Προς το περιεχόμενο

Το πρώτο teaser για το F1-based Mercedes-AMG Project One


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παίρνεις μια P1 και τα υπόλοιπα φράγκα μέχρι τη τιμή που έχει αυτό το μερτσεντες τα κάνεις βενζίνες και Είσαι ΚΥΡΙΟΣ

 

Αυτοί που έχουν την δυνατότητα να το αποκτήσουν μπορεί να έχουν ήδη μια P1 στο γκαράζ τους... Δεν απευθύνεται σε αυτούς που θα σκεφτούν την τιμή του.

Δημοσ.

Σε δημόσιο βρεγμένο δρόμο και νόμιμες ταχύτητες πάλι πιο αργό θα είναι από το Tesla P100D που κάνει 20 φορές λιγότερο...

τι σύγκριση είναι αυτή; :P 

Δημοσ.

ρε τσοπάνηδες τι συγκρίσεις κάνετε και τι σας χαλάει εσάς το ότι θέλει rebuild το μοτέρ κάθε 50.000 km ?
όταν λέμε για hypercar θα το έχουν πάμπλουτοι και όχι κάποιος που κέρδισε το τζόκερ και έβλαλε 5 εκατομμύρια, αυτός που κέρδισε το τζόκερ θα πάρει ένα gtr απο το car με 60 χιλιάρικα και θα κάνει την "δουλειά" του.
αυτός που θα δώσει 2.5 εκατομμύρια για αμάξι χέστηκε αν θα δώσει και 100 χιλιάρικα τον χρόνο να του κάνει ένα rebuild.
εσείς που έχετε αμάξι 5-10 χιλιάρικα που δίνετε κανα χιλιάρικο το χρόνο μόνο για ασφάλειες,κτεο,τέλη και σέρβις τι έχετε καλύτερη αναλογία κόστους αγοράς/συντήρησης :P
επίσης αυτο το αμάξι θα βγαίνει τα σαββατοκύριακα για καμιά βόλτα δεν θα το πάρει να πάει στην δουλειά του η για ψώνια, για αυτή την δουλειά θα έχει μια jaguar η μια mercendes των 100 χιλιάδων ( το μικρό του :P ).
δεν είναι σαν και εμένα που έχω το σταρλετάκι που είναι για να παω στην δουλειά, στην βόλτα , στα πυροβολεία , στους γάμους , στις εκδρομές και γκαζιές παντού με ένα αμάξι.
 
 

και ένα αγωνιστικό καρτ  να πάρεις θέλει rebuild κάθε κάποιες ώρες 
 
με τόσες στροφές είναι λογικό να διασύρεται ο κινητήρας 
 
αυτό το αυτοκίνητο προφανώς δεν είναι για δρόμο αλλά για πίστα ακόμα και αν για κάποιο λόγο μπορεί νόμιμα να κυκλοφορήσει στο δρόμο (ρύποι/ θόρυβος και με ελαστικά δρόμου γιατί τα σλικ απαγορεύονται ) 

50.000 km στα 200km/h είναι 255 ώρες , με 2 ώρες βόλτας είναι 127,5 βόλτες, not bad αν το παίρνεις κάθε 3 μέρες για 2 ώρες βόλτας θα κρατήσει κανα χρόνο,not bad for a rich man!.
όσο για τα σλίκ δεν θες να οδηγήσεις με σλικ και έχει βρέξει σε δρόμο , έχω μπεί σε peugeot 207 γρήγορο φίλου με τα ιμισλικ και όταν έβρεχε ο τύπος δεν πάταγε πουθενά όταν με απλά λάστιχα ήσουν πολύ καλύτερα σε βροχή, σε στεγνό τον έχανες.

αλλά μην κοιτάς εδώ ελλάδα που έχουμε καλό καιρό πήγαινε καμια αγγλία που βρέχει κάθε μέρα :P 

Δημοσ.
2,5 $ εκατομύρια για μια τεχνολογία που σε λιγότερο από 10 χρόνια θα είναι άχρηστη τελείως. Τώρα σαν αμάξι με αυτά τα λεφτά έχει και πιο γρήγορα και πιο καλά. Βασικά ούτε για συλλεκτικό δεν κάνει με αυτά τα λεφτά, δεν είναι ούτε έχει κάτι το μοναδικό.

 

Μπορείς να μου αναφέρεις ένα αυτοκίνητο σε αυτήν την κατηγορία που ο κινητήρας του ειναι αυτούσιος των τωρινών κινητήρων στη φόρμουλα 1 κ στροφάρει στις 11.000;;;
Σε δυο χρονια απο τωρα θα κοστίζει τα δίπλα .. οπως οκά τα αντίστοιχα αυτοκίνητα .. έλεος μερικοί χωρίς να έχετε ψάξει τα στοιχειώδη απλα πετάτε την κοτσάνα σας έτσι για να πείτε κάτι ..

Δημοσ.

Αρχιζετε και κακολογειτε αλλα ξεχνατε το CLK GTR το οποιο ηταν εξισου μη πρακτικο αλλα η τιμη του μονο πανω πηγε με τα χρονια. Αμαξια σαν και αυτα ειναι επενδυση

Δημοσ.

πριν καμία 30ετια η BMW είχε βγάλει ένα 1502 prototype στα 1600cc και έβγαζε 1500 ίππους... σε αυτό ο κινητήρας ηθελε rebuild κάθε 10.000 χλμ...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...