elpaso1 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 Πριν λιγες ημερες μου ηρθε η VDSL και ειναι συνδρομη για 2 χρονια, πιο πριν ημουν παλι στην cyta με adsl. Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι εαν μπορω να κανω υπαναχωρηση χωρις να πληρωσω κατι, σε περιπτωση που δεν διορθωσουν το προβλημα με την γραμμη μου.. Το συμβολαιο εγινε τηλεφωνικα, ,πηρα τηλεφωνο αρχες Αυγουστου, ο εξοπλισμος ηρθε μεσα Αυγουστου και η VDSL μπηκε την προηγουμενη εβδομαδα. Απο ποτε ξεκιναει να μετραει το συμβολαιο; Εχω ακομα προθεσμια για υπαναχωρηση; Τελος, ποσο ακριβως πληρωνει καποιος για VDSL 50αρα στον ΟΤΕ; Μαζι με τηλεφωνο και παγια. Τωρα με την Cyta δινω 29 ευρω το μηνα για 50αρα ( αλλα πιανω 33 ), 5 ωρες προς κινητα και απεριοριστα προς σταθερα. Γνωριζω οτι υπαρχει καμπινα στα 200 μετρα, οποτε σιγουρα θα πιανω κοντα στα 50 με οτε και ισως και καλυτερο Ping. Αλλα απο τιμες δε ξερω ποσο θα μου βγαινει το μηνα. Εαν ισχυει αυτο, δλδ 35 ευρω το μηνα και τιποτα αλλο ειναι μια χαρα.. Συν εννοειται τα εξοδα της πρωτης εγκαταστασης.
petran91 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 Από όσο γνωρίζω δικαίωμα υπαναχώρησης έχεις εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα υπογράψεις το συμβόλαιο.Τώρα αν έχεις βλάβη και δεν στην διορθώσουν δεν γνωρίζω τι γίνεται αλλά δεν νομίζω να γίνεται κάτι.Καλύτερα να τους πιέσεις τηλεφωνικά να σε διορθώσουν αν πιστεύεις ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα.
elpaso1 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 Δεν εβαλα πουθενα υπογραφη. Μεσω τηλεφωνου εγινε το συμβολαιο με ισχυ για 2 χρονια. Αν το διακοψω μου ειπε για ενα προστιμο 120 ευρω δε θυμαμαι ακριβως.. Επισης τελη ενεργοποιησης 30 ευρω νομιζω. Ουτε βρισκω λογικο αυτο με τις 14 ημερες. Εγω οπως ειπα παραπανω αρχες Αυγουστου πηρα τηλεφωνο και η συνδεση ενεργοποιηθηκε μετα απο 1 μηνα. Δλδ τι σου δινουν 14 ημερς χωρις να εχεις δοκιμασει την γραμμη..
chipakos Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 Σίγουρα μπορείς να ζητήσεις πιστωτικό για όσο χρονικό διάστημα δεν έχεις γραμμή. Αν δεν θέλουν να εκδώσουν πιστωτικό τότε μπορείς να τους μιλήσεις για καταγγελία και υπαναχώρηση.
petran91 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 Σίγουρα μπορείς να ζητήσεις πιστωτικό για όσο χρονικό διάστημα δεν έχεις γραμμή. Αν δεν θέλουν να εκδώσουν πιστωτικό τότε μπορείς να τους μιλήσεις για καταγγελία και υπαναχώρηση. Αφού έχει γραμμή ήδη. Να φύγει θέλει επειδή πιάνει τα 33 από τα 50. Από ΕΕΤΤ: http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/3.pdf Έχετε δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των εγγράφων. Βέβαια στο λινκ που παρέθεσα λέει και άλλα, όπως οφείλει να σου στείλει τα έγγραφα και την αίτηση υπαναχώρησης πράγμα που δεν νομίζω να σου έχουν στείλει. Περίμενε να σου πουν οι πιο διαβασμένοι αν και πώς μπορείς να κινηθείς αλλιώς απευθύνσου στην ΕΕΤΤ να σε κατευθύνουν αυτοί.
elpaso1 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 Ακομα δεν εχει ερθει ο λογαριασμος, δεν εχω πληρωσει κατι. Τελη Αυγουστου πληρωσα τον λογαριασμο για την Adsl. Λογικα ο καινουριος θα ερθει μεσα Σεπτεμβριου.
petran91 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 Αλλο ο λογαριασμός και άλλο τα έγγραφα που σου λένε τους όρους χρήσης του συμβολαίου και η αίτηση υπαναχώρησης που υποτιθεται πρεπει να ερθουν μαζι
elpaso1 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2017 Ναι αλλα τι γινεται στην περιπτωση που εκανα συμβολαιο μεσω τηλεφωνου;
jkoukos Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δεν έχεις κάνει νέο συμβόλαιο, αλλά ανανέωση και αλλαγή υπηρεσιών. Το συμβόλαιο που υπογράφουμε, αφορά αποκλειστικά την τηλεφωνική γραμμή είτε με νέα σύνδεση είτε με φορητότητα. Πάνω σε αυτή την γραμμή παίρνουμε τις όποιες υπηρεσίες (DSL, τηλεφωνία κλπ) και λόγω της έκπτωσης που συμφωνούν τα 2 μέρη, έχουμε αναγκαστική περίοδο δέσμευσης. Με την λήξη αυτής της περιόδου το μηνιαίο πάγιο αυξάνεται στην τιμή του ονομαστικού (προ έκπτωσης), οπότε είτε φεύγουμε με φορητότητα αζημίως, είτε συμφωνούμε σε ανανέωση των υπηρεσιών πάλι με κάποια έκπτωση. Στην ανανέωση των υπηρεσιών δεν γίνεται νέο συμβόλαιο, αφού εξακολουθεί να ισχύει το αρχικό, που επαναλαμβάνω αφορά την τηλεφωνική γραμμή. Γι' αυτό ο νόμος δέχεται τις ανανεώσεις εφόσον έχουν γίνει βάσει αυτών που προβλέπει και φυσικά μέσω ηχογραφημένης συνομιλίας. Πρόσφατα άλλο μέλος ανέφερε ότι η ΕΕΤΤ τον ενημέρωσε σε σχετικό ερώτημα ότι στις ανανεώσεις έχουμε περιθώριο υπαναχώρησης 14 ημερολογιακών ημερών (ακύρωσης δεν έχουμε), αλλά δεν είμαι απόλυτα βέβαιος ότι ισχύει αυτό διότι ο νόμος δεν το προβλέπει. Για να είμαι δίκαιος, η ΕΕΤΤ δεν έχει απόλυτη αρμοδιότητα στο θέμα και πρέπει να γίνει σχετικό ερώτημα σε αυτήν και κυρίως στον Συνήγορο του καταναλωτή. Όπως το βλέπω εγώ, είχες μία σύνδεση ADSL στην Cyta και ζήτησες αλλαγή της υπηρεσίας σε VDSL. Δεν είσαι ευχαριστημένος με την υπηρεσία, αλλά δεν μπορείς να φύγεις από την εταιρεία (εκτός κι αν είχε λήξει η περίοδος δέσμευσης). Αυτό που μπορεί να γίνει είναι να σε γυρίσουν σε υπηρεσία ADSL. Αν ωστόσο είχε λήξει η περίοδος δέσμευσης, τότε έχεις δικαίωμα να υπαναχωρήσεις και κατόπιν κάνεις φορητότητα σε όποιον θέλεις αζημίως. Πρώτα όμως πρέπει να εξασφαλισθεί ότι πρόκειται για δυσλειτουργία της σύνδεσης και όχι φυσικός συγχρονισμός λόγω απόστασης από το DSLAM.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα