Hal9000 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Η οικογένεια Vivo των wearables της Garmin μεγαλώνει, με την εταιρεία να παρουσιάζει στη φετινή IFA τρεις νέες προτάσεις, τα Vivoactive 3, Vivomove HR και Vivosport. Το Vivosport απευθύνεται σε όσους θέλουν να καταγράφουν τις επιδόσεις τους κατά τη διάρκεια της γυμναστικής, ενώ αποτελεί το πρώτο wearable της Garmin που προσφέρει υποστήριξη εκτίμησης VO2, του μέγιστου όγκου οξυγόνου που καταναλώνετε δηλαδή ανά λεπτό. Στην επιφάνειά του υπάρχει οθόνη η οποία ενεργοποιείται με gestures ή όταν ο χρήστης παραλαμβάνει ενημερώσεις από τις εφαρμογές που έχει στο smartphone του. Η μπαταρία σύμφωνα με την Garmin μπορεί να διαρκέσει έως και 5 ημέρες, με το χρόνο να πέφτει δραματικά όταν χρησιμοποιούμε το GPS. Το Vivoactive 3 έχει τη μορφή έξυπνου ρολογιού, διαθέτοντας στον τομέα αυτό αρκετά κοινά στοιχεία με τις σειρές Fenix και Forerunner της εταιρείας. Ο κάτοχός του μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε από τα 15 προκαθορισμένα προφίλ ασκήσεων, μεταξύ των οποίων snowboarding, ανέβασμα σκαλιών και γιόγκα. Τέλος το Vivomove HR αποτελεί και την πρόταση της Garmin που ξεχωρίσαμε, αρχικά εξαιτίας του πανέμορφου σχεδιασμού ο οποίος δεν προδίδει σε καμία περίπτωση ότι έχουμε να κάνουμε με ένα έξυπνο ρολόι. Με στρογγυλό σχεδιασμό, αισθητήρα μέτρησης καρδιακών παλμών, το Vivomove HR διαθέτει κλασσικό σχεδιασμό, χωρίς digital crown και τη δυνατότητα να αλλάξουμε το λουράκι. Μια μικρή οθόνη στην επιφάνεια του, εμφανίζει μια σειρά από πληροφορίες όπως ειδοποιήσεις, βήματα και όχι μόνο, ενώ μπορούμε να απαντήσουμε γρήγορα σε γραπτά μηνύματα με προκαθορισμένες φράσεις. Και τα τρία μοντέλα αναμένονται στην αγορά αυτή την εορταστική περίοδο, με τιμή $200 για το Vivosport και $300 για τα Vivoactive 3 και Vivomove HR.
Stratos2004 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Μετα θα βγαλουν και εσωρουχα με GPS ετσι για εχεις επανω σου 2-3 συσκευες να ξερουμε που εισαι ανα πασα στιγμη :D :D Hahahahaaha
smpt Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 πως φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα σε ποιους απευθύνετε αυτό το ρολόι. 4
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Αυτό με το καφέ το λουράκι με το που έρθει Ελλάδα το τσιμπάω κατευθείαν !!
BluEDr4g0n Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Ποτέ ξανά αγορά απο garmin. Εδωσα 600euro να πάρω το fenix 3 saphire. Το αποτέλεσμα είναι οτι μετα απο μερικά προβλήματα που είχα πήγα στο official service της Garmin και το δέχτηκαν το ρολόι κανονικά για να μου το φτιάξουν γιατι ηταν στην εγγύηση. Με παίρνουν την επομενη μερα,οπου ειχα κανει ολοκληρο ταξίδι για να πάω να το φτιάξω, για να μου πουν οτι λογο του οτι το ελληνικό κατάστημα που το αγόρασα δεν προμηθευτηκε απο αυτους το ρολόι αλλα απο αλλους(εντος ευρωπαπικης ενωσης) δεν με καλύπτουν και πρέπει να πληρώσω. Στέλνω mail στα κεντρικα να παραπονεθώ για την απαραδεκτη τοποθετηση της εταιριας απεναντι μου. (Να σημηώσω οτι ευρωπαϊκός νομος τους υποχρεώνει οτιδηποτε πωλειται εντος ευρωπαικης ενωσης να έχει εγγυηση 2 χρονια minimum και εγώ το έχω ένα χρόνο και 2 μήνες περίπου). Και ακολουθεί η απάντηση που πήρα και τα συμπεράσματα δικά σας... Dear Akis, I am happy to help. I am sorry to hear of these issues. Sadly as your device is out of the 1 year warranty period, if your local Distributor are unable to help you we can get your device in to be exchanged for a fixed cost of 192 Euro's in order to do this we would need you to send your device back to us and pay for any required postage and import taxes that maybe applicable. Kind regards, Marie Garmin Europe ______________________________________________________________ PO Box 392 | Southampton | SO40 0FW | UK www.garmin.co.uk Registered office: Liberty House, Hounsdown Business Park, Southampton , SO40 9LR , UK . Registration no. 2724437 VAT Reg. No. GB568 6978 58 AOL users: Please select all text in previous emails before replying to this one
3DJIN Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 διαβασε προσεκτικα το νομο που αναφερεις.Ο πωλητης (retailer) ειναι ο μοναδικος υπευθυνος απεναντι στον αγοραστη για την εγγυηση των 2 ετων και ΟΧΙ οι αντιπροσωπειες. Οι αντιπροσωπειες ειναι υπευθυνες για εταιρικους πελατες. Το οτι μερικοι απο εμας παιρνουμε το προιον και παμε στην αντιπροσωπεια για σερβις,το κανουμε για να γλιτωσουμε χρονο απο τη μεσολαβηση πωλητη-αντιπροσωπειας και φυσικα μας κανουν και χαρη που το δεχονται. 2
thepoint Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Μήπως ένα replica από https://www.tobewatches.com να είναι οικονομικότερη επιλογή ακόμα κι αν χαλάσει και αν σου πούνε και τίποτα το παίζεις συλλέκτης (συνήθως αυτοί δεν τα φορούν τα γνήσια). Για δεύτερο χέρι μιας και καινούργια είναι λίγο απλησίαστα και συνάμα εξαιρετικά δύσκολο να χάσεις χρήματα μιας και κρατούν αξία η επιλογή είναι http://www.chrono24.com.gr/?SETLANG=el_GR&SETCURR=EUR κατά προτίμηση Rolex αν και προτιμότερο να πας Ασία για τέτοια αγορά χαμηλότερη τιμή μεγαλύτερη ποικιλία επιστροφή φόρου στο τελωνείο. Γούστα είναι αυτά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα