Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γράψε όσο μεγάλο Post θες. Γράψε και βιβλίο με τις απόψεις σου.

Σου έβαλα Link από Wikipedia.

Το Vsync έχει μειονεκτήματα.

 

Υ.Γ.: Τουλάχιστον πιστεύεις στον νόμο της βαρύτητας. Κάτι είναι και αυτό και σε φυλάει.

ναι το μειονέκτημα του είναι τα 16 ms που θα δεις όλο to frame αντί μισό το παλιό και μισό το καινούργιο..

 

την στιγμή που μια λάμπα φθορίου αναβοσβήνει κάθε 20ms και δεν το παίρνεις χαμπάρι

 

και παίζεις με 80 ping που σημαίνει χρειάζεται 160ms για να δεις τι έχει γίνει και αυτό είναι εντάξει για εσένα (και για όλους μας. )

 

αλλά όχι αυτά τα 16ms είναι που κολλάνε τραγικά το game.

 

κατέβασε το FRAPS και πάτα στο benchmark setting θα αποθηκεύσει min average FPS

 

για παίξει λολ έτσι να δούμε καταρχήν μήπως έχεις θέμα με το framerate.

  • Like 1
  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

ναι το μειονέκτημα του είναι τα 16 ms που θα δεις όλο to frame αντί μισό το παλιό και μισό το καινούργιο..

 

την στιγμή που μια λάμπα φθορίου αναβοσβήνει κάθε 20ms και δεν το παίρνεις χαμπάρι

 

και παίζεις με 80 ping που σημαίνει χρειάζεται 160ms για να δεις τι έχει γίνει και αυτό είναι εντάξει για εσένα (και για όλους μας. )

 

αλλά όχι αυτά τα 16ms είναι που κολλάνε τραγικά το game.

 

κατέβασε το FRAPS και πάτα στο benchmark setting θα αποθηκεύσει min average FPS

 

για παίξει λολ έτσι να δούμε καταρχήν μήπως έχεις θέμα με το framerate.

 

Στο cs,για παράδειγμα. έχει δυο στάδια ανανέωσης, ένα τι γίνεται στο pc σου και μετά κάνει update τον σέρβερ (για αυτό πολλές φορές βλέπεις μερικούς να τηλεμεταφέρονται αλλά να παίζουν σαν να έχουν 15ms)

 

στο λολ πρώτα πάει η εντολή στον σέρβερ και μετά ανανεώνονται όλοι οι παίχτες αυτόματα.

 

Το ward εχει 1 δευτερο να εξαφανιστεί. Με 0.8 attack speed, έχεις περιθώριο 200ms να πατήσεις. Με 100ms ping που παίζω εγώ, σημαίνει ότι έχω περιθώριο 0.1 second να κάνω click. Άρα αν πάω απο 18ms χωρίς vsync σε 32, πάει το ward.

 

Παλιότερα με την 970, από 16,2 πήγαινε 19,3 με vsync σε shadow of mordor που το είχα μετρήσει πάντως. Άλλα έφτανε μεχρι 30. Είναι θέμα game. Δεν θυμάμαι σε ποια ακριβώς, αλλά η 290 με vsync έφτανε 60ms και ηταν ενας ακόμα λόγος που η 970 πουλούσε έτσι (σχεδόν όλοι οι streamer 970 είχαν)

 

θυμήθηκα και witcher 3, με 55-60 fps έφτανε μέχρι 28ms με vsync αλλά είχε απίστευτο tearing χωρίς.

Δημοσ.

ναι το μειονέκτημα του είναι τα 16 ms που θα δεις όλο to frame αντί μισό το παλιό και μισό το καινούργιο..

 

την στιγμή που μια λάμπα φθορίου αναβοσβήνει κάθε 20ms και δεν το παίρνεις χαμπάρι

 

και παίζεις με 80 ping που σημαίνει χρειάζεται 160ms για να δεις τι έχει γίνει και αυτό είναι εντάξει για εσένα (και για όλους μας. )

 

αλλά όχι αυτά τα 16ms είναι που κολλάνε τραγικά το game.

 

κατέβασε το FRAPS και πάτα στο benchmark setting θα αποθηκεύσει min average FPS

 

για παίξει λολ έτσι να δούμε καταρχήν μήπως έχεις θέμα με το framerate.

Για να δω στο LoL πόσο καθυστερεί με Vsync, προφανώς και δεν το κάνω πάνω στη μάχη. Πριν ξεκινήσουν τα minions, δηλαδή με το που εμφανίζονται οι παίχτες στον χάρτη κάνω τυχαία κλικς μετακινώντας τον χαρακτήρα μου. Με Vsync ο χαρακτήρας φαίνεται πως έχει μια "ελαστικότητα" - "κακή απόκριση", ενώ χωρίς Vsync κινείται αμέσως.

Δοκιμάζοντας το FreeSync (με μία RX480 που έπεσε στα χέρια μου), φυσικά δεν υπήρχε καμία καθυστέρηση.

Με το παραπάνω απλά σου εξηγώ και σου επιβεβαιώνω την θεωρία περί Latency που προσθέτει το Vsync.

Δημοσ.

Στο cs,για παράδειγμα. έχει δυο στάδια ανανέωσης, ένα τι γίνεται στο pc σου και μετά κάνει update τον σέρβερ (για αυτό πολλές φορές βλέπεις μερικούς να τηλεμεταφέρονται αλλά να παίζουν σαν να έχουν 15ms)

 

στο λολ πρώτα πάει η εντολή στον σέρβερ και μετά ανανεώνονται όλοι οι παίχτες αυτόματα.

 

Το ward εχει 1 δευτερο να εξαφανιστεί. Με 0.8 attack speed, έχεις περιθώριο 200ms να πατήσεις. Με 100ms ping που παίζω εγώ, σημαίνει ότι έχω περιθώριο 0.1 second να κάνω click. Άρα αν πάω απο 18ms χωρίς vsync σε 32, πάει το ward.

 

Παλιότερα με την 970, από 16,2 πήγαινε 19,3 με vsync σε shadow of mordor που το είχα μετρήσει πάντως. Άλλα έφτανε μεχρι 30. Είναι θέμα game. Δεν θυμάμαι σε ποια ακριβώς, αλλά η 290 με vsync έφτανε 60ms και ηταν ενας ακόμα λόγος που η 970 πουλούσε έτσι (σχεδόν όλοι οι streamer 970 είχαν)

 

θυμήθηκα και witcher 3, με 55-60 fps έφτανε μέχρι 28ms με vsync αλλά είχε απίστευτο tearing χωρίς.

 

 

Δεν παίζω lol αλλά έχω παίξει μερικές φορές οπότε να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράματα σε περίπτωση που δεν είναι έτσι.

 

Το ward εξαφανίζεται μετά απο 1 δευτερόλεπτο;

 

1 attack speed= 1 hit per second;

 

το ward θέλει 1 hit μέσα στο 1ο δευτερόλεπτο;

 

Αν η απάντηση και στα 3 είναι ναί τότε:

 

τότε έχει το εξής λάθος η λογική σου. Μπερδεύεις το ingame stat (attack speed) με τον φυσικό εαυτό σου.

 

το πιθανό latency που μπορεί να προκύψει (γιατι μπορεί να πέσει το ward ακριβώς όταν ζωγραφιστεί το καινούργιο frame πράγμα καθόλου απίθανα οπότε εκει έχεις 0 latency) είναι να έχεις 16 latency

 

 

αυτό σημαίνει ότι αντι να κρατήσει στην οθόνη σου 1000ms το ward θα κρατήσει 984ms

 

με 0,8atks

 

Αυτό σημαίνει ότι αν πατήσεις το ward με το που φυτευτεί πάντα θα το ρίξεις..

 

αν δεν το πατήσεις το ward με το που φυτευτεί πάντα θα το χάνεις..

 

τα 16 ms δεν θα αλλάξουν τίποτα ουσιαστικά. (άντε δηλαδή αυτό να παίξει ρόλο μια στις 100 φορές ή κάτι τέτοιο)

 

 

Για να δω στο LoL πόσο καθυστερεί με Vsync, προφανώς και δεν το κάνω πάνω στη μάχη. Πριν ξεκινήσουν τα minions, δηλαδή με το που εμφανίζονται οι παίχτες στον χάρτη κάνω τυχαία κλικς μετακινώντας τον χαρακτήρα μου. Με Vsync ο χαρακτήρας φαίνεται πως έχει μια "ελαστικότητα" - "κακή απόκριση", ενώ χωρίς Vsync κινείται αμέσως.

Δοκιμάζοντας το FreeSync (με μία RX480 που έπεσε στα χέρια μου), φυσικά δεν υπήρχε καμία καθυστέρηση.

Με το παραπάνω απλά σου εξηγώ και σου επιβεβαιώνω την θεωρία περί Latency που προσθέτει το Vsync.

όχι παίξε unrated με το fraps σε benchmark mode και ΧΩΡΙΣ Vsync

 

Έχω απλά  απορία να δω τα minimum FPS σου.

Δημοσ.

όχι παίξε unrated με το fraps σε benchmark mode και ΧΩΡΙΣ Vsync

 

Έχω απλά να απορία να δω τα minimum FPS σου.

Τι σχέση έχει αυτό με την καθυστέρηση που προσθέτει το Vsync;

Σου εξηγώ πότε το κάνω αυτό και φυσικά τα FPS είναι 60 εκείνη τη στιγμή. Το LoL έχει Frame Counter.

Δημοσ.

Δεν βοηθάει το Video.

1) Ο τύπος φαίνεται καταρχάς να έχει microstutter.

2) Δεν είναι κάτι που το βλέπεις, πρέπει να πατάς ο ίδιο το κλικ στο ποντίκι για να το "νιώσεις" - καταλάβεις.

 

Στο Control Panel της nvidia δεν πειράζω ποτέ τίποτα εκτός από:
α) Vsync στο FIFA 17 και β) Full RGB όταν δίνω σήμα στην TV μέσω HDMI.

Δημοσ.

Δεν βοηθάει το Video.

1) Ο τύπος φαίνεται καταρχάς να έχει microstutter.

2) Δεν είναι κάτι που το βλέπεις, πρέπει να πατάς ο ίδιο το κλικ στο ποντίκι για να το "νιώσεις" - καταλάβεις.

 

Στο Control Panel της nvidia δεν πειράζω ποτέ τίποτα εκτός από:

α) Vsync στο FIFA 17 και β) Full RGB όταν δίνω σήμα στην TV μέσω HDMI.

είδες σιγά σιγά θα το πάμε στην ψυχολογία που λέγαμε 2 καρτέλες πριν :P

 

==================================

 

 

είναι κάτι που βλέπεις  όταν τα πράσινα βελάκια να πετιούνται κουνιέται ο ήρωας

 

για παράδειγμα με Vsync OFF αν ο ήρωας κουνιέται 100ms αφού πεταχτούν τα πράσινα βελάκια τότε

 

 

τ=0 κάνεις click τ=0 τα βελάκια εμφανίζονται  τ=100 ο ήρωας κουνιέται..

 

Τώρα επειδή δεν κάνουμε εμείς το click ναι μεν δεν ξέρουμε πότε εμφανίζεται το βελάκι (σε σχέση με το click του ποντικού) αλλα καταλαβαίνουμε απο την αντίδραση του ήρωα

 

δηλαδή έστω το Vsync κάνει 100ms για να δείξει τα καινούργια frames

 

τότε τ=0 κάνεις click τ=100 τα βελάκια εμφανίζονται (αλλά για εμας που βλέπουμε το βίντεο σαν τ=0 φαίνεται) ΑΛΛΑ τ=300 θα μετακινηθεί ο ήρωας

 

γιατι εφόσον θέλει 100ms για να αντιδράσει άρα με 100ms delay θα εμφανιστεί η αντίδρασή του στα 200ms.

 

επίσης δεν είναι stutter απλά για κάποιο λόγο έκοψε το βίντεο και το συνέχισε. (δοκιμάζει και το shadow-play)

 

και γενικά τον βλέπω σπρώχνει το lane σκάει last hit αποφεύγει τα hit της άλλης κτλ δεν τα πάει και άσχημα.. άρα δεν νομίζω να καθυστερεί τραγικά

και αυτος εδώ με Vsync ON πάλι προλαβαίνει να κάνει last hit κρίπια κάτω απο το tower me 10% HP και συνεχόμενα εμένα αυτό μου δείχνει ότι ούτε αυτός δεν κολλάει τραγικά

 

https://www.youtube.com/watch?v=uakk945WDic

Δημοσ.

Ήθελα να γράψω πολλά, αλλά απλά θα γράψω αυτά

 

Αν παίζεις 3000 ώρες ένα παιχνίδι, και 5 ms έχουν διαφορά

 

Paltering, ψάξτο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ωραία άρα τα βίντεο των τύπων πιο πάνω ή είναι ψεύτικα ή είχαν όλοι vsync στα match ή  βασικά δεν ξέρω...

 

βάλαμε τα νούμερα κάτω..

 

βάλαμε την λογική κάτω

 

δείξαμε και παραδείγματα στην πράξη

 

αλλά εγώ κάνω paltering.. κάνουν paltering τα νούμερα και τα test και οι τύποι πάνω paltering κάνουν όλα απλά για να ξεγελούσαμε τους 6 που θα διαβάζουν αυτό το άρθρο στο Insomnia :P


Επίσης επειδή ξέχασα να τα σχολιάσω αυτά:

 

Στο cs,για παράδειγμα. έχει δυο στάδια ανανέωσης, ένα τι γίνεται στο pc σου και μετά κάνει update τον σέρβερ (για αυτό πολλές φορές βλέπεις μερικούς να τηλεμεταφέρονται αλλά να παίζουν σαν να έχουν 15ms)

 

 

Αυτό το βλέπεις για δύο λόγους

1) Ο server έχει μεγάλο ping και αργείς να λάβεις ενημερώσεις για τις θέσεις των παικτών

 

2) Ο παίχτης που βλέπεις έχει μεγάλο ping και αργεί να στείλει την θέση του στον server

 

3) ναι ξέρω είπα 2 αλλά τώρα μου ήρθε τρίτος :P η σύνδεση του server είναι εντάξει αλλά οι πόροι του (% CPU κτλ) είναι κορεσμένοι και συμβαίνει το λεγόμενο choke γιατι δεν μπορεί ο server να κρατήσει το rate σε όλους τους clients λόγω περιορισμένων πόρων.

 

4) α και φυσικά μπορεί εσύ να έχεις μεγάλο ping :P επίσης μπορεί εσύ να έχεις choke γιατι το rate σου είναι πιο μεγάλο απόσο μπορεί να σηκώσει το download ή upload σου.

 

 

Δεν είναι τα στάδια ανανέωσης είναι απλά δύο οι "πραγματικότητες" 1) η πραγματικότητα του server - που στο τέλος ότι ισχύει εκει συμβαίνει και σε εσένα- 2) η πραγματικότητα του client σου.

 

Για παράδειγμα αυτό που αναφέρεις πιο πάνω λέγεται rubber banding και τι γίνεται.. ο client σου πήρε σήμα απο τον server (απλοϊκά τα λέω) ότι ο παίχτης που βλέπεις μπροστά σου πατάει το forward και τον βλέπεις να προχωράει αυτός τώρα (στο δικό του PC ) πάτησε strafe right αλλα επειδή ο server ας πούμε έχει GPT σύνδεση άργησε να πει στον client σου ότι ξέρεις κάτι.. τα τελευταία 2 δευτερόλεπτα έκανε strafe right και έτσι τηλεμεταφέρεται

 

 

 

 

στο λολ πρώτα πάει η εντολή στον σέρβερ και μετά ανανεώνονται όλοι οι παίχτες αυτόματα.

To lol δεν εχει ουσιαστική διαφορά με κάθε άλλο game server δεν μεταφέρεται αυτόματα σε όλους τους παίχτες μεταφέρεται στην ταχύτητα του ping του server το μήνυμα.

 

 


θυμήθηκα και witcher 3, με 55-60 fps έφτανε μέχρι 28ms με vsync αλλά είχε απίστευτο tearing χωρίς.

 

ο λόγος ήταν αυτό το 55...  γιαυτό στις πρώτες καρτέλες έγραψα με προϋπόθεση η κάρτα να μπορεί πάντα να παίζει με FPS πάνω απο το refresh rate.

 

Όταν δεν μπορεί το Vsync να συγχρονίσει το refresh rate με τα FPS τότε μειώνει την ταχύτητα του swap στο μισό ή με άλλα λόγια βλέπεις κάθε frame δύο φορές δηλαδή 1000/30 = 33.3 ms latency.

 

PS το latency πως το μετράς;

Δημοσ.

είδες σιγά σιγά θα το πάμε στην ψυχολογία που λέγαμε 2 καρτέλες πριν :P

Δεν είναι ψυχολογικό. Είναι το Latency που προσθέτει το Vsync, το οποίο αναφέρεται παντού. Σου έβαλα Link από και από Wikipedia.

Εγώ δεν διαφωνώ, ούτε συμφωνώ για το αν μπορείς κάποιος να αντιληφθεί τα 16ms. Αν δεν μπορεί να τα αντιληφθεί, τότε είναι μεγαλύτερη η καθυστέρηση και δεν είναι όσο απλά παρουσιάζεται από κάποιους χρήστες στα Fora κάνοντας μια απλή διαίρεση.

Δεν με απασχολεί καθόλου πόσο καθυστέρηση προσθέτει. Το θέμα είναι πως είναι αντιληπτή.

 

Φυσικά σε άλλα παιχνίδια το Vsync έχει καλύτερη απόδοση. Σε κάποια άλλα πάλι όχι. Υπάρχουν περιπτώσεις που υπάρχει Tearing ακόμα και με Vsync On.

Ίσως να είναι αυτό.

 

Με λίγα λόγια το Vsync είναι αντιληπτό. Αυτό είναι σαν τον νόμο της βαρύτητας.

Από εκεί πέρα κουβέντα μπορεί να γίνει γιατί υπάρχουν διαφορές στα παιχνίδια, κλπ.

Ο τύπος έχει 14ms ping, πλάκα κάνεις; Τι να φανεί;

Εγώ παίζω με 65ms και θεωρείται καλό.

Στο σημείο που πατάει πολλά κλικς απανωτά, νομίζω θα το καταλάβαινα.

Δημοσ.

Ο τύπος έχει 14ms ping, πλάκα κάνεις; Τι να φανεί;

Εγώ παίζω με 65ms και θεωρείται καλό.

Στο σημείο που πατάει πολλά κλικς απανωτά, νομίζω θα το καταλάβαινα.

A τώρα μας νοιάζει το "πόσο" είναι η αυτή η καθυστέρηση πριν έλεγες ότι φτάνει πως υπάρχει και δεν μας νοιάζει πόσο είναι..

 

ωραία έχει 14ms ping (btw και ο άλλος τόσο χαμηλό ping έχει ;)  και άλλα 16 απο το Vsync = 30.. (επίσης πολύ πιθανό είναι να έχει 14 ms επειδή είναι πχ στην Αμερική και παίζει σε αμερικάνικο server που πάλι πιθανό είναι να παίζει με Αμερικάνους που πάλι πιθανό είναι να έχουν το ίδιο χαμηλό ping -νομίζω το game όταν κάνει match κοιτάει να βρει παίχτες με παρόμοιο ping έτσι και αλλιώς- άρα το "μειονέκτημα" του vsync έναντι των υπολοίπων παιχτών παραμένει! )

 

εσύ έχεις 65 ms ping και άλλα 16 = 76ms...

 

και ο χρόνος αντίδρασης σου πόσο είναι 200ms? 300ms?

 

εγώ πάντως παίζω σε FPS game server με 100-120ping μια χαρά χωρίς παράπονα εσύ αν όντως δεν μπορείς να παίζεις με 76 ms γιατι είσαι τόσο γρήγορος μπράβο σου.. άντε και πρωτάθλημα.

 

 

Δεν είναι ψυχολογικΑν δεν μπορεί να τα αντιληφθεί, τότε είναι μεγαλύτερη η καθυστέρηση και δεν είναι όσο απλά παρουσιάζεται από κάποιους χρήστες στα Fora κάνοντας μια απλή διαίρεση.

Είναι τόσο απλά ρε φίλε αν ξέρεις πως δουλεύει η κάρτα γραφικών το Vsync και η οθόνη είναι τόσο απλά το εξήγησα και βήμα βήμα πως γίνεται η διαδικασία.

 

 

Και αν έβαζες 5 δευτερόλεπτα το μυαλό σου να δουλέψει στο να προσπαθήσεις να καταλάβεις αντι για το να προσπαθήσεις να εναντιωθείς θα καταλάβαινες και εσύ ότι είναι τόσο απλο!!

 

 

V sync = VERTICAL SYNCHRONIZATION.

 

= Τα frames προβάλλονται ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΑ με το  κάθετο ρυθμό ανανέωσης της οθόνης!

 

= ΑΝ η οθόνη έχει κάθετο ρυθμό ανανέωσης 60 Ηz τότε θα προβληθούν 60 Frames κάθε δευτερόλεπτο

 

 

ΤΙ σημαίνει προβολή 60 frame κάθε δευτερόλεπτο; (θα κάνουμε και ασκήσεις δημοτικού αντι για σοκολάτες θα μιλάμε για frames)

 

 

ένα δευτερόλεπτο έχει 1000 ms

 

εμείς όταν το χρονόμετρο ήταν 0 αρχίσαμε να δείχνουμε frames και φτάσαμε στο να δείξουμε 60 frames όταν το χρονόμετρο ήταν 1000... (1000ms είπαμε = 1 second = δείξαμε 60 frames = 60 frames PER SECOND = 60 hz)

 

Πόση ώρα μας πήρε για να προβάλουμε το κάθε frame ? 1000/60 = 16,6

 

 

O νίκος έχει μια μηχανή... τρέχει με 60 μέτρα το δευτερόλεπτο ... θέλει να πάει στο περίπτερο που είναι 1000 μέτρα απόσταση σε πόση ώρα θα φτάσει;  1000/60 = 16,6 δευτερόλεπτα....

 

Οι μονάδες μέτρησης και τα υποκείμενα μπορεί να αλλάζουν (παπάκια σοκολάτες νικος frames ) αλλά η ουσία είναι η ίδια.

 

 

 

Σου έβαλα Link από και από Wikipedia.

Στην Wikipedia μπορείς να γράψεις και εσύ ακόμη αν θες... γράφει όποιος θέλει όπως εδώ.. απλά στα πιο διαδομένα θέματα το καλό είναι ότι το βλέπουν πολλοί και μπορούν να διορθωθούν οι κοτσάνες...

 

Είναι καλή για να ψάχνεις δεδομένα που ενδιαφέρουν πολλούς ανθρώπους και ειναι πολύ γνωστά.. πχ θέματα για φυσική/επιστήμες λυκείου και πρώτα έτη πανεπιστημίου  πολύ γνωστά ιστορικά θέματα κτλ  γιατι εκει αναγκαστικά λόγω των πολλών συντακτών και των ακόμη περισσότερων παραπόνων στην περίπτωση ανακρίβειας αυτά τα θέματα διορθώνονται... αν γράψει κάποιος τώρα για κάποιο πχ συγκεκριμένο ποντίκι ή μπάντα που το ψάνει πχ 1 κάθε μήνα μπορεί να γράψει ότι μαλακία θέλει και σε 1 χρόνο πάλι έτσι να είναι το άρθρο.

 

σε τέτοια θέματα (δηλαδή θέματα για κάποια λεπτομέρεια του gaming ή για κάποιο άγνωστο κίνημα μιας μικρής χώρας κτλ κτλ 6 στα 10 άρθα της έχουν λάθη... http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2131458/Up-articles-Wikipedia-contain-factual-errors.html

http://www.telegraph.co.uk/technology/wikipedia/9211336/Six-out-of-10-Wikipedia-business-entries-contain-factual-errors.html

 

και εγώ σου εξήγησα ότι αυτό που έβαλες στην wikipedia βασίστηκε μεταφέροντας λάθος ένα άρθρο στο anandtech το όποιο το παρέθεσα και το οποίο κάνει λάθος σε κάποια σημεία του και εξήγησα το γιατί.

 

 

Η εξήγηση είναι πάντα πιο ισχυρή απο την πληροφορία.

  • Like 1
Δημοσ.

A τώρα μας νοιάζει το "πόσο" είναι η αυτή η καθυστέρηση πριν έλεγες ότι φτάνει πως υπάρχει και δεν μας νοιάζει πόσο είναι..

Στο LoL όταν μετακινείς τον χαρακτήρα, ανάλογα το ping που έχεις μετακινείται άμεσα ή όχι.

Αν έχεις ας πούμε 200ping καταλαβαίνεις την καθυστέρηση.

Σε όλο αυτό έρχεται να προστεθεί και το Latency από το Vsync.

 

 

Στην Wikipedia μπορείς να γράψεις και εσύ ακόμη αν θες... γράφει όποιος θέλει όπως εδώ.. απλά στα πιο διαδομένα θέματα το καλό είναι ότι το βλέπουν πολλοί και μπορούν να διορθωθούν οι κοτσάνες...

Το περίμενα ότι κάποια στιγμή θα πέσεις τόσο χαμηλά αμφισβητώντας την Wikipedia επιμένοντας στις αμπελοφιλοσοφίες σου.

Το συγκεκριμένο θέμα με το Latency που προσθέτει το Vsync όμως, είναι τόσο διαδεδομένο, που με μια απλή αναζήτηση στο Google, θα βρεις άπειρα αποτελέσματα. 

Εκτός από τα αποτελέσματα αυτά φυσικά, οι εταιρίες έχουν καταφύγει σε τεχνικές που παρεμβάλλεται Hardware, όπως οι τεχνολογίες Gsync και Freesync. Οι εταιρίες δηλαδή έχουν επενδύσει και πουλάνε προϊόν που απαλείφει το πρόβλημα του Vsync.

Ναι, ξέρω, για να σε προλάβω...

Οι εταιρίες φτιάχνουν πράγματα που δεν χρειάζονται, το Wikipedia είναι άκυρο, κλπ.

 

 

Η εξήγηση είναι πάντα πιο ισχυρή απο την πληροφορία.

Η δική σου εξήγηση;  :-D

Δημοσ.

Με συμπάθεια και σεβασμό, που χρειάζεται τόσο στο forum όσο και στη πραγματική ζωή.

 

Με λίγα και απλά λόγια που failάρει δραματικά ο συμπαθής κατά τα άλλα μάτζαρης.

 

Άμα νιώθεις ότι τα reflex σου συναγωνίζονται το γατί σου, κλείσε το vsync.

Άμα φρενάρεις μετά το μπαμ, άσε το vsync ανοιχτό, παίζεις που παίζεις σκατά μέτρια, να μη βλέπεις tearing τουλάχιστον.

 

Εγώ έχω τρέξει το humanbench, βρίσκομαι σταθερά στα 180 ms χρόνο αντίληψης+αντίδρασης

και κρατάω το gsync ανοιχτό, όπως κράταγα το adaptive sync και παλαιότερα το v-sync γιατί

δεν είμαι αρκετά γρήγορος για να νικήσω το sync.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...