Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και σαν ψάρι τσίμπησες χωρίς να το ψάξεις;

 

Αν έμπαινες στον κόπο να ψάξεις το θέμα θα έβλεπες ότι το National Grid έβγαλε ανακοίνωση για αυτό ακριβώς που λες επειδή όλοι οι, και καλά, δημοσιογράφοι βγήκαν στην γύρα με τα clickbaits ψάχνοντας κορόιδα.

 

 

Would it mean we have to build “ten new nuke plants”?

 

Ten nuclear power stations, each of 3.2 GW generation, could supply annually; nearly enough electricity to meet GBs current annual demand, or ten times what would be required for the annual EV demand in 2040 for our Two Degrees scenario, or about five times the 2040 annual EV demand in our High EV analysis.

 

In reality you would not build 10 nuclear stations just to meet the highest half hour of demand in the year. It is worth noting that in the High EV sensitivity, which is the one most often quoted by the media, there are no nuclear plants in 2050. The peak demand is met with a combination of more flexible electricity generation sources with the predominate one being gas.

 

http://fes.nationalgrid.com/media/1264/ev-myth-buster-v032.pdf

 

 

Σε πιάσανε κορόιδο φίλε μου.

 

Κατανόησες τι έγραψα, ή απλά γράφεις με αυτοσκοπό να γράφεις;

 

Η εκπομπή είχε σχέση με την "μαθηματική" και "στατιστική" πλευρά της όλης ανακοίνωσης, την οποία βρήκε παράλογη, (καμία σχέση με δελτίο ειδήσεων) και πάντα αυτό κάνουν όταν υπάρχουν παράλογες "ειδήσεις" με στατιστικές ανακρίβειες.

 

Εξ ού και τα "10 πυρινικά" εργοστάσια, ήταν μία μονάδα μέτρησης και όχι ό,τι χρειάζεται η χώρα τόσα.

(και είχε ως μέτρο το Hinkley Point C που χτίζεται αυτή την περίοδο με τεράστιο κόστος και θα παράγει περίπου 3.3GW).

Και η εκπομπή συνέχιζε :

 

α) Οι μέγιστες ενεργειακές τιμές αυτές περιορίζονται σε συγκεκριμένη περίοδο (Δεκέμβριο - Φεβρουάριο) μεταξύ 1700 και 1900

Όταν και οι χώροι εργασίας αλλά και και τα σπίτια χρειάζονται ρεύμα ταυτόχρονα.

 

β) Αυτό που θα χρειάζεται είναι περίπου 20-30GW επιπλέον αυτές τις ώρες.

 

γ) Λύση δεν είναι πυρηνικοί σταθμοί, γιατί οι ανάγκες δεν είναι συνεχείς 24/7. Αλλά gas power stations (έχει κάμποσα και χρειάζονται περίπου 8 ακόμα), περισσότερες ανεμογεννήτριες και μπαταρίες αποθήκευσης ενέργειας.

 

δ) Μεγαλύτερή προσπάθεια στην εγκατάσταση ηλιακών συλλεκτών και μπαταριών σε όλα τα σπίτια

 

FYI στο ΗΒ από τον Απρίλιο έχουν κλείσει όλα τα coal power plants. Πλέον μόνο ανεμογεννήτριες, ηλιακοί, αέριο και πυρηνικά εργοστάσια.

  • Απαντ. 142
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

grayden Είσαι άσχετος τελείως και άκυρος σε όλα κρίμα κι αφιέρωσες 10 ώρες για να γράψεις τις κατεβατές ασυναρτησίες. Σου ξαναλέω διάβασε όλα τα θέματα που έχει εδώ και μετά ξαναμιλάμε http://batteryuniversity.com/learn/ ως τότε άντε γεια

  • Like 2
Δημοσ.

grayden Είσαι άσχετος τελείως και άκυρος σε όλα κρίμα κι αφιέρωσες 10 ώρες για να γράψεις τις κατεβατές ασυναρτησίες. Σου ξαναλέω διάβασε όλα τα θέματα που έχει εδώ και μετά ξαναμιλάμε http://batteryuniversity.com/learn/ ως τότε άντε γεια

Το ότι έχει την λέξη university στο όνομα δεν το κάνει Πανεπιστήμιο αγαπητέ.

 

Από εκεί και πέρα για άλλη μια φορά δεν μπορείς να παραθέσεις ούτε ένα link που να υποστηρίζει συγκεκριμένα τα πράγματα που γράφεις.

 

Κλασικός ξερόλας του καναπέ που κάπου κάπως άκουσε κάτι και το έκανε θρησκεία.

Δημοσ.

Κατανόησες τι έγραψα, ή απλά γράφεις με αυτοσκοπό να γράφεις;

 

Η εκπομπή είχε σχέση με την "μαθηματική" και "στατιστική" πλευρά της όλης ανακοίνωσης, την οποία βρήκε παράλογη, (καμία σχέση με δελτίο ειδήσεων) και πάντα αυτό κάνουν όταν υπάρχουν παράλογες "ειδήσεις" με στατιστικές ανακρίβειες.

 

Εξ ού και τα "10 πυρινικά" εργοστάσια, ήταν μία μονάδα μέτρησης και όχι ό,τι χρειάζεται η χώρα τόσα.

(και είχε ως μέτρο το Hinkley Point C που χτίζεται αυτή την περίοδο με τεράστιο κόστος και θα παράγει περίπου 3.3GW).

Ο τρόπος που το έγραψες δεν ήταν απολύτως ξεκάθαρος (για μένα τουλάχιστον) και κατάλαβα ότι τα κάνεις σούμα όλα αυτά για να καταλείξεις σε φουσκομένα νούμερα (κάτι σαν την Daily Mail που έβγαλε άρθρο για 20 πυρηνικά).

 

Αν παρανόησα τα όσα έγραψες τότε ανακαλώ και ζητώ συγνώμη.

 

 

 

ΥΓ.: Για όσους ενδιαφέρονται, η μελέτη του National Grid (ας το πούμε αγγλική ΔΕΗ/ΔΕΔΔΗΕ) για το 2017 που περιλαμβάνει και διάφορα σενάρια υιοθέτησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων και κάλυψης των αναγκών τους βρίσκεται εδώ: http://fes.nationalgrid.com/fes-document/

Δημοσ.

Eγώ χρειάστηκε να διαβάσω εκατοντάδες βιβλία για να αποκτήσω τις γνώσεις που χρειάζομαι, εσύ για να μάθεις το 50% τον γνώσεων μου πάνω σε όλες τις τεχνολογίες των μπαταριών και να μην σε πιάνουν κορόιδο  χρειάζεται να διαβάσεις μόνο λίγες εκατοντάδες σελίδες, έχει συμπυκνωμένη γνώση.και το 99% είναι σωστό.

  • Like 1
Δημοσ.

Eγώ χρειάστηκε να διαβάσω εκατοντάδες βιβλία για να αποκτήσω τις γνώσεις που χρειάζομαι, εσύ για να μάθεις το 50% τον γνώσεων μου πάνω σε όλες τις τεχνολογίες των μπαταριών και να μην σε πιάνουν κορόιδο  χρειάζεται να διαβάσεις μόνο λίγες εκατοντάδες σελίδες, έχει συμπυκνωμένη γνώση.και το 99% είναι σωστό.

Οκ, παρέθεσε μια μελέτη που αποδεικνύει το 5%-15% degradation ανά έτος σε NCA και NMC χημείες που υποστηρίζεις.

 

Μέχρι στιγμής τα μοντέλα προβλέπουν και τα δεδομένα από ιδιοκτήτες Tesla επιβεβαιώνουν ότι οι μπαταρίες θα έχουν ξεπεράσει τα 20 χρόνια ζωής πριν φτάσουν στο 70%-75% της ονομαστικής απόδοσης.

Δημοσ.

Οκ, παρέθεσε μια μελέτη που αποδεικνύει το 5%-15% degradation ανά έτος σε NCA και NMC χημείες που υποστηρίζεις.

 

Μέχρι στιγμής τα μοντέλα προβλέπουν και τα δεδομένα από ιδιοκτήτες Tesla επιβεβαιώνουν ότι οι μπαταρίες θα έχουν ξεπεράσει τα 20 χρόνια ζωής πριν φτάσουν στο 70%-75% της ονομαστικής απόδοσης.

20 χρόνια για το 70-75% χαχα  ρε σεις σταματήστε να διαβάζετε μαλακίες.την μπαταρία που χρησιμοποιεί η τεσλα αν την πάρεις και την βάλεις στους 0C για 20χρόνια χωρίς να την χρησιμοποιήσεις ποτέ θα χάσει το 60% στην καλύτερη. Είναι άκρος γελοία αυτά που διαβάζεις!

3-5% χάνουν οι lifepo4 1-2% χάνουν οι τιτανίου αυτές οι δύο έχουν το μικρότερο  ποσοστό γήρανσης το χρόνο οι μπαταρίες ΝCA και nmc χάνουν το χρόνο 10-15% κι αυτό σε θερμοκρασία 25C! το ποσοστό αυτό μπορεί να γίνει για την πλάκα 30% χωρίς να έχεις  καν χρησιμοποιήσει  τη μπαταρία, αν η μπαταρία είναι πάνω από 35C.NCA kai nmc έχουν μέγιστο κύκλο ζωής 800-1000 κύκλους φόρτισης αποφόρτισης και μετά από αυτούς του κύκλους έχουν χάσει το 30% του αποθηκευτικού χώρου. Για να αυξήσουν τη ζωή της μπαταρίας η σεσλα κι όλοι οι κατασκευαστές, την φορτίζουν μέχρι το 80% πότε στο 100% αυτό μειώνει την γήρανση στο 5% από 15% που ήταν, και δεν αφήνει το ηλεκτρονικό σύστημα, να αδειάσεις τη μπαταρία κάτω από το 20% αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μειώνουμε την γήρανση στο 1/3 καθώς και να αυξάνουμε τη ζωής της μπαταρίας επί 2-3  φορές, το μειονέκτημα είναι ότι χρησιμοποιούμε μόνο το 60% της μπαταρίας. Όταν η σεσλα και η οποιαδήποτε εταιρεία λέει οτι το αυτοκίνητο της  έχει Π.χ 100KWH μπαταρία είναι στην ουσία 60KWH. γιαυτό και ότι αυτονομία και να λένε η πραγματική είναι τουλάχιστον 40% μείον! αυτά που διαβάζεις για και καλά δεδομένα πελατών και αυτά που βλέπεις στο youtube από και καλά πελάτες είναι απλά για γέλια δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα .Άν ποτέ αξιωθείς και πάρεις ένα ηλεκτρικό αμάξι να είσαι σίγουρος θα με θυμηθείς και πολύ γρήγορα ;)

Για να μην είσαι θύμα απατεώνων αλλά και  προπαγάνδας διάβασε τα λινκ που σου έδωσα  και επιτέλους να αποκτήσεις κι εσύ γνώμη.

  • Like 1
Δημοσ.

Όταν κάθε μέρα ο μέσος οδηγός δεν κάνει πάνω από 50 χλμ, για ποιο λόγο να φορτίζει την μπαταρία στο 100% και όχι στο 80%, ώστε να του κρατήσει 3 (τουλάχιστον) φορές περισσότερο.

 

Δύο λόγους μπορώ να φανταστώ είτε είναι γιατί είναι ηλίθιος είτε γιατί είναι πλούσιος και δεν τον νοιάζει.

 

Και έχει νόημα να μπορείς να το φορτίσεις στο 100% και να εκμεταλλευτείς το επιπλέον 20%, αν είναι να κάνεις κανένα μεγάλο ταξίδι που θα σου χρειαστεί.

Δημοσ.

Όταν κάθε μέρα ο μέσος οδηγός δεν κάνει πάνω από 50 χλμ, για ποιο λόγο να φορτίζει την μπαταρία στο 100% και όχι στο 80%, ώστε να του κρατήσει 3 (τουλάχιστον) φορές περισσότερο.

 

Δύο λόγους μπορώ να φανταστώ είτε είναι γιατί είναι ηλίθιος είτε γιατί είναι πλούσιος και δεν τον νοιάζει.

 

Και έχει νόημα να μπορείς να το φορτίσεις στο 100% και να εκμεταλλευτείς το επιπλέον 20%, αν είναι να κάνεις κανένα μεγάλο ταξίδι που θα σου χρειαστεί.

 

 

Το πρόβλημα με αυτό είναι οτι αγοράζεις επιπλέον χωρητικότητα την οποία δέν μπορείς να χρησιμοποιήσεις, συν το μόνιμο επιπλέον βάρος.

 

Για ένα Tesla με 85αρα μπαταρία σημαίνει οτι πληρώνεις επιπλέον 6 χιλιάδες ευρώ και κουβαλάς μόνιμα γύρω στα 100 κιλά επιπλέον

  • Like 2
Δημοσ.

Το πρόβλημα με αυτό είναι οτι αγοράζεις επιπλέον χωρητικότητα την οποία δέν μπορείς να χρησιμοποιήσεις, συν το μόνιμο επιπλέον βάρος.

 

Για ένα Tesla με 85αρα μπαταρία σημαίνει οτι πληρώνεις επιπλέον 6 χιλιάδες ευρώ και κουβαλάς μόνιμα γύρω στα 100 κιλά επιπλέον

H Tesla δεν πουλάει κιλοβατώρες, πουλάει αυτονομία.

 

Από την στιγμή που βγάζει τα χιλιόμετρα που λέει γιατί σε νοιάζει αν έχει 10 ή 1000 κιλοβατώρες πάνω;

Δημοσ.

20 χρόνια για το 70-75% χαχα  ρε σεις σταματήστε να διαβάζετε μαλακίες.την μπαταρία που χρησιμοποιεί η τεσλα αν την πάρεις και την βάλεις στους 0C για 20χρόνια χωρίς να την χρησιμοποιήσεις ποτέ θα χάσει το 60% στην καλύτερη. Είναι άκρος γελοία αυτά που διαβάζεις!

3-5% χάνουν οι lifepo4 1-2% χάνουν οι τιτανίου αυτές οι δύο έχουν το μικρότερο  ποσοστό γήρανσης το χρόνο οι μπαταρίες ΝCA και nmc χάνουν το χρόνο 10-15% κι αυτό σε θερμοκρασία 25C! το ποσοστό αυτό μπορεί να γίνει για την πλάκα 30% χωρίς να έχεις  καν χρησιμοποιήσει  τη μπαταρία, αν η μπαταρία είναι πάνω από 35C.NCA kai nmc έχουν μέγιστο κύκλο ζωής 800-1000 κύκλους φόρτισης αποφόρτισης και μετά από αυτούς του κύκλους έχουν χάσει το 30% του αποθηκευτικού χώρου. Για να αυξήσουν τη ζωή της μπαταρίας η σεσλα κι όλοι οι κατασκευαστές, την φορτίζουν μέχρι το 80% πότε στο 100% αυτό μειώνει την γήρανση στο 5% από 15% που ήταν, και δεν αφήνει το ηλεκτρονικό σύστημα, να αδειάσεις τη μπαταρία κάτω από το 20% αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μειώνουμε την γήρανση στο 1/3 καθώς και να αυξάνουμε τη ζωής της μπαταρίας επί 2-3  φορές, το μειονέκτημα είναι ότι χρησιμοποιούμε μόνο το 60% της μπαταρίας. Όταν η σεσλα και η οποιαδήποτε εταιρεία λέει οτι το αυτοκίνητο της  έχει Π.χ 100KWH μπαταρία είναι στην ουσία 60KWH. γιαυτό και ότι αυτονομία και να λένε η πραγματική είναι τουλάχιστον 40% μείον! αυτά που διαβάζεις για και καλά δεδομένα πελατών και αυτά που βλέπεις στο youtube από και καλά πελάτες είναι απλά για γέλια δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα .Άν ποτέ αξιωθείς και πάρεις ένα ηλεκτρικό αμάξι να είσαι σίγουρος θα με θυμηθείς και πολύ γρήγορα ;)

Για να μην είσαι θύμα απατεώνων αλλά και  προπαγάνδας διάβασε τα λινκ που σου έδωσα  και επιτέλους να αποκτήσεις κι εσύ γνώμη.

Μη τους τα λες αδερφέ..  Θ σου ζητήσουν link, διατριβες πανεπ και θα σου πουν (με το τεράστιο επίπεδο που φαίνεται οτι διαθετουν απο τον τροπο που χαρακτηρίζουν απροκλητοι μαλιστα),  οτι εισαι ψεύτης,  κλεφτης,  βαλε λινκ αλλιως εισαι εξωγήινος κλπ. 

Και μετα θα σου τριψουν στη μούρη ενα link που βρήκανε στο ίντερνετ (για το οποίο ειναι βεβαιοι στην πραξη οτι ισχυει και οχι μονο στη θεωρια,  απλα και μονο γιατί συμφωνει με τα πιστεύω τους) για να σε κατατροποσουν. 

Η ημιμαθεια είναι χειρότερη της αμαθειας,   και οταν συνοδεύεται απο ελειψη τροπων κατανταει εκνευρίστικο. 

Απαξιω να απαντησω στον τυπο παραπάνω, και πολυ κακως εχει κανει επανηλημενως quote τα γραφόμενα μου, οταν ηδη εχω δηλωσει οτι καμια επικοινωνία μαζι του δεν επιθυμώ,  αποδεικνύοντας για ακομα μια φορα το επιπεδο του. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

20 χρόνια για το 70-75% χαχα ρε σεις σταματήστε να διαβάζετε μαλακίες.την μπαταρία που χρησιμοποιεί η τεσλα αν την πάρεις και την βάλεις στους 0C για 20χρόνια χωρίς να την χρησιμοποιήσεις ποτέ θα χάσει το 60% στην καλύτερη. Είναι άκρος γελοία αυτά που διαβάζεις!

Δηλαδή θ' αγοράσεις αυτοκίνητο και θα το αφήσεις στο γκαράζ για 20 χρόνια χωρίς να το μετακινήσεις ποτέ;

Είναι αυτό επιχείρημα;

 

3-5% χάνουν οι lifepo4 1-2% χάνουν οι τιτανίου αυτές οι δύο έχουν το μικρότερο ποσοστό γήρανσης το χρόνο οι μπαταρίες ΝCA και nmc χάνουν το χρόνο 10-15% κι αυτό σε θερμοκρασία 25C! το ποσοστό αυτό μπορεί να γίνει για την πλάκα 30% χωρίς να έχεις καν χρησιμοποιήσει τη μπαταρία, αν η μπαταρία είναι πάνω από 35C.NCA kai nmc έχουν μέγιστο κύκλο ζωής 800-1000 κύκλους φόρτισης αποφόρτισης και μετά από αυτούς του κύκλους έχουν χάσει το 30% του αποθηκευτικού χώρου. Για να αυξήσουν τη ζωή της μπαταρίας η σεσλα κι όλοι οι κατασκευαστές, την φορτίζουν μέχρι το 80% πότε στο 100% αυτό μειώνει την γήρανση στο 5% από 15% που ήταν, και δεν αφήνει το ηλεκτρονικό σύστημα, να αδειάσεις τη μπαταρία κάτω από το 20% αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μειώνουμε την γήρανση στο 1/3 καθώς και να αυξάνουμε τη ζωής της μπαταρίας επί 2-3 φορές,

Τα ποσοστά σου δεν είναι σωστά αλλά η σκέψη πίσω από τις αυξήσεις στην διάρκεια ζωής είναι.

 

το μειονέκτημα είναι ότι χρησιμοποιούμε μόνο το 60% της μπαταρίας. Όταν η σεσλα και η οποιαδήποτε εταιρεία λέει οτι το αυτοκίνητο της έχει Π.χ 100KWH μπαταρία είναι στην ουσία 60KWH. γιαυτό και ότι αυτονομία και να λένε η πραγματική είναι τουλάχιστον 40% μείον!

Τα ποσοστά σου είναι εντελώς λάθος.

 

Παρακάτω οι ονομαστικές, πραγματικές και διαθέσιμες χωρητικότητες για διάφορα Tesla.

  • Original 60 – ~61 kWh total capacity, ~58.5 kWh usable.
  • 85/P85/85D/P85D – ~81.5 kWh total capacity, ~77.5 kWh usable
  • 90D/P90D – ~85.8 kWh total capacity, 81.8 kWh usable
  • Original 70 – ~71.2 kWh total capacity, 68.8 kWh usable
  • 75/75D – 75 kWh total capacity, 72.6 kWh usable
  • Software limited 60/60D – 62.4 kWh usable
  • Software limited 70/70D – 65.9 kWh usable

Υπάρχουν ένα σωρό άρθρα και video που λένε πόσα cells υπάρχουν σε κάθε μπαταρία για να κάνεις τις πράξεις μόνος σου αν θες.

 

αυτά που διαβάζεις για και καλά δεδομένα πελατών και αυτά που βλέπεις στο youtube από και καλά πελάτες είναι απλά για γέλια δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα .Άν ποτέ αξιωθείς και πάρεις ένα ηλεκτρικό αμάξι να είσαι σίγουρος θα με θυμηθείς και πολύ γρήγορα ;)

Η Tesla την τελευταία πενταετία έχει πουλήσει περίπου 250 χιλιάδες αυτοκίνητα παγκοσμίως. Ενώ το Roadster ξεκίνησε τις πωλήσεις το 2008.

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Vobg29R1t3FphlWjb8dwG4nkAWqyc_qMwkCjUT8SUno/pubhtml#

 

Θες να μου πεις ότι όλοι αυτοί οι πελάτες είναι μέρος μιας παγκόσμιας συνωμοσίας και αλλάζουν μπαταρίες κάθε χρόνο για να μην φανεί το πραγματικό degradation;

 

Που να πιάσουμε και τις άλλες εταιρίες που πουλάνε παραπάνω από την Tesla κιόλας.

 

 

Για να μην είσαι θύμα απατεώνων αλλά και προπαγάνδας διάβασε τα λινκ που σου έδωσα και επιτέλους να αποκτήσεις κι εσύ γνώμη.

Έχεις βάλει ΕΝΑ λινκ όλο κι όλο για το batteryuniversity (και μάλιστα όχι σε συγκεκριμένο άρθρο αλλά στην κεντρική σελίδα γενικά και αόριστα) που το περιεχόμενό του πάνω στο θέμα είναι της κακιάς ώρα και εκτός των άλλων δεν αναφέρει καν πηγές.

 

Πως περιμένεις να σε πάρει κάποιος στα σοβαρά όταν δεν μπορείς ούτε καν να τεκμηριώσεις τα λεγόμενά σου;

Επεξ/σία από billdanos
Δημοσ.

 

Παρακάτω οι ονομαστικές, πραγματικές και διαθέσιμες χωρητικότητες για διάφορα Tesla.

  • Original 60 – ~61 kWh total capacity, ~58.5 kWh usable.
  • 85/P85/85D/P85D – ~81.5 kWh total capacity, ~77.5 kWh usable
  • 90D/P90D – ~85.8 kWh total capacity, 81.8 kWh usable
  • Original 70 – ~71.2 kWh total capacity, 68.8 kWh usable
  • 75/75D – 75 kWh total capacity, 72.6 kWh usable
  • Software limited 60/60D – 62.4 kWh usable
  • Software limited 70/70D – 65.9 kWh usable

 

 

Δέν ξέρω που βρέθηκαν τα παραπάνω νούμερα, αλλά είναι λάθος για τον εξής απλό λόγο.

 

Ποτέ δέν αποφορτίζουμε μια μπαταρία λιθίου κάτω απο το 20%, γιατι μετά απο αυτό το σημείο παθαίνει μόνιμη ζημιά και δέν μπορεί να ξαναφορτιστεί. Οι κατασκευαστές συνήθως προσθέτουν άλλο ένα 5% σαν περιθώριο ασφαλείας.

 

Οπότε με το καλημέρα, η χρησιμοποιήσιμη χωρητικότητα είναι ένα 25% μικρότερη της ονομαστικής.

 

Επίσης για να βελτιωθεί η μακροζωία, δέν τις φορτίζουν στο 100% αλλά σε κάποιο σημείο χαμηλότερο

 

Το παρακάτω διάγραμμα απο το αγαπημένο μας battery university http://batteryuniversity.com/learn/article/electric_vehicle_ev

δείχνει πώς μεταβάλονται τα μέγιστα/ελάχιστα σημεία φόρτισης καθώς γερνά η μπαταρία, έτσι ωστε παρα τη μειωμένη ικανότητα της μπαταρίας να διατηρεί φορτίο, το αυτοκίνητο να συνεχίζει να έχει την ίδια εμβέλεια.

 

 

ev-driving-range-web.jpg

Απο τη στιγμή που μπεί στο mid-point και μετά, το σύστημα διαχείρησης της μπαταρίας φορτίζει όλο και πιό επιθετικά μία ήδη κουρασμένη μπαταρία, οπότε η φθορά απο αυτό το σημείο και μετά είναι ραγδαία.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...