Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 142
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ότι και να λέμε ότι και να υπολογίζουμε η υποθέτουμε το μέλλον είναι μόνο ΕΝΑ στην αυτοκίνηση και την μοτοκίνηση. 

 

Ηλεκτρικό. 

 

Σε μερικά (πολύ λίγα) χρόνια δεν θα υπάρχει ούτε αντίκα βενζινοκίνητο. Ούτε και στον αγωνιστικό τομέα. Δεν υπάρχει σύγκριση σε τίποτε. Ούτε στην ευκολία ούτε στην αξιοπιστία ούτε στις επιδόσεις ούτε ΠΟΥΘΕΝΑ.

 

Είναι μόνον θέμα χρόνου.

Τα αυτοκίνητα δεν είναι κινητα.  Οι μπαταρίες ειναι πανακριβες.  Δεν είναι κατάλληλες για αυτοκίνητα αν δεν αλλαξει η τεχνολογία τους.  Και τα τελευταία 10 χρόνια δεν εχει αλλαξει.  (οχι οτι εχει αλλαξει ριζικα τα τελευταία 30 χρόνια..  Ιδια αρχη λειτουργίας.  Μικρες βελτιώσεις μονο). 

 Επίσης σε μαζικη κλιμακα,  θα εχουμε πάλι ολοι,  χαρατσια, τελη κλπ.  Αυτα αφαιρουνται τωρα ως κινητρο γιατι είναι πανάκριβα,  μετα εννοείται οτι θα ξανα μπουν.  

Οι μπαταρίες καθε χρονο πεφτουν. Δεν είναι μονο το πρόβλημα οτι πρεπει να τις αλλάξεις καποτε. 

Τον 1ο χρονο πχ μπορεί να έχεις αυτονομία 250χιλ και τον 2ο 220. Τον 3ο 180, και καποια στιγμη απλα βλέπεις οτι δεν σε βολευει πλεον. 

Συν θα ψάχνεσαι για φορτιστή.. 

Τελος δεν λυνεις κανενα προβλημα για το περιβάλλον.  Απλα μετατοπιζεις το πρόβλημα.  Τα χημικα των μπαταριων τεράστιο πρόβλημα.  Σε μαζικη κλιμακα πρέπει να τις επεξεργαστεις.  Τοτε ομως το κόστος θα παει σε αστρονομίκη κλιμακα.

 Ουτε ισχύει αυτο που γράφτηκε παραπάνω οτι οταν αλλάξεις μπαταρίες θα εχει πεσει η τιμη.  Μπορεί καλιστα να εχει ανεβει.  Ποιο πιθανο ειναι μαλιστα αυτο. 

Με απλα λόγια δεν ειναι τοσο απλοικα τα πράγματα οπως νομιζει ο μέσος άνθρωπος. 

Προσωπικά το βλέπω δύσκολο το ηλεκτρικό να αντικαταστησει τα υπολοιπα και σίγουρα οχι τα επόμενα 10 χρονια. 

Στις πόλεις για μικρα τυπου σμαρτ για αρχη και βλεπουμε. 

 Το diesel είναι οντως οικονομικο.  Με αυτοκίνητο ενος χρονο πηγαίνοντας νορμάλ εχω δει 3.5 κατανάλωση σε ταξιδι συχνα.  Με ταχύτητα 120 χιλ και όχι μονο σε αυτοκινητοδρομο.  Φυσικά αν κάνεις "σπαστικη"  οδηγηση θα δεις και 4,  και 4.6 αν πας πχ 180 χιλ ταχύτητα.  Και παλι καλα ειναι. 

Στην πράξη αυτα τα νούμερα ειναι παντα λιγο παραπανω γιατι ολα τα αμαξια κλεβουνε στη μεση κατανάλωση.  Και τα βενζινας, ολα. 

  • Like 3
Δημοσ.

Στα Tesla από ότι φαίνεται η αλλαγή μπαταρίας είναι κάθε 10 χρόνια. Σε κάθε περίπτωση τα 3 χρονιά που λες είναι πολύ λίγα. Η μπαταρία θα κρατήσει πάνω από 5.

 

Σε ένα Tesla, του οποίου η μπαταρία btw έχει εγγύηση 8 χρόνια ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, η μπαταρία υπολογίζεται ότι χάνει 5% κάθε 10 χρόνια. Με λίγα λόγια, η μπαταρία είναι σχεδιασμένη να κρατάει περισσότερο από ότι το ίδιο το αυτοκίνητο.

 

Επίσης έχουν εμφανιστεί τα πρώτα Tesla που έχουν κάνει 300000 μίλια με την ίδια μπαταρία, χωρίς πρόβλημα...

  • Like 2
Δημοσ.

Ότι και να λέμε ότι και να υπολογίζουμε η υποθέτουμε το μέλλον είναι μόνο ΕΝΑ στην αυτοκίνηση και την μοτοκίνηση. 

 

Ηλεκτρικό. 

 

Σε μερικά (πολύ λίγα) χρόνια δεν θα υπάρχει ούτε αντίκα βενζινοκίνητο.

 

...

 

Πολύ λίγα κιόλας; Αύριο, μεθαύριο;

Δημοσ.

 σε αυτο το mode, αν αφησεις τελειως το γκαζι σε ανηφορα, το οχημα θα μεινει σταθερο σε εκεινο το σημειο, για να ξεκινησεις πατας απλα γκαζι. .

wow,για το regen braking το ήξερα αλλα αυτο που λες θα με βοηθούσε απίστευτα σαν νέος οδηγός και noobas που είμαι....

όνειρα θερινής νυκτός :P 

Δημοσ.

Το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά οχήματα. Αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Τι σε 2 τι σε 10 η 20 χρόνια είναι απλά θέμα χρόνου. Η εξέλιξη πάντως δείχνει ότι θα γίνει πολύ γρήγορα. 


Πολύ λίγα κιόλας; Αύριο, μεθαύριο;

Ε? Όλα καλά? 

Δημοσ.

Το μέλλον όντως είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η χρονολογία κλειδί, βάσει της μελέτης στο link που ακολουθεί, είναι το 2022. Τότε το κόστος απόκτησης και χρήσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θα είναι μικρότερο από αυτό των αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης.

 

https://www.bloomberg.com/features/2016-ev-oil-crisis/

Δημοσ.

Τα αυτοκίνητα δεν είναι κινητα.  Οι μπαταρίες ειναι πανακριβες.  Δεν είναι κατάλληλες για αυτοκίνητα αν δεν αλλαξει η τεχνολογία τους.  Και τα τελευταία 10 χρόνια δεν εχει αλλαξει.  (οχι οτι εχει αλλαξει ριζικα τα τελευταία 30 χρόνια..  Ιδια αρχη λειτουργίας.  Μικρες βελτιώσεις μονο). 

 Επίσης σε μαζικη κλιμακα,  θα εχουμε πάλι ολοι,  χαρατσια, τελη κλπ.  Αυτα αφαιρουνται τωρα ως κινητρο γιατι είναι πανάκριβα,  μετα εννοείται οτι θα ξανα μπουν.  

Οι μπαταρίες καθε χρονο πεφτουν. Δεν είναι μονο το πρόβλημα οτι πρεπει να τις αλλάξεις καποτε. 

Τον 1ο χρονο πχ μπορεί να έχεις αυτονομία 250χιλ και τον 2ο 220. Τον 3ο 180, και καποια στιγμη απλα βλέπεις οτι δεν σε βολευει πλεον. 

Συν θα ψάχνεσαι για φορτιστή.. 

Τελος δεν λυνεις κανενα προβλημα για το περιβάλλον.  Απλα μετατοπιζεις το πρόβλημα.  Τα χημικα των μπαταριων τεράστιο πρόβλημα.  Σε μαζικη κλιμακα πρέπει να τις επεξεργαστεις.  Τοτε ομως το κόστος θα παει σε αστρονομίκη κλιμακα.

 Ουτε ισχύει αυτο που γράφτηκε παραπάνω οτι οταν αλλάξεις μπαταρίες θα εχει πεσει η τιμη.  Μπορεί καλιστα να εχει ανεβει.  Ποιο πιθανο ειναι μαλιστα αυτο.

Δεν έχεις ιδέα για πιο πράγμα μιλάς.

 

Όλα όσα αναφέρεις είναι ψέματα ή ανακρίβειες και σε προκαλώ να παραθέσεις τις πηγές σου για κάθε ένα.

  • Like 3
Δημοσ.
Ο χρήστης Nvidiaman είπε:
Στην Ελλάδα τα σημεία φόρτισης όποτε και αν εμφανιστούν θα φυλλάσονται από εταιρείες σεκιουριτι καθώς θα προσπαθούν όλοι να τραβήξουν καλώδιο υπογείως να κλέβουν ρεύμα.
υπάρχει ένα στον Άλιμο
http://www.athina984...imaton-attikis/

 

Λογικό. Δεν νομίζω να υπήρχε πχ στην Αγία Βάρβαρα (δίχως παρεξήγηση)

Δημοσ.

α) Συνεχιζεις και βαζεις το leasing για 1 χρονο και οχι για 3 χρονια που ειναι φθηνοτερο.

β) Συνεχιζεις και ξεχνας να αναφερεις οτι με το leasing γλυτωνεις ~£5000 στην αγορα και οτι αν θελεις δεν κανεις leasing.

γ) Συνεχιζεις και κανεις μια απλουστευση θεωρωντας οτι για τα διπλασια μιλια το κοστος leasing θα ειναι διπλασιο.

Ενδεικτικα για 15000 μιλια ειναι £109/μηνα. Αφου εχουμε αυτο το νουμερο, ας κανουμε τις πραξεις με την υποθεση οτι θα κανει καποιος ~15000 μιλια το χρονο, δηλαδη για καταναλωση 77mpg που αναφερεις(εξαιρετικα αισιοδοξη), ειναι 195 gallons το χρονο(15000/77=195).

195 gallons ειναι 890lit(195*4.56=890)

890lt*1.13=£1005 το χρονο κοστος diesel καυσιμου

 

1005/12=£84/μηνα για diesel για 15000 μιλια το χρονο εναντι £109/μηνα για leasing μπαταριας που σου προσφερει εκπτωση ~£5000 κατα την αγορα.

Τελος, δεν υπολογισες τα τελη κυκλοφοριας που πληρωνεις με τα συμβατικα αυτοκινητα και δεν πληρωνεις με το leaf. (δεν αναφερω καν το θεμα service κλπ)

 

Ειναι φανερο οτι ειναι τελειως λαθος τα νουμερα σου λογω bias.

 

-------------------------

Τα αυτοκίνητα δεν είναι κινητα.  Οι μπαταρίες ειναι πανακριβες.  Δεν είναι κατάλληλες για αυτοκίνητα αν δεν αλλαξει η τεχνολογία τους.  Και τα τελευταία 10 χρόνια δεν εχει αλλαξει.  (οχι οτι εχει αλλαξει ριζικα τα τελευταία 30 χρόνια..  Ιδια αρχη λειτουργίας.  Μικρες βελτιώσεις μονο). 

 Επίσης σε μαζικη κλιμακα,  θα εχουμε πάλι ολοι,  χαρατσια, τελη κλπ.  Αυτα αφαιρουνται τωρα ως κινητρο γιατι είναι πανάκριβα,  μετα εννοείται οτι θα ξανα μπουν.  

Οι μπαταρίες καθε χρονο πεφτουν. Δεν είναι μονο το πρόβλημα οτι πρεπει να τις αλλάξεις καποτε. 

Τον 1ο χρονο πχ μπορεί να έχεις αυτονομία 250χιλ και τον 2ο 220. Τον 3ο 180, και καποια στιγμη απλα βλέπεις οτι δεν σε βολευει πλεον. 

Συν θα ψάχνεσαι για φορτιστή.. 

Τελος δεν λυνεις κανενα προβλημα για το περιβάλλον.  Απλα μετατοπιζεις το πρόβλημα.  Τα χημικα των μπαταριων τεράστιο πρόβλημα.  Σε μαζικη κλιμακα πρέπει να τις επεξεργαστεις.  Τοτε ομως το κόστος θα παει σε αστρονομίκη κλιμακα.

 Ουτε ισχύει αυτο που γράφτηκε παραπάνω οτι οταν αλλάξεις μπαταρίες θα εχει πεσει η τιμη.  Μπορεί καλιστα να εχει ανεβει.  Ποιο πιθανο ειναι μαλιστα αυτο. 

Με απλα λόγια δεν ειναι τοσο απλοικα τα πράγματα οπως νομιζει ο μέσος άνθρωπος. 

Προσωπικά το βλέπω δύσκολο το ηλεκτρικό να αντικαταστησει τα υπολοιπα και σίγουρα οχι τα επόμενα 10 χρονια. 

Στις πόλεις για μικρα τυπου σμαρτ για αρχη και βλεπουμε. 

 Το diesel είναι οντως οικονομικο.  Με αυτοκίνητο ενος χρονο πηγαίνοντας νορμάλ εχω δει 3.5 κατανάλωση σε ταξιδι συχνα.  Με ταχύτητα 120 χιλ και όχι μονο σε αυτοκινητοδρομο.  Φυσικά αν κάνεις "σπαστικη"  οδηγηση θα δεις και 4,  και 4.6 αν πας πχ 180 χιλ ταχύτητα.  Και παλι καλα ειναι. 

Στην πράξη αυτα τα νούμερα ειναι παντα λιγο παραπανω γιατι ολα τα αμαξια κλεβουνε στη μεση κατανάλωση.  Και τα βενζινας, ολα. 

Καταληγεις σε λαθος συμπερασματα γιατι εχεις τελειως λαθος στοιχεια.

Ενδεικτικα γραφεις:

Ουτε ισχύει αυτο που γράφτηκε παραπάνω οτι οταν αλλάξεις μπαταρίες θα εχει πεσει η τιμη.  Μπορεί καλιστα να εχει ανεβει.  Ποιο πιθανο ειναι μαλιστα αυτο. 

 

Κανενας δεν μπορει να ξερει τι θα γινει στο μελλον, αλλα δες ποια ειναι η πορεια της τιμης των μπαταριων:

Electric vehicle battery cost dropped 80% in 6 years down to $227/kWh

 

Chart of the month: Driven by Tesla, battery prices cut in half since 2014

1IWOQkF5YxbKykAFypJEmFA-1.jpeg?resize=12

  • Like 1
Δημοσ.

Στα Tesla από ότι φαίνεται η αλλαγή μπαταρίας είναι κάθε 10 χρόνια. Σε κάθε περίπτωση τα 3 χρονιά που λες είναι πολύ λίγα. Η μπαταρία θα κρατήσει πάνω από 5. 

Επίσης όταν θα χρειαστεί να αλλάξεις (αν έχεις το ίδιο αμάξι ως τότε) η τιμή των μπαταριών θα έχει πέσει και η χωρητικότητά τους θα έχει ανέβει. 

Οπότε μάλλον οι υπολογισμοί σου δεν είναι σωστοί.

 

Τέλος μην ξεχνάς πως στα ηλεκτρικά δεν αλλάζεις λάδια, ιμάντες, δίσκο-πλατό, φίλτρα αέρα, λαδιού , μπουζί ...κλπ

Θα σας πω ένα! Η τιμή των μπαταριών λιθίου αυξήθηκε  20% από πέρυσι, λόγο της αυξημένης ζήτησης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και της περιορισμένης διθεσιμότητας σε λίθιο. Είχα διαβάσει ένα επιστημονικό άρθρο ότι με τον ρυθμό που χρησιμοποιούμε το λίθιο σήμερα(2015) μικροσυσκευές και κινητά δηλαδή κατα 90% ! τα παγκόσμια αποθέματα αρκούν για 350 χρόνια! αν ισχύει αυτό που μάλλον ισχύει και γιαυτό είναι πανάκριβο το λίθιο, άν πάρουμε όλοι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο τα αποθέματα δεν θα φτάσουν ούτε για να αντικαταστήσουμε την πρώτη  μπαταρία του αυτοκινήτου μας...

  • Like 2
Δημοσ.

Το μόνο που πρέπει να μας προβληματίζει είναι αν το λίθιο, το οποίο παρεμπιπτόντως αντιστοιχεί μόλις στο 14% των μπαταριών της tesla, είναι αρκετό ώστε να τροφοδοτήσει τα 1,2 δισεκατομμύρια αυτοκίνητα που υπάρχουν αυτή την στιγμή παγκοσμίως, τα οποία μέχρι το 2035 προβλέπεται, ότι θα έχουν αυξηθεί σε 2 δις.

 

Αν υπάρχει υπάρχει στη γη λίθιο για τα 2 αυτά δις αυτοκίνητα και για τις μπαταρίες των σπιτιών, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί από εκεί και πέρα αναλαμβάνει η ανακύκλωση.

Δημοσ.

Δεν έχεις ιδέα για πιο πράγμα μιλάς.

 

Όλα όσα αναφέρεις είναι ψέματα ή ανακρίβειες και σε προκαλώ να παραθέσεις τις πηγές σου για κάθε ένα.

Ο τρόπος που απαντάς δειχνει και το επίπεδο σου. Προφανώς οταν εισουν 5 χρόνων επαιξες με το τηλεχειριζομενο ηλεκτρικό φορτηγάκι που σ αγορασε ο μπαμπάς σου, οπότε έγινες ειδήμων στο αντικείμενο, οποτε ως ξερολας που εισαι, δε χρειάζεται καμια συζήτηση μαζι σου. 

Δεν το έπαιξα ειδήμων στο αντικείμενο αν και ασχολούμαι και σε καμια περίπτωση ΟΛΑ οσα γράφω ειναι λαθος. 

Βαλε λινκ και εσυ για οτιδήποτε έχεις γράψει αλλιώς εισαι ψεύτης γραφεις ανακρίβειες και ολα όσα γραφεις είναι λαθος. 

Τερμα η συζήτηση μαζι σου. 

Απορώ που σου εκαναν και like με το επίπεδο της απάντησης σου, ασχέτως αν αυτα που γραφω ειναι ΟΛΑ σωστα ή οχι. 

α) Συνεχιζεις και βαζεις το leasing για 1 χρονο και οχι για 3 χρονια που ειναι φθηνοτερο.

β) Συνεχιζεις και ξεχνας να αναφερεις οτι με το leasing γλυτωνεις ~£5000 στην αγορα και οτι αν θελεις δεν κανεις leasing.

γ) Συνεχιζεις και κανεις μια απλουστευση θεωρωντας οτι για τα διπλασια μιλια το κοστος leasing θα ειναι διπλασιο.

Ενδεικτικα για 15000 μιλια ειναι £109/μηνα. Αφου εχουμε αυτο το νουμερο, ας κανουμε τις πραξεις με την υποθεση οτι θα κανει καποιος ~15000 μιλια το χρονο, δηλαδη για καταναλωση 77mpg που αναφερεις(εξαιρετικα αισιοδοξη), ειναι 195 gallons το χρονο(15000/77=195).

195 gallons ειναι 890lit(195*4.56=890)

890lt*1.13=£1005 το χρονο κοστος diesel καυσιμου

 

1005/12=£84/μηνα για diesel για 15000 μιλια το χρονο εναντι £109/μηνα για leasing μπαταριας που σου προσφερει εκπτωση ~£5000 κατα την αγορα.

Τελος, δεν υπολογισες τα τελη κυκλοφοριας που πληρωνεις με τα συμβατικα αυτοκινητα και δεν πληρωνεις με το leaf. (δεν αναφερω καν το θεμα service κλπ)

 

Ειναι φανερο οτι ειναι τελειως λαθος τα νουμερα σου λογω bias.

 

-------------------------

Καταληγεις σε λαθος συμπερασματα γιατι εχεις τελειως λαθος στοιχεια.

Ενδεικτικα γραφεις:

 

Κανενας δεν μπορει να ξερει τι θα γινει στο μελλον, αλλα δες ποια ειναι η πορεια της τιμης των μπαταριων:

Electric vehicle battery cost dropped 80% in 6 years down to $227/kWh

Η ουσια ειναι οτι υπαρχουν παρα πολλα προβλήματα με τις μπαταρίες.  Υπάρχουν συγκεκριμένα λινκ για οποιον θελει να ψάξει,  τι θα συμβει σημερσ αν μαζικοποιηθει η χρηση ηλεκτρικού αυτοκίνητου. 

Σε καμια περίπτωση δε φτανουν ανεμογενητριες κλπ,  ουτε καν φυσικο αεριο.  Η μοναδική εφικτη λυση είναι τα πυρηνικα εργοστάσια με οτι αυτο συνεπάγεται. 

Σε περίπτωση επισης μαζικοποιησης (και οχι κατω του 1% περίπου που ειναι σήμερα) της χρησης ηλεκτρικων αυτοκίνητων μαντεψε ποσα εργοστάσια τυπου giga factory χρειαζεσαι,  ποσους πυρηνικους σταθμους και ποσους σταθμους ανεφοδιασμου σε καθε χωρα.  Πρακτικά για να κατασκευάσεις ολα αυτα,  αν το βαλεις ως 1η προταιρεωτητα θες το λιγότερο 10 με 20 χρονια.  Αν δεν το βαλεις ως κρατικη προαιρεοτητα με επιδοτήσεις κλπ πολυ παραπανω. 

Γι αυτο τα ηλεκτικα θα αυξάνονται (κατα κανονα σε ΠΛΟΥΣΙΕΣ χωρες)  αλλα θα παραμείνουν μια μικρη μειοψηφία τα επομενα 10 χρονια. 

Επίσης οι τιμες των μπαταριων σε αυτη την περίπτωση θα ανεβαίναν λογω μη επαρκης προσφοράς και δε θα συνεχίζοταν αυτο που δείχνουν τα διαγράμματα.  Ασε που η εμπορική τιμη των μπαταρίων δεν ακολουθεί στην πραξη αυτή την καθοδο που περιγράφεις λογω φορων κλπ.

Η μπαταρία που αλλαξα στο αυτοκίνητο ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ απο την αντίστοιχη που αλλαξα πριν 5 χρονια.

 Που να δεις και τα διαγράμματα για τα φωτοβολταϊκά.  Η τιμη εχει ξεφτιληστει.  Η εμπορικη τιμη μενει ιδια σχεδον τα τελευταία 5 χρονια ομως. 

 Γενικα το θεμα είναι εξαιρετικά πολύπλοκο.  Και οπως εγραψα και παραπάνω, γλυτώνεις καυσαερια μεσα στις πόλεις,  αλλά τα παράγεις αλλου.  Στα εργοστάσια για κατασκευή μπαταριων και παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ( αν δεν παράγεις ηλεκρισμο απο πυρηνικα εργοστάσια. Οι ανεμογενητριες ειναι απλα ανεκδοτο στην ενέργεια που παραγουν σε σχεση με αυτη που θες αν κάνεις ολα τα αυτοκίνητα ηλεκτρικα). 

Τελος επαναλαμβάνομαι,  αλλα οι φοροι,  τελη,  τεκμηρια, κτεο,  φορος στο πετρέλαιο, κλπ,  ολα μπαίνουν για να αυξανουν τα εσοδα των κρατων προκειμένου να εχουν δημοσιο τομεα κλπ. 

Μη μπερδευομαστε οταν βλεπουμε να καταργούνται για τα ηλεκτρικά.  Αυτο συμβαινει ως κινητρο ωστε να αυξηθεί το ελάχιστο ποσοστό τους. 

Σε περίπτωση που γινουν ολα ηλεκτρικά αυτοι οι φοροι θα ξαναμπουν σε συνολο οσο ειναι και τωρα, απλα σε αλλη μορφη.  Πχ 2πλασιασμος-5πλασιαμος της τιμης του ρεύματος. 

 Οποτε δε θα μειωθει κανενα εξοδο για τον τελικο χρηστη όπως γράφουν αφελεστατα καποιοι ξερολες.

 Και αλλα 100 ζητήματα υπάρχουν.  Ενα βασικο αναφερθηκε.  Το περισοτερο λιθιο το εχει ολο μια αφρικανική χωρα.  Απλα δεν φτανει για τοσες μπαταρίες.  Θες αλλη τεχνολογία που ουτε καν εχει βρεθει ακόμα.  

Ή πχ στο κρυο η απόδοση / φορτιση μπαταριων εχει πρόβλημα.  Σε κάποια αυτοκίνητα ηλεκτρικά βαζουν και μηχανισμους θερμανσης των μπαταριων με οτι αυτο συνεπάγεται. Δεν κανουν πρακτικά για καθε χωρα. 

Μη το συνεχίσω θα γραφω σελιδες..  Τα πράγματα επαναλαμβάνω δεν ειναι τοσο απλοικα οσο φαίνονται.

Αυτη τη στιγμη το ηλεκτρικο αυτοκίνητο είναι παιχνίδι για πλουσιους και για εκεντρικους, με εξαιρεση λιγο τα tesla στην Αμερικη που πανε να γίνουν λυση για τη μεσαια,  προς καλα οικονομημενη ταξη.  Αλλα αυτο αποτελει εξαίρεση στον κανονα και παραμένει μειοψηφία. 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...