Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ανάμεσα σε άλλα σπουδαία προϊόντα –όπως νέους φορητούς 2-in-1 και convertibles- η ASUS αποκάλυψε στην έκθεση IFA 2017 και το ASUS Windows Mixed Reality Headset (HC102).

Η συσκευή, ξεχωρίζει για το “3D Polygon” σχεδιασμό της, που αναμφισβήτητα την καθιστά ξεχωριστή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όπως είναι κατανοητό, το headset της ASUS είναι “φορτωμένο” με όλες τις τεχνολογίες της Microsoft, στέλνοντας εικόνες ανάλυσης 1440 x 1440 pixels σε κάθε μάτι με ρυθμό ανανέωσης 90Hz καθώς και δύο ενσωματωμένες κάμερες στην πρόσοψη, που χρησιμεύουν για έξι βαθμούς ελευθερίας όσον αφορά στην ανίχνευση θέσης χωρίς την ανάγκη για πρόσθετους ή εξωτερικούς αισθητήρες.

 

To FOV είναι 95⁰ ενώ στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται Gyroscope (6 degrees of freedom tracking), Accelerometer, Magnetometer και Proximity sensor ενώ διαθέτει υποδοχή 3.5mm για ακουστικά και είναι συμβατό με τους Motion Controllers της Microsoft.

 

Σύμφωνα με την ASUS πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ισχυρό αλλά παράλληλα άνετο και ελαφρύ headset, που διαθέτει μαλακά υλικά στα σημεία που έρχεται σε επαφή με το πρόσωπο που μάλιστα έχουν αντι-βακτηριδιακές ιδιότητες. Η ASUS κάνει λόγο για “balanced-crown design”, το οποίο ασκεί μειωμένη πίεση στο πρόσωπο και στην μύτη, ενώ το βάρος του δεν είναι μεγαλύτερο από 400 γραμμάρια.

 

Να αναφέρουμε ότι πολλές από τις εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας που είναι διαθέσιμες στο Oculus RiFT ή στο HTC Vive θα τρέχουν και στην πλατφόρμα της Microsoft, με τη τελευταία να υποστηρίζει και περιεχόμενο από το Steam. Το νέο Windows Mixed Reality Headset της ASUS στοιχίζει €449,9.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Δημοσ.

αρκετά δελεαστικό, ελπίζω η πλατφόρμα της m$ να έχει μεγάλη γκάμα εφαρμογών.

 

 

Φεεεεερστ γιεεαααα403893σδφ8971ςγβ 0987!!!!!εβαεβαεβα!!!111!!εναεναΕΝΑ1!!!!

 

  • Like 1
Δημοσ.

Ενδιαφέρον! Άντε να αρχίσουμε να έχουμε και λιγο ανταγωνισμό στον τομέα του VR μπας και εξελιχθεί λίγο και βγουν νεα παιχνίδια αποκλειστικά και μη.

Διάβασα αλλού οτι δεν έχει λέει μέλλον και κάτι τέτοια. Αν δεν είναι το μέλλον η εικονική πραγματικότητα τι είναι?!

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν ακούγεται άσχημο,άντε να δούμε μήπως και αρχίσουν να εξελίσσονται τα πράγματα και πάρει μπρός ο ανταγωνισμός ώστε να φτάσει σε ενα αξιοπρεπές πιο "πραγματικό" VR  χωρίς τις παιδικές ασθένειες του.

  • Like 1
Δημοσ.

1044 x 1044 σε κάθε μάτι είναι ακόμα μικρή ανάλυση. Οταν έχουμε καθαρό 4k στο κάθε μάτι με μεγάλο ρυθμό ανανέωσης τότε ναι θα μιλάμε για επανάσταση. Ακόμα και το fov μικρό είναι όταν αλλα ξεπερνούν τις 105. Είμαι λάτρης της τεχνολογίας αυτής και το avatar μου το μαρτυραει νομίζω απλά σε 4-5 χρόνια θα έχουμε φανταστική ρεαλιστική εικόνα σε προσιτό κόστος γιατί έτσι είναι οι κανόνες τους μάρκετινγκ. Λίγο λίγο κάθε φορά για να σε έχουν ταμείο συνέχεια. Για να προλάβω σχόλια έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής όλες τις μάσκες σχεδόν κινητού από cardboard μέχρι homido και xiaomi MI vr new version και από head seat oculus dk1 - dk2. oculus Rift. HTC vive και είμαι κάτοχος psvr.

Μέχρι στιγμής ενώ με εξτασιαζει η εμπειρία, νοιώθω πως η ανάλυση θα πρέπει να φτιάξει πολύ ακόμα για να "κοροϊδεψεις" καλύτερα τον εγκέφαλο σου. Επίσης θα πρέπει να υπάρχει και μια σχετική άνθηση και στα περιφερειακά αξεσουάρ όπως πλατφόρμες κίνησης ώστε να υπάρχει μια πιο ολοκληρωμένη βιωματικη εμπειρία παίκτη. Θυμάμαι πριν από αρκετά χρόνια που μια εταιρεία είχε φτιάξει ένα γιλεκο που όταν έπαιζες παιχνίδια first person τύπου doom ενοιωθες τα "χτυπήματα" και τους πυροβολισμους στο σώμα σου μέσω vibration. Κάτι τέτοιο θα γίνει και τα επόμενα χρόνια... Αναμένουμε

Δημοσ.

1440 όχι 1044. Πολύ χαμηλή ανάλυση θα ήταν κουραστική για τα μάτια. (Βλέπε Ps VR) Πολύ υψηλή (άνω του 2Κ), θα ήθελε δυνατό PC, 1440 πιστεύω είναι μία μέση κατηγορία μάλλον καλή για τώρα. Για να δούμε.

Δημοσ.

Από κεκτημένη ταχύτητα γράφτηκε 1440 x1440 ήθελα να γράψω. Όταν τα μάτια μας έχουν συνηθίσει full HD εικόνα σε όλες τις κανονικές οθόνες το να σου δίνει από τόση κοντινή απόσταση λιγότερη ανάλυση το αποτέλεσμα σίγουρα θα έχει αρκετό εμφανές pixel. Σίγουρα τα spec τα κρατάνε χαμηλά για να έχουν και λίγη ανάγκη από υπολογιστική ισχύ αλλά μετά από ένα σημείο που περνάει ο πρώτος ενθουσιασμός αρχίζει και κουράζει... Η μέρα πάντως που σε κάθε μάτι θα δίνει καθαρό 4k -8k χωρίς να χρειάζεται υπολογιστή των 7000 ευρώ με sli κάρτες γραφικών θα είναι μαγεία. Ας ελπίσουμε να το δούνε σύντομα...

Δημοσ.

Βασικά έχει τον ίδιο ακριβώς αριθμό pixel με το FHD αλλά σε κάθε μάτι ξεχωριστά, όχι όπως στην οθόνη που έχεις αυτά τα pixel και για τα δύο μάτια. Οπότε είναι μεγαλύτερη η ανάλυση ουσιαστικά.

Δημοσ.

Ενδιαφέρον! Άντε να αρχίσουμε να έχουμε και λιγο ανταγωνισμό στον τομέα του VR μπας και εξελιχθεί λίγο και βγουν νεα παιχνίδια αποκλειστικά και μη.

Διάβασα αλλού οτι δεν έχει λέει μέλλον και κάτι τέτοια. Αν δεν είναι το μέλλον η εικονική πραγματικότητα τι είναι?!

 

τα εχουμε χιλιοπει.....το VR ειναι το μελλον οσο και εαν καποιοι επιμενουν στα κλασικα συστηματα με οθονες το οποιο ειναι παρωχημενη τεχνολογια και κραταει σχεδον 30 ετη ,καιρος να αλλαζει λοιπον....οχι οτι θα καταργησουν τις οθονες ,αλλά τα συστηματα VR σε λιγα ετη απο τωρα θα ειναι στανταρ αξεσουαρ στα pc .Προσωπικα πιστευω οτι θα ειναι η μεγαλυτερη αλλαγη απο τοτε που τα pc μπηκαν για οικιακη χρηση επι εποχη dos ...

Δημοσ.

1044 x 1044 σε κάθε μάτι είναι ακόμα μικρή ανάλυση. Οταν έχουμε καθαρό 4k στο κάθε μάτι με μεγάλο ρυθμό ανανέωσης τότε ναι θα μιλάμε για επανάσταση. Ακόμα και το fov μικρό είναι όταν αλλα ξεπερνούν τις 105. Είμαι λάτρης της τεχνολογίας αυτής και το avatar μου το μαρτυραει νομίζω απλά σε 4-5 χρόνια θα έχουμε φανταστική ρεαλιστική εικόνα σε προσιτό κόστος γιατί έτσι είναι οι κανόνες τους μάρκετινγκ. Λίγο λίγο κάθε φορά για να σε έχουν ταμείο συνέχεια. Για να προλάβω σχόλια έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής όλες τις μάσκες σχεδόν κινητού από cardboard μέχρι homido και xiaomi MI vr new version και από head seat oculus dk1 - dk2. oculus Rift. HTC vive και είμαι κάτοχος psvr.

Μέχρι στιγμής ενώ με εξτασιαζει η εμπειρία, νοιώθω πως η ανάλυση θα πρέπει να φτιάξει πολύ ακόμα για να "κοροϊδεψεις" καλύτερα τον εγκέφαλο σου. Επίσης θα πρέπει να υπάρχει και μια σχετική άνθηση και στα περιφερειακά αξεσουάρ όπως πλατφόρμες κίνησης ώστε να υπάρχει μια πιο ολοκληρωμένη βιωματικη εμπειρία παίκτη. Θυμάμαι πριν από αρκετά χρόνια που μια εταιρεία είχε φτιάξει ένα γιλεκο που όταν έπαιζες παιχνίδια first person τύπου doom ενοιωθες τα "χτυπήματα" και τους πυροβολισμους στο σώμα σου μέσω vibration. Κάτι τέτοιο θα γίνει και τα επόμενα χρόνια... Αναμένουμε

κασσετα ειναι το αβαταρ ;

Δημοσ.

Παιδιά ξεχνάτε και αλλά βασικά πράγματα. Δεν είναι μόνο η ανάλυση σε ένα VR Headset. Παίζουν και αλλά ρόλο. Όπως πχ η τεχνολογια της οθόνης. Πολλοί δίνουν πίσω το Vive και το Rift λόγω του υψηλού Screen Door Effect που έχουν. Στο PSVR είναι ανύπαρκτο σχεδόν λόγω της οθόνης του.

Δημοσ.

Παντός δυσκολεύομαι να καταλάβω το πως θα μπορεί μια you 1080TI πχ θα μπορεί να τρέξει παιχνίδια με αξιοπρεπές γραφικά σε ανάλυση 4Κ Χ 2 και μάλιστα στα 90 fps minimum .... Όταν με δυσκολία δεν μπορεί να τρέξει Wildlands πχ πάνω από 40 fps 4K σε ένα πάνελ

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...