TheAccountant Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Συμπαθητικη προσπάθεια.... NOT. Στον πάτο των ηλεκτρικων και παλι η Nissan. Χιλιες φορές ενα Opel Ampera-e. Ρεαλιστικοτερη αυτονομια. 1
Apoll Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 δηλαδή με άλλα λόγια βρήκαν κόλπο να ρουφάνε περισσότερα χρήματα από αυτά που ξοδεύει κάποιος για diesel η βενζίνες το χρόνο! ενώ όλοι νομίζουν ότι αγοράζοντας το αυτοκίνητο θα έχουν οικονομία γιατί δεν θα πληρώνουν καύσιμα! Κάθε 3-5 χρόνια (ανάλογα τα χιλιόμετρα φυσικά) χρειάζεσαι αλλαγή μπαταρίας που στοιχίζει κάπου €6000-7000. Είναι ένα σύστημα για να σου μειώσει το κόστος όταν έρθει η ώρα. Φυσικά και δεν γλυτώνεις λεφτά με την υπάρχουσα τεχνολογία. Στην Αγγλία με το ΦΠΑ βγαίνει £140 το μήνα, για 12,000 μίλια το χρόνο όριο. Ας πούμε x 2 μίλια το χρόνο, βγαίνει £280 η μπαταρία το μήνα. Εγώ κάνω 28000-30000 μίλια το χρόνο commuting. Τα έξοδα πετρελαίου του Nissan Pulsar 1.5d που έχω για το commuting βγαίνουν περίπου £160 το μήνα. Αν υπολογίσω και το ρεύμα κατανάλωσης για ένα ηλεκτρικό αμάξι, μου βγαίνει πιο ακριβό σχεδόν στο διπλάσιο. Αν χρησιμοποιούσα στην Ζ για να κάνω τα ίδια μίλια το μήνα θα πλήρωνα περίπου £300 σε βενζίνη. Αλλά κανείς δεν είναι βλάκας να βάζει 30,000 μίλια στην Ζ το χρόνο για να πάει στην δουλειά κάθε μέρα. Σε έναν αυτοκινητόδρομο με ένα σωρό κάμερες, και με μέση ταχύτητα τα 46 μίλια την ώρα λόγο κίνησης. 1
haHa Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Εγώ κάνω 28000-30000 μίλια το χρόνο commuting. Τα έξοδα πετρελαίου του Nissan Pulsar 1.5d που έχω για το commuting βγαίνουν περίπου £160 το μήνα. Τα 29000-30000 μιλια το χρονο βγαινουν 2400 μιλια/μηνα, δηλαδη 3900km/μηνα. Για 3900 km, μονο £160 πληρωνεις; Με μεση τιμη ας πουμε £1.18 βγαινουν 135lt(160/1.18=135) για 3900km, δηλαδη καταναλωση 3,45lt/100 km. Παραειναι χαμηλή πιστευω, εστω και για μικρο 1500αρι diesel εκτος πολης. Επισης, τα νουμερα σου για το leasing της μπαταριας ειναι λαθος, γιατι βαζεις(κατα λαθος; ) την ακριβη τιμη leasing ενος χρονου. Το λογικο ειναι να βαλεις την τιμη leasing 3 ετων. Ειναι επισης τελειως λαθος τα £280 για 18000 μιλια που εγραψες, πολλαπλασιαζοντας το κοστος για 9000 μιλια. Ενδεικτικα ειναι £109 για 15000 μιλια, κατι που απεχει αρκετα απο τα £280 για 18000 που εγραψες. Ξεχασες επισης να αναφερεις οτι το leasing σου προσφερει εκπτωση περι τα ~£5000 στην τιμη αγορας. Τελος, δεν υπολογισες τα τελη κυκλοφοριας που πληρωνεις με τα συμβατικα αυτοκινητα και δεν πληρωνεις με το leaf. (δεν αναφερω καν το θεμα service κλπ) Γενικοτερα, ειναι αρκετα biased τα νουμερα σου. Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2017 από haHa 4
vastegial_74 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Όντως είναι μικρή. Εγώ χαλάω με ένα 1300 diesel γύρω στα 120€ το μήνα που κάνω 80 χιλιόμετρα τη μέρα μικτά. Όσο για της καταναλώσεις που ακούω γενικώς δεν πιστεύω τίποτα. Είναι όλα στα χαρτιά. Καμιά σχέση με την πραγματικότητα. Όταν ακούω για πραγματική κατανάλωση κάτω από 4 λίτρα δεν μπορώ να το πιστέψω γιατί το βλέπω στην πράξη. Και μιλάμε για αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας, δεν αναφέρομαι σε κανένα χρέπι.... 3
fanourisfz6 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Το αμάξι κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στο Newcastle, Αγγλία. ----------------------------- Το άρθρο δεν αναφέρει όμως τα επιπλέον χρήματα ανά έτος που χρειάζεται να πληρώνει κάποιος για την ενοικίαση της μπαταρίας, το οποίο είναι €1500 για 19000χλμ το χρόνο. Γιατί την μπαταρία δεν την αγοράζετε, την νοικιάζετε. μονο η ρεναλτ το εχει αυτο οχι νισσαν και να σου θυμισω ο πρωτος κατοχος του πρωτου νισσαν λεαφ δεν εχει αλλαξει ακομα μπαταριες!!!!!!!! 1
Fubar.gr Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Αυτό το σύστημα με το ένα πετάλι υπάρχει σε διάφορες παραλλαγές (πετάλι, λεβιές, joystick) απο παλιά στα περονοφόρα (κλάρκ) και άλλα μηχανήματα έργου. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα δέν υπάρχει κάν φρένο, όλο το φρενάρισμα και γκάζωμα γίνεται απο το ίδιο χειριστήριο. Προσφέρει μεγαλύτερη άνεση για το χειριστή και καλύτερη ακρίβεια στους χειρισμούς. Το αρνητικό είναι οτι θέλει μεγάλη εμπειρία απο το χειριστή και πολύ προσεκτικούς χειρισμούς. Για παράδειγμα σε Bobcat αν αφήσεις απότομα τους λεβιέδες, τσαρουχώνει εντελώς το φρένο σε σημείο που μπορεί να σε πετάξει έξω απο το όχημα. Γι αυτό εκτός απο τη ζώνη ασφαλέιας έχει και την προστατευτική μπάρα, την οποία αν δεν κατεβάσεις δέν παίρνει μπρός. Οπότε υποθέτω οτι στο Leaf που θα το οδηγεί ο καθένας, θα έχουν χρησιμοποιήσει κάποιο πιό ήπιο προφίλ φρεναρίσματος όταν αφήνεις εντελώς το πεντάλ, και αν χρειάζεται επιπλέον φρενάρισμα θα χρησιμοποιείς το κανονικό φρένο. Επίσης για το φρενάρισμα υποθέτω οτι θα χρησιμοποιεί τα φρένα του αυτοκινητου και όχι regen braking, γιατι είναι πολύ αδύναμο στις χαμηλές ταχύτητες. Πάντως σαν ιδέα είναι φοβερό, και θα βοηθά απίστευτα σε μποτιλιαρίσματα με συνεχές σταμάτα-ξεκίνα. 1
lampros321 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Κάθε 3-5 χρόνια (ανάλογα τα χιλιόμετρα φυσικά) χρειάζεσαι αλλαγή μπαταρίας που στοιχίζει κάπου €6000-7000. Είναι ένα σύστημα για να σου μειώσει το κόστος όταν έρθει η ώρα. Φυσικά και δεν γλυτώνεις λεφτά με την υπάρχουσα τεχνολογία. Στα Tesla από ότι φαίνεται η αλλαγή μπαταρίας είναι κάθε 10 χρόνια. Σε κάθε περίπτωση τα 3 χρονιά που λες είναι πολύ λίγα. Η μπαταρία θα κρατήσει πάνω από 5. Επίσης όταν θα χρειαστεί να αλλάξεις (αν έχεις το ίδιο αμάξι ως τότε) η τιμή των μπαταριών θα έχει πέσει και η χωρητικότητά τους θα έχει ανέβει. Οπότε μάλλον οι υπολογισμοί σου δεν είναι σωστοί. Τέλος μην ξεχνάς πως στα ηλεκτρικά δεν αλλάζεις λάδια, ιμάντες, δίσκο-πλατό, φίλτρα αέρα, λαδιού , μπουζί ...κλπ 4
KAKADI Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Το X5 πάντως καίει 500 ευρώ το μήνα σε βενζίνες... 2000 km πάνω κάτω.. Το leaf μου φαίνεται παράδεισος... Αρκεί να χει χώρους...
George228Sk Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Το design του είναι σαν το Toyota CH-R. 1
Apoll Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Τα 29000-30000 μιλια το χρονο βγαινουν 2400 μιλια/μηνα, δηλαδη 3900km/μηνα. Για 3900 km, μονο £160 πληρωνεις; Με μεση τιμη ας πουμε £1.18 βγαινουν 135lt(160/1.18=135) για 3900km, δηλαδη καταναλωση 3,45lt/100 km. Παραειναι χαμηλή πιστευω, εστω και για μικρο 1500αρι diesel εκτος πολης. Επισης, τα νουμερα σου για το leasing της μπαταριας ειναι λαθος, γιατι βαζεις(κατα λαθος; ) την ακριβη τιμη leasing ενος χρονου. Το λογικο ειναι να βαλεις την τιμη leasing 3 ετων. Ειναι επισης τελειως λαθος τα £280 για 18000 μιλια που εγραψες, πολλαπλασιαζοντας το κοστος για 9000 μιλια. Ενδεικτικα ειναι £109 για 15000 μιλια, κατι που απεχει αρκετα απο τα £280 για 18000 που εγραψες. Ξεχασες επισης να αναφερεις οτι το leasing σου προσφερει εκπτωση περι τα ~£5000 στην τιμη αγορας. Τελος, δεν υπολογισες τα τελη κυκλοφοριας που πληρωνεις με τα συμβατικα αυτοκινητα και δεν πληρωνεις με το leaf. (δεν αναφερω καν το θεμα service κλπ) Γενικοτερα, ειναι αρκετα biased τα νουμερα σου. https://www.nissan.co.uk/vehicles/new-vehicles/leaf/prices-specifications.html 12000 x 2 = 24000 όχι 18000 Το Pulsar βγαζει 77mpg. Στα 700 μίλια την εβδομάδα που έχω commuting = 9.1gallon 1 imperial gallon = 4.546lt. 9.1*4.546 = 41.36lt x £1.13 μέση τιμή το diesel αυτή την εβδομάδα στο ΝΕ Lincolnshire (και είναι υψηλή μέχρι πριν ένα μήνα είχε 1,05) = £46.73 x 4 = £186. Επίσης δεν οδηγώ και τις 52 εβδομάδες το χρόνο 700 μίλια την εβδομάδα, έχουμε και διακοπές Και αν σου φαίνεται ότι το Pulsar βγάζει 77mpg είναι πολλά, η μέση ταχύτητα είναι 46mph της διαδρομής που κάνω, όλο αυτοκινητόδρομος. Και αν έχει περισσότερη κίνηση το βράδυ, βγάζει μέχρι και 83.1mpg. Γιατί όταν είσαι με 5η, σε αυτοκινητόδρομο που πάει με 45 (στα 40 γκρινιάζει για 4η) ο κινητήρας ίσα που δουλεύει πάνω από το idle με το cruise control. Και απλά τσουλάει με την κίνηση.
Agony Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 hybrid or electric -Πόλη Diesel-Εθνική οδό Βενζινα- Πίστα αγώνων That's all. 4
nectons Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Ότι και να λέμε ότι και να υπολογίζουμε η υποθέτουμε το μέλλον είναι μόνο ΕΝΑ στην αυτοκίνηση και την μοτοκίνηση. Ηλεκτρικό. Σε μερικά (πολύ λίγα) χρόνια δεν θα υπάρχει ούτε αντίκα βενζινοκίνητο. Ούτε και στον αγωνιστικό τομέα. Δεν υπάρχει σύγκριση σε τίποτε. Ούτε στην ευκολία ούτε στην αξιοπιστία ούτε στις επιδόσεις ούτε ΠΟΥΘΕΝΑ. Είναι μόνον θέμα χρόνου. 2
WoodSell3r Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 hybrid or electric -Πόλη Diesel-Εθνική οδό Βενζινα- Πίστα αγώνων That's all. Micra - Πόλη 180sx οπουδήποτε αλλού 1
zeroGravity Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Συμπαθητικη προσπάθεια.... NOT. Στον πάτο των ηλεκτρικων και παλι η Nissan. Χιλιες φορές ενα Opel Ampera-e. Ρεαλιστικοτερη αυτονομια. έγινε φίλος σε λίγο όμως πες στην opel όχι τώρα
tomiq Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Θα τρέμει στην ίδια του λογαριασμού της ΔΕΗ!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα