xenofonlive Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Φιλε, το να καταφευγεις σε χαρακτηρισμους δειχνει πολλα. Κατα τα αλλα, δεν απαντησες απο τη βιασύνη σου στο ερώτημα μου, το οποιο μιλαγε για μπαταριες ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ: νομίζω ότι σου απάντησα ήδη! Τι δεν κατάλαβες από αυτά που έγραψα? edit: OK ola έτοιμα τα θέλετε έλεος δηλαδή ! πάρε να δεις τιμές λιθίου https://www.metalary.com/lithium-price/ 2016 αγόραζα εγώ σαν Ξενοφών 240usd ανά 1KWH φέτος το αγοράζω 288usd ανά 1ΚWH!
haHa Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 νομίζω ότι σου απάντησα ήδη! Τι δεν κατάλαβες από αυτά που έγραψα? edit: OK ola έτοιμα τα θέλετε έλεος δηλαδή ! πάρε να δεις τιμές λιθίου https://www.metalary.com/lithium-price/ 2016 αγόραζα εγώ σαν Ξενοφών 240usd ανά 1KWH φέτος το αγοράζω 288usd ανά 1ΚWH! Ηταν μπαταριες ηλεκτρικων αυτοκινητων αυτες που αγορασες; Υ.Γ.:Για το οτι το κόστος του λιθίου ανεβαινει τα τελευταία χρονια ειναι γνωστο. Αλλα η αυξανομενη τιμη του λιθιου δεν εμποδισε τις τιμες των μπαταριων των ηλεκτρικων αυτοκινητων να μειώνονται τα τελευταία χρόνια. Κατι που ειμαι σίγουρος οτι μπορεις να το επιβεβαιωσεις και εσυ: Παρολο την διπλασια τιμη του λιθιου σε σχεση με το 2012, οι μπαταρίες είναι φθηνοτερες απο το 2012.
xenofonlive Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Ηταν μπαταριες ηλεκτρικων αυτοκινητων αυτες που αγορασες; Υ.Γ.:Για το οτι το κόστος του λιθίου ανεβαινει τα τελευταία χρονια ειναι γνωστο. Αλλα η αυξανομενη τιμη του λιθιου δεν εμποδισε τις τιμες των μπαταριων των ηλεκτρικων αυτοκινητων να μειώνονται τα τελευταία χρόνια. Κατι που ειμαι σίγουρος οτι μπορεις να το επιβεβαιωσεις και εσυ: Παρολο την διπλασια τιμη του λιθιου σε σχεση με το 2012, οι μπαταρίες είναι φθηνοτερες απο το 2012. nai. κυρίως μπαταρίες LiFePo4 χρησιμοποιώ και αυτές συνήθως χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα ,αλλά έχω προμηθευτή και δοκιμάσει μπαταρίες διαφόρων χημειών λιθίου, με τα υπέρ και τα κατά κάθε χημείας. Ξέρω ότι έκλεισαν πολλά εργοστάσια στην κίνα όταν είχαν υψηλές τιμές , πιστεύω ότι λόγο της αυξημένης τιμής έμεναν στο ράφι! για ένα δυο χρόνια ! το κύριο μειονέκτημα των μπαταριών λιθίου ,είναι η πολύ εύκολη γήρανση ανάλογα με τη χημεία ,χάνουν χωρίς καν να την χρησιμοποιήσεις 5-15% κάθε χρόνο της αρχικής τους χωρητικότητας. 2
haHa Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 nai. κυρίως μπαταρίες LiFePo4 χρησιμοποιώ και αυτές συνήθως χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα ,αλλά έχω προμηθευτή και δοκιμάσει μπαταρίες διαφόρων χημειών λιθίου, με τα υπέρ και τα κατά κάθε χημείας. Ξέρω ότι έκλεισαν πολλά εργοστάσια στην κίνα όταν είχαν υψηλές τιμές , πιστεύω ότι λόγο της αυξημένης τιμής έμεναν στο ράφι! για ένα δυο χρόνια ! το κύριο μειονέκτημα των μπαταριών λιθίου ,είναι η πολύ εύκολη γήρανση ανάλογα με τη χημεία ,χάνουν χωρίς καν να την χρησιμοποιήσεις 5-15% κάθε χρόνο της αρχικής τους χωρητικότητας. Πες και μια ενδεικτικη τιμη ανα kWh το 2012 για να φανει ποσο φθηνυναν οι μπαταριες παρολο που διπλασιαστηκε η τιμη του λιθιου.
Whargoul Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Έτσι είναι όλα όσα έχεις γράψει ως τώρα σε αυτό θέμα φίλε μην ασχολείσαι καμένα χαρτιά είναι... Όποιος μου λέει μαλακίες για τις μπαταρίες από εδώ και πέρα θα του στέλνω αυτό το λίνκ να διαβάσει όλα τα θέμα και μετά ξαναμιλάμε εως τότε σιγή! το λίνκ είναι εδώ http://batteryuniversity.com/learn/ όποιος δεν το διαβάσει όλο να μην ξανά εκφέρει γνώμη γιατί απλά δεν έχει. Άσε, μην το ψάχνεις. Πιο εύκολα θα πείσεις μάρτυρα του Ιεχωβά να αλλάξει θρησκεία αντί Teslaκιδες ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακόμα δεν είναι έτοιμα. Για κάποιο λόγο νομίζουν ότι την βρίσκουμε με την μυρωδιά των καυσαερίων του σαράβαλου μπροστά που έχει 30 χρόνια να περάσει ΚΤΕΟ. Δυσκολεύονται να καταλάβουν ότι όσο πιο γρήγορα αποδεκτής τα προβλήματα μιας πολύ υποσχόμενης τεχνολογίας, τόσο πιο γρήγορα και σωστά θα λυθούν, και τόσο πιο ανώδυνη θα είναι για εμάς η αλλαγή όταν οι πολιτικοί θα ψηφίζουν νόμους με βάση το πολιτικό τους όφελος. Νομίζουν πως αν λες ότι δεν υπάρχουν προβλήματα, αυτά θα εξαφανιστούν μαγικά όταν φτάσει η ώρα που πάρουν στα χέρια τους ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 1
xenofonlive Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Πες και μια ενδεικτικη τιμη ανα kWh το 2012 για να φανει ποσο φθηνυναν οι μπαταριες παρολο που διπλασιαστηκε η τιμη του λιθιου. Δύσκολο να σου πω γιατί πέρασαν χρόνια δεν τα θυμάμαι καλά και τότε είχα τρόπο που δεν τον έχω πια και τα περνούσα το 70% χωρίς φόρους και δασμούς!
xenofonlive Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Άσε, μην το ψάχνεις. Πιο εύκολα θα πείσεις μάρτυρα του Ιεχωβά να αλλάξει θρησκεία αντί Teslaκιδες ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακόμα δεν είναι έτοιμα. Για κάποιο λόγο νομίζουν ότι την βρίσκουμε με την μυρωδιά των καυσαερίων του σαράβαλου μπροστά που έχει 30 χρόνια να περάσει ΚΤΕΟ. Δυσκολεύονται να καταλάβουν ότι όσο πιο γρήγορα αποδεκτής τα προβλήματα μιας πολύ υποσχόμενης τεχνολογίας, τόσο πιο γρήγορα και σωστά θα λυθούν, και τόσο πιο ανώδυνη θα είναι για εμάς η αλλαγή όταν οι πολιτικοί θα ψηφίζουν νόμους με βάση το πολιτικό τους όφελος. Νομίζουν πως αν λες ότι δεν υπάρχουν προβλήματα, αυτά θα εξαφανιστούν μαγικά όταν φτάσει η ώρα που πάρουν στα χέρια τους ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Και η πραγματικότητα με τις μπαταριές είναι πολύ χειρότερα από ότι τα λέμε εδώ! υπάρχουν πολλά πράγματα που σχετίζονται με τα ΑΗ αλλά και με τα πραγματικά ωφέλιμα, σε σχέση με την ενέργεια που τραβάς, τις θερμοκρασίες, τη γήρανση, το βάθος εκφόρτισης, το ποσοστό φόρτισης, τα C της κάθε χημείας της μπαταρίας όλα αυτά επηρεάζουν την τελική απόδοση το πραγματικό μέγεθος της μπαταρίας αλλά και την πραγματική διάρκεια ζωής της. edit :Με την τεχνολογία των μπαταριών σήμερα θα έλεγα ότι για να μετακινηθείς και να έχεις κέρδος οικονομικό γιατί αυτό για μένα είναι το θέμα όλα τα άλλα τα έχω σε δεύτερη μοίρα, είναι το ηλεκτρικό ποδήλατο που με 1000-1200 ευρώ θα πηγαίνει γύρο στα 50ΚΗ και θα έχει αυτονομία περίπου 50χιλ 350-400ευρώ κάθε 3-4 χρόνια περίπου και ίσος και 5-6 χρόνια άν σου αρκούν τα 15-20χιλ αυτονομία , 0.15λεπτά του ευρώ για να την φορτίσεις γλητώνεις βενζίνες τέλη και ασφάλεια . αν δεν έχεις πρόβλημα να πάς με 25 χιλ ανα ώρα η τιμή πέφτει στα 800-900 ευρώ αν έχεις ήδη ποδήλατο κόψε από αυτές τις τιμές ένα 300άρι, εννοείτε το κάνεις μόνος σου με κίτ και ξέροντας να βάλεις τις σωστές μπαταρίες κι όχι να το αγοράσεις έτοιμο 2-4 φορές μεγαλύτερη τιμή. 1
gjp1000 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 αργούν ακόμα να έρθουν στα χέρια μας, άσε που για Ελλάδα ακόμα ούτε λόγος, σκέψου το μπάχαλο με τις μπαλαντέζες στα πεζοδρόμια μέχρι να τοποθετηθούν αρκετά σημεία φόρτισης Mονοκατοικιες
spyros007 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Μεχρι και την κορφη της παρνηθας γιατι αλλιώς δεν χωραμε......
gjp1000 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Συμπαθητικη προσπάθεια.... NOT. Στον πάτο των ηλεκτρικων και παλι η Nissan. Χιλιες φορές ενα Opel Ampera-e. Ρεαλιστικοτερη αυτονομια. Σταματησε η παραγωγη του ampera το οποιο μεταχειρισμενο κανει 20000 και καινουργιο 60000
oldnew Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Οποιος διαβασει τι εχω γραψει παραπανω, εχω αναφερει 4, 5 ΒΑΣΙΚΑ προβληματα γιατί δεν γίνεται σήμερα το ηλεκτρικό αυτοκίνητο να αποκτήσει σημαντικο ποσοστό, και εχουν γραφτει σεντονια αποκλειστικά για την μπαταρία. Με συμπεράσματα εντελώς αυθαιρετα και εκει. Το να προβλέψεις τι θα συμβει με την τελική τιμη της μπαταρίας τα επομενα χρόνια εξαρταται απο τόσους παράγοντες που είναι πρακτικά αδυνατο. Ολα τα αλλα ειναι ευχολογια. Οποιος ειναι τοσο ξερολας που είναι βεβαιος, δε χρειάζεται να πισει εμενα. Ας παει να παιξει οτι εχει και δεν εχει, στο χρηματιστήριο ποντάροντας στη μελοντικη πτωση των τιμων της μπαταρίας (ναι υπάρχει σχετικός τιτλος) να γινει και πλουσιος. Αλλα για μα ξεκολλήσουμε απο εκει, εγραψα οκ ας το δεχτούμε να παμε στα υπόλοιπα. Παρολα αυτα ουτε μια γραμμη απο ολα τα σεντόνια για το πως θα λυθουν αυτα που αναφέρω, ίσως γιατι δεν υπαρχουν καν επιχειρηματα λογικα πανω σε αυτα. Για να ξανακαταληξω, τα πράγματα δεν είναι τοσο απλοικα όσο νομιζουν κάποιοι. Και το γραφω εχοντας διαβασει αρκετα πανω στο αντικείμενο, οχι μονο στην μπαταρία. Να δεχτώ για το giga factory ότι ειναι στο 20% ακόμα, δεν αλλαζει ουσιαστικά τα πράγματα. Ακόμα περιμένω απάντηση σε ποια μεσαιας οικονομικής δυνατοτητας χώρας εχει πιασει καποιο ποσοστό το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πλην Νορβηγίας, Ηπα, Ελβετιας, Γερμανιας που είναι ΠΑΜΠΛΟΥΤΕΣ, για να δούμε αν ειναι για πλούσιους ή εκκεντρικούς ή για το μεσο άνθρωπο μιας μεσης χωρας. Edit Και επειδη θελετε και link, η αλήθεια ειναι κάπου στη μεση όπως συνήθως συμβαίνει δηλαδη. Το giga factory ειναι στο 40% και οχι στο 20% που αναφερθηκε. Αν ψαξω να βαλω λινκ και για οτι αλλο εχει γραφτει με λινκ εδω μεσα, τα μισα απο οσα εχουν αναφερθει θα διεψευστουν σε ενα ποσοστο στην πραξη. https://electrek.co/2017/08/08/tesla-gigafactory-battery-cell-production-elon-musk/
Droulas13 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 νομίζω ότι σου απάντησα ήδη! Τι δεν κατάλαβες από αυτά που έγραψα? edit: OK ola έτοιμα τα θέλετε έλεος δηλαδή ! πάρε να δεις τιμές λιθίου https://www.metalary.com/lithium-price/ 2016 αγόραζα εγώ σαν Ξενοφών 240usd ανά 1KWH φέτος το αγοράζω 288usd ανά 1ΚWH! Πιο πάνω υπάρχει ένα διάγραμμα που λέει ότι το 2017 το κόστος της μπαταρίας στα αυτοκίνητα ανά kwh έχει πέσει στα 273 δολάρια. Ξέρεις πόσα δολάρια από αυτά τα 273 αντιστοιχεί στο κόστος του λιθίου; ΜΟΛΙΣ 0,6426 δολάρια. Ναι, ούτε 64 cents του δολαρίου. Δηλαδή το 0,24% του κόστους. Πως το έβγαλα αυτό το νούμερο; https://www.researchgate.net/post/What_is_the_content_of_pure_lithium_eg_kg_kWh_in_Li-ion_batteries_used_in_electric_vehicles Εδώ λέει ότι η τέσλα στις μπαταρίες των model s και x (στα οποία βάζει μπαταρίες της panasonic 18650) περιέχονται 0.0714 kg λίθιο ανά kWh. Το λίθιο το 2017 κοστίζει 9.000 δολάρια ανά τόνο, δηλαδή 9 ευρώ το κιλό. Συνεπώς 9Χ0.0714= 0,6426 δολάρια ανά kwh. Δύο τα προφανή λοιπόν: 1ον το πρόβλημα στο κόστος των μπαταριών λιθίου ΔΕΝ είναι η τιμή του λιθίου. 2ον δεν ξέρεις τι σου γίνεται πάνω στο θέμα και συνεχίζεις και επιμένεις. 1
haHa Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Οποιος διαβασει τι εχω γραψει παραπανω, εχω αναφερει 4, 5 ΒΑΣΙΚΑ προβληματα γιατί δεν γίνεται σήμερα το ηλεκτρικό αυτοκίνητο να αποκτήσει σημαντικο ποσοστό, και εχουν γραφτει σεντονια αποκλειστικά για την μπαταρία. Με συμπεράσματα εντελώς αυθαιρετα και εκει. Το να προβλέψεις τι θα συμβει με την τελική τιμη της μπαταρίας τα επομενα χρόνια εξαρταται απο τόσους παράγοντες που είναι πρακτικά αδυνατο. Ολα τα αλλα ειναι ευχολογια. Οποιος ειναι τοσο ξερολας που είναι βεβαιος, δε χρειάζεται να πισει εμενα. Ας παει να παιξει οτι εχει και δεν εχει, στο χρηματιστήριο ποντάροντας στη μελοντικη πτωση των τιμων της μπαταρίας (ναι υπάρχει σχετικός τιτλος) να γινει και πλουσιος. Αλλος το επαιξε ξερολας, με αυθαιρετα συμπερασματα κοντρα σε μελετες consulting εταιρειων και προεβλεψε οτι το πιο πιθανο ειναι να ανεβουν οι τιμες: Ουτε ισχύει αυτο που γράφτηκε παραπάνω οτι οταν αλλάξεις μπαταρίες θα εχει πεσει η τιμη. Μπορεί καλιστα να εχει ανεβει. Ποιο πιθανο ειναι μαλιστα αυτο. ----------- Edit Και επειδη θελετε και link, η αλήθεια ειναι κάπου στη μεση όπως συνήθως συμβαίνει δηλαδη. Το giga factory ειναι στο 40% και οχι στο 20% που αναφερθηκε. Αν ψαξω να βαλω λινκ και για οτι αλλο εχει γραφτει με λινκ εδω μεσα, τα μισα απο οσα εχουν αναφερθει θα διεψευστουν σε ενα ποσοστο στην πραξη. https://electrek.co/2017/08/08/tesla-gigafactory-battery-cell-production-elon-musk/ Το αρθρο δεν αναφερει για 40% production του τελικου capacity. Πρεπει να ειναι γυρω στο 30%, οπως περιπου ειχε γραφτει: Αυτο που περιγραφεις θα γινει οταν το gigafactory αρχισει να λειτουργει σε full capacity(συγκεκριμενα, το 2020 που αναμενεται να δουλευει φουλ, θα παραγει περισσοτερες μπαταριες απο οτι ηταν συνολικα η παγκοσμια παραγωγη το 2013), τωρα λετουργει μαλλον κατω απο ~20-30% . Φυσικα απεχει αρκετα απο το 100% που θεωρουσες. Δεν ειναι σημαντικο, αλλα δειχνει οτι δεν θελεις να δεχτεις οτι ειχες λαθος στοιχεια.
oldnew Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Αλλος το επαιξε ξερολας, με αυθαιρετα συμπερασματα κοντρα σε μελετες consulting εταιρειων και προεβλεψε οτι το πιο πιθανο ειναι να ανεβουν οι τιμες: ----------- Το αρθρο δεν αναφερει για 40% production του τελικου capacity. Πρεπει να ειναι γυρω στο 30%, οπως περιπου ειχε γραφτει: Φυσικα απεχει αρκετα απο το 100% που θεωρουσες. Δεν ειναι σημαντικο, αλλα δειχνει οτι δεν θελεις να δεχτεις οτι ειχες λαθος στοιχεια. Εχεις δικιο σε αυτο, τωρα που το ξαναδιαβασα καλύτερα οντως αναφερεται σε αυτο που λες. . Σε ενα φόρουμ θα γραφτούν και λαθη. Ο στόχος ειναι να γίνει συζητηση και οχι να θυμιζει εξετασεις του τύπου βαλε λινκ οτι 1+1 κανει 2. Ισχύει οντως ότι θα φτασει να παράγει το 50% που έλεγα. Δεν εχει φτασει ακόμα σε αυτο, οκ. Απαντας πολυ εριστικα θυμιζοντας οντως παραθρησκευτικη οργανωση, και για να το γράφει και αλλος, μαλλον δεν ειναι μονο δικια μου ιδεα. Αρνησαι καν να δεις τα προβλήματα και εχεις κολησει με τη μπαταρία. . Εχω γραψει παρα πολλα αλλα. Επαναλαμβάνω με το να γινομαι εντελώς γραφικος, για τελευταία φορα και ας απαντήσει οποίος ξερει, ποιες νορμαλ χωρες εχουν σήμερα ηλεκτρικο αυτοκίνητο σε τι ποσοστο, ώστε να μη ειναι για πλουσιους οπως γραφω, και που θα βρεθει το ηλεκτρικο ρευμα που απαιτηται για να τροφοδοτηθουν. Ποσες χωρες εχουν την οικον δυνατότητα να δημιουργησουν εκτεταμένο δυκτιο ανεφοδιασμου (η επαναφορτιση θελει χρονο, δε γίνεται όπως η βενζινη)? Τι θα γινει με τους φορους που θα χαθουν? Το 80% της τιμης της βενζίνης ειναι φοροι. Αν σβησουν τα συνεργεία όπως γραφτηκε παραπάνω θα χαθουν φοροι και απο εκει. Δε θα πάρουν τους ιδιους φορους τα κρατη απο αλλου? Αν ναι, τι συμφερον θα εχει ο τελικός καταναλωτής οταν θα πληρωνει τα ιδια όπως και τώρα? Τι οφελος θα υπάρχει για το περιβάλλον αν για να παραχθει ολο αυτο το ρεύμα καις μαζουτ αν δε θες πυρηνικα, Τι θα γινει με τα αποβλητα τεραστιου ογκου μπαταριών? Σας φαινονται απλα ολα αυτα? Ποσα χρονια χρειαζεται για να λυθούν και τελικα αξιζει σίγουρα τον κοπο να γίνουν ολα αυτα? Κατα κανονα υπέρ των ηλεκτρικων ειναι οι φανατικοι οικολογοι, με την αντιφαση να μη θέλουν όμως τα πυρηνικα εργοστάσια ώστε να παραχθει το αναγκαίο ρεύμα. Το αυτοκίνητο επαναλαμβάνω δεν ειναι κινητο, ουτε ηλεκτρικο φορτηγάκι που παιζαμε παιδακια. Απλα δεν μπορει να αντικαταστήσει για αυτους και αλλους πολλους λόγους τα συμβατικά. Θα παραμενει κατι για πλουσιους, θς αυξηθει το ποσοστο των μικρών πολης, και βλεπουμε αν θα παει παραπερα ή αν θα αντικατασταθει απο αλλες μεθόδους. Πχ το αυτοκίνητο που κινηται με υδρογονο εχει κυριως πλεονεκτήματα απενατι στο ηλεκτρικό. Και μάλλον δε θα το συνεχισω γιατι απλα βαρεθηκα να διαβαζω για μπαταριες, χωρις τίποτα σε ολα τα υπολοιπα. Άλλωστε ότι ειχα να πω το ειπα, απλα επαναλαμβανόμαι.
haHa Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Εχεις δικιο σε αυτο, τωρα που το ξαναδιαβασα καλύτερα οντως αναφερεται σε αυτο που λες. . Σε ενα φόρουμ θα γραφτούν και λαθη. Ο στόχος ειναι να γίνει συζητηση και οχι να θυμιζει εξετασεις του τύπου βαλε λινκ οτι 1+1 κανει 2. Ισχύει οντως ότι θα φτασει να παράγει το 50% που έλεγα. Δεν εχει φτασει ακόμα σε αυτο, οκ. Απαντας πολυ εριστικα θυμιζοντας οντως παραθρησκευτικη οργανωση, και για να το γράφει και αλλος, μαλλον δεν ειναι μονο δικια μου ιδεα. Αρνησαι καν να δεις τα προβλήματα και εχεις κολησει με τη μπαταρία. Το ποιος απαντα "πολυ εριστικα" φαινεται απο το ποιος μιλαει για ... "παραθρησκευτικες οργανωσεις"(!!), κανει χαρακτηρισμους τυπου "ξερολα" κλπ Οποιος ειναι τοσο ξερολας που είναι βεβαιος, δε χρειάζεται να πισει εμενα. Ας παει να παιξει οτι εχει και δεν εχει, στο χρηματιστήριο ποντάροντας στη μελοντικη πτωση των τιμων της μπαταρίας (ναι υπάρχει σχετικός τιτλος) να γινει και πλουσιος. Καλη συνεχεια με τους χαρακτηρισμους σου, που νομιζεις οτι δεν ειναι εριστικοι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα