Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έμφαση στη βελτιωμένη αυτονομία έχει δώσει η Nissan στην καινούρια έκδοση του ηλεκτρικού Leaf που θα κυκλοφορήσει.

Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, το νέο μοντέλο διαθέτει μία μεγαλύτερη μπαταρία, χωρητικότητας 40 kWh, με συνέπεια να μπορεί να διανύσει περίπου 50% μεγαλύτερη απόσταση, πριν χρειαστεί να επαναφορτισθεί.

 

Για να δώσει μία εικόνα για τις επιδόσεις του οχήματος, η Nissan παραθέτει τρία διαφορετικά νούμερα, καθώς σε κάθε αγορά οι δοκιμές των ηλεκτρικών οχημάτων γίνονται με διαφορετικές προδιαγραφές. Έτσι, στα τεστ στην Ευρώπη, η αυτονομία του νέου Leaf μετρήθηκε στα 378 χιλιόμετρα, στην Ιαπωνία στα 400 χιλιόμετρα, και στις ΗΠΑ στα 241 χιλιόμετρα.

 

Παράλληλα, το νέο Leaf ενσωματώνει σύστημα ενός πεντάλ – το οποίο με το πάτημα ενός κουμπιού μετατρέπει στο γκάζι σε “ηλεκτρονικό πεντάλ”, με το οποίο τίθεται σε λειτουργία το όχημα, επιταχύνεται, φρενάρει και σταματά. Σύμφωνα με τη Nissan, με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η ενεργειακή απόδοση του αυτοκινήτου, αν και ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει δύο ξεχωριστά συμβατικά πεντάλ, για γκάζι και φρένο.

 

Ακόμη πάντως και με το σύστημα ενός πεντάλ, το αυτοκίνητο υπολείπεται σε αυτονομία των μοντέλων της Tesla και General Motors. Για παράδειγμα, σε δοκιμές στις ΗΠΑ, η αυτονομία του Tesla Model 3 έχει μετρηθεί στα 354-499 χιλιόμετρα.

 

Το Leaf διαθέτει επίσης σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, ενώ θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο στην Ιαπωνία, και από τις αρχές του 2018 στις υπόλοιπες αγορές. Η τιμή του θα ξεκινά από 3.150.360 γεν (περίπου 24.300 ευρώ).

 

Link.png Site: BBC

  • Απαντ. 142
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

αυτονομια ποιοτητα τιμη αντοχη στο χρονο τεκμηριο συντηρηση και αλλα τοσα στη ζυγαρια της αποφασης

  • Like 1
Δημοσ.

Στα 24300 ευρώ φαντάζομαι δεν συνυπολογίζονται τα έξοδα εισαγωγής του αμαξιού στην Ευρώπη,πόσο μάλλον στην Ελλάδα όπου θα το κάνουν απαγορευτικά ακριβό για το μέσο καταναλωτή.

Παρόλ αυτά δεκτή η οποιαδήποτε προσπάθεια εισόδου ημιαυτόματων ηλεκτρικών αμαξιών στην Ελλάδα.

  • Like 1
Δημοσ.

αργούν ακόμα να έρθουν στα χέρια μας, άσε που για Ελλάδα ακόμα ούτε λόγος, σκέψου το μπάχαλο με τις μπαλαντέζες στα πεζοδρόμια μέχρι να τοποθετηθούν αρκετά σημεία φόρτισης

  • Like 1
Δημοσ.

Όχι ότι αν αγοράσει ένα σεβαστό μέρος του καταναλωτικού κοινού θα ξεχάσουν και "ρύπους" κτλ και θα τα ταράξουν στους φόρους...

Δηλαδή, για να καταλάβω, οι οδηγοί του μέλλοντος αντί για μπετόνια, όταν τελειώνει το καύσιμο, θα χρησιμοποιούν powerbanks;

  • Like 2
Δημοσ.

Στην Ελλάδα τα σημεία φόρτισης όποτε και αν εμφανιστούν θα φυλλάσονται από εταιρείες σεκιουριτι καθώς θα προσπαθούν όλοι να τραβήξουν καλώδιο υπογείως να κλέβουν ρεύμα.

  • Like 3
Δημοσ.

Στην Ελλάδα τα σημεία φόρτισης όποτε και αν εμφανιστούν θα φυλλάσονται από εταιρείες σεκιουριτι καθώς θα προσπαθούν όλοι να τραβήξουν καλώδιο υπογείως να κλέβουν ρεύμα.

υπάρχει ένα στον Άλιμο

http://www.athina984.gr/2017/05/11/ston-alimo-o-protos-kinochristos-stathmos-fortisis-ilektrikon-ochimaton-attikis/

Δημοσ.

Όταν αφήνεις το γκάζι είναι σαν να πατάς φρένο.

 

Δηλαδη μετα απο μεγαλο  ταξιδι κατεβαινεις απ το αμαξι με αγκυλωση?

  • Like 4
Δημοσ.

Όταν αφήνεις το γκάζι είναι σαν να πατάς φρένο.

πόσο φρένο? δλδ αν θές να φρενάρεις πολύ θα το τραβήξεις πολύ? ουτε σε simulators δεν δουλευει αυτο ποσο μαλλον στο δρομο.

 

edit:

το διαβασα αλλου

για χαλαρη οδηγηση ειναι μονο. αν θες οντως να φρεναρεις πατας το κανονικο. 

Δημοσ.

πόσο φρένο? δλδ αν θές να φρενάρεις πολύ θα το τραβήξεις πολύ? ουτε σε simulators δεν δουλευει αυτο ποσο μαλλον στο δρομο.

 

edit:

το διαβασα αλλου

για χαλαρη οδηγηση ειναι μονο. αν θες οντως να φρεναρεις πατας το κανονικο. 

Το φρεναρισμα γινεται με regenerative braking, οσο αφηνεις το γκαζι τοσο πιο aggresive γινεται. Στοχος ειναι οταν το αφησεις το οχημα να ακινητοποιηθει με τον μεγιστο ρυθμο οπου μπορει να κανει regen. Αν θελεις κατι παραπανω πατάς φρένο. Πχ σε αυτο το mode, αν αφησεις τελειως το γκαζι σε ανηφορα, το οχημα θα μεινει σταθερο σε εκεινο το σημειο, για να ξεκινησεις πατας απλα γκαζι. Ο σκοπός αυτου? Ευκολια στην οδηγηση και δυναμικο regen braking, πραγμα που σημαινει ελαχιστοποίηση χρήσης του φρενου και μεγαλυτερη οικονομια.

 

Δυο λόγια από ενα Link.png Site: υπεροχο κανάλι

  • Like 5
Δημοσ.

Στα 24300 ευρώ φαντάζομαι δεν συνυπολογίζονται τα έξοδα εισαγωγής του αμαξιού στην Ευρώπη,πόσο μάλλον στην Ελλάδα όπου θα το κάνουν απαγορευτικά ακριβό για το μέσο καταναλωτή.

Παρόλ αυτά δεκτή η οποιαδήποτε προσπάθεια εισόδου ημιαυτόματων ηλεκτρικών αμαξιών στην Ελλάδα.

 

Το αμάξι κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στο Newcastle, Αγγλία.

 

-----------------------------

 

Το άρθρο δεν αναφέρει όμως τα επιπλέον χρήματα ανά έτος που χρειάζεται να πληρώνει κάποιος για την ενοικίαση της μπαταρίας, το οποίο είναι €1500 για 19000χλμ το χρόνο.

 

Γιατί την μπαταρία δεν την αγοράζετε, την νοικιάζετε.

  • Like 3
Δημοσ.

Το αμάξι κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στο Newcastle, Αγγλία.

 

-----------------------------

 

Το άρθρο δεν αναφέρει όμως τα επιπλέον χρήματα ανά έτος που χρειάζεται να πληρώνει κάποιος για την ενοικίαση της μπαταρίας, το οποίο είναι €1500 για 19000χλμ το χρόνο.

 

Γιατί την μπαταρία δεν την αγοράζετε, την νοικιάζετε.

δηλαδή με άλλα λόγια βρήκαν κόλπο να ρουφάνε περισσότερα χρήματα από αυτά που ξοδεύει κάποιος για diesel η βενζίνες το χρόνο! ενώ όλοι νομίζουν ότι αγοράζοντας το αυτοκίνητο θα έχουν οικονομία γιατί δεν θα πληρώνουν καύσιμα!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...