Whitefanged Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Για κάποιο λόγο μπαίνεις στη λογική του intel vs amd. Υπάρχουν πάρα πολλοί intel επεξεργαστές που έχουν άσχημα frametimes και δεν είναι ότι καλύτερο για gaming. Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι οι fx έχουν τα ζόρια τους. Εγώ με τον 8350 είχα microstuter στο bf3. Επειδή μπορεί να είχε και ο 2500κ, εγώ σου λέω ότι ήταν και χειρότερος, αναιρεί το γεγονός ότι είχε και ο 8350? τυχαίο το παράδειγμα... Από δοκιμές που έχω κάνει με φίλους πάντως δεν είναι όλοι το ίδιο ευαίσθητοι στο microstutter. 1
Manjaro Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 TLDR Μενω σε αυτο ομως που λες για στατιστικη και αποδειξεις. ενα site που παρεθεσες και εχει καποια νουμερα δεν νομιζω οτι ειναι απο μονο του ικανο τεκμηριο για να αποδειξουμε τιποτα. Το οτι συμφωνησαμε σε καποια πραμματα ή διαφωνισαμε σε αλλο δεν μας εκανε να αποδειξουμε τιποτα και δεν βγαινουν ασφαλη συμπερασματα. Είναι. Απλά χρειάζεται να σκέφτεσαι πριν γράψεις. ΧΕΣΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ Μπορείς ΕΣΥ να κάνεις click σταθερά/συνεχόμενα κάτω απο 100ms??? H ψυχρή αλήθεια. Ναι; οκ εσύ έχει νόημα να έχεις Vsync OFF Οχι; εσύ με Vsync ON το μόνο που χάνεις είναι το απαίσιο tearing. Οτιδήποτε άλλο και να διάβασες/σκεφτείς που να χάνεις λόγω vsync on ΕΣΥ (εαν δεν μπορείς να κάνεις click κάτω απο 100 ms σταθερά) δεν το χάνεις γιατι δεν παίρνεις χαμπάρι τι γίνεται ούτε το μυαλό σου στέλνει σήματα στο δάχτυλο σου αρκετά γρήγορα για να αντιδράσεις So simple. ======= Απο εκει και πέρα θες να έχεις Vsync OFF γιατι σου χαλάει την ψυχολογία το ON ή γιατι έτσι; ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ! κάνε ότι σε ευχαριστεί δικό σου το game δικό σου το PC δική σου η ζωή... παίξε και σε ανάλυση 800*600 για να κερδίσεις άλλα 300 FPS αν θες.. φόρα και τις κάλτσες σου ανάποδα αν πιστεύεις ότι έτσι θα παίξεις καλύτερα γενικά κάνε ότι σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα. 1
Heatspreader Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Για κάποιο λόγο μπαίνεις στη λογική του intel vs amd.Μάλλον εγώ παρεμβαίνω για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Δεν ξεκίνησα και δεν μπαίνω στη λογική VS. Το να διαβάζω όμως μαργαρητάρια όπως τα παρακάτω: Επίσης μπορεί να κολλάει σε εσένα για άλλους λόγους έχεις FX επεξεργαστή που έχει χάλια bandwidth με την RAM και γενικά δεν είναι καλός επεξεργαστής για gaming και μπορεί να φταίει αυτό. έλα εντάξει και εγώ έχω FX τι να κάνουμε δεν φτουράνε στο gaming Το σίγουρο είναι ότι δεν φταίει το Vsync σαν τεχνολογία που σε εσένα κολλάει το lol ΑΝ κολλάει και δεν σου φαίνεται. Αλλού είναι το πρόβλημα.Δεν είπα ποτέ ότι κολλάει στο LOL. Υπάρχει Input Lag. To Vsync έχει Input Lag, έτσι είναι, τι να κάνουμε τώρα; Υπάρχουν πάρα πολλοί intel επεξεργαστές που έχουν άσχημα frametimes και δεν είναι ότι καλύτερο για gaming. Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι οι fx έχουν τα ζόρια τους. Εγώ με τον 8350 είχα microstuter στο bf3. Επειδή μπορεί να είχε και ο 2500κ, εγώ σου λέω ότι ήταν και χειρότερος, αναιρεί το γεγονός ότι είχε και ο 8350? τυχαίο το παράδειγμα... Ναι. Δεν είπα κάτι αντίθετο. Εγώ στο μόνα παιχνίδια που δεν έμεινα ευχαριστημένος είναι τα Need For Speed και Forza Motorsport. Στο πρώτο τα minimum δεν είναι καλά και στο δεύτερο όταν πέσει κάτω από 60FPS έστω και 58FPS, υπάρχει microstutter. Από δοκιμές που έχω κάνει με φίλους πάντως δεν είναι όλοι το ίδιο ευαίσθητοι στο microstutter.Πόσο τον ενδιαφέρει είναι τον καθένα νομίζω. Όταν υπάρχει, υπάρχει.
Manjaro Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Μάλλον εγώ παρεμβαίνω για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Δεν ξεκίνησα και δεν μπαίνω στη λογική VS. Το να διαβάζω όμως μαργαρητάρια όπως τα παρακάτω: Δεν είπα ποτέ ότι κολλάει στο LOL. Υπάρχει Input Lag. To Vsync έχει Input Lag, έτσι είναι, τι να κάνουμε τώρα; Ρε n00b έγραψες έχει τραγική καθυστέρηση... άρα σίγουρα δεν είναι Vsync και κάτι έχει το PC σου γιατί το Vsync άντε να δίνει 20ms το πολύ ... Οπότε 2 είναι οι εκδοχές Ή είσαι proplayer στο lol που κάνεi πέντακιλ τους diamond III ενώ παράλληλα βλέπει ταινία στην διπλανή οθόνη εξού και για εσένα τα 20ms είναι τραγική καθυστέρηση (αν είσαι σε αυτή την κατηγορία έχει ενδιαφέρον να κάνεις αυτό εδώ το τεστάκι και πες μας πόσο καθυστερείς κατα https://www.humanbenchmark.com/tests/reactiontime) Ή όντως έχεις τραγική καθυστέρηση πχ 200-500ms + και για να συμβαίνει αυτό πάει να πει πως κάτι έχει το PC σου ή κάτι έχουν τα windows σου ή κάτι έχουν οι driver σου. και σκέφτηκα (ενώ πάλι σου είπα δεν έκανα γνωμάτευση απλά το ανέφερα σαν πιθανή αιτία ) τον FX σου γιατι βλέπω το rig στην υπογραφή σου και επειδή έχεις κάνει OC και έχεις και 1060 και 29" οθόνη κτλ κάτι μου λέει ότι θές ULTRA ρυθμίσεις ή αν δεν γίνεται όσο πιο κοντά σε αυτές... οπότε σε συνδυασμό με κάνα ξεχασμένο triple buffering + την ultra wide ανάλυση της οθόνης σου που είναι σχεδόν τα διπλά pixel απο κανονική HD ζορίζεται ο καημένος ο FX και ζορίζεται και η κάρτα και κάτι παίζει τέλος πάντων Για να το διορθώσεις αυτό θα μπορούσες να αφήσεις τις ειρωνείες και τις εξυπνάδες και να ακολουθήσεις πρώτα τα βήματα που ανέφερα για να αποκλείσεις κάθε ενδεχόμενο αλλά τέτοιος ξεροκέφαλος που είσαι μια ζωή silver I θα μείνεις
Heatspreader Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Ρε n00b έγραψες έχει τραγική καθυστέρηση... άρα σίγουρα δεν είναι Vsync και κάτι έχει το PC σου γιατί το Vsync άντε να δίνει 20ms το πολύ ...Την καθυστέρηση δεν έχω τρόπο να την μετρήσω και γι' αυτό δεν μπορώ να δώσω νούμερο. Η καθυστέρηση είναι τέτοια που όταν απενεργοποιηθεί το Vsync φαίνεται η διαφορά ξεκάθαρα. Για 2 χρόνια με Vsync έπαιζα. Όταν το έβγαλα είδα τη διαφορά. Οπότε 2 είναι οι εκδοχέςΗ εκδοχή είναι μία και απλή. Το Vsync προσθέτει Latency. Πόσο; Δεν έχει σημασία. Προσθέτει τόσο Latency ώστε να είναι αισθητή η διαφορά από On σε Off. Έτσι είναι η ζωή, τι να κάνουμε; Γι' αυτό υπάρχουν τα Freesync και Gsync. Γι' αυτό υπάρχουν και οθόνες με χαμηλό Input Lag, γι' αυτό υπάρχουν και οθόνες με παραπάνω από 60Hz, πληκτρολόγια, ποντίκια, gamepads... Το Vsync προσθέτει Latency, το οποίο μπορεί να μην είναι κάτι καταστροφικό, αλλά δίνει μία βαριά αίσθηση. Δεν μαρέσει να δίνω "σάντουιτς" λύσεις στο θέμα του software αλλά επειδή κάθε σύνθεση μπορεί να έχει το δικό της θέμα στο software και δεν μπορώ να βοηθήσω όλους ξεχωριστά κατεβάστε αυτό http://www.iobit.com/en/driver-booster.php και τρέξτε το θα κατεβάσει ότι αρχεία σε ίσως λείπουν ή δεν είναι ενημερωμένα στον υπολογιστή σας και που πιθανόν να συνεισφέρουν στο να βλέπετε καθυστερήσεις/bugιές με VsyncΌταν προτείνεις "Driver Boosters", αντιλαμβάνεσαι πως δεν βοηθάς κανέναν έτσι;
Manjaro Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Η εκδοχή είναι μία και απλή. Το Vsync προσθέτει Latency. Πόσο; Δεν έχει σημασία. Προσθέτει τόσο Latency ώστε να είναι αισθητή η διαφορά από On σε Off. Αυτό είναι που έχει την μεγαλύτερη σημασία απόλα. (και επειδή βιάζεσαι τόσο γρήγορα να καταλήξεις σε συμπέρασμα θα είσαι μια ζωή bronze και δεν το λέω για πλάκα προκειμένου να ανεβείς σε οποιοδήποτε παιχνίδι θα πρέπει να κάνεις πράματα που τώρα ούτε καν σκέφτεσαι να τα κάνεις και δεν σκέφτεσαι να τα κάνεις επειδή βιάζεσαι να καταλήξεις στα συμπεράσματα που θες.. όσοι δεν βιάζονται, το φιλοσοφούν και πειραματίζονται και έτσι βλέπουν το game απο διαφορετικοί σκοπιά γίνονται και καλύτεροι, έχω ένα φίλο 5 χρόνια παίζει lol ακόμη bronze είναι και αν τον ρωτήσεις ΣΕ ΚΑΘΕ ματς γιατι έχασε ΠΑΝΤΑ θα σου πει φταίνε οι άλλοι είχε lag κτλ... δηλαδή βιάζεται και βγάζει τα απλοϊκά συμπεράσματα που θέλει.. λες και αυτοί που είναι diamond δεν έτυχαν ποτέ με λιγότερο καλούς συμπαίχτες ή δεν είχαν ποτέ lag... οι κακοί συμπαίχτες και το lag μόνο αυτόν κυνηγάνε τους άλλους τους αφήνουν ήσυχους... όχι.. αλλού είναι το θέμα. ) Εκει είναι το κλειδί δηλαδή για να καταλάβουμε αν το πρόβλημα σου είναι το Vsync ή οτιδήποτε άλλο στο σύστημα σου. Πιο συγκεκριμένα: Η οθόνη σου είναι 75 Ηz αυτό σημαίνει ότι με Vsync ΟΝ η καθυστέρηση στο να δεις το επόμενο frame είναι 1000/75 = 13,3ms Εσύ αν κάνεις αυτό το test https://www.humanbenchmark.com/tests/reactiontime (ή όποιο άλλο αντίστοιχο θες ) και κάνεις πχ μέσο όρο 150 ms τότε πάει να πει ότι απο το Vsync ΔΕΝ έρχεται το πρόβλημα σου γιατι ο δικός σου χρόνος αντίδρασής (δηλαδή ο χρόνος που χρειάζεται το μυαλό σου για να δει κάτι στην οθόνη και να στείλει σήμα στο δάχτυλο να κάνει click) είναι πάνω από 10 φορές μεγαλύτερος.. (αν είναι 270ms που είναι περίπου ο μέσος όρος τότε μιλάμε για πάνω απο 20 φορές μεγαλύτερος) άρα δεν θα έπρεπε να καταλαβαίνεις τίποτα.. άρα δύο πράματα συμβαίνουν ή έτσι νομίζεις ή έχεις θέμα με το hardware/software και που έχει σαν αποτέλεσμα το latency μεταξύ των frames να είναι κατα πολύ μεγαλύτερο απο 13,3ms Μερικά παραδείγματα(παράδειγμα δεν σημαίνει γνωμάτευση): η κάρτα σου δεν μπορεί να σηκώσει πάντα 75 FPS στα settings και την ανάλυση που παίζεις. Ο επεξεργαστής κολλάει (throttling/ή κάποιο bandwidth issue με την RAM ή λόγω OC κάτι συμβαίνει με τα ρολόγια της μνήμης και δεν ταιριάζουν οι χρόνοι οπότε πρέπει να αλλάξεις το ΟC σου ή να τα ρολόγια της μνήμης αντίστοιχα κτλ -εγώ αν ήταν θέμα CPU θα δοκίμαζα Vsync ΟΝ με default clock στην CPU πριν κάνω κάποια άλλη ρύθμιση ) Κάποιο dll στους drivers δεν αναβαθμίστηκε και χρειάζεται update κάποιο άλλο bug related σενάριο μεταξύ των συγκεκριμένων driver της συγκεκριμένης κάρτας και του lol κάποια ρύθμισή δημιουργεί πρόβλημα (πχ doublebuffering) όλα αυτά αν στο τεστ (ή σε όποιο άλλο παρόμοιο θες εσύ) οι χρόνοι σου είναι πάνω απο 100-150... αν είναι κάτω τότε ίσως ναι σε ενοχλούν τα επιπλέον 13 ms που περιμένεις. Όταν προτείνεις "Driver Boosters", αντιλαμβάνεσαι πως δεν βοηθάς κανέναν έτσι; Δεν ξέρω καν αν θα έβγαζε νόημα αυτή η πρόταση υπό κάθε άλλο πλαίσιο πέραν της ειρωνείας.. πως να αντιλαμβάνομαι ότι δεν βοηθάω κανέναν όταν βάζω Link για να βοηθήσω όσους δεν μπορούν να βοηθηθούν μόνοι τους; Δηλαδή αναγκαστικά ή με λες βλάκα ή με λες άσχετο ή και τα δύο... μεγάλη αντίληψη έχεις για τον εαυτό σου. Εκτός απο εξυπνάδα/μπηχτή/ειρωνεία είναι κάτι παραπάνω αυτό; δηλαδή θες να πεις πως δεν δουλεύει; Η iobit είναι μαι εταιρία που την ξέρω χρόνια τώρα (κυρίως λόγω του unlocker) και δεν είχα ποτέ θέμα με το software της. Τώρα απο εκει και πέρα αν εσύ έχεις τις γνώσεις να ελέγξεις ποια αρχεία,drivers και άλλα Libraries όπως το net-framework είναι outdated ή έχουν θέμα στον υπολογιστή σου κάντο manually αυτό το πρόγραμμά είναι για τους άσχετους με το συγκεκριμένο ζήτημα. Βέβαια απο την άλλη αν μπορούσες να τα τσεκάρεις αυτά manually δεν θα ήσουν σε αυτή την θέση να έχεις πρόβλημα με το Vsync... 1
Damachi Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 ειναι και ψυχολογικο το θεμα : Παντα οff για να βλεπω τα 200 fps - 1
Whitefanged Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Θύμαμαι μέλος οφθαλμίατρο που του πούλησα 4x4gb kingston 1600mhz cl9 @ 1.65v που όμως παίζανε @ 1.5v (θετικό για τον imc του 8350) θυμάμαι λοιπόν να μου εξηγεί, ότι υπάρχει ένα test όπου ένα φωτεινό σήμα παρουσιάζεται για συγκεκριμένο χρονικό διαστήμα (πχ 1/60 sec ή 1/100sec) και επαλήθευε αν έγινε αντιληπτό το σήμα/κουκίδα. Θυμάμαι επίσης να μου λέει ότι η αντίληψη (και μόνο, όχι και αντίδραση μαζί) της μεταβολής της εικόνας για 1/240sec είναι μάτι κατηγορίας πιλότου πολεμικής αεροπορίας. Με λίγα λόγια ο doctor μου εξήγησε ότι 240Ηz αντιλαμβάνονται (επαναλαμβανόμενα) άνθρωποι με ικανότητες πιλότων f16 και δεν υπολογίζουμε καν τον χρόνο αντίδρασης. Άρα 1/240 sec χρόνος αντίληψης αν έχεις μάτι τσακίρικο και προσθέτεις εκεί τον όποιο χρόνο αντίδρασης. Ελπίζω να μην τα γράφω πολύ μπερδεμένα μιας και δεν είμαι του αντικειμένου.
Heatspreader Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 (και επειδή βιάζεσαι τόσο γρήγορα να καταλήξεις σε συμπέρασμα θα είσαι μια ζωή bronze και δεν το λέω για πλάκα προκειμένου να ανεβείς σε οποιοδήποτε παιχνίδι θα πρέπει να κάνεις πράματα που τώρα ούτε καν σκέφτεσαι να τα κάνεις και δεν σκέφτεσαι να τα κάνεις επειδή βιάζεσαι να καταλήξεις στα συμπεράσματα που θες.. όσοι δεν βιάζονται, το φιλοσοφούν και πειραματίζονται και έτσι βλέπουν το game απο διαφορετικοί σκοπιά γίνονται και καλύτεροι, έχω ένα φίλο 5 χρόνια παίζει lol ακόμη bronze είναι και αν τον ρωτήσεις ΣΕ ΚΑΘΕ ματς γιατι έχασε ΠΑΝΤΑ θα σου πει φταίνε οι άλλοι είχε lag κτλ... δηλαδή βιάζεται και βγάζει τα απλοϊκά συμπεράσματα που θέλει.. λες και αυτοί που είναι diamond δεν έτυχαν ποτέ με λιγότερο καλούς συμπαίχτες ή δεν είχαν ποτέ lag... οι κακοί συμπαίχτες και το lag μόνο αυτόν κυνηγάνε τους άλλους τους αφήνουν ήσυχους... όχι.. αλλού είναι το θέμα. ) Ποιος σου είπε τι Rank είμαι, πώς παίζω, αν ρίχνω ευθύνες σε άλλους, κλπ; Τι σχέση έχουν αυτά με το Vsync; Εκει είναι το κλειδί δηλαδή για να καταλάβουμε αν το πρόβλημα σου είναι το Vsync ή οτιδήποτε άλλο στο σύστημα σου. Αποκλείεται να καταλάβεις ότι το Vsync προσθέτει input lag έτσι; https://pcgamingwiki.com/wiki/Glossary:Vertical_sync_(Vsync) Benefits • Link[edit] Eliminates tearing by waiting for the monitor to signal it's ready for the next frame. Lower power consumption (and therefore heat and noise) by limiting FPS to what the monitor is able to display. Disadvantages • Link[edit] Introduce extra input lag. Commonly experienced as "mouse lag". The higher the monitor's refresh rate, the less input lag there will be. May decrease performance if FPS falls below the monitor refresh rate. Limitations • Link[edit] Only available in fullscreen exclusive mode (a borderless fullscreen window does not qualify). Not to be used when benchmarking since the FPS will be capped at the monitors refresh rate. Πιο συγκεκριμένα: Η οθόνη σου είναι 75 Ηz αυτό σημαίνει ότι με Vsync ΟΝ η καθυστέρηση στο να δεις το επόμενο frame είναι 1000/75 = 13,3ms Η οθόνη μου είναι 60Hz. 75Hz υποστηρίζει σε Freesync. *Όσοι έχουν κάνει Custom ανάλυση στα 75Hz και χαίρονται έχουν Frame Skipping.
Bigi444444 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Ρε συ Manjaro, σε θεωρητικό επίπεδο το κατέχεις άψογα το θέμα, όταν πας να το βάλεις επί χάρτου όμως μπερδεύεις τα σώβρακα με τις γραβάτες. Αντιλαμβάνομαι ότι επιμένεις στο ζήτημα του χρήστη και την ουσιωδέστατη επιρροή που ασκεί, το έθεσα και εγώ νομίζω όσο μπορούσα πιο εκλεπτυσμένα ως τον σπουδαιότερο παράγοντα που μπαίνει στη μέση, αλλά θαρρώ ότι πέραν του υπερβολικού του πράγματος να μπορούν να αντιληφθούν 3 άτομα επί γης όλα κι όλα την ενεργοποίηση του vsync, ακόμα και στο σωστό συμπέρασμα να καταλήγεις, καταλήγεις σε αυτό μέσω λάθος θεώρησης. Επιμένεις σε ένα test ο οποίο μετράει εντελώς διαφορετικούς χρόνους.Ένα τεστ που βάζει στη μέση εκτός από το χρόνο που θέλει ο εγκέφαλος να αντιληφθεί μια αλλαγή, που είναι και ο μόνος που μας ενδιαφέρει εν προκειμένω, και τον χρόνο που απαιτείται για να ολοκληρωθεί και μια ενέργεια μέσω της μηχανικής κίνησης μέλους του σώματός μας. Ανεξάρτητα από το εάν μπορεί ο άλλος να καταλάβει την καθυστέρηση από το vsync (όση κι αν είναι αυτή), από που προκύπτει ότι για να μπορείς να την αντιληφθείς θα πρέπει να προσθέσεις και το χρόνο που θα απαιτεί η κίνηση ενός μέρους του σώματός σου; Όταν εγώ δηλαδή οδηγώ, μου πετάγεται το γατί από το πεζοδρόμιο και καταφέρνω και φρενάρω το αυτοκίνητο στα 0,4" από τη στιγμή που έσκασε μύτη το γατί στην άσφαλτο, σημαίνει ότι ο εγκέφαλός μου το αντιλήφθηκε στα 0,4";Ότι επειδή εμένα το πόδι μου τότε πάτησε το φρένο αφού μεσολαβεί εντολή από τον εγκέφαλο και κίνηση μέρους του σώματος, η οποία αναγκαστικά είναι απείρως πιο αργή από την αντίδραση του εγκεφάλου, δεν έχω αντιληφθεί νωρίτερα την αλλαγή; Εν προκειμένω, όταν εγώ παίζοντας cs κάνω strafe, αφήνω το d και το μπαρμπαδάκι μου δεν σταματά ακαριαία όταν αφήνω το πλήκτρο, αλλά με μια χ καθυστέρηση, θα πρέπει για να αντιληφθώ την καθυστέρηση να πατήσω κι άλλο πλήκτρο;Να μετρήσω δηλαδή και καμιά 250ριά ms ακόμα;Από που προκύπτει αυτό;Γιατί δηλαδή δεν αρκεί ο εγκέφαλός μου να αντιληφθεί ότι υπάρχει αναντιστοιχία στο χρόνο που αφήνω το πλήκτρο και τον χρόνο που αισθάνεται ότι βλέπει αντίδραση στην οθόνη και θα πρέπει αναγκαστικά να προσθέσεις και άλλη κίνηση; Δεν λέω ότι όλοι οι εγκέφαλοι τη διαδικασία αυτή θα τη διεκπεραιώσουν στον ίδιο χρόνο ώστε όλοι να αντιληφθούν τη διαφορά.Σίγουρα όμως επειδή πρόκειται για μια εσωτερική λειτουργία του εγκεφάλου θα γίνει πολύ γρηγορότερα από την οποιαδήποτε μηχανική κίνηση.Και σίγουρα δεν πρέπει κατά τη γνώμη μου να υπολογίζεις στο χρόνο που χρειάζεται ο εγκέφαλος για να αντιληφθεί μια αλλαγή, τον χρόνο που απαιτείται για να ολοκληρωθεί η εντολή που έδωσε αφότου αντιλήφθηκε την αλλαγή... 1
Manjaro Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Θύμαμαι μέλος οφθαλμίατρο που του πούλησα 4x4gb kingston 1600mhz cl9 @ 1.65v που όμως παίζανε @ 1.5v (θετικό για τον imc του 8350) θυμάμαι λοιπόν να μου εξηγεί, ότι υπάρχει ένα test όπου ένα φωτεινό σήμα παρουσιάζεται για συγκεκριμένο χρονικό διαστήμα (πχ 1/60 sec ή 1/100sec) και επαλήθευε αν έγινε αντιληπτό το σήμα/κουκίδα. Θυμάμαι επίσης να μου λέει ότι η αντίληψη (και μόνο, όχι και αντίδραση μαζί) της μεταβολής της εικόνας για 1/240sec είναι μάτι κατηγορίας πιλότου πολεμικής αεροπορίας. Με λίγα λόγια ο doctor μου εξήγησε ότι 240Ηz αντιλαμβάνονται (επαναλαμβανόμενα) άνθρωποι με ικανότητες πιλότων f16 και δεν υπολογίζουμε καν τον χρόνο αντίδρασης. Άρα 1/240 sec χρόνος αντίληψης αν έχεις μάτι τσακίρικο και προσθέτεις εκεί τον όποιο χρόνο αντίδρασης. Ελπίζω να μην τα γράφω πολύ μπερδεμένα μιας και δεν είμαι του αντικειμένου. 1/240sec = 4.16 ms και σίγουρα η είναι αυτή η αντίδραση τους; Αυτό μου φαίνεται λιγάκι παράλογο πολλά μόνιτορ δεν μπορούν να κάνουν refresh κάτω απο 5ms... που σημαίνει ότι αν εσύ μπορείς να καταλάβεις αλλαγές στην εικόνα ανα 4.16ms θα σήμαινε πως θα έπρεπε να βλέπει την κινούμενη εικόνα των 60FPS(=16.6ms ) που εγώ την βλέπω να αλλάζει σχετικά ρευστά (και φαντάζομαι οι περισσότεροι) εκείνοι θα βλέπουν κάτι σαν την πρώτη εικόνα απο το τέλος. (γιατι πολύ απλά σημαίνει ότι στα 60 FPS αφού χρειάζονται 16,6ms για να πάμε απο το ένα frame στο άλλο και αφού αυτοί αντιλαμβάνονται αλλαγές όπως λες στα 4,16 ms -και επειδή το 4,16 στο 16,6 χωράει περίπου 4 φορές - άρα πρέπει να βλέπουν 4 φορές την ίδια εικόνα -μιας και δεν θα έχει αλλάξει έως το πέρας των 16ms- ) https://www.testufo.com/#test=framerates&count=5&background=stars&pps=960 Επίσης θα μπορούσαν ίσως να δούνε και τις γραμμες του refreshrate στην οθόνη https://www.youtube.com/watch?v=O3m7UxF79cY ο άνθρωπος που έκανε το βίντεο δεν βλέπει αυτές τις γραμμές εννοείται αλλά η κάμερα επειδή αλλάζει κάνει πιο γρήγορα refresh τις βλέπει. Γιαυτό ταπεινή μου άποψη είναι πως μάλλον θα έχει να κάνει με καμιά μέτρηση πχ του πόσο θέλει να ταξιδέψει το φως από τους κώνους στον εγκέφαλο ή κάτι τέτοιο. και όχι πόσο χρειαζόμαστε για να συνειδητοποιήσουμε ότι κάτι άλλαξε στην εικόνα (πχ από μαύρη έγινε άσπρη) ή πχ πόση ώρα χρειάζεται να περάσει αν δούμε κεραυνό/κάτι να έρχεται κατά πάνω μας και εμείς να σκύψουμε κτλ (δηλαδή αναφέρομαι απλά την έναρξη του αντανακλαστικού/το πότε θα γίνει η αρχή του "τινάγματος", εννοείται πως η αποπεράτωση της πράξης του σκυψίματος ή οποιασδήποτε μεγάλης κίνησης θα θέλει αρκετό χρόνο ίσως πάνω από ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο) Ποιος σου είπε τι Rank είμαι, πώς παίζω, αν ρίχνω ευθύνες σε άλλους, κλπ; Τι σχέση έχουν αυτά με το Vsync; To καταλαβαίνω απο τον τρόπο που σκέφτεσαι. Σχέση έχει με το ότι αν δεν αποφασίσεις να σκεφτείς διαφορετικά δεν πρόκειται ποτε να καταλάβεις και απλά θα επιμένεις μέχρι να σβήσει ο ήλιος. Αποκλείεται να καταλάβεις ότι το Vsync προσθέτει input lag έτσι; https://pcgamingwiki.com/wiki/Glossary:Vertical_sync_(Vsync) Input lag όπως είπαμε είναι λάθος όρος μιας και η οθόνη βγάζει ouput (απο το σχολείο την μαθαίνουμε σαν συσκευή εξόδου -εκτός αν είναι touchscreen- ) τέσπα εξ αρχής είπαμε όμως ότι ναι υπάρχει latency και είναι 16,6ms για 60hz και 13,3ms για 75Hz οθόνες και εσύ πιθανολογώ θες καμια 3000000000000000000000000000 ms για να καταλάβεις την διαφορά τελος τι νομίζεις ότι έκανες βάζοντας ένα τυχαίο wiki (άλλο τυχαίο wiki άλλο wikipedia btw μην κοιτάς που και τα δύο έχουν τα πρώτα 4 γράμματα ίδια) που εν τέλη γράφει ότι: The higher the monitor's refresh rate, the less input lag there will be και May decrease performance if FPS falls below the monitor refresh rate ότι έχει ήδη γραφτεί μέχρι τώρα δηλαδή. Η οθόνη μου είναι 60Hz. 75Hz υποστηρίζει σε Freesync. *Όσοι έχουν κάνει Custom ανάλυση στα 75Hz και χαίρονται έχουν Frame Skipping. Μια χαρά υποστηρίζει 75hz με DP και ας έχεις nvidia απλά θα είναι καρφωτά 75hz και δεν θα αλλάζει (όπως αν είχες AMD κάρτα) κάντο και δεν θα έχεις frameskipping και αν έχεις αμφιβολίες μπορείς να το τεστάρεις εδώ: https://www.testufo.com/#test=frameskipping και ακολούθα τις οδηγίες στα κόκκινα γράμματα. αντιληφθούν 3 άτομα επί γης απλά να αναφέρω εδώ πως βάσει της λογικής που παρέθεσα δεν είναι 3 ή τέλος πάντων πάρα πολύ λίγα άτομα.. είναι περίπου το 10% των ανθρώπων (και δεν είναι τυχαίο όλα τα bell curves που εμπεριέχουν πληθυσμούς κάπως έτσι είναι πχ το ~10% των πλουσίων έχει όσα φράγκα έχουν όλοι οι άλλοι το ~10% των ανθρώπων θεωρούνται ιδιοφυΐες κτλ δεν έχουν άμεση σύνδεση βέβαια αυτά αλλά πιστεύω είναι ενδιαφέρουσα παρατήρηση και ίσως όχι τυχαία μιας και εγώ τουλάχιστον παρατηρώ να εμφανίζεται αρκετά συχνά. ) Επιμένεις σε ένα test ο οποίο μετράει εντελώς διαφορετικούς χρόνους.Ένα τεστ που βάζει στη μέση εκτός από το χρόνο που θέλει ο εγκέφαλος να αντιληφθεί μια αλλαγή, που είναι και ο μόνος που μας ενδιαφέρει εν προκειμένω, και τον χρόνο που απαιτείται για να ολοκληρωθεί και μια ενέργεια μέσω της μηχανικής κίνησης Μα για αυτό ακριβώς πιστεύω είναι τέλειο τεστ. Αυτό ακριβώς δεν κάνεις όταν παίζεις παιχνίδια, βλέπεις μια εικόνα που αλλάζει και όταν αντιληφθείς πως άλλαξε αλλάζεις αντιδράς με κάποιον τρόπο (πατάς click για να σκάσεις το skill/πυροβολήσεις ή πατάς να πας αριστερά να αποφύγεις τα εισερχόμενα πυρά κτλ) άρα αν κάτι γίνει τόσο γρήγορα που εσύ ούτε για αστείο δεν θα μπορέσεις να αντιδράσεις τότε είτε το δεις αυτό το κάτι είτε δεν το δεις το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο... 10,20 ms ειναι ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ πολύ μικρό χρονικό διάστημα.. (πολλές φορές το ποντίκι μπορεί να έχει 30 ή και 60 ms inputlag) δηλαδή ειναι απλά αστείο το να πιστεύει κανείς πως έχουν σημασία για αυτόν τα 20 ms... ακόμη και το 10% των ανθρώπων για τους οποίους αναφέρομαι πως ίσως έχει νόημα να το απενεργοποιήσουν δεν πρόκειται συνειδητά να δει κάτι.. απλά επειδή έχει ΠΑΡΑ πολυ γρήγορα αντανακλαστικά ίσως με μια ξαφνική αλλαγή φωτός στα μάτια τους να πατήσουν λίγο πιο γρήγορο click απότι αν είχαν Vsync ΟΝ δηλαδή δεν μιλάμε καν να σημαδέψουν συνειδητά κτλ.. για ψυχρές μηχανικές κινήσεις μιλάμε. Για να καταλάβεις πόσο γρήγορα είναι φώναξε σε κάποιον στα 300 μέτρα απόσταση (~1/3 του χιλιομέτρου) θα σε ακούσει την στιγμή που τον φωνάζεις χωρίς καθυστέρηση.. 10 ms είναι τόσο μικρό χρονικό διάστημα που πχ αν γίνει κάτι sto game (πυροβολισμός) την χρονική στιγμή t τότε την χρονική στιγμή t+10ms ο ήχος δεν θα έχει ταξιδέψει παραπάνω απο 3 μέτρα... δηλαδή αν κάποιος είναι 4 μέτρα μακριά απο τα ηχεία σου (πχ η μαμά στην κουζίνα) δεν θα έχει ακούσει καν τον πυροβολισμό ακόμη! και όλα αυτά θεωρώντας ότι δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση στην επεξεργασία του ήχου (που υπάρχει και κόβω το χέρι μου θα είναι μεγαλύτερη απο 10 ms γιατι πολύ απλά 10ms ειναι ΠΑΡΑ πολύ λίγο!) Εν προκειμένω, όταν εγώ παίζοντας cs κάνω strafe, αφήνω το d και το μπαρμπαδάκι μου δεν σταματά ακαριαία όταν αφήνω το πλήκτρο, αλλά με μια χ καθυστέρηση, θα πρέπει για να αντιληφθώ την καθυστέρηση να πατήσω κι άλλο πλήκτρο;Να μετρήσω δηλαδή και καμιά 250ριά ms ακόμα;Από που προκύπτει αυτό; Ναι και είναι και μια διαφορά των καλών παικτών απο τους λιγότερο καλούς αυτό.. όσες φορές έχεις πεθάνει σε πίστες τύπου FY κτλ συνήθως τις περισσότερες φορές πέθανες ακριβώς γιατι καθυστερείς να κάνεις αυτό ακριβώς το πράγμα ή γιατι δεν ήξερες ότι πρέπει να το κάνεις. Δηλαδή όπως πολύ σωστά είπες όταν εσύ αφήνεις το strafe καθυστερεί λίγο μέχρι που να σταματήσει το περπάτημα = το crosshair είναι πιο ανοιχτό = οι βολές σου θα σκάσουν με απόκλιση απο το κανονικό pattern. Ο τρόπος για να το αντιμετωπίσεις αυτό είναι στιγμιαία να πατήσεις strafe προς την αντίθετη πλευρά (δηλαδή πχ με το που αφήσεις το strafe right να πατήσεις ακαριαία strafe left ή αν προχωράς μπροστά να πατήσεις ακαριαία για μια στιγμή πίσω) έτσι είναι σαν να σταματάς επι τόπου το crosshair είναι στην θέση που είναι όταν είναι ακίνητο και η βολή σου (ειδικά με AK) θα είναι bullseye. Αυτός είναι ο λόγος που κάποιοι σε σκοτώνουν σε φαινομενικά απίστευτα 1vs1 (που και οι δύο πηγαίνετε δεξιά ή αριστερά ή εσυ ήσουν ακίνητος αλλά αυτός έτρεχε αρχικά κτλ ) και νομίζεις ότι ειναι κωλόφαρδοι ή cheaters ==================================== EDIT χαίρομαι που ανάφερες το counter αυτό θα πει πως έχεις παίξει σε server με ping στα 100.. ξέρεις τι σημαίνει 100ping? πως κάνει 200ms κάτι που κάνεις εσύ (πχ πυροβολάς) για να δεις το αποτέλεσμα του γιατι κάνει 100ms το πακέτο που λέει "εσύ μόλις πυροβόλησες" να πάει στον server και άλλα 100ms κάνει το πακέτο "και ο πυροβολισμός αυτός έσκασε στον γάμο του καραγκιόζη" να φτάσει απο τον server σε εσένα για να δεις ότι η τελικά η σφαίρα έσκασε κάπου στο ταβάνι. και όμως παίζεις μια χαρά counter με 100 ms latency. (έως το ~2007 λέγαμε και ευχαριστώ αν βρίσκαμε server οnline στο εξωτερικό με 100 ms ping... wow έπαιζες με 200ping =400ms καθυστέρηση και ήταν κομπλέ ταχύτητα.. ) 100+100=200ms όχι 20..200!!! COUNTER που αν είναι ένα παιχνίδι που χρειάζεται γρήγορες αντιδράσεις είναι αυτό! και τώρα συζητάμε για το πόσο τραγική καθυστέρηση είναι τα 13/16ms απο το Vsync... Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2017 από Manjaro 1
Heatspreader Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Input lag όπως είπαμε είναι λάθος όρος μιας και η οθόνη βγάζει ouput (απο το σχολείο την μαθαίνουμε σαν συσκευή εξόδου -εκτός αν είναι touchscreen- ) τέσπα εξ αρχής είπαμε όμως ότι ναι υπάρχει latency και είναι 16,6ms για 60hz και 13,3ms για 75Hz οθόνες και εσύ πιθανολογώ θες καμια 3000000000000000000000000000 ms για να καταλάβεις την διαφορά τελος τι νομίζεις ότι έκανες βάζοντας ένα τυχαίο wiki (άλλο τυχαίο wiki άλλο wikipedia btw μην κοιτάς που και τα δύο έχουν τα πρώτα 4 γράμματα ίδια) που εν τέλη γράφει ότι: The higher the monitor's refresh rate, the less input lag there will be και May decrease performance if FPS falls below the monitor refresh rate ότι έχει ήδη γραφτεί μέχρι τώρα δηλαδή. Ωραία. Link από Wikipedia λοιπόν: Input lag[edit]Video games, which use a wide variety of rendering engines, tend to benefit visually from vertical synchronization, as a rendering engine is normally expected to build each frame in real time, based on whatever the engine's variables specify at the moment a frame is requested. However, because vertical synchronization causes input lag, it interferes with the interactive nature of games,[5] and particularly interferes with games that require precise timing or fast reaction times. Μια χαρά υποστηρίζει 75hz με DP και ας έχεις nvidia απλά θα είναι καρφωτά 75hz και δεν θα αλλάζει (όπως αν είχες AMD κάρτα) κάντο και δεν θα έχεις frameskipping και αν έχεις αμφιβολίες μπορείς να το τεστάρεις εδώ: https://www.testufo.com/#test=frameskipping και ακολούθα τις οδηγίες στα κόκκινα γράμματα. Για να δω αν έχω Frame Skipping χρησιμοποίησα το συγκεκριμένο εργαλείο. Εκτός αν υπάρχει κάποιο άλλο Tweak που δεν το γνωρίζω.
Manjaro Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Ωραία. Link από Wikipedia λοιπόν: Για να δω αν έχω Frame Skipping χρησιμοποίησα το συγκεκριμένο εργαλείο. Εκτός αν υπάρχει κάποιο άλλο Tweak που δεν το γνωρίζω. Ωαριά μπράβο μπουρδολογίες πάλι. Καταρχήν απλό πράγμα όποιος αναφέρεται στο latency του Vsync ως input lag απλά είναι άσχετος τελείωσε χωρίς πολλές πολλές αναλύσεις. Πως βγαίνει σήμα στην οθόνη: Η κάρτα γραφικών έχει 2 buffers (δυο τσουβάλια μνήμης) το back buffer kai to front buffer στο back buffer ζωγραφίζει το frame που θα εμφανιστεί στο μέλλον το front buffer (ή αλλιώς color buffer) έχει to frame που προβάλεται ζωντανά. με το που προβληθεί το color buffer γίενται το λεγόμενο swap και το front buffer γίνεται back buffer και το back buffer γίνεται front buffer Πιο απλά έστω έχουμε να 4 frames το καθένα μόνο ένα χρώμα.. κόκκινο,μπλε, κίτρινο, πράσινο και θα προβληθούν με αυτή την σειρά. και έστω ότι έχουμε δύο πίνακες, πινακας1 (back buffer) πίνακας 2 (front buffer) και την οθόνη (και έστω ότι η οθόνη ζωγραφίζει μια πλήρης εικόνα κάθε 10ms) 0.00ms -> (back buffer):πίνακας 1 αρχίζει να γεμίζει με κόκκινο (front buffer):πίνακας 2 δεν έχει τίποτα η οθόνη δείχνει το fron buffer δηλαδή δεν δείχνει τίποτα 10.00 ms -> swap! 10.01 ms -> (back buffer): πίνακας 2 αρχίζει να γεμίζει με μπλε -> (front buffer): πίνακας 1 έχει το κόκκινο απο πριν -> η οθόνη δείχνει τον front buffer δηλαδή δείχνει κόκκινο 20.00ms -> swap! 20.01ms -> (back buffer): πίνακας 1 γεμίζει κίτρινο και αδειάζει το κόκκινο που είχε -> (front buffer): πίνακας 2 έχει το μπλε απο πριν -> η οθόνη δείχνει τον front buffer δηλαδή δείχνει μπλέ 30.00ms -> swap! 30.01ms -> (back buffer): πίνακας 2 γεμίζει με πράσινο και αδειάζει το μπλέ που είχε -> (front buffer): πίνακας 1 έχει το κίτρινο απο πριν -> η οθόνη δείχνει τον front buffer δηλαδή δείχνει κίτρινο 40.00ms -> swap! 40.01ms -> (back buffer): πινακας 1 τελείωσε το παράδειγμα δεν γεμίζει με κάτι άλλο/θα γέμισε με την επόμενο frame. -> (front buffer): πίνακας 2 έχει το πράσινο απο πριν -> η οθόνη δείχνει τον front buffer δηλαδή δείχνει πράσινο 50.00ms -> swap! πως προβάλλεται; ή οθόνη διαβάζει το front buffer και ζωγραφίζει μια οριζόντια γραμμή την φορά όλο το frame αυτό μοιάζει κάπως έτσι https://www.youtube.com/watch?v=lRidfW_l4vs αυτό που βλέπετε είναι σε slow motion γίνεται πολύ γρήγορα κανονικά (πχ κάθε 16.6ms αν η ανανέωση είναι 60hz και γιαυτό βλέπουμε μια ολόκληρη εικόνα και όχι μια γραμμή όπως πραγματικά συμβαίνει ΤΟΣΟ γρήγορα είναι 16,6 ms δεν παίρνουμε καν χαμπάρι δηλαδή ότι στην οθόνη ζωγραφίζεται κάθε φορά κάτι είναι σαν να υπάρχει όλη η εικόνα με μιας δεν είναι έτσι όμως γραμμή γραμμή εμφανίζεται! ) (και πριν πεταχτεί πάλι κανένας με γκρίνιες του τύπου "αυτό είναι slow motion απο crt μιαου μιαου μιαου" το ίδιο ακριβώς πράμα γίνεται και στις LCD απλά δεν έβρισκα slowmotion video που να δείχνει κατευθείαν την διαδικασία αν θέλετε ψάξτε μόνοι σας.) Τωρα με Vsync OFF δεν αλλάζει και σε συνδυασμό με όσα είπαμε παραπάνω απλά σε περίπτωση που κινούμαστε και αλλάξει ο front buffer προτού περάσουν τα 16,6ms τότε γίνεται το εξής είμαστε στα 8.3 ms αυτό σημαίνει πως η "γραμμή ζωγραφίσματος" έχει φτάσει στην μέση της οθόνης και τότε αλλάζει ο front buffer αυτό που γίνεται είναι ότι απο την μέση της οθόνης και προς τα κάτω (8,3ms έως 16.6ms) θα ζωγραφιστεί το καινούργιο frame και μισή οθόνη θα έχει το παλιό frame η άλλη μισή θα έχει το καινούργιο frame. και αυτό το ονομάζουμε tearing και μοιάζει κάπως έτσι: στην εικόνα βλέπουμε ότι όταν η γραμμή (στα ~ 8,3 ms ) έφτασε στην μέση δηλαδή λίγο πιο πάνω απο την μύτη άλλαξε η κάμερα και άρχισε να ζωγραφίζει απο άλλη γωνία... δηλαδή και που έχουμε παραπάνω frames δεν τα βλέπουμε απλά ένα μέρος τους μόνο εμφανίζεται (προς τα κάτω ) (μάλιστα καμιά φορά ο front buffer αλλάζει πάνω απο 2 φορές για παράδειγμα αν έχουμε 200 FPS και η οθόνη είναι 60hz τότε θα έχουμε 6 κομμάτια απο 6 διαφορετικά frames στην οθόνη εκει να δεις tearing ) δηλαδή όσα περισσότερα frames δεν σημαίνει ότι τα βλέπεις απλά εμφανίζονται κομμάτια πριν της ώρας τους αλλά κομμάτια (δηλαδή λωρίδες) όχι ολόκληρα τα frames. Αν είναι 60 hz η οθόνη κάθε 16.6 sec η γραμμή που ζωγραφίζει θα έχει περάσει σε όλη την οθόνη αυτό δεν αλλάζει ποτέ... με το Vsync το μόνο που γίνεται (πχ στην περίπτωση της εικόνας πιο πάνω) είναι να περιμένει άλλα 8,3ms για να τελειώσει η γραμμή την περασιά όλης της οθόνης ΚΑΙ ΜΕΤΑ να φορτώσει το νέο καρέ.. δηλαδή κάμποσες φορές κάνει και λιγότερη ώρα για να φορτώσει το νέο frame. 16.6 είναι απλά το max που χρειάζεται να περιμένει κάποιος για το νεο frame εαν υποθέσουμε ότι η οθόνη του είναι 60hz και εαν υποθέσουμε ότι η κάρτα του πάντα είναι σε θέση να αποδώσει πάνω απο 60 FPS (σημαντικό πολύ αυτό γιατι αν είναι πιο αργή η κάρτα εμείς θα βλέπουμε πάντα το ίδιο frame μέχρι που να καταφέρει η κάρτα να τελειώσει το γέμισμα του back buffer και να γίνει το swap. Η ακόμη πιο απλά το swap που αναφέρθηκε πιο πάνω εξαρτάται απο την ταχύτητα της κάρτας πχ αν βγάζει 120 FPS θα γίνεται 1000/120= 8,3ms swap στους buffer και αν ή οθόνη είναι 60hz τότε η γραμμή που έχει η οθόνη και ζωγραφίζει την επιφάνεια της απο πάνω προς τα κάτω (όπως βλέπουμε στο βίντεο) χρειάζεται 1000/60=16,6ms το Vsync ελέγχει το πότε θα γίνει swap πιο συγκεκριμένα το κάνει σε αντιστοιχία με το πόσο χρόνο θέλει η γραμμή που ζωγραφίζει την οθόνη να τελειώσει όλη την επιφάνεια της οθόνης (δηλαδή για μια 60hz οθόνη θα γίνεται swap κάθε 16,6ms) Οπότε τώρα πια πιστεύω και ο λιγότερο σχετικός με το θέμα καταλαβαίνει για πιο λόγο είναι παραπλανητικό να ονομάζουμε Input lag αυτή την καθυστέρηση. Και για να επιστρέψω στο quote σου απο την wikipedia (που έπρεπε να γράψω και πριν ότι ακόμη και απο την wikipedia να ήταν δεν θα είχε τόση σημασία αλλά τέσπα λάθος μου ) πέρα ότι μόλις τώρα απέδειξα γιατι είναι μπούρδες πάμε να δούμε και την πηγή.. ευχαριστώ που τα έκανες πολύ μεγάλα τα γράμματα γιατι στο quote στις βλακείες που λέει θα δεις μια παραπομπή ένα μεγάλο πέντε σε αγγείλες χρώματος μπλε "[5]" από εκει δηλαδή βασίστηκε αυτός που έγραψε το άρθρο στην wikipedia για να κάνει αυτή την δήλωση. πιο συγκεκριμένα το άρθρο στο οποίο βασίστηκε βγάζει ότι νάναι συμπεράσματα http://www.anandtech.com/show/2803/5 (είναι topic όπως εδώ στο insomnia που γράφουν τα νέα και μπορούν άνθρωποι απο κάτω να τα σχολιάσουν) και πολύ σωστά κάποιος απο τους χρήστες τις σελίδες εντόπισε την λαθος λογική του συντάκτη... λέγοντας τα εξής (πάτε κάτω στο άρθρο ειναι το πρώτο σχόλιο) First time poster, so be gentle! For each of the cases you analyze the bandwidth and take the lag to be the inverse of the bandwidth. This is incorrect. Lag and bandwidth not related as such. Consider a road with a constant speed limit. Lag would be related to the length of the road (the time it takes for some signal starting at A to reach it's destination . Bandwidth is related to number of lanes (how many signals you can send from A to B within some time). Although there is some relationship between the two, it is not the inverse. With this in mind, everything analyzed by this article is incorrect. Consider a mouse that has 500 reports/second. Taking the inverse gives 2ms, which is the average time between completed reports. However, you don't consider that multiple "reports" may be pipelined in the mouse. Say for example, your mouse has a camera, some simple processing logic to decipher the data from the camera, and then the usb interface. For simplicity, assume that these units process one and only report at a time (and bandwidth/latency would have the inverse relationship). In that case, each section works at 500 reports/second, and would have a latency of 2ms. However the total latency of the mouse would be at 6ms, since each report needs to go through each section. This also applies to the CPU and GPU. Sorry, if I'm completely wrong, just ignore this πάντα τα nerds ευγενικά και ντροπαλά Και έχει απόλυτο δίκαιο γιαυτό και οι επιπλέον καθυστερήσεις στις οποίες αναφέρεται ο κύριος στο άρθρο είναι άκυρες (πιο συγκεκριμένα όταν μιλάει πως έχουμε επιπλέον καθυστέρηση 1 frame στην περίπτωση που έχουμε παραπάνω FPS απο τα hz της οθόνης ) Βέβαια έχει δίκαιο για την καθυστέρηση όταν τα FPS είναι λιγότερα απο τα hz της οθόνης πράγμα που αναφέρθηκε και πριν εξάλλου. και να επαναλάβω για χιλιοστή φορά μιλάμε για χρόνους 10-20 ms!!!!!!!!!!!!!! αν χτυπήσει το κινητό σου και είναι τρεισήμισι μέτρα μακριά σου και περάσουν μονο 10 ms δεν θα προλάβει να έρθει ο ήχος στα αφτιά σου!! όχι δεν θα προλάβεις να συνειδητοποιήσεις τον ήχο ότι είναι του κινητού όχι δεν θα έχεις αρχίσει τα αντανακλαστικά να σηκωθείς να το πάρεις.. το κύμα που βγαίνει απο το ηχείο δεν θα έχει φτάσει ακόμη στο αφτί σου για εσένα δεν συνέβη απολύτως τίποτα! τόσο λίγο είναι 10ms... θα μπορούσε το φως να ανοιγοκλείνει κάθε 10 ms και εσύ θα νομίζεις ότι είναι αναμμένο συνεχόμενα!!!!!!!!!! μόνο αν το τραβούσες με καμιά κάμερα θα έβλεπες απο το footage της κάμερας πως τρεμοπαίζει.. Για την ακρίβεια οι λάμπες φθορίου αναβοσβήνουν κάθε 20 ms (γιατι to ρευμα μας στο σπίτι είναι εναλλασσόμενο με συχνότητα αλλαγής της πολικότητας στα 50hz ) εσύ τις βλέπεις συνεχόμενα αναμμένες έτσι δεν είναι; εκει γιατι δεν καταλαβαίνεις την διαφορά; 1
Heatspreader Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Ωαριά μπράβο μπουρδολογίες πάλι. Γράψε όσο μεγάλο Post θες. Γράψε και βιβλίο με τις απόψεις σου. Σου έβαλα Link από Wikipedia. Το Vsync έχει μειονεκτήματα. Υ.Γ.: Τουλάχιστον πιστεύεις στον νόμο της βαρύτητας. Κάτι είναι και αυτό και σε φυλάει.
Sakiz105 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Εγώ ένα θα πω. Αν έχω vsync on δεν προλαβαίνω να σπάσω το ward στο lane.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα