Προς το περιεχόμενο

Αγορά τρίτροχου Piaggio MP3


nick_gr2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

 

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα για μένα ειναι ότι γλιτώνεις το παρκάρισμα και ότι το οδηγεις με δίπλωμα αυτοκινήτου (αν το έχεις βγάλει πριν από κάποια ημερομηνία).

 

 

 

ξέρουμε μέχρι ποια ημερομηνία?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.capital.gr/auto/3001086/ti-isxuei-me-ta-diplomata-gia-ta-trikukla

 

Μέχρι 18/1/2013 αναφέρει, προσοχή όμως γιατί δεν σημαίνει ότι μπορείς να οδηγήσεις οποιοδήποτε τρίτροχο, πρέπει να έχει μακρύ μεταξόνιο, σε άρθρα που διάβασα αναφέρουν συγκεκριμένα τα MP3 LT & Metropolis.

 

Η σύγκριση με το smart ατυχής πάντως, πιο οικονομικό στη χρήση το μηχανάκι, πιο εύκολο στο παρκάρισμα και φυσικά στην κίνηση το smart θα είναι κολλημένο όπως όλα τα 4τροχα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://news247.gr/eidiseis/auto/odhghsh-motosikletas-me-diplwma-aytokinhtoy.4635793.html

 

Εδώ το διάβασα και μου έμεινε (Αυτά παθαίνεις με σκ@τ@ για πηγές...), το μετατρόχιο είναι όπως σωστά αναφέρεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν λεω δεν συμφερει ειναι οτι οι τιμες ειναι πολυ ακριβα.επειδη το εχω ψαξει πολυ οι τιμες για καινουργιο παντα μιλαμε γιατι κατα την γνωμη μου δεν αγοραζεις μηχανη μεταχειρισμενη ειναι 8000 ευρω μινιμουμ συν αλλα 500 κρανος μπουφαν.εγω θα δω η για σμαρτακι η θα βγαλω διπλωμα μηχανης.τωρα αν κανεις δινει 4000 ευρω για μεταχειρισμενο mp3 εγω με την καμια δεν τα δινω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν λεω δεν συμφερει ειναι οτι οι τιμες ειναι πολυ ακριβα.επειδη το εχω ψαξει πολυ οι τιμες για καινουργιο παντα μιλαμε γιατι κατα την γνωμη μου δεν αγοραζεις μηχανη μεταχειρισμενη ειναι 8000 ευρω μινιμουμ συν αλλα 500 κρανος μπουφαν.

Δεν αγοράζεις μεταχειρισμένη μηχανή αλλά για κάποιο λόγο με το μεταχειρισμένο Smart όλα καλά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.capital.gr/auto/3001086/ti-isxuei-me-ta-diplomata-gia-ta-trikukla

 

Μέχρι 18/1/2013 αναφέρει, προσοχή όμως γιατί δεν σημαίνει ότι μπορείς να οδηγήσεις οποιοδήποτε τρίτροχο, πρέπει να έχει μακρύ μεταξόνιο, σε άρθρα που διάβασα αναφέρουν συγκεκριμένα τα MP3 LT & Metropolis.

 

Η σύγκριση με το smart ατυχής πάντως, πιο οικονομικό στη χρήση το μηχανάκι, πιο εύκολο στο παρκάρισμα και φυσικά στην κίνηση το smart θα είναι κολλημένο όπως όλα τα 4τροχα.

ενω με τα δυο αυτα δεν θα εισαι κολλημενος στην κινηση.θα περνας αερα αναμεσα στα αμαξια οταν εχει κινηση.

Δεν αγοράζεις μεταχειρισμένη μηχανή αλλά για κάποιο λόγο με το μεταχειρισμένο Smart όλα καλά!

αλλο 4 ροδες αλλο 2 ροδες.δεν εχω τιποτα με τις μηχανες απεναντιας το σκεφτομε για σμαρτακι μεταχειρισμενο η για μηχανη καινουργια σαν δευτερο μεσο μεσα στην πολη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πήρα μτχ πάντως για πρώτη, για να χάσω λιγότερα λόγω αλλαγής κατηγορίας - έβγαλα απευθείας Α αλλά για αρχή ήθελα 250άρι.

 

Το καλό με τα μτχ μηχανάκια είναι ότι είναι πολύ πιο εύκολο να βρεις με λίγα χλμ και σε καλή κατάσταση... το δικό μου είχε 9.000 χλμ, κλάιν δλδ και το πήρα στα μισά λεφτά σε σχέση με τα αντίστοιχα καινούρια. Και είμαι σίγουρος ότι είναι πολύ πιο αξιόπιστο από μτχ σμαρτάκι των 4-5 χιλ.

 

Άσε που μάλλον θα το κρατήσω γιατί όσο το μαθαίνω, τόσο περισσότερο με βολεύει. :P

 

Edit: Α και για τα 3τροχα, βλέπω αρκετούς να χώνονται, ναι οκ όχι σαν παπάκια αλλά και στα φανάρια και στο πάρκινγκ εξακολουθούν να έχουν πλεονέκτημα έναντι του σμαρτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπίζω να μας συγχωρέσει το offtopic ο nick_gr2 :P

 

250 είναι το όριο για έμενα, δεδομένου ότι κάνω δρομολόγια σε Εθνική/παράδρομο και θέλω να κάνω και κανά ταξιδάκι, τα 125 απλά δεν. Για μόνο μέσα στην πόλη είναι μια χαρά βέβαια και είναι αρκετά ωραίο το ΜΤ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας απαντησω, ως κατοχος απο το 2011 του πιατζιο κ εχοντας κανει 43χιλιαδες χλμ.

 

Τα τρικυκλα καινε λιγο παραπανω κ εχουν την ιδια συντηρηση με ενα σκουτερ. Στο δικο μου 300αρι yourban lt (ναι με διπλωμα αυτοκινητου οδηγειται, ειναι 'συλλεκτικο') καιω 3.5λτ/100 μετρημενο στην αντλια.

 

Στο δρομο δεν εχουν καμμια συγκριση με τα διτροχα. Εχω κανει πολλα χλμ σε βροχες κ κρυα οταν οι διτροχοι απλα το κλειδωνουν. Εχω πεσει 2 φορες με 0 ταχυτητα λογω αποτομης συμπλεξης του CVT κ μονο. Για να πεσεις με τριτροχο πρεπει να κανεις μεγαλη βλακεια!
Α ναι.. επισης με το χωρο αποσκευων παω ανετα σουπερ μαρκετ εκτος αν θελω κατι ογκωδες.

 

Απο προβληματα το μονο που ειχε ηταν οτι εσβηνε στα φαναρια οταν σταματαγε κ λυθηκαν μολις περαστηκε το νεο προγραμμα εγκεφαλου στην αντιπροσωπεια. Επισης η εξαερωση των φρενων ειναι μεγαλη ταλαιπωρια να γινει σωστα. Τελος επειδη ο συμπλεκτης τους ειναι ξηρου τυπου κ επειδη ειναι βαρια αν τα πιεζεις τον τρως κ θα τον αλλαζεις συχνα. Καποια προβληματα που εχουν αναφερθει στο μπροστινο συστημα κ αμορτισερ εγω που δεν το εχω λυπηθει δεν τα ειχα ποτε κ δεν νομιζω οτι θα εχει ποτε καποιος εκτος αν ειναι σουπερ καφτης η απλα στοκος ως οδηγος υπο την εννοια οτι το περναει τεζα απο τιποτα καροδρομους με ταφους για λακκουβες. Το μηχανακι δεν ειναι για αγριο τερεν κ εκτος δρομου.

 

Τελος τα αναλωσιμα κ τα βασικα ανταλλακτικα κ πλαστικα ειναι πολυ φτηνα (πχ καθρεπτης 7ε, πισω φλας 10ε) οποτε δεν τα κλεβουν για κανενα λογο!

 

Αυτα τα ολιγα!

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...