xenofonlive Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Κατι ελεγες για κομπλεξ: Κάτι σε αυτά που έγραψα έχεις να απαντήσεις? γιατί κάθισες και έγραψες δύο σελίδες μόνο και μόνο για ένα ορθογραφικό λάθος που έχω κάνει και τίποτα επί του θέματος! πώς θέλεις δηλαδή να σε αντιμετωπίσω μετά από αυτό?και λίγα σου έγραψα 1
haHa Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Κάτι σε αυτά που έγραψα έχεις να απαντήσεις? γιατί κάθισες και έγραψες δύο σελίδες μόνο και μόνο για ένα ορθογραφικό λάθος που έχω κάνει και τίποτα επί του θέματος! πώς θέλεις δηλαδή να σε αντιμετωπίσω μετά από αυτό?και λίγα σου έγραψα Η διαφορα ειναι οτι το ορθογραφικο γινεται συνηθως μια φορα. Εσυ το εκανες επανειλημμενα και επεμενες σε αυτο επι 2 σελιδες, παρολο που δυο ατομα σου εξηγουσαν το λαθος σου. Κερασακι στην τουρτα ηταν οτι εκτος οτι επεμενες στο λαθος (προφανως οχι ορθογραφικο επι 2 σελιδες), ελεγες οτι οι αλλοι "λενε μπαρουφες", οτι "λογω νοημοσυνης θα επρεπε να τους ειχαν στερηθει τα πολιτικα τους δικαιωματα" κλπ. Ποσο ειρωνικο...
xenofonlive Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Η διαφορα ειναι οτι το ορθογραφικο γινεται συνηθως μια φορα. Εσυ το εκανες επανειλημμενα και επεμενες σε αυτο επι 2 σελιδες, παρολο που δυο ατομα σου εξηγουσαν το λαθος σου. Κερασακι στην τουρτα ηταν οτι εκτος οτι επεμενες στο λαθος (προφανως οχι ορθογραφικο επι 2 σελιδες), ελεγες οτι οι αλλοι "λενε μπαρουφες", οτι "λογω νοημοσυνης θα επρεπε να τους ειχαν στερηθει τα πολιτικα τους δικαιωματα" κλπ. Ποσο ειρωνικο... ούτε καν το είδα ,γιατί το αποτέλεσμα είναι σωστό ,κι αυτό είναι που έχει σημασία και βαρύτητα, τα άλλα είναι για να δούμε απλά πως βγάλαμε τα αποτελέσματα.Το μήνυμα που σχολιάσατε και φάγαμε 2-3 σελίδες δίχως λόγο κι αποτέλεσμα απευθυνόταν μόνο στο φίλο Fubar.gr ήταν απάντηση για αυτόν. 1
Fubar.gr Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 -Το C αφορά το ρυθμό φόρτισης/εκφόρτισης και έχει σχέση με το ρεύμα -σωστό -δέν μπορείς να το υπολογίσεις απο τις Wh(Bατόρες) της μπαταρίας (που αφορούν αποθηκευμένη ενέργεια), πρέπει να ξέρεις τα Ah των κελιών και σε τι συνδυασμούς σε σειρά/παράλληλα είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους - λάθος. αν αναφερόμουν σε σκέτα W τότε ναι θα είχες δίκιο, αλλά μιλάμε για Wh για μπαταρία είναι περίπου σαν να λέμε Ah και θα σου το εξηγήσω στο παράδειγμα που έκανες πιο κάτω. -Επίσης για να υπολογίσεις ισχύ είτε σε kW είτε σε ίππους, πρέπει πάλι να ξέρεις πώς είναι συνδεδεμένα τα κελιά μεταξύ τους για να υπολογίσεις την συνολική τάση της μπαταρίας και να ξέρεις και το ρεύμα εκφόρτισης. - Γιά να υπολογίσω τα ΚW πόσα βατ σε 1C, πρέπει να ξέρουμε τα βόλτ V της μπαταρίας και τα αμπερόρια Ah για να βγάλουμε της βατόρες wh . KWH = V*Ah -Για παράδειγμα, αν έχεις ένα κελί μόνο του των 2000mAh και τραβάς 2A ρεύμα, τότε αυτό είναι εκφόρτιση 1C. Αν έχεις δύο τέτοια κελιά παράλληλα και πάλι τραβάς 2Α τότε αυτό είναι εκφόρτιση 0,5C, κ.ο.κ -πολύ σωστά . αλλά σκέτα τα 2000mAh =2ΑΗ που λες είναι ένα μηδενικό ένα τίποτα και δεν μπορούμε να υπολογίσουμε τίποτα ούτε να καταλάβουμε τη δύναμη είναι σε W Π.Χ αν έχουμε μία μπαταρία 5V 2AH τo 1C είναι να τραβάς 2Α που θεωρητικά αφού είναι 2AH πρέπει να τα δώσει για μία ώρα , τα 2Α λοιπόν 1C για να δούμε πόσα W είναι απλά κάνουμε τον πολλαπλασιασμό τα 2Α επί τα 5 V =10W =1C οπότε τα 10W είναι ακριβός το ίδιο για αυτήν την μπαταρία ,είτε πούμε ότι το 1C είναι 2Α είτε πούμε 10W , αν τα τραβήξουμε για μία ώρα που θεωρητικά μπορεί θα έχουμε 10Wh ή 2ΑΗ για αυτί τη μπαταρία. οπότε όταν μας δίνουν τις WH ή KWH από την μπαταρία ξέρουμε πόσο είναι το 1C χωρίς να ξέρουμε ούτε τα αμπερώρια αλλά ούτε τα βόλτ της μπαταρίας απλά σβήνουμε το Η τις ώρες κι έχουμε σκετα W που είναι το 1C. Ο τρόπος υπολογισμού που κάνεις είναι λάθος και μόνο κατα τύχη μπορεί να βγάλει σωστο αποτέλεσμα σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις. Για διάφορους λόγους δεν μπορούμε να κάνουμε τέτοιους υπολογισμούς χωρίς να γνωρίζουμε τη δομή της μπαταρίας (πόσα κελιά έχει σε σειρά/παράλληλα) καθώς και τα χαρακτηριστικά του κάθε κελιού. Η tesla έχει βγάλει πολλές μπαταρίες με διαφορετικές χωρητικότητες και διαφορετικά κελιά. Ας πάρουμε για παράδειγμα την συγκεκριμένη 85άρα απο εδώ: http://qnovo.blogspot.gr/2014/11/31.html Έχει συνολικά 6912 κελιά Panasonic NCR18650B σε 72 παράλληλες σειρές των 96 κελιών (96s72p) Το κάθε κελί έχει χωρητικότητα 3400mAh ή 12,6 Wh. Επομένως η συνολική (ονομαστική) χωρητικότητα σε Wh είναι 6912*12,6 = 87 KWh. Σε Ah είναι 3400mAh * 72 = 244 Ah Η συνολική μέγιστη τάση της μπαταρίας σε πλήρη φόρτιση αν υποθέσουμε τάση κελιού 4,2 Volt είναι 4,2 * 96 = 403,2 Volt. Τα συγκεκριμένα κελιά μπορούν να εκφορτιστούν σε ρυθμό μέχρι 2C συνεχόμενα δηλαδή 2x3400 = 6,8 Amp. Για μικρά χρονικά διαστήματα μπορεί να δεχτεί μεχρι 4-5 C εκφόρτιση. Αν δηλαδή υποθέσουμε τη μέγιστη συνεχή εκφόρτιση 2C, θα έχουμε 72 παράλληλες σειρές η καθεμία να δίνει 6,8 Ampere, δηλαδή 72*6,8 = 489 Ampere Αν πολλαπλασιάσουμε αυτό με την τάση της μπαταρίας έχουμε 489 * 403 = 197 Kw ή 264 ίπποι. Για μικρά χρονικά διαστήματα τα κελιά μπορούν να δώσουν παραπάνω απο 2C οπότε και έτσι βγαίνουν οι ανακοινωθέντες ιπποδυναμεις των 380-420 ίππων. Αλλωστε συνήθως κανεις μία δυνατή επιτάχυνση και μετά συνεχίζεις με σταθερή ταχύτητα οπου η ζητούμενη ιπποδύναμη θα είναι κάτω απο 100 ίππους, οπότε τα κελιά δέν ζορίζονται ιδιαίτερα. Βέβαια αν συνεχίζεις να το πλακώνεις για μεγάλα χρονικά διαστήματα, όπως σε autonbahn ή σε πίστα, τότε μετά απο 2-3 λεπτά κόβει αυτόματα το ρυθμό εκφόρτισης και πέφτει δραματικά η ιπποδύναμη για να προστατευτεί η μπαταρία. Επίσης αυτά τα νούμερα προυποθέτουν πλήρως φορτισμένη μπαταρία. Καθώς εκφορτίζεται πέφτει η τάση και παράλληλα αυξάνεται η εσωτερική (ιονική) αντίσταση των κελιών. Οπότε αναγκαστικά πέφτει και η ισχύς που μπορεί να δώσει. Είναι χαρακτηριστικό οτι η επιτάχυνση ludicrous, σε όσα μοντέλα την υποστηρίζουν, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο όταν η μπαταρία είναι φορτισμένη πάνω απο το 50%. Αν διαφωνείς με τα νούμερα μπορείς να τα βρεις εδώ: https://skie.net/skynet/projects/tesla/view_post/18_Tesla,+please+stop+making+up+specifications... Διάφορα άλλα νούμερα και υποθέσεις μπορείς να διαβάσεις εδώ: https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/441hn2/battery_experts_test_results_show_teslas_85kwh/ Αν θες παραπάνω υλικό μπορείς να ψάξεις στο google, υπάρχουν πάρα πολλά άρθρα (και βίντεο) για τον αριθμό των cells ανά pack και τα volts/amps που βγάζουν σε διάφορες συνθήκες. Ένα tear down με ένα σωρό φωτογραφίες και πληροφορίες είναι αυτό: https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/pics-info-inside-the-battery-pack.34934/ (συν διάφορα extras στο τέλος του post). Η Tesla έχει ένα buffer γύρω στις 4 kWh ως overdischarge protection. Από εκεί και πέρα προτείνει 90% καθημερινή φόρτιση και 100% αν απαιτείται παραπάνω range. Στο κάτω όριο προτείνει πάνω από 20%-30% εκτός και αν απαιτείται οπότε και το "0%" είναι μια χαρά. Υπάρχουν αρκετά βίντεο όπου μπορείς να δεις το αυτοκίνητο να μηδενίζει ή και να σβήνει εντελώς χωρίς να καταστρέφεται η μπαταρία. Το ιδανικό βέβαια για τις μπαταρίες είναι να μένουν γύρω στο 50%-70% αλλά κανείς δεν κάθεται ν' ασχοληθεί γιατί δεν υπάρχει λόγος. Η Tesla προσφέρει εγγύηση 8 ετών και απεριορίστων χιλιομέτρων. Η πρακτική αυτή προφανώς και υπάρχει αλλά δεν έχω και ούτε βρήκα στοιχεία για τον βαθμό που το κάνει η Tesla οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Αν ξέρεις κάτι παραπάνω μπορείς να το παραθέσεις. Απλά παραδέξου ότι δεν έχεις ιδέα για ποιο πράγμα μιλάς και δεν μπορείς να στηρίξεις τα λεγόμενά σου με συγκεκριμένες παραπομπές. Ο Fubar.gr και οι άλλοι πως βάζουμε συγκεκριμένα links για συγκεκριμένες θέσεις μας δηλαδή; Δεν είναι ντροπή να παραδεχτείς τα λάθη σου, ειδικά στην ηλικία που είσαι. Αν θες να μορφωθείς ξεκίνα από εδώ: https://www.google.com Το 0 εώς 100% που δείχνει στο καντράν του αυτοκινήτου δέν έχει σχέση με το πραγματικό 0-100% της χωρητικότητας των κελιών. Το 100% της φόρτισης για ένα κελί λιθίου είναι τα 4,2 Volt. Σύμφωνα με το παρακάτω https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/460178/ η κανονική φόρτιση είναι στα 4,1 Volt ανα κελί και στο extended range mode στα 4,15 Volt. Αυτές οι τάσεις χοντρικά αντιστοιχούν σε 85% και 90% χωρητικότητας αντίστοιχα Ποτέ δηλαδή η φόρτιση δέν φτάνει στο πραγματικό 100% των κελιών Το ίδιο γίνεται και στην εκφόρτιση. Ποτέ δέν αποφορτίζουμε ένα κελί λιθίου κάτω απο το 20% γιατι προκαλείται ραγδαία φθορα και θα αντέξει λίγους κύκλους φόρτισης. Αλλά ακόμα και αν θέλαμε να εκμεταλλευτούμε αυτο το 20%, θα ήταν πολύ δύσκολο, γιατι απο αυτό το σημείο και κάτω η ιονική αντίσταση αυξάνεται εκθετικά οπότε υπάρχουν μεγάλες απώλειες μέσα στην ίδια την μπαταρία και μειωμένη ισχύς. Λογικά το 0% που δείχνει το καντράν όταν το αυτοκίνητο μείνει απο μπαταρία αντιστοιχεί στο 25-30% της πραγματικής χωρητικότητας του κάθε κελιού. 1
xenofonlive Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Ο τρόπος υπολογισμού που κάνεις είναι λάθος και μόνο κατα τύχη μπορεί να βγάλει σωστο αποτέλεσμα σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις. Για διάφορους λόγους δεν μπορούμε να κάνουμε τέτοιους υπολογισμούς χωρίς να γνωρίζουμε τη δομή της μπαταρίας (πόσα κελιά έχει σε σειρά/παράλληλα) καθώς και τα χαρακτηριστικά του κάθε κελιού. Η tesla έχει βγάλει πολλές μπαταρίες με διαφορετικές χωρητικότητες και διαφορετικά κελιά. Ας πάρουμε για παράδειγμα την συγκεκριμένη 85άρα απο εδώ: http://qnovo.blogspot.gr/2014/11/31.html Έχει συνολικά 6912 κελιά Panasonic NCR18650B σε 72 παράλληλες σειρές των 96 κελιών (96s72p) Το κάθε κελί έχει χωρητικότητα 3400mAh ή 12,6 Wh. Επομένως η συνολική (ονομαστική) χωρητικότητα σε Wh είναι 6912*12,6 = 87 KWh. Σε Ah είναι 3400mAh * 72 = 244 Ah Η συνολική μέγιστη τάση της μπαταρίας σε πλήρη φόρτιση αν υποθέσουμε τάση κελιού 4,2 Volt είναι 4,2 * 96 = 403,2 Volt. Τα συγκεκριμένα κελιά μπορούν να εκφορτιστούν σε ρυθμό μέχρι 2C συνεχόμενα δηλαδή 2x3400 = 6,8 Amp. Για μικρά χρονικά διαστήματα μπορεί να δεχτεί μεχρι 4-5 C εκφόρτιση. Αν δηλαδή υποθέσουμε τη μέγιστη συνεχή εκφόρτιση 2C, θα έχουμε 72 παράλληλες σειρές η καθεμία να δίνει 6,8 Ampere, δηλαδή 72*6,8 = 489 Ampere Αν πολλαπλασιάσουμε αυτό με την τάση της μπαταρίας έχουμε 489 * 403 = 197 Kw ή 264 ίπποι. Για μικρά χρονικά διαστήματα τα κελιά μπορούν να δώσουν παραπάνω απο 2C οπότε και έτσι βγαίνουν οι ανακοινωθέντες ιπποδυναμεις των 380-420 ίππων. Αλλωστε συνήθως κανεις μία δυνατή επιτάχυνση και μετά συνεχίζεις με σταθερή ταχύτητα οπου η ζητούμενη ιπποδύναμη θα είναι κάτω απο 100 ίππους, οπότε τα κελιά δέν ζορίζονται ιδιαίτερα. Βέβαια αν συνεχίζεις να το πλακώνεις για μεγάλα χρονικά διαστήματα, όπως σε autonbahn ή σε πίστα, τότε μετά απο 2-3 λεπτά κόβει αυτόματα το ρυθμό εκφόρτισης και πέφτει δραματικά η ιπποδύναμη για να προστατευτεί η μπαταρία. Επίσης αυτά τα νούμερα προυποθέτουν πλήρως φορτισμένη μπαταρία. Καθώς εκφορτίζεται πέφτει η τάση και παράλληλα αυξάνεται η εσωτερική (ιονική) αντίσταση των κελιών. Οπότε αναγκαστικά πέφτει και η ισχύς που μπορεί να δώσει. Είναι χαρακτηριστικό οτι η επιτάχυνση ludicrous, σε όσα μοντέλα την υποστηρίζουν, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο όταν η μπαταρία είναι φορτισμένη πάνω απο το 50%. Το 0 εώς 100% που δείχνει στο καντράν του αυτοκινήτου δέν έχει σχέση με το πραγματικό 0-100% της χωρητικότητας των κελιών. Το 100% της φόρτισης για ένα κελί λιθίου είναι τα 4,2 Volt. Σύμφωνα με το παρακάτω https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/460178/ η κανονική φόρτιση είναι στα 4,1 Volt ανα κελί και στο extended range mode στα 4,15 Volt. Αυτές οι τάσεις χοντρικά αντιστοιχούν σε 85% και 90% χωρητικότητας αντίστοιχα Ποτέ δηλαδή η φόρτιση δέν φτάνει στο πραγματικό 100% των κελιών Το ίδιο γίνεται και στην εκφόρτιση. Ποτέ δέν αποφορτίζουμε ένα κελί λιθίου κάτω απο το 20% γιατι προκαλείται ραγδαία φθορα και θα αντέξει λίγους κύκλους φόρτισης. Αλλά ακόμα και αν θέλαμε να εκμεταλλευτούμε αυτο το 20%, θα ήταν πολύ δύσκολο, γιατι απο αυτό το σημείο και κάτω η ιονική αντίσταση αυξάνεται εκθετικά οπότε υπάρχουν μεγάλες απώλειες μέσα στην ίδια την μπαταρία και μειωμένη ισχύς. Λογικά το 0% που δείχνει το καντράν όταν το αυτοκίνητο μείνει απο μπαταρία αντιστοιχεί στο 25-30% της πραγματικής χωρητικότητας του κάθε κελιού. Συμφωνώ σε όλα. Εκτός του (Ο τρόπος υπολογισμού που κάνεις είναι λάθος και μόνο κατα τύχη μπορεί να βγάλει σωστο αποτέλεσμα σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις.) Πάντα βγαίνει σωστό το αποτέλεσμα και από τη στιγμή που πάντα βγαίνει δεν μπορεί να είναι λάθος. Στον πίνακα που είχε ποστάρει ο ακατανόμαστος είχε κάποιες μπαταρίες και μας έλεγαν πόσες WH ώρες είναι. Π.χ Μας λένε η τάδε μπαταρία είναι 100ΚWH σημαίνει ότι μπορώ να βάλω έναν κινητήρα που ρουφάει συνεχόμενα 100000W για μια ώρα (θεωρητικά καθώς στην πραγματικότητα θα είναι λιγότερο) , Αυτό είναι 1C σε βατ, δεν μας ενδιαφέρει ούτε πόσα παράλληλα κελιά έχει ούτε πόσα σε σειρά έχει, ούτε πόσα βόλτ είναι με την προϋπόθεση ότι ξέρουμε τις βατ ώρες. Άν δεν μας δίνουν τiς βατ ώρες σε μια μπαταρία, που συνήθως δεν αναγράφετε πάνω στην μπαταρία , τότε βλέπουμε τα ονομαστικά βόλτ και τα κάνουμε επί των αμπερορίων κι έτσι βρίσκουμε τις βατόρες που άμα κόψουμε τις ώρες έχουμε σε βατ το 1C. Αν ξέρουμε τα βόλτ και τις βατώρες π.χ μας λένε η μπαταρία είναι 100ΚWH και η ονομαστική τάση είναι 24V θα διαιρέσουμε τις βατώρες με τα βόλτ και θα μας δώσουν τις αμπερώρες 100000WH/24V=4166AH, 1C=4166A σε αμπερ , 4166AH*24V=100kwh , 100KW=1C σε βατ. Η μόνη περίπτωση που δεν ισχύει αυτό στην περίπτωση μου αλλά ούτε στη δική σου είναι να έχουμε στην μπαταρία κελιά που δεν έχουν τα ίδια αμπερώρια ασχέτου πόσα παράλληλα και σε σειρά κελιά έχει μέσα, τέτοια μπαταρία 99.999999999% δεν θα βρεις στο εμπόριο. Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2017 από xenofonlive 2
Fubar.gr Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Συμφωνώ σε όλα. Εκτός του (Ο τρόπος υπολογισμού που κάνεις είναι λάθος και μόνο κατα τύχη μπορεί να βγάλει σωστο αποτέλεσμα σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις.) Πάντα βγαίνει σωστό το αποτέλεσμα και από τη στιγμή που πάντα βγαίνει δεν μπορεί να είναι λάθος. Στον πίνακα που είχε ποστάρει ο ακατανόμαστος είχε κάποιες μπαταρίες και μας έλεγαν πόσες WH ώρες είναι. Π.χ Μας λένε η τάδε μπαταρία είναι 100ΚWH σημαίνει ότι μπορώ να βάλω έναν κινητήρα που ρουφάει συνεχόμενα 100000W για μια ώρα (θεωρητικά καθώς στην πραγματικότητα θα είναι λιγότερο) , Αυτό είναι 1C σε βατ, δεν μας ενδιαφέρει ούτε πόσα παράλληλα κελιά έχει ούτε πόσα σε σειρά έχει, ούτε πόσα βόλτ είναι με την προϋπόθεση ότι ξέρουμε τις βατ ώρες. Άν δεν μας δίνουν τiς βατ ώρες σε μια μπαταρία, που συνήθως δεν αναγράφετε πάνω στην μπαταρία , τότε βλέπουμε τα ονομαστικά βόλτ και τα κάνουμε επί των αμπερορίων κι έτσι βρίσκουμε τις βατόρες που άμα κόψουμε τις ώρες έχουμε σε βατ το 1C. Αν ξέρουμε τα βόλτ και τις βατώρες π.χ μας λένε η μπαταρία είναι 100ΚWH και η ονομαστική τάση είναι 24V θα διαιρέσουμε τις βατώρες με τα βόλτ και θα μας δώσουν τις αμπερώρες 100000WH/24V=4166AH, 1C=4166A σε αμπερ , 4166AH*24V=100kwh , 100KW=1C σε βατ. Η μόνη περίπτωση που δεν ισχύει αυτό στην περίπτωση μου αλλά ούτε στη δική σου είναι να έχουμε στην μπαταρία κελιά που δεν έχουν τα ίδια αμπερώρια ασχέτου πόσα παράλληλα και σε σειρά κελιά έχει μέσα, τέτοια μπαταρία 99.999999999% δεν θα βρεις στο εμπόριο. Τώρα κατάλαβα πώς κάνεις τους υπολογισμούς και ανακαλώ, οι υπολογισμοί σου είναι σωστοί. Μπερδεύτηκα γιατι συνήθως τους υπολογισμούς τους κάνουμε ξεκινόντας απο τα κελιά και φτάνουμε στα χαρακτηριστικά της μπαταρίας και όχι το αναποδο. Όμως δέν υπάρχει τίποτα λάθος στον τρόπο που χρησιμοποιείς! 2
grayden Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2017 Έχω μία Harley iron 883 2017 250 κιλά με φουλ ντιποζιτο, Δεν ξέρω για τις Harley αλλά σε πιο street καταστάσεις μπορείς να δεις νούμερα από τις Zero: http://www.zeromotorcycles.com/zero-s/specs.php Για να δούμε τη θα έκανε η τεσλα σε αυτή τη μηχανή σύμφωνα με αυτά που κάνει στα αυτοκίνητα της για να μειώσει το μόνιμο χάσιμο αποθηκευτικού χώρου σε 5% ανά 300 κύκλους αλλά και να μειώσει και την γήρανση της μπαταρίας! Θα έβαζε ηλεκτρονικό σύστημα που δεν θα με άφηνε να την φορτίζω πάνω από το 80% και δεν θα με άφηνε να την εξαντλήσω κάτω από το 25% Δηλαδή επιμένεις ότι τα Tesla χρησιμοποιούν μόνο ένα ~55% της μπαταρίας; Ή κάνεις κάποιο τραγικό λάθος ή Tesla έχει κάνει κουρέλι τους νόμους της φυσικής. https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/calculate-usable-battery-capacity-based-on-rated-miles-values.84434/ Πχ. εδώ τραβάνε πολύ κοντά στα rated νούμερα (σε S/L 60D) https://youtu.be/ywaTg1dpNS0?t=17m37s
grayden Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2017 Λογικά το 0% που δείχνει το καντράν όταν το αυτοκίνητο μείνει απο μπαταρία αντιστοιχεί στο 25-30% της πραγματικής χωρητικότητας του κάθε κελιού. Καλά, προφανώς και το 0% δεν είναι 0% μετρημένο στην μπαταρία γιατί το αυτοκίνητο δεν θα έπαιρνε καν μπρος. Από την άλλη βέβαια το 25%-30% που λες είναι πολύ μεγάλο νούμερο και επειδή η Tesla δεν κρύβει extra μπαταρίες στο αυτοκίνητο μου φαίνεται δύσκολο να έχουν τόσο χαμηλότερη κατανάλωση /χλμ για να βγαίνουν τα νούμερα σωστά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα