ιστορία του κανονικού LP εκεί που την αφήσαμε. 

  • Like 1
  • 2 μήνες μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Σημείωση: Το επεισόδιο έχει ελαφρώς NSFW περιεχόμενο, τουτέστιν πιξελιασμένο γυμνό και διάλογο με ενήλικο περιεχόμενο ή παρεμφερή υπονοούμενα. 

Στο 8ο επεισόδιο του κανονικού LP επισκεπτόμαστε την μάντρα μεταχειρισμένων αυτοκινήτων του Crazylegs Larry Hirsch, καθώς έχουμε την πληροφορία ότι το μαύρο σεντάν που εμπλέκεται στην ζωοκτονία στου Runciter το αγόρασε μια γυναίκα υπό το όνομα Dektora σε αυτή την μάντρα. Επίσης μιλάμε και πάλι στην Mama Isabella για το τυρί που χρησιμοποιεί παράνομα, κάτι που μάθαμε από τους Mia & Murray έξω από το Ουφάδικο. Στη συνέχεια βρίσκουμε τον Gordo, τον κωμικό, στο κλαμπ του Taffy στην περιοχή των Νάιτκλαμπς. Τέλος, εντοπίζουμε τη Lucy να παίζει στο Ουφάδικο...

Ο "Crazylegs" Larry Hirsch
Το όνομα του Crazylegs Larry Hirsch δείχνει να είναι αναφορά σε παίκτη Αμερικανικού ποδοσφαίρου, και ηθοποιό για μια σύντομη περίοδο, "Crazylegs" Elroy Hirsch . O Larry είναι περίεργος τύπος, κάπως αντιπαθητικός. Από αυτόν μαθαίνουμε ότι πουλάει αυτοκίνητα εδάφους και spinners (ιπτάμενα) καθώς και λίγα παραπάνω στοιχεία για την Dektora.

Ο Gordo Frizz
Ο Gordo είναι ένας κωμικός της κακιάς ώρας που δεν έχει πολλές ελπίδες να ανελιχθεί στο χώρο του. Και φαίνεται να θέλει τόσο απεγνωσμένα να γίνει πρωτοσέλιδο ώστε να φτάσει σε σημείο να θυσιάσει τη ζωή του για αυτό. Βέβαια τα πράγματά δεν πηγαίνουν ακριβώς σύμφωνα με το σχέδιο του. Αξιοσημείωτη είναι η παρατήρηση του McCoy ότι οι Ρέπλικες γενικά δεν θέλουν να πεθάνουν για κανένα λόγο -- πόσω μάλλον μόνο για τη φήμη. Επίσης, ο Gordo μιλάει για τη Zhora, τη χορεύτρια με τα φίδια της οποίας το νούμερο αντικαθιστά ο ίδιος. Η Zhora είναι η Ρέπλικα που "αποσύρει" πρώτα ο Deckard στην ταινία.

Η Lucy Devlin
Η Lucy δείχνει άρρωστη, μιλάει σύντομα για το πώς ήταν όταν βρισκόταν στον Έξω-Κόσμο, και πάει να ξεφύγει όταν της ζητούμε να περάσει από το τεστ V-K. Επιπρόσθετα, ξέρουμε από νωρίτερα ότι δούλευε στου Runciter μόνο για μερικούς μήνες, και είχαμε βρει ένα φυλλάδιο στου Tyrell που μιλούσε για το Nexus-6 μοντέλο "Λολίτα". Τα στοιχεία δείχνουν ότι είναι Ρέπλικα και καθώς δεν έχουμε την δυνατότητα να της κάνουμε το V-K τεστ, παίρνουμε μια απόφαση με ό,τι έχουμε στα χέρια μας.

Ο διάλογος με τον Larry μπορεί να εξελιχθεί αρκετά διαφορετικά και υπάρχει και μια σχετική κομμένη σκηνή. Επίσης οι περιπτώσεις των Gordo και Lucy έχουν αρκετά εναλλακτικά μονοπάτια και ένα είναι κάπως... αμφιλεγόμενο. Θα τα δούμε αυτά αργότερα στα bonus videos.

  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Σημείωση: Το επεισόδιο έχει NSFW περιεχόμενο, τουτέστιν πιξελιασμένο γυμνό και διάλογο με ενήλικο περιεχόμενο ή παρεμφερή υπονοούμενα. 

Το 9ο επεισόδιο του LP το περνάμε κυρίως στην περιοχή των Νάιτκλαμπς και στο κλάμπ του Early Q. Μιλάμε με τον ιδιοκτήτη και ψάχνουμε λίγο τις δουλειές του, ενώ εντοπίζουμε και ένα νέο ύποπτο πρόσωπο για την έρευνά μας.

O Hanoi
Είναι ο "σεκουριτάς" στο κλαμπ του Early. Ειλικρινά, η προφορά του με δυσκολεύει πάρα πολύ για κάποιο λόγο. Παίζει πολλοί από τους υπότιτλους του να έχουν λάθη (και έχει αρκετούς ακόμα σε περιεχόμενο που δεν έχουμε δει ή που έχει κοπεί και θα δούμε σε outtake video). Τέλος πάντων, ο βασικός του ρόλος εδώ είναι να εξασφαλίσει ότι ο McCoy δεν θα έχει πρόσβαση σε χώρους του κλαμπ που δεν θα έπρεπε και ότι δεν θα γίνει επιθετικός -- δεν θα βγάλει το όπλο του μέσα στο κλαμπ, και δεν θα επιχειρήσει να "απλώσει χέρι" στην Hecuba.

Ο Early Q
Ο ιδιοκτήτης του κλαμπ είναι πραγματικά το "κάτι άλλο". Πέρα από το διάλογο του που γενικά είναι γεμάτος σεξουαλικά υπονοούμενα, οι developers του έδωσαν και ένα αντίστοιχο σπέσιαλ animation -- το οποίο δεν φαίνεται πολύ υπό τη γωνία που του μιλάμε στο χώρο των VIPs, αλλά νομίζω μπορεί κανείς να καταλάβει τι και πως χωρίς πολύ φαντασία. Ο Early έχει πάρε δώσε με τη Lucy, που δεν πρέπει να είναι αθώου τύπου, έχει βάλει κάμερες σε όλο το κλαμπ και πιθανότατα χρησιμοποιεί το υλικό που καταγράφουν εκβιαστικά ή και για... άλλους σκοπούς, και έχει γίνει στόχος για μια από τις χορεύτριές του, όπως δείχνουν τα στοιχεία που μαζεύουμε. Η δολοφονία του μας αποτρέπει από το να πάρουμε παραπάνω πληροφορίες από τον ίδιο (ο Early δεν σκοτώνεται πάντα, αυτό μπορεί να αλλάξει σε άλλο playthrough), αλλά ένα σημαντικό στοιχείο είναι η αναφορά στην Dektora, την κοπέλα που έχει φιλίες με Ρέπλικες. Ο McCoy ψάχνει ήδη για την Dektora, την ξανθιά γυναίκα που αγόρασε το μαύρο αυτοκίνητο που μετείχε στη ζωοκτονία στου Runciter, και από ό,τι φαίνεται αυτή είναι ανάμεσα στις κοπέλες που δουλεύουν στο κλαμπ του Early.

Η συλλογή από κοσμήματα
Η σπάνια συλλογή από κοσμήματα με τις λιβελούλες αποτελείται από τρία κομμάτια, τα οποία πλέον τα έχουμε δει όλα. Την αλυσίδα αστραγάλου την έχει η Lucy, τα σκουλαρίκια τα φοράει ο Sadik (έχει χάσει το ένα, που έχουμε βρει εμείς), και την ζώνη την έχει η Hecuba.

Η Hecuba
Είναι η κοπέλα που παρακολουθούμε να χορεύει με την ζώνη που έχει τα φτερά και την ουρά λιβελούλας, και την οποία επισκεπτόμαστε στο τέλος του επεισοδίου.

Η φωτογραφία του Early Q
Για λόγους πληρότητας παραθέτω και την φωτογραφία που βρήκαμε στο δίσκο βίντεο από το γραφείο του Early. Η κοπέλα στην φωτογραφία είναι αυτή που χορεύει στο μπροστινό μέρος του κλαμπ.

Spoiler

NR060000-_LP-9.png

Στο επόμενο επεισόδιο θα μάθουμε περισσότερα για την ταυτότητά της Hecuba και το ρόλο της στην υπόθεσή μας,  ενώ θα κλείσουμε και την Τρίτη Πράξη του παιχνιδιού.

  • Like 3
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

Σημείωση: Το επεισόδιο έχει λίγο NSFW περιεχόμενο, τουτέστιν πιξελιασμένο γυμνό και διάλογο με ενήλικο περιεχόμενο ή παρεμφερή υπονοούμενα. 

Αυτή τη φορά ανακρίνουμε την Dektora (ή αλλιώς Hecuba) και της κάνουμε το V-K τεστ. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ξεκινήσει μια αλυσίδα από γεγονότα που θα βγάλουν εκτός ελέγχου την όλη υπόθεση.

Η Dektora
Είναι η χορεύτρια που ο Early Q μας σύστησε ως Hecuba. Φαίνεται να αντιπαθεί πολύ τον Early Q (το παιχνίδι υπονοεί εδώ ότι πιθανότατα αυτή έβαλε τους σκορπιούς στο γραφείο του Early -- σε εναλλακτικό playthrough αυτό είναι ξεκάθαρο). Επίσης αντιπαθεί τον McCoy και είναι πολύ αρνητική στο να κάνει το V-K τεστ. Αυτό συμβαίνει και στην περίπτωση που είναι άνθρωπος και όταν είναι Ρέπλικα. 
Η Dektora είναι ένας χαρακτήρας που παρότι έχει και κάποια δικά της ιδιαίτερα στοιχεία, είναι παράλληλα και ένα μίγμα από τους χαρακτήρες των Zhora (ταινία), Luba Luft (βιβλίο) και Rachael (ταινία και βιβλίο). Η αντιπάθεια της προς τον εργοδότη της είναι στοιχείο από τη Zhora, η σκηνή με την κλήση στην ψεύτικη αστυνομία είναι από την Luba Luft, και κάποιες απαντήσεις στο V-K καθώς και το ερώτημα "το έκανες εσύ αυτό το τεστ ποτέ;" είναι από την Rachael περισσότερο. 
Είναι η ερωμένη του Clovis, ή ήταν κάποτε. Η οικογένεια στην οποία αναφέρεται αποτελείται από τον Clovis (πατέρας), αυτήν (μητέρα), και την Lucy (κόρη). H Lucy αναφερόταν επίσης στον Zuben σαν "θείο".
Την είχαμε δει νωρίτερα και στη φωτογραφία του Izo όπου ο Clovis μιλάει μαζί της στο China Bar, αν και εκεί ο McCoy δεν την θεωρεί ως αξιοπρόσεκτο στοιχείο για την ερευνά του.

Οι Holloway και Baker
Οι μισθοφόροι αστυνομικοί βρίσκονται στο παιχνίδι περισσότερο ως αναφορά σε αντίστοιχο κομμάτι από την ιστορία στο βιβλίο. Αν και στο βιβλίο η σχετική υλοποίηση είναι πολύ καλύτερη και με περισσότερο βάθος, η εισαγωγή στο παιχνίδι μιας νέας κλίκας ανθρώπων/ πρώην αστυνόμων που προσφέρει προστασία στις Ρέπλικες έναντι χρημάτων παραμένει ενδιαφέρουσα. Βέβαια, ήδη μας αποχαιρέτησαν και οι δύο αν και όπως θα δούμε παρακάτω η τύχη τους παραμένει "ανοιχτή".

Οι δίδυμοι Luther και Lance
Είναι οι σιαμαίοι πρώην υπεργολάβοι DNA Ρεπλίκων του Tyrell. Στην σκηνή που τους βλέπουμε βρίσκονται στο γραφείο τους (με τα αγάλματα και την κούκλα Joker) πάνω από το εργαστήριο του μακαρίτη Moraji στην Αγορά DNA. Ξέρουμε ήδη ότι έχουν απολυθεί, πιθανόν γιατί έκαναν δουλειές στην άκρη με τον Runciter και άλλους πωλητές ζώων, παρέχοντας καλής ποιότητας τεχνητά ζώα για αληθινά. Στην σκηνή αυτή οι δίδυμοι θεωρούν ότι ο Runciter δεν γνώριζε ότι αγόραζε από αυτούς τεχνητά ζώα -- κάτι που ωστόσο μάλλον δεν ισχύει καθώς η Lucy μας είπε ότι ο Runciter ήξερε ότι πουλούσε και ψεύτικα.
Ως easter egg εδώ, στην σκηνή που δείχνει το θυροτηλέφωνό τους διακρίνονται τα εξής άτακτα γραμμένα:

  • "5:00PM Apt#3, Leary is Death"  (αναφορά στον David Leary, δημιουργό του παιχνιδιού)
  • "Debbie Slut Friday - 555-8345" (δεν έχω ιδέα σε τι αναφέρεται αυτό)

Τα σχέδια των Clovis και Sadik
Την τελευταία φορά που είδαμε αυτούς τους δύο ήταν στο καταφύγιό τους στο ξενοδοχείο Yukon. Φαίνεται ότι σχεδιάζουν κάτι καινούργιο (άγνωστο ακόμα σε εμάς) για το οποίο θέλουν την βοήθεια των διδύμων. Στην σκηνή τους σε αυτό το επεισόδιο ακούγεται επίσης για πρώτη φορά το πλήρες ονοματεπώνυμο του Runciter (Emil Runciter) επίσημα στο παιχνίδι -- κάτι που είχα ξεχάσει και θεωρούσα ότι ακούγεται μόνο στο κομμένο V-K τεστ του. 

Η σκληρή Steele
Γενικά η Steele εισήχθηκε ως το σκληρό τυπάκι με απόλυτες απόψεις και ανελαστικό χαρακτήρα. Στο επεισόδιο αυτό δείχνει μια κάπως πιο ανθρώπινη πλευρά. *Κάπως*. Αφότου μας βγάζει από τη δύσκολη θέση, προθυμοποιείται να βοηθήσει στο κυνήγι της Dektora (κάτι που οι Blade Runners δεν το κάνουν γενικά, καθώς μόνο ένας παίρνει χρήματα για μια απόσυρση). Και στο τέλος προτιμά να μας δώσει μια ευκαιρία να αποδείξουμε την αθωότητά μας, παρά τα στοιχεία που ακούει και τις εντολές που έχει.

Ο μπερδεμένος McCoy
Ο διάλογος του McCoy με την Dektora δείχνει να υπονοεί ότι δεν πολύ-θέλει να πιστέψει την έκβαση του V-K τεστ, παρά το ότι η Dektora του φέρεται απότομα και με αγένεια. Αρχικά επίσης υποθέτει ότι μάλλον και η ίδια δεν γνωρίζει ότι είναι Ρέπλικα εφόσον προτιμά να καλέσει την αστυνομία. 
Στο επεισόδιο η ταυτότητα του και η πραγματικότητα στην οποία ζει ο McCoy αμφισβητούνται δύο φορές. Και ενώ την πρώτη φορά γίνεται αρκετά γρήγορα σαφές ότι προσπαθούν σκόπιμα να τον μπερδέψουν, την δεύτερη τα πράγματα θα είναι λίγο πιο πολύπλοκα. Πάντως, όντως η πληροφορία για το θάνατο του Izo είναι πολύ περίεργη, καθώς ειδικά στο δικό μας playthrough τον Izo τον συνέλαβε η Steele και ήταν στα κρατητήρια του τμήματος.

Το ποίημα στα λουλούδια
Το απόσπασμα στο καρτελάκι που έχει ο Clovis στα λουλούδια που έστειλε στην Dektora είναι από άλλο ένα ποίημα του William Blake. Το ποίημα δεν έχει επίσημο τίτλο και είναι του 1793. Από όσο μπορώ να το ερμηνεύσω μιλάει για τον έρωτα, για τη ματαιότητα του να τον περιγράψεις με λόγια στο αντικείμενο του πόθου σου, και για τον χωρισμό ή την απώλεια. Είναι ένα μικρό στοιχείο του ότι η σχέση του Clovis με την Dektora δεν είναι και στα καλύτερά της.

Spoiler
Αναφορά σε κείμενο

Never seek to tell thy love
Love that never told can be
For the gentle wind does move
Silently invisibly

I told my love I told my love
I told her all my heart
Trembling cold in ghastly fears
Ah she doth depart

Soon as she was gone from me
A traveler came by
Silently invisibly
O was no deny.

https://www.poetryfoundation.org/poems/43679/never-seek-to-tell-thy-love

Παρακάτω στο LP θα ακολουθήσει μια σειρά από outtake videos (με κομμένες σκηνές και εναλλακτικό περιεχόμενο) καθώς και η πλήρης V-K συνεδρία με την Dektora με όλες τις διαφοροποιήσεις ανάλογα με το αν είναι άνθρωπος ή Ρέπλικα.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
20 ώρες πριν, shadowlike είπε

και δε μου λες ρε γιατρέ, είναι καλό αυτό το παιχνίδι ;

Δεν θα έκανα αυτό το LP (και όλη την παράπλευρη δουλειά με το transcription, υποτιτλισμό, μετάφραση, scummvm modding) αν δεν το θεωρούσα ένα από τα καλύτερα και πιο ξεχωριστά adventure games που έχω παίξει. Έχει τα προβληματάκια του και ένα σχεδιασμό που εν μέρει ανήκει στην παλιά εποχή των adventure games, αλλά στο υπόλοιπο gameplay έχει αρκετά στοιχεία για να σου κρατήσουν το ενδιαφέρον μέχρι το φινάλε, και να σου δώσουν κίνητρο ξαναπαίξεις το παιχνίδι στοχεύοντας σε διαφορετικές επιλογές και εκβάσεις της ιστορίας.

Τα μηνύματά μου στο νήμα νομίζω ότι το αντικατοπτρίζουν αυτό . 

  • Like 2
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...