Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, σε ένα άλλο νήμα που άνοιξα, μας βοηθήσατε πολύ. Μετά τις απαντήσεις σας για 8 πανομοιοτυπα Desktops καταλήξαμε στην Dell, όπως μας προτείνατε πολλοί και όντως μας βγήκε οικονομικά.

Σας ευχαριστούμε!

 

Τώρα προκείπτει το εξής. Σε ξεχωριστό χώρο θέλουμε ένα ΠΑΡΑ πολύ δυνατό workstation.

Θα σας γράψω τα προγράμματα που θα μπούνε και τη χρήση τους. Εσείς παρακαλώ προτείνετε κάτι που θα βρούμε ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ και αν χρειαστεί κατά τη γνώμη σας να το σπάσουμε το workstation στα 2 (ένα master ένα slave) πείτε το. Τα παρακάτω προγράμματα θα αγοραστούν ΜΙΑ φορά.

 

Έχουμε και λέμε:

 

 

i) Το ποσό που διαθέτουμε: Έως 15 χιλιάρικα, τα προγράμματα ξεχωριστά. Χώστε άφοβα. Πάντα όμως στον Ελλαδικό χώρο και με το απαιρητο support το κατάστημα που θα πετάξουμε τα λεφτά μας.

 

ii) Tη χρήση του υπολογιστή Rendering GPU KAI CPU, φωτογραμμετρία μνημείων, ανάπτυξη serious game στη Unity3D ΚΑΙ παίξιμο του game σε 4K. Ο υπολογιστης αυτός ΔΕΝ θα συμμετεχει στο τοπικό δικτυο των 8 PC, ο χώρος βρίσκεται πολλα χιλιόμετρα μακριά από το γραφείο. Αν τον συγκρεκριμμένο κρινετε απαραιτητο να τον σπάσουμε στα 2 τότε μιλάμε για ξεχωριστό LAN από αυτό των 8.
Εν κατακλειδι, χρηση = Ανάπτυξη 3D serious game με χρονικό ορίζοντα περάτωσης 4 έτη.

 

iii) Ειδικά προγράμματα που θα χρησιμοποιηθούν:

1. AutoCAD

2. 3dsMax

3. MudBox

4. ZBrush 4r8

5. Photoshop

6. Topogun

7. Substance Painter

8. Capture Reality

9. Leica Cyclone

10. Unity3D

11. Κάποιο vector animation πρόγραμμα, μαλλον Adobe Animate

12. Microsoft Visual Studio 2017 Professional

13. Premiere Pro

14. After Effects

 

iv) Στη σύνθεση θέλουμε να συμπεριληφθεί οθόνη? Αν όχι ποια οθόνη έχουμε? Υπάρχει πιθανότητα για μελλοντική αγορά άλλης? 2 οθόνες τουλάχιστον, πρεπει έστω μία να υποστηρίζει Ultra HD. Στο μέλλον πάρα πολύ πιθανόν να προστεθούν κι άλλες. Πείτε μου εσεις για inches, ποιο είναι πιο λογικό στο μάτι. Επίσης πρέπει να καλιμπράρονται.

 

v) Στη σύνθεση θέλουμε να συμπεριληφθούν και πληκτρολόγιο,ηχεία,ποντίκι? Αδιάφορο προς το παρόν, θα μπει σίγουρα μια wacom medium Pro που έχει ήδη αγοραστεί. Ένα UPS θα χρειαστεί.

 

vi) Το Hardware-περιφερειακά-οθόνη που θέλουμε να αγοράσουμε, θέλουμε να είναι απο ένα κατάστημα (διευκρινίστε ποιο) ή επιθυμούμε την αγορά απο διαφορετικά καταστήματα? Πάτρα, από οπουδήποτε εντός Ελλάδος με την εγγύησή τους.

 

vii) Επιθυμούμε να συναρμολογηθεί το σύστημα στο κατάστημα (στην περίπτωση που δεν γνωρίζουμε πως να το συναρμολογήσουμε) ή το σύστημα θα στηθεί απο τον ενδιαφερόμενο? Να συναρμολογηθεί.

 

viii) Επιθυμούμε λειτουργικό σύστημα? Αν ναι ποιο? Windows 10 Pro.

 

ix) Στο νέο σύστημα θα γίνουν πιθανές μελλοντικές αναβαθμίσεις στο Hardware? Αν ναι, υπάρχει πιθανότητα για διπλές κάρτες γραφικών (sli/crossfire)? -> συμβάλλει στην επιλογή κατάλληλου τροφοδοτικού και παίζει ρόλο και στην επιλογή κουτιού Εσείς θα μου πείτε γι αυτό. Ξέρω για παράδειγμα ότι το capture reality αναγνωρίζει μέχρι 3 NVidia. Αυτό είναι κάτι που το θέλουμε.

 

x) Θα γίνει oc στο CPU (επεξεργαστής)? Αν ναι σε τί μέγεθος? (μικρό, μεσαίο, μεγάλο) -> συμβάλλει στην επιλογή κατάλληλου τροφοδοτικού, μητρικής και φυσικά κατάλληλης ψύκτρας   Δεν έχω ιδέα.

 

xi) Θα γίνει oc στη GPU (κάρτα γραφικών)? Αν ναι θα γίνει με πείραγμα της τάσης για stability (μεγάλο oc) ή απλά θα ανεβάσετε λίγο τις συχνότητες με stock voltage? -> συμβάλλει στην επιλογή κατάλληλου τροφοδοτικού Δεν έχω ιδέα.

 

xii) Αναφέρετε αν θα χρησιμοποιήσετε ή όχι κάποιο κομμάτι Hardware από άλλο/παλιό σύστημα: Κανένα.

Επεξ/σία από colaz
Δημοσ.

Χρειάζεστε σίγουρα διπλό Xeon cpu, περίπου ecc 64gb ram και quadro ή AMD PRO κάρτα γραφικών οπωσδήποτε. Εγώ που ασχολούμαι με φωτογραμμετρία μνημείων ερασιτεχνικά προς το παρόν, τα point cloud θέλουν επαγγελματική κάρτα. Δε ξέρω αν μπορεί να συνδυαστεί σε crossfire ή sli μια επαγγελματική και μια gaming κάρτα γραφικών για περισσότερη ισχύ συν τις δυνατότητες που προσφέρει η επαγγελματική. Αυτά όμως δε ξέρω αν μπορείς να τα βρεις Ελλάδα σε καλές τιμές. Το μόνο κατάστημα που ξέρω να ασχολείται είναι η το Cosmodata. Πάρτε τους ένα τηλέφωνο για αρχή να δείτε τι μπορεί να προτείνουν κι αυτοί.

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

Εδώ έρχονται 2 απορίες μου. Βασικα ειμαι άσχετος τελείως.1) Όλοι μου λένε Xeon. 2) Όλοι μου λένε επαγγελματική κάρτα.

 

Κοιτώντας τα specs για επεξεργαστή τη συχότητα και CUDA cores για κάρτα γραφικών, είναι πολύ πιο κάτω απο τα top παιχνιδο-hardware και οι τιμές στο Θεό. Τί το ιδιαίτερο έχουν CPU και GPU επαγγελματικά και συμβαίνει αυτό;

 

Δυστυχώς AMD GPU δεν μπορουμε να βάλουμε γιατί η Capturingreality έχει δηλώσει ότι υποστηρίζει μονο Νvidia.

Δημοσ.

 

 

 Rendering GPU KAI CPU, φωτογραμμετρία μνημείων, ανάπτυξη serious game στη Unity3D ΚΑΙ παίξιμο του game σε 4K. Ο υπολογιστης αυτός ΔΕΝ θα συμμετεχει στο τοπικό δικτυο των 8 PC, ο χώρος βρίσκεται πολλα χιλιόμετρα μακριά από το γραφείο. Αν τον συγκρεκριμμένο κρινετε απαραιτητο να τον σπάσουμε στα 2 τότε μιλάμε για ξεχωριστό LAN από αυτό των 8.

Εν κατακλειδι, χρηση = Ανάπτυξη 3D serious game με χρονικό ορίζοντα περάτωσης 4 έτη.

 

iii) Ειδικά προγράμματα που θα χρησιμοποιηθούν:

1. AutoCAD

2. 3dsMax

3. MudBox

4. ZBrush 4r8

5. Photoshop

6. Topogun

7. Substance Painter

8. Capture Reality

9. Leica Cyclone

10. Unity3D

11. Κάποιο vector animation πρόγραμμα, μαλλον Adobe Animate

12. Microsoft Visual Studio 2017 Professional

13. Premiere Pro

14. After Effects

 

Μπορείς να εξηγήσεις με λίγα λόγια, αν μπορείς, το workflow που σκέφτεστε να ακολουθήσετε;

Κλασσικό game development;

Δηλαδή, σχεδιασμός του παιχνιδιού, modeling των διαφόρων assets (την φωτογραμμετρία θα την χρησιμοποιήσετε για τα βασικά meshes των assets, ας πούμε), texturing κ.λπ. και στο τέλος compiling;

Το Premiere Pro και το After Effects πώς θα τα χρησιμοποιήσετε;

Όταν σκανάρετε τα διάφορα αντικείμενα θέλετε και επι τόπου προεπισκόπηση; Μήπως δηλαδή χρειαστεί και κάποιο laptop; 

Cpu και gpu rendering που ακριβώς θα χρειαστείτε; 

 

Είναι αρκετά τα προγράμματα που αναφέρεις και η απάντηση δεν μπορεί να είναι τόσο απλή. Θα μπορούσα να σου πω δυό σκέψεις, αλλά θα με βοηθούσε και εμένα να καταλάβω πως θα δουλέψετε ακριβώς για να σε βοηθήσω αν μπορώ. 

Δημοσ.

Λοιπόν 1o workflow Serious Game Development:

1)Επισκόπιση τομών, οψεων, κατοψεων στο AutoCAD

2)Σημειωση των θέσεων του P40 Scanner της Leica πάλι AutoCAD.

3)ON SITE: Σκαναρισμα με P40, λήψη φωτογραφιών, λήψη video με Drone. (Αυτα γινονται με παρουσια laptop που έχουμε + εξοπλισμό που έχουμε)

4) Leica Cyclone Alignment των scan Data.

5) Color Correction, snapshot editing, με Premiere, photoshop, After effects, φωτογραφικου, βιντεοσκοπημένου υλικού.

6) Capture Reality, point cloud, Re-construction, colorizing, texturing albedo.

7) Zbrush/Mudbox sculpting τρυπών.

8) Topogun re-topologize.

9) Unwrapping,map extraction, και μετά material set up στο Substance Painter.

10) Setting up the scene in Max.

11) Εισαγωγή στη Unity, coding sto MVS2017 PRO, δημιουργία διάδρασης.

12) 2D Spritesheets στο Adobe Animate.

 

Wrap up και build.


2o workflow cinematic:

1) Ολα τα παραπάνω με anination sto max.
2) Rending GPU v-ray RT, Final rending CPU v-ray max.
3) Premiere και AfterEffects του video από monter/visual artist.

  • Like 1
Δημοσ.

HP Z840, P6000, Tesla. Εναλλακτικά αν σε συμφέρει να νοικιάζεις render farm ο Z440 είναι πολύ πιο ισορροπημένο μηχάνημα.

Δημοσ.

Μερικές σκέψεις εισαγωγικά, κι όποιος θέλει να διορθώσει/συμπληρώσει, ευχαρίστως:

 

1. Δεν βλέπω αναπόφευκτη ανάγκη για επαγγελματική κάρτα γραφικών, κοιτώντας στα specs των ειδικών προγραμμάτων που ανέφερες, ΕΚΤΟΣ ΑΝ θέλετε για κάποιο λόγo μεγάλη χρωματική πιστότητα (10bit color) ή θέλετε χρήση quad buffered stereo display με κάποιο από τα προγράμματα που χρησιμοποιείτε (ξέρω για το Maya ότι υποστηρίζεται, για τα άλλα δεν γνωρίζω). Το 3ds max και το AutoCAD χρησιμοποιούν direct3d, οπότε μια εμπορική κάρτα κάνει μια χαρά. Οι Quadro δεν προσφέρουν κάτι εδώ. Το Leica Cyclon και το Capture Reality δεν βλέπω να επωφελούνται από Quadro έναντι απλών GeForce. Από ό,τι είδα στο πρώτο προτείνουν εμπορικές κάρτες στο site τους, στο δε 2ο χρειάζονται απλά cuda, και οι εμπορικές υπερέχουν στο cuda/$ ratio.

 

2. Στο πρώτο σκέλος της δουλειάς σας χρειάζεστε βασικά καλή single core απόδοση (υπάρχουν κάποια σημεία threaded, αλλά αποτελούν μικρό μέρος του συνόλου από όσο μπορώ να κρίνω). To βασικό μηχάνημα θα πρότεινα να έχει Intel επεξεργαστή με καλό turbo boost. 

 

3. H φωτογραμμετρία μπορεί από όσο γνωρίζω να απαιτήσει μεγάλη ποσότητα μνήμης (ειδικά αν οι λήψεις είναι μεγάλης ευκρίνειας). Συνεπώς, πάμε για το βασικό Workstation σε HEDT πλατφόρμα, με 64gb RAM αρχικά και δυνατότητα επέκτασης στα 128gb.

 

4. Ως προς το 2ο σκέλος, εδώ έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα θέλετε να τελειώνει το Vray. Όσο περισσότερους/δυνατότερους πυρήνες του δώσεις, τόσο πιό γρήγορα θα τελειώσει. Τα χρήματα επαρκούν άνετα για 2ο μηχάνημα ως render slave, αλλά το πόσο θα ξοδέψει κανείς εξαρτάται από το πόσο βιάζεται. Μπορείτε να ξεκινήσετε με έναν AMD 1950X και συνολικό κόστος κόμβου γύρω στα 2.5Κ, και μπορείτε να φτάσετε να φάτε όλο το υπόλοιπο ποσό (15Κ-το κόστος του βασικού WS) για ένα dual Cpu μηχάνημα, είτε με AMD Naples είτε με Intel Xeons τελευταίας γενιάς (θα χρειαστεί να περιμένετε λίγο μέχρι να είναι διαθέσιμοι τέτοιοι επεξεργαστές). 

 

5. Για το Vray RT Gpu, όλα έχουν να κάνουν με το πόσο βαριά θα είναι αυτά που δοκιμάζετε στην Vram. Η πιό καλή λύση για real time είναι η 1080ti αυτή την στιγμή (σαν σχέση απόδοσης/κόστους/vram), αλλά αν τα 11gb της δεν φτάνουν (τα 12gb της Titan Pascal δεν αξίζουν λόγω μεγάλης διαφοράς στην τιμή για μηδαμινό κέρδος), τότε υποχρεωτικά ανεβαίνετε στην Quadro P5000 16gb (2.5K$) ή στην P6000 24gb (5K$ εκτός συζήτησης νομίζω), ή εναλλακτικά σε μεταχειρισμένη M6000 24gb που πάει γύρω στα 2.5-3K$.

 

Δεν ξέρω αν σε βοηθάω καθόλου με τα παραπάνω. Το βασικό πρόβλημα είναι το ΠΟΥ θα φτιάξετε τα παραπάνω και μάλιστα εντός Ελλάδος; Μεγάλο θέμα και η υποστήριξη. Αν πάτε σε κάτι έτοιμο (Dell, HP κ.λπ.) θα πληρώσετε πολλά και αναγκαστικά θα πάτε σε dual Xeon κατάσταση για το βασικό WS που για μένα δεν αξίζει με τίποτα. Θέλει καλή single threaded απόδοση στο βασικό μέρος της δουλειάς σας. 

  • Like 1
Δημοσ.

Τοτε στο 1ο workflow πας σε πολύ ισχυρό i7, 64gb ram μαζι με κάρτα ή κάρτες επαγγελματικες quadro. Επίσης ssd m2 τον πιο γρήγορο.

 

Στο 2ο όπου θα κάνεις τα rendering και θα δοκιμάζεις τα παιχνίδια πας σε κάποιον Xeon με πολλούς πυρήνες και κάνα 2-3 1080 κάρτες για τα rendering.

 

Σε οτι αφορα τις καρτες. Στα rendering χρειάζεσαι cuda cores και ισχύ καρτών που προορίζονται για games, στο 3d modeling χρειάζεσαι Quadro για να μπορέσεις να κάνεις δουλειά.

 

Σε ότι αφορά τα cpu, στα rendering θες πολλούς πυρήνες που να δουλεύουν για ώρες με ecc ram ενώ στο 3d modeling θες περισσότερο δυνατούς πυρήνες.

 

Κατά τη γνώμη μου πάντα. Επίσης αν δε θέλετε να πάτε σε Quadro πάρτε και στα δύο μηχανήματα 1080 κάρτες και μετά που θα δείτε ότι χρειάζονται οι quadro στο modeling και στα view ports τη βάζετε την 1080 στο 2ο μηχάνημα και παίρνετε Quadro για το πρώτο. Τα πολύγωνα και τα mesh και και και στην επεξεργασία point cloud εμένα κολλάνε και δε γυρνάει το μοντέλο εύκολα. Σε κάποια pc με επαγγελματική που δοκίμασα πήγαινε καλά, από κει και πέρα πρέπει να δοκιμάσετε για να δείτε.

  • Like 1
Δημοσ.

Σας ευχαριστώ όλους. Τόση ώρα που δεν απαντάω είναι γιατί παίρνω στοιχεία από εσας και τα ψάχνω google, youtube, δηλαδή την τροφή στο στόμα. Αγνοούσα πολλά πράγματα για το "επαγγελματικό" hardware και τώρα άρχισε να ξεκαθαρίζει λίγο αυτή η εικόνα. Η αγορά αυτή είναι να γίνει τέλος Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου. Να πω την αλήθεια ότι τη μεγαλύτερη εντύπωση απο αυτά που κοίταξα μου την έκαναν οι AMD Naples.

  • Like 1
Δημοσ.

Σας ευχαριστώ όλους. Τόση ώρα που δεν απαντάω είναι γιατί παίρνω στοιχεία από εσας και τα ψάχνω google, youtube, δηλαδή την τροφή στο στόμα. Αγνοούσα πολλά πράγματα για το "επαγγελματικό" hardware και τώρα άρχισε να ξεκαθαρίζει λίγο αυτή η εικόνα. Η αγορά αυτή είναι να γίνει τέλος Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου. Να πω την αλήθεια ότι τη μεγαλύτερη εντύπωση απο αυτά που κοίταξα μου την έκαναν οι AMD Naples.

 

Και πολύ καλά κάνεις. Έτσι πρέπει να πράττει ο κάθε συνειδητοποιημένος χρήστης σήμερα.

Επαγγελματικό hardware δεν υπάρχει υπό την στενή έννοια. Επαγγελματικό είναι αυτό που σε βοηθάει να κάνεις την δουλειά σου όσο το δυνατόν καλύτερα με το μικρότερο κόστος. Θα σου πρότεινα Quadro ας πούμε, αν δούλευες σε αυστηρό CAD περιβάλλον (Catia, SNX κ.λπ.). Από την στιγμή που το βασικό σου περιβάλλον είναι gaming orianted με βάση dirext3d, δεν σου χρειάζεται. Δεν ξέρω βέβαια αν χρειάζεστε μεγάλη χρωματική πιστότητα με billion colors κ.λπ.

 

Ως προς τους Naples, ναι όντως έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε το κόστος τους σε σχέση με τους πολυπήρηνους Xeon, αλλά μη παρασύρεσαι από την λογική που δυστυχώς πολλοί επαγγελματίες κουβαλάνε, και εδώ και στο εξωτερικό. Περισσότεροι πυρήνες δεν σημαίνει ότι θα βγάζεις την δουλειά πιό γρήγορα. Σε συγκεκριμένα σημεία του Workflow μπορείς να τους εκμεταλλευτείς πλήρως. Στο βασικό κομμάτι της δουλειάς σου οι περισσότεροι πυρήνες θα κάθονται και αυτό που πραγματικά μετράει είναι η απόδοση ανά πυρήνα. Συνήθως στο κομμάτι του modeling/editing αποδίδουν πολύ καλύτερα τσιπάκια με λιγότερους πυρήνες αλλά με ψηλότερους χρονισμούς. 

 

Πρέπει να δείτε πολύ σοβαρά το πού θα φτιαχτούν τα μηχανήματα, πάντως. 

Δημοσ.
 Εσείς παρακαλώ προτείνετε κάτι που θα βρούμε ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ και αν χρειαστεί κατά τη γνώμη σας να το σπάσουμε το workstation στα 2 (ένα master ένα slave) πείτε το.

 

Έχουμε και λέμε:

 

 

i) Το ποσό που διαθέτουμε: Έως 15 χιλιάρικα, τα προγράμματα ξεχωριστά. Χώστε άφοβα. Πάντα όμως στον Ελλαδικό χώρο και με το απαιρητο support το κατάστημα που θα πετάξουμε τα λεφτά μας.

 

 

Οταν λες ενα master και ενα slave εννοεις δυο συστηματα που το ενα θα δημιουργει το παιχνιδι και το αλλο θα το παιζει? (το λεω απλοικα και πρακτικα.)

 

Για το καλυτερο support εγω θα προτεινα καποιο επωνυμο workstation απο DELL.

 

Σιγουρα θα βγει πιο φθηνο να το κανεις κομματι κομματι αλλα το ετοιμο workstation μιας εταιριας εχει σαφως καλυτερο support.

Δημοσ.

Οταν λες ενα master και ενα slave εννοεις δυο συστηματα που το ενα θα δημιουργει το παιχνιδι και το αλλο θα το παιζει? (το λεω απλοικα και πρακτικα.)

 

Όχι εννοώ ενα Master Working station που θα γίνεται η δουλειά από τον user, και ένα δεύτερο που θα είναι κατειλλημένο με την διαδικασία του rendering  για να γλυτώσουμε χρόνο.

Δημοσ.

Δεν γνωριζω να σου απαντησω σε αυτο, θεωρω οτι ενα συστημα ειναι καλυτερο για πρακτικους λογους και οχι λογους ταχυτητας που δεν ξερω αν ετσι γινεται πιο γρηγορα.

 

Σιγουρα παντως,αν πας σε καποιο επωνυμο workstation,  αλλο μηχανημα θα χρειαστεις για την παραγωγη του project και αλλο μηχανημα θα χρειαστεις για την δοκιμη ("παιξιμο").

 

 

.

Δημοσ.
Σιγουρα παντως,αν πας σε καποιο επωνυμο workstation,  αλλο μηχανημα θα χρειαστεις για την παραγωγη του project και αλλο μηχανημα θα χρειαστεις για την δοκιμη ("παιξιμο").

 

 

.

 

Ναι βεβαιως, στο life-cycle της ανάπτυξης της εφαρμογής θα γίνουν tests σε πολλά και διαφορετικά μηχανήματα, τόσο ώστε να βελτιστοποιήσουμε την απόδοση όσο και να κάνουμε debugging.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...