Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν μας κανει να εχουμε "ωραιοτερα γραφικα" αλλα "πιο ομαλα γραφικα" θα ελεγα.Χονδρικα ομως ακομα και να μην ανοικεις σε αυτο το 10% τον πολυ καλων παιχτων ,θεωρω οτι το input lag που εχεις με το vsync "Χαλαει" το game play.Δεν μιλαω για competitive σκηνη αλλα ακομα και στο χαλαρο παιξιμο στο σπιτι.

 

Δεν μιλαμε για αυτους που ειτε εχουν την αναλυση στα 1680 ειτε στα 1920 δεν καταλαβαινουν διαφορα (ποσο μαλλον για μικρο tearing και input lag) αλλα για καποιους που εχουν παιξει και με vsync on αλλα και off.

 

 

 

Νομιζω καταλαβαινω τι συμβαινει με το vsync και ποια ειναι ολα αυτα που λεω?

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δεν μας κανει να εχουμε "ωραιοτερα γραφικα" αλλα "πιο ομαλα γραφικα" θα ελεγα.Χονδρικα ομως ακομα και να μην ανοικεις σε αυτο το 10% τον πολυ καλων παιχτων ,θεωρω οτι το input lag που εχεις με το vsync "Χαλαει" το game play.Δεν μιλαω για competitive σκηνη αλλα ακομα και στο χαλαρο παιξιμο στο σπιτι.

 

Δεν μιλαμε για αυτους που ειτε εχουν την αναλυση στα 1680 ειτε στα 1920 δεν καταλαβαινουν διαφορα (ποσο μαλλον για μικρο tearing και input lag) αλλα για καποιους που εχουν παιξει και με vsync on αλλα και off.

 

 

 

Νομιζω καταλαβαινω τι συμβαινει με το vsync και ποια ειναι ολα αυτα που λεω?

E ναι πιο ομαλά γραφικά χωρίς tearing αυτό έλεγα πιο πάνω αλλά δεν φαινόταν να το κατάλαβες γιατι μου έφερες αντιπαράδειγμα με κάποιον άσχετο στο witcher που έχει το δικαίωμα να έχει high settings γραφικά (που δεν διαφωνώ και αυτό ήθελα να εξηγήσω γιατι με το αντιπαράδειγμα φαινόταν σαν να έλεγες πως εγώ θεωρώ ότι ένας όχι καλός παίχτης δεν έχει δικαίωμα στα ωραία γραφικά... )

 

 

Απλά τα πράματα για να τελειώνουμε ακόμη και το input lag που λες (και εξαρτάται απο ένα σορό πράματα όπως τα FPS που βγάζει η κάρτα το ίδιο το παιχνίδι τα Ηz κτλ) στις περισσότερες των περιπτώσεων ειναι μεταξύ 10 και 20 ms....

 

τρέξε αυτό το test https://www.humanbenchmark.com/tests/reactiontime

 

αν δεν μπορείς να κάνεις χρόνους κάτω απο 100 ms δεν μετράει το input lag του vsync για εσένα.. γιατι στο τεστ αν κάνεις πχ 150 ms σημαίνει πως για να καταλάβεις πως η οθόνη απο κόκκινη έγινε πράσινη χρειάστηκαν 150 ms...

 

οπότε ότι συμβαίνει σε μικρότερα χρονικά διαστήματα απλά δεν είσαι σε θέση να το προσέξεις !

  • Like 2
Δημοσ.

Kατω απο 100ms δεν εχει κανει ουτε ο πρωτος και το average ειναι πολυ πανω απο 100 ms.

 

Για να καταληξουμε, συμφωνουμε οτι για τα περισσοτερα παιχνιδια(εσυ λες ολα,εγω λεω για τα περισσοτερα) το vsync κανει πιο ομαλο το παιχνιδι και αν δεν μας νοιαζει-δεν εντοπιζουμε διαφορα στο gameplay και δεν μας ενδιαφερει το ελαχιστο input lag (δεν ξερω αν ειναι ψυχολογικο,αλλα οταν παιζω dota πχ με vsync on νομιζω οτι εχω delay-αρα εκει ισως εγω προσωπικα δεν το θεωρω ελαχιστο)που μπορει να προσθεσει το αφηνουμε ανοιχτο.

Δημοσ.

E ναι πιο ομαλά γραφικά χωρίς tearing αυτό έλεγα πιο πάνω αλλά δεν φαινόταν να το κατάλαβες γιατι μου έφερες αντιπαράδειγμα με κάποιον άσχετο στο witcher που έχει το δικαίωμα να έχει high settings γραφικά (που δεν διαφωνώ και αυτό ήθελα να εξηγήσω γιατι με το αντιπαράδειγμα φαινόταν σαν να έλεγες πως εγώ θεωρώ ότι ένας όχι καλός παίχτης δεν έχει δικαίωμα στα ωραία γραφικά... )

 

Απλά τα πράματα για να τελειώνουμε ακόμη και το input lag που λες (και εξαρτάται απο ένα σορό πράματα όπως τα FPS που βγάζει η κάρτα το ίδιο το παιχνίδι τα Ηz κτλ) στις περισσότερες των περιπτώσεων ειναι μεταξύ 10 και 20 ms....

 

τρέξε αυτό το test https://www.humanbenchmark.com/tests/reactiontime

 

αν δεν μπορείς να κάνεις χρόνους κάτω απο 100 ms δεν μετράει το input lag του vsync για εσένα.. γιατι στο τεστ αν κάνεις πχ 150 ms σημαίνει πως για να καταλάβεις πως η οθόνη απο κόκκινη έγινε πράσινη χρειάστηκαν 150 ms...

 

οπότε ότι συμβαίνει σε μικρότερα χρονικά διαστήματα απλά δεν είσαι σε θέση να το προσέξεις !

 

Αν κάνει κανείς ~100 με 60ρι monitor θύμισέ μου να τον προσλάβουμε στους avengers xD.

Δημοσ.

Kατω απο 100ms δεν εχει κανει ουτε ο πρωτος και το average ειναι πολυ πανω απο 100 ms.

 

Για να καταληξουμε, συμφωνουμε οτι για τα περισσοτερα παιχνιδια(εσυ λες ολα,εγω λεω για τα περισσοτερα) το vsync κανει πιο ομαλο το παιχνιδι και αν δεν μας νοιαζει-δεν εντοπιζουμε διαφορα στο gameplay και δεν μας ενδιαφερει το ελαχιστο input lag (δεν ξερω αν ειναι ψυχολογικο,αλλα οταν παιζω dota πχ με vsync on νομιζω οτι εχω delay-αρα εκει ισως εγω προσωπικα δεν το θεωρω ελαχιστο)που μπορει να προσθεσει το αφηνουμε ανοιχτο.

Κάτω απο 100 ms εχω κάνει εγώ ας πούμε (το χαμηλότερο που κατάφερα είναι 48ms* αλλά συνήθως κάνω avg ~190 γιατί γέρασα πια) και γενικά κάνει κόσμος απλά δεν καταγράφεται στα averages το γράφει στην σελίδα.

 

Έχε υπόψιν σου όμως ότι εξαιτίας του λειτουργικού και υλικού θα έχεις 20 με 60 ms delay (δηλαδή και να το πατήσεις ακριβώς όταν αλλάξει το χρώμα δεν θα γράψει 0 ms και το πόσο ακριβώς θα είναι το delay εξαρτάται απο τον συνδυασμό του hardware πχ κάπιο ποντίκι μπορεί να έχει μικρότερο lag απο κάποιο άλλο κτλ)

 

και ναι το average των περισσοτέρων ανθρώπων είναι πολύ πιο πάνω και αυτό ειναι η ουσία των όσων λέω απο την στιγμή που οι περισσότερος κόσμος είναι πολύ πιο αργός για να παίζουν ρόλο τα 10 με 20 MS η τα 30 FPS δεν έχει και νόημα να χαλάνε την οπτική τους εμπειρία για την ψευδαίσθηση ότι έτσι θα βοηθηθούν να έχουν καλύτερο αποτέλεσμα.

 

Το Vsync κάνει τα παιχνίδια ομαλά ΜΟΝΟ αν η κάρτα που έχεις είναι αρκετά δυνατή έτσι ώστε με τα settings που έχεις να μπορεί να παίζει πάντα σε παραπάνω FPS (με vsync off) απο τα Hz της οθόνης σου.

 

Οποιοδήποτε παιχνίδι δεν είναι ομαλό με Vsync είναι επειδή η κάρτα πέφτει σε FPS (πχ 50 FPS) και η οθόνη είναι στα 60 hz

 

ή επειδή έχει bug το παιχνίδι ή ίσως να παίζει κάποιο άλλο πρόβλημα με τα windows/drivers.

 

και είμαι τόσο σίγουρος για αυτό που λέω όχι μόνο απο την εμπειρία μου βάζοντας Vsync αλλά γιατί εξ ορισμού για να δημιουργηθεί tearing πρέπει να πέσει frame ανάμεσα σε δύο διαδοχικά Hz της οθόνης ενώ το Vsync "ευθυγραμμίζει"  ή αντιστοιχεί αν θες ένα και μόνο frame για κάθε Hz της οθόνης.. οπότε για να μην μπορεί να συμβεί αυτή η αντιστοίχιση πρέπει ή τα frames να είναι λιγότερα απο τα Hz και έτσι δεν θα μπορεί να έχει κάθε Hz το δικό του νέο frame ή θα πρέπει να συντρέχει κάποιο άλλο τεχνικό πρόβλημα που δεν έχει σχέση με το vsync αλλά με τον κώδικα του παιχνιδιού ή τα drivers ή τα windows ή το hardware.

 

Αν όλα είναι εντάξει όμως τότε ναι το Vsync κάνει το παιχνίδι να παίζει ομαλά.

 

 

 

*και αν δεν με πιστεύετε να και το prinscreen που έχει στα tabs to θέμα του insomnia απο δίπλα και ένα tab απο εταιρία delivery με ελληνικά γράμματα πάνω του που πιστεύω αποδεικνύει πως είναι δικό μου :)

 

Επίσης μπορεί να μην είναι 48ms αλλά εκτός του ότι είναι δύο η ώρα και δεν αποδίδω το ίδιο καλά το 48 νομίζω είναι το καλύτερο μου δεν σημαίνει ότι το πετυχαίνω συχνά όπως είπα το συνηθισμένο average μου είναι ~190ms αντε 170 αν προσπαθήσω και είμαι στις καλές μου ... :P (αν και πολύ παλιότερα νομίζω είχα κάνει 36 αλλά μπορεί απλά να ονειρεύομαι :P )

 

FcuK6j.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

Kατω απο 100ms δεν εχει κανει ουτε ο πρωτος και το average ειναι πολυ πανω απο 100 ms.

 

Για να καταληξουμε, συμφωνουμε οτι για τα περισσοτερα παιχνιδια(εσυ λες ολα,εγω λεω για τα περισσοτερα) το vsync κανει πιο ομαλο το παιχνιδι και αν δεν μας νοιαζει-δεν εντοπιζουμε διαφορα στο gameplay και δεν μας ενδιαφερει το ελαχιστο input lag (δεν ξερω αν ειναι ψυχολογικο,αλλα οταν παιζω dota πχ με vsync on νομιζω οτι εχω delay-αρα εκει ισως εγω προσωπικα δεν το θεωρω ελαχιστο)που μπορει να προσθεσει το αφηνουμε ανοιχτο.

Δεν είναι ψυχολογικό. Και εγώ στο LoL με Vsync On δεν μπορώ να παίξω. Έχει τραγική καθυστέρηση. Όταν παίζω Witcher δεν με ενδιαφέρει όμως. 

Θα ήθελα και στο FIFA να μην έχω Vsync αλλά στο FIFA όπως και σε πολλά άλλα παιχνίδια το Limit στα 60FPS δεν κάνει δουλειά.

Δημοσ.

Δεν είναι ψυχολογικό. Και εγώ στο LoL με Vsync On δεν μπορώ να παίξω. Έχει τραγική καθυστέρηση. Όταν παίζω Witcher δεν με ενδιαφέρει όμως. 

Θα ήθελα και στο FIFA να μην έχω Vsync αλλά στο FIFA όπως και σε πολλά άλλα παιχνίδια το Limit στα 60FPS δεν κάνει δουλειά.

αν ψάξεις στο internet θα δεις άλλους να λένε ότι τους βοηθάει είναι ψυχολογικό (με ένα γρήγορο ψάξιμο πατώντας το πρώτο αποτέλεσμα http://forums.eune.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=549796)

 

Επίσης μπορεί να κολλάει σε εσένα για άλλους λόγους έχεις FX επεξεργαστή που έχει χάλια bandwidth με την RAM και γενικά δεν είναι καλός επεξεργαστής για gaming και μπορεί να φταίει αυτό.

 

EDIT να και μια άλλη συζήτηση και γνώμες ατόμων που παίζουν lol https://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/30h9we/vsync_on_or_off/ (εγώ δεν παίζω έμαθα με την dota όταν ήταν map στο wc3 TFT και δεν πήγα στο lol να σέβεστε!! :P )

Δημοσ.

Επίσης μπορεί να κολλάει σε εσένα για άλλους λόγους έχεις FX επεξεργαστή που έχει χάλια bandwidth με την RAM και γενικά δεν είναι καλός επεξεργαστής για gaming και μπορεί να φταίει αυτό.

post-115429-0-85249900-1505173603_thumb.jpg

Δημοσ.

Ευτυχώς που έχουμε μέλη σαν εσένα να μας μαθαίνουν!  :-D

 

Σε ευχαριστώ! Για αυτό και έκανα το account :D

 

 

Για τα λεφτά του είναι καλός επεξεργαστής αλλά έχει παραξενιές που στο gaming μεταφράζονται σε microstutters ας πούμε

 

πχ δες εδώ αυτό το βίντεο

 

https://www.youtube.com/watch?v=WZ_5p9wd2dk

 

(το OC αναφέρεται στην TITAN X οι επεξεργαστές είναι stock)

 

καλά ότι θα είχε λιγότερα FPS το ξέρουμε αλλά παρατήρησε επίσης τα fame-times έχει το μεγαλύτερο lag και εκει (ο χρόνος που "απέχει" η προβολή του ενός frame απο το άλλο) 

 

άλλα όπως είπα και πριν μπορεί να μην είναι ο επεξεργαστής το πρόβλημα, σαν εκδοχή το ανέφερα δεν έκανα διάγνωση!

 

Το σίγουρο είναι ότι δεν φταίει το Vsync σαν τεχνολογία που σε εσένα κολλάει το lol ΑΝ κολλάει και δεν σου φαίνεται. Αλλού είναι το πρόβλημα.

Δημοσ.

Σε ευχαριστώ! Για αυτό και έκανα το account :D

 

 

Για τα λεφτά του είναι καλός επεξεργαστής αλλά έχει παραξενιές που στο gaming μεταφράζονται σε microstutters ας πούμε

 

πχ δες εδώ αυτό το βίντεο

 

https://www.youtube.com/watch?v=WZ_5p9wd2dk

 

(το OC αναφέρεται στην TITAN X οι επεξεργαστές είναι stock)

 

καλά ότι θα είχε λιγότερα FPS το ξέρουμε αλλά παρατήρησε επίσης τα fame-times έχει το μεγαλύτερο lag και εκει (ο χρόνος που "απέχει" η προβολή του ενός frame απο το άλλο) 

 

άλλα όπως είπα και πριν μπορεί να μην είναι ο επεξεργαστής το πρόβλημα, σαν εκδοχή το ανέφερα δεν έκανα διάγνωση!

 

Το σίγουρο είναι ότι δεν φταίει το Vsync σαν τεχνολογία που σε εσένα κολλάει το lol ΑΝ κολλάει και δεν σου φαίνεται. Αλλού είναι το πρόβλημα.

Μας δείχνεις Video όπου ο FX πιάνει τους 2500Κ 3570K και όταν αυτό δεν συμβαίνει δεν έχει χειρότερα minimum. Δηλαδή ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που λες.

Κρατάνε γερά οι παλιοί i5 και οι FX.

Όπως και να έχει έψαχνα ένα Video τέτοιο, οπότε το έβαλα στα Favorites. Ευχαριστώ.

 

Υ.Γ.: Ομολογώ ότι δεν το περίμενα. Φαίνεται πως τα νέα παιχνίδια εκμεταλλεύονται τα περισσότερα Cores των FX.

Υ.Γ.2: Ο FX είναι η κίτρινη γραμμούλα.

Υ.Γ.3: Καλά, το χειρότερο όλων είναι πως ο 6600K είναι το CPU που μπήκε η Intel στις DDR4 και η διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα CPU είναι αστεία.

 

Δημοσ.

Off off off off.

Το vsync κάνει επίτηδες limit τα fps για να σου μειώσει το tearing, όμως ειδικά σε fast pace παιχνίδια, αυτό σημαίνει ότι δε θα δεις τις εξελίξεις όσο γρήγορα θα έκανες χωρίς αυτό. CSGO, με vsync on για παράδειγμα, είναι θάνατος. Είναι σα να έχεις λίγο παραπάνω ping.

και αν διάβαζες και τα άλλα τα ποστ θα έβλεπες ότι αποδείξαμε πως έτσι και αλλιώς δεν βλέπεις τις εξελίξεις που εμφανίζονται με το Vsync OFF γιατι όπως φαίνεται και απο το test που άφησα link το 90+% των ανθρώπων δεν μπορούν να αντιδράσουν σε λιγότερο απο 200++ ms!!!!! (και πάνω απο το 50% δηλαδή πάνω απο τους μισούς ή αλλιώς ένας στους 2 που έχουν υπολογιστή δεν μπορούν να αντιδράσουν γρηγορότερα απο 270ms)

 

Οπότε το μόνο που βλέπεις ενδεχομένως εσύ (βάσει στατιστικής ) και οι περισσότεροι στον κόσμο είναι το tearing και καμία εξέλιξη...

 

κάνε το τεστ https://www.humanbenchmark.com αν δεν μπορείς ουτε για πλάκα να φτάσεις 100ms ή κάτω (συνεχόμενα  ή έστω αρκετά συχνά όχι μια φορά στις 20 προσπάθειες) τότε ή όποια καθυστέρηση  στο Vsync ON ή λόγω λιγότερο frames δεν έχει σημασία για εσένα.

 

 

Αν ο μέσος χρόνος αντίδρασης σου είανι 270ms ας πούμε και θες να έχεις Vsync off για να αισθάνεσαι καλύτερα (όπως κάποιος που θα φορούσε επαγγελματικές τάπες 400 ευρώ στην προπόνηση της ομάδας του β´τοπικού πρωταθλήματος για να αισθάνεται καλύτερα) τότε δικαίωμα σου... δεν θέλω να καταπιέσω τους ανθρώπους απλά θέλω να βοηθήσω όποιους τους ενοχλεί το tearing να μην καταπιέζονται νομίζοντας ότι θα χάσουν κάτι στις online επιδόσεις τους αν το ενεργοποιήσουν!

 

συμφωνα με το παρακατω βιντεο.οσο παραπανω fps εχεις=τοσο λιγοτερη καθυστερηση

 

εχω ενα 75hz monitor. εαν εχω το vsync off (και πιανω 155fps για παραδειγμα)

θα εχω καμια διαφορα η ειναι το ιδιο με το να εχω το vsync on με 75hz μονιμως?

Το Input lag εξαρτάται είπαμε το πόσα Hz έχεις όχι απο τα FPS

 

 

τέλος δεν είναι ακριβώς input lag απλά έτσι το λένε όλοι όσοι κλένε για το Vsync γιατι νομίζουν ότι αυτό φταίει που κάποιος γρηγορότερος/καλύτερος παιχτης τους ρίχνει κεφάλια πριν αυτοί καταλάβουν τι γίνεται...

 

γιατι Input lag σημαίνει καθυστέρηση στο να πάρει το input κάτι πχ πατάς click και καθυστερεί να πυροβολήσει...

 

με Vsync on όταν πατάς εσύ να πυροβολήσει τότε ακριβώς πυροβολάει στον server (αν προσθέσουμε το ping και το input lag των windows + ποντικιού ) εσύ απλά καθυστερείς να δεις το Frame του πυροβολισμού.. πχ καθυστερείς 17ms να το δεις το καινούργιο frame και άρα το αποτέλεσμα του πυροβολισμού σου.

 

και επίσης δεν βλέπεις όλα τα FPS αναγκαστικά βλέπεις αυτό που "ζωγραφίζεται" την στιγμή ακριβώς που συμβαίνει (πχ πετάγεται κάποιος)  τότε βλέπεις αυτό ακριβώς δεν βλέπεις δηλαδή με την σειρά όλα τα άλλα frames που ζωγραφίστηκαν ανάμεσα σε αυτά τα 17ms της "καθυστέρησης" . Οπότε σε κάθε Frame βλέπεις τι συμβαίνει στον server εκείνη ακριβώς την χρονική στιγμή και όχι κάτι απο το παρελθόν.. απλά """"""""""έχασες""""""" φάσεις ανάμεσα στο 1ο frame που βλέπεις και στο 2ο frame που έρχεται 17ms μετά και βάζω πολλά αυτάκια στο "έχασες" γιατι αυτά τα χάνει το μυαλό σου έτσι και αλλιώς!

 

Γιατι  όπως αποδεικνύεται στα παραπάνω post λογικά χρειάζεσαι έτσι και αλλιώς πάνω απο ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΟ χρόνο για να δει το μυαλό σου κατι και να αντιδράσει (δεκαπλάσιος χρόνος =170ms και μάλλον βάσει στατιστικής εσυ θες 270ms) και άρα δεν έχει σημασία.

 

δες τον πίνακα εδώ ας πούμε (που είναι κάτω κάτω)  https://displaylag.com/reduce-input-lag-in-pc-games-the-definitive-guide/ (το latency που αναφέρει εκει ειναι το συνολικό όχι δηλαδή αυτό που προκαλείται μόνο απο το vsync ή ότι άλλο έχουν δοκιμάσει δηλαδή μετρήσανε το latency απο το "click" μέχρι να αλλάξει κάτι στην οθόνη -που όπως ανέφερα πιο πάνω ή σε προηγούμενο ποστ οφείλεται στο input lag του ποντικιού των windows κτλ )

 

Επίσης αυτό το σκατό που ακούγεται στο βίντεο έχει τα μισά μου χρόνια όταν έπαιζα counter v1 (όχι 1.6 εγώ γνώρισα την 1.6 σαν το νέο μεγάλο update στο counter! ) μάλλον δεν είχε γεννηθεί κάν! να σέβεστε! :P Α και μόλις κατάλαβε την διαφορά με τα Hz και τα FPS μπράβο του και εγώ στο γυμνάσιο την κατάλαβα αλλά δεν λέει κάτι για Vsync lag  οπότε δεν ξέρω γιατι το έβαλες.

 

Τέσπα αν κάποιοι απο εσάς έχετε πρόβλημα με το Vsync On  (δεν εννοώ με την έννοια να σας χαλάει ψυχολογικά που δεν μπορείτε να έχετε αυτά τα extra ms αλλά με την έννοια του να θέλετε να το βάλετε γιατι δεν σας αρέσει το tearing αλλά ίσως όντως συμβαίνει κάποια bugia με την σύνθεση σας/windows σας και έχετε καθυστερήσεις)

 

κάντε το εξής:

 

Δεν μαρέσει να δίνω "σάντουιτς" λύσεις στο θέμα του software αλλά επειδή κάθε σύνθεση μπορεί να έχει το δικό της θέμα στο software και δεν μπορώ να βοηθήσω όλους ξεχωριστά κατεβάστε αυτό http://www.iobit.com/en/driver-booster.php και τρέξτε το θα κατεβάσει ότι αρχεία σε ίσως λείπουν ή δεν είναι ενημερωμένα στον υπολογιστή σας και που πιθανόν να συνεισφέρουν στο να βλέπετε καθυστερήσεις/bugιές με Vsync

 

Μετά ενεργοποιήστε Forced Vsync απο τις ρυθμίσεις της κάρτας γραφικών κάνοντας ένα profile μεσω control panel/CCC nvidia/amd  αντίστοιχα.

 

απενεργοποιήστε το triple buffering

 

εγκαταστήσετε επιπλέον κάποιον frame limiter (στην περίπτωση που κάποιο game έχει bugia με το Vsync απο τα settings του) σαν το afterburner (δεν χρειάζεται η κάρτα σας να είναι MSI )  ή riva tuner κτλ (πχ 59 αν η οθόνη σας είναι 60άρα -γιατι πέραν ότι μερικά frame "ξεφεύγουν" και δεν κρατιέται σταθερά 59 και τα hz της οθόνης δεν είναι πάντα καρφωτά 60 μπορεί να είναι πχ 59,70 κτλ)  αν πάλι παρατηρείται λίγο tearing δοκιμάστε +- ένα με δύο FPS (πχ 58,57, 61,62 )

 

μετά πάτε στις ρυθμίσεις του παιχνιδιού και ενεργοποιήστε και εκει το Vsync και απο εκει και ενεργοποιήστε double buffering αν υπάρχει σαν επιλογή.

 

====================================================

Να σας το πω αλλιώς είναι ποτέ δυνατόν οι προγραμματιστές παιχνιδιών και τα studio τους για χρόνια να ξοδεύουν εργατοώρες για να προσθέσουν μια ρύθμιση όπως το Vsync αν το μόνο που έκανε ήταν κακό στο ίδιο το παιχνίδι;;;;  δηλαδή σκεφτείτε το λίγο το Vsync δεν είναι κάτι καινούργιο υπάρχει χρόνια = χρόνια τώρα ειδικοί στον προγραμματισμό παιχνιδιών κάθονται και ασχολούνται στο να το προγραμματίσουν και να το βάλουν στα παιχνίδια τους! 

Μας δείχνεις Video όπου ο FX πιάνει τους 2500Κ 3570K και όταν αυτό δεν συμβαίνει δεν έχει χειρότερα minimum. Δηλαδή ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που λες.

Κρατάνε γερά οι παλιοί i5 και οι FX.

Όπως και να έχει έψαχνα ένα Video τέτοιο, οπότε το έβαλα στα Favorites. Ευχαριστώ.

 

Υ.Γ.: Ομολογώ ότι δεν το περίμενα. Φαίνεται πως τα νέα παιχνίδια εκμεταλλεύονται τα περισσότερα Cores των FX.

Υ.Γ.2: Ο FX είναι η κίτρινη γραμμούλα.

Υ.Γ.3: Καλά, το χειρότερο όλων είναι πως ο 6600K είναι το CPU που μπήκε η Intel στις DDR4 και η διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα CPU είναι αστεία.

 

είδες κάνα άλλο βίντεο; συνεχώς τουλάχιστον 10 FPS με 30 FPS κάτω είναι απο τους i5 2500κ και 3570κ και τα minimum δεν φαίνονται εδώ (όποιο bench και να δεις όμως έχει αρκετά χαμηλότερα minimum σε σχέση με intel... ) τα frametimes δεν έχουν σχέση με το minimum FPS... έχουν σχέση με το microstuttering και όσο πιο κάτω βλέπεις την κίτρινη γραμμή τόσο το χειρότερο...

 

αλλά όπως είπα για τα λεφτά του ήταν εντάξει... άλλο εντάξει και άλλο κομπλέ όμως.. τι  να κάνουμε έπρεπε να κάνεις υποχωρήσεις ήταν η εποχή της intel τότε...

  • Like 1
Δημοσ.

TLDR

Μενω σε αυτο ομως που λες για στατιστικη και αποδειξεις.
ενα site που παρεθεσες και εχει καποια νουμερα δεν νομιζω οτι ειναι απο μονο του ικανο τεκμηριο για να αποδειξουμε τιποτα.

Το οτι συμφωνησαμε σε καποια πραμματα ή διαφωνισαμε σε αλλο δεν μας εκανε να αποδειξουμε τιποτα και δεν βγαινουν ασφαλη συμπερασματα.

Δημοσ.

Αν ο μέσος χρόνος αντίδρασης σου είανι 270ms ας πούμε και θες να έχεις Vsync off για να αισθάνεσαι καλύτερα (όπως κάποιος που θα φορούσε επαγγελματικές τάπες 400 ευρώ στην προπόνηση της ομάδας του β´τοπικού πρωταθλήματος για να αισθάνεται καλύτερα) τότε δικαίωμα σου... δεν θέλω να καταπιέσω τους ανθρώπους απλά θέλω να βοηθήσω όποιους τους ενοχλεί το tearing να μην καταπιέζονται νομίζοντας ότι θα χάσουν κάτι στις online επιδόσεις τους αν το ενεργοποιήσουν!

Όποιος και να είναι ο μέσος χρόνος αντίδρασης, από τη στιγμή που εισάγεις Input Lag, Latency, ή όπως θέλεις πες το, τότε μειώνεται και άλλο η χρόνος αντίδρασης σου. 270ms είναι ο μέσος χρόνος αντίδρασης; Προσθέτεις και τον χρόνο του Vsync, της οθόνης, ή οποιονδήποτε παράγοντα προσθέτει Input Lag, κλπ.

 

Το Input lag εξαρτάται είπαμε το πόσα Hz έχεις όχι απο τα FPS

Το Input Lag εξαρτάται από πολλά. Ξεκινάμε από το πληκτρολόγιο ή το χειριστήριο, μέχρι τα ηλεκτρονικά της οθόνης.

 

Να σας το πω αλλιώς είναι ποτέ δυνατόν οι προγραμματιστές παιχνιδιών και τα studio τους για χρόνια να ξοδεύουν εργατοώρες για να προσθέσουν μια ρύθμιση όπως το Vsync αν το μόνο που έκανε ήταν κακό στο ίδιο το παιχνίδι;;;;  δηλαδή σκεφτείτε το λίγο το Vsync δεν είναι κάτι καινούργιο υπάρχει χρόνια = χρόνια τώρα ειδικοί στον προγραμματισμό παιχνιδιών κάθονται και ασχολούνται στο να το προγραμματίσουν και να το βάλουν στα παιχνίδια τους!

Μα το Vsync είναι σωτήριο. Το θέλουμε το Vsync. Στα περισσότερα Single Player παιχνίδια ειδικά όπου δεν θέλουμε να έχουμε Tearing. Στο League of Legends θυσιάζεις το Vsync, ανέχεσαι το Tearing όταν κάνεις Scroll στον χάρτη και απαλείφεις την καθυστέρηση του απενεργοποιώντας το. Αν θες και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο, τότε πας σε Hardware Sync λύση όπως είναι το GeSync ή το Freesync.

 

 

είδες κάνα άλλο βίντεο; συνεχώς τουλάχιστον 10 FPS με 30 FPS κάτω είναι απο τους i5 2500κ και 3570κ και τα minimum δεν φαίνονται εδώ (όποιο bench και να δεις όμως έχει αρκετά χαμηλότερα minimum σε σχέση με intel... ) τα frametimes δεν έχουν σχέση με το minimum FPS... έχουν σχέση με το microstuttering και όσο πιο κάτω βλέπεις την κίτρινη γραμμή τόσο το χειρότερο...

 

αλλά όπως είπα για τα λεφτά του ήταν εντάξει... άλλο εντάξει και άλλο κομπλέ όμως.. τι  να κάνουμε έπρεπε να κάνεις υποχωρήσεις ήταν η εποχή της intel τότε...

1) Στο Witcher 3 βλέπω ότι ο FX έχει καλύτερο Average τόσο από τον 2500K, όσο και από τον 3570K. Βλέπω επίσης καλύτερα Frame-Times.

2) Στο GTA V οι παραπάνω επεξεργαστές φαίνεται να πηγαίνουν αυτή τη φορά καλύτερα τόσο στο Average όσο και στα Frame-Times.

3) Στο AC βλέπω λίγο καλύτερα Average στους Intel και Frame Times χειρότερα στον AMD όταν στα ίδια που δυσκολεύονται οι Intel. Φαίνεται όμως πως σε άσχετα σημεία οι Intel έχουν κακά Frame Times χωρίς λόγο.

4) Στο Far Cry επαναλαμβάνεται ότι και στο AC σε πιο έντονο βαθμό.

5) Στο Shadow of Mordor δεν έχουμε κάτι ιδιαίτερο με τα Frame Times. Μόνο χειρότερα Average για τον AMD. ~26FPS στα 126FPS. Είναι και το παιχνίδι με την μεγαλύτερη διαφορά όλων, αλλά και το παιχνίδι όπου τα παίζει καλύτερα από όλα τα άλλα λόγω σταθερού Frame Rate.

6) Στο Rome έχουμε μια διαφορά 10FPS Average υπέρ των Intel.

7) Στο Crysis βλέπουμε να τα πηγαίνει καλύτερα ο AMD ειδικά στα Frame Times. Τα Average είναι ίδια, αλλά οι Intel έχουν καλύτερα minimum.

 

Ας δούμε μαζί με τα παραπάνω και αυτά τα παιχνίδια:

http://www.technologyx.com/featured/amd-vs-intel-our-8-core-cpu-gaming-performance-showdown/

Ένα άρθρο ουσιαστικά που δεν λέει ότι οι AMD είναι καλύτεροι στα παιχνίδια (αφού πράγματι δεν είναι), αλλά δεν είναι τόσο κακοί όσο θέλουν να παρουσιάζουν κάποιοι με φράσεις παιδικές θα τολμούσα να πω.

Επίσης μπορεί να κολλάει σε εσένα για άλλους λόγους έχεις FX επεξεργαστή που έχει χάλια bandwidth με την RAM και γενικά δεν είναι καλός επεξεργαστής για gaming και μπορεί να φταίει αυτό.

αλλά όπως είπα για τα λεφτά του ήταν εντάξει... άλλο εντάξει και άλλο κομπλέ όμως.. τι  να κάνουμε έπρεπε να κάνεις υποχωρήσεις ήταν η εποχή της intel τότε...

Όταν κάνεις διάλογο δεν μπορείς να βγάζεις συμπέρασμα από τα δικά σου επιχειρήματα καταρχήν και σε δεύτερη φάση το ότι έχεις FX δεν κάνει τη γνώμη σου πιο σοβαρή.

Πήγα εγώ σε κάποιον να του πω ότι έκανε υποχώρηση που πήρε Intel επειδή είναι πιο αργός σε Video Editing από τον FX και ότι είναι χάλια ή ότι ψήνεται σαν την κόλαση;

Το συμπέρασμα ότι ήταν Intel εποχή από που προκύπτει ακριβώς; Τώρα δεν είναι Intel εποχή;

Λες ότι υπάρχει Latency βάζοντας Vsync στο LoL επειδή δεν είναι για Gaming ο FX; Δηλαδή από που να το πιάσω και που να τελειώσω.

 

Κάνε μας τη χάρη φίλε μου...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...