Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Δεν ξέρω σε τι κενό ελπίζει, αλλά για να διατηρήσω κενό 10^-5 mbar σε κρυοστάτη με όγκο περίπου 20 λίτρα,

 

Δεν νομίζω να αναφέρονται σε υψηλό κενό της τάξης που γράφεις. Η μετάφραση του άρθρου λέει για <<μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση>> θα μπορούσε να είναι και 100 mbar πίεσης.

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Η ταχύτητα του φωτός είναι 299792458m/s (του ήχου 340.29m/s), μάλλον κάποιο μπέρδεμα έγινε, αν είχε κάτι να πηγαίνει τόσο γρήγορα δεν θα έφτιαχνε hyperloop capsules αλλά κάτι για να πάμε μέχρι τον Άλφα Κένταυρο.

  • Like 2
Δημοσ.
Εμένα μου κάνει εντύπωση, πώς τους έφτασαν τα 1300 μέτρα για να επιταχύνουν τόσο πολύ και να φρενάρουν κιόλας.

48 χιλιόμετρα πίστα χρειάστηκε η Bugatti για να φτάσει τα 431 Km/h.

 

PS..... "One mile" λέει η είδηση που είναι 1.600 μέτρα.... το ερώτημα λοιπόν είναι ποιος πολίτης είναι ικανός να αντέξει αυτά τα G.

Δημοσ.

μάλιστα , αφαιρούμε μηνύματα που δεν προσβάλλουν επειδή διορθώθηκε το αρχικό ποστ, η διαφάνεια στο μεγαλείο της μπράβο και εις ανώτερα, μια απλή διόρθωση στο αρχικό κείμενο και ένα μήνυμα στη συζήτηση θα ήταν αρκετή. > Nicely done

Δημοσ.

 

Εμένα μου κάνει εντύπωση, πώς τους έφτασαν τα 1300 μέτρα για να επιταχύνουν τόσο πολύ και να φρενάρουν κιόλας.
48 χιλιόμετρα πίστα χρειάστηκε η Bugatti για να φτάσει τα 431 Km/h.
 
PS..... "One mile" λέει η είδηση που είναι 1.600 μέτρα.... το ερώτημα λοιπόν είναι ποιος πολίτης είναι ικανός να αντέξει αυτά τα G.

 

Νομίζω ότι με μια επιταχυνση 2g πιανεις περίπου 500 km/h σε ένα μήκος 500 μέτρων.και με αντίστοιχη επιβράδυνση σταματάς σε όλα τόσα.Παίζει να κάνω και λάθος όμως οι πράξεις γίνανε με το μυαλό με g=10 αντί για 9.81 και sqrt50=7 ενώ είναι λίγο παραπανω.

Δημοσ.

Δεν νομίζω να αναφέρονται σε υψηλό κενό της τάξης που γράφεις. Η μετάφραση του άρθρου λέει για <<μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση>> θα μπορούσε να είναι και 100 mbar πίεσης.

 

Εννοείται πως δεν θα φτάσουν σε αυτό το κενό,  εγώ κοντα στα 200-300mbar θα έλεγα. Η αεροδυναμική αντίσταση είναι ανάλογη της πυκνότητας, και η πυκνότητα αναλογη της πίεσης. Οπότε στα 100mbar η αντίσταση είναι μειωμένη κατά 10 φορές. Αλλά σε τέτοιο κενό η κατανάλωση στις αντλίες είναι μεγαλύτερη. αντί 60 watt θα χρειαζόμουν τουλάχιστο 150-200W για να διατηρηθεί. Αnw, αφού δεν ξέρουμε κάτι με το πως σκοπευει να διατηρήσει το κενό του, μόνο φαντασίες μπορούμε να κάνουμε. Μπορεί στο τέλος να μην είναι κενό καν, αλλά ουραίος βοηθητικός άνεμος.

 

 

Εμένα μου κάνει εντύπωση, πώς τους έφτασαν τα 1300 μέτρα για να επιταχύνουν τόσο πολύ και να φρενάρουν κιόλας.
48 χιλιόμετρα πίστα χρειάστηκε η Bugatti για να φτάσει τα 431 Km/h.
 
PS..... "One mile" λέει η είδηση που είναι 1.600 μέτρα.... το ερώτημα λοιπόν είναι ποιος πολίτης είναι ικανός να αντέξει αυτά τα G.

 

H Veiron στο 1/4mile πιάνει τα 225km. Από κει και πέρα (βασικά από τα 80Km/h) παίζει τεράστιο ρόλο η αεροδυναμική αντίσταση και η τριβή από τα ελαστικά που δεν υπάρχουν στη σήραγγα.

Μειώνεις τα G αυξάνοντας της απόσταση εάν δεν βολεύεσαι. Πειραματικό είναι αυτό ακόμα.

Δημοσ.

 Έγινε διόρθωση στο κείμενο.

ζητώ συγγνώμη λοιπόν και  διορθώνω το δεύτερο μήνυμα, ευχαριστώ και μπράβο για την ορθή ανταπόκριση.

Δημοσ.

Αυτό δεν θα πήγαινε με 900km/h; Πάλι παπατζιές ρε Musk;

 

Υπάρχουν bullet trains που πάνε πιο γρήγορα...

 

Διάβασε καλύτερα το άρθρο. Η δοκιμή δεν έγινε σε κενό που θα είναι το hyperloop...

  • Like 1
Δημοσ.

Πιστεύω πως μπορούν άνετα να ξεπεράσουν την ταχύτητα του ήχου σε ειδική σύραγγα και δεν μου κάνει και τόση εντύπωση για να αναφέρω και κάτι που ίσως δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι,αν θέλετε πείτε το συνωμοσιολογικό,(αλλά μπορείτε να το ψάξετε και να βρείτε αρκετά πράγματα)αρκετοί λένε οτι ήδη αυτό έχει γίνει εδω και δεκαετίες με εξελιξμένα οχήματα παρόμοιοιυ τύπου που χρησιμοποιούν μυστικές υπηρεσίες και ιδιαίτερα"σημαντικά" πρόσωπα,(είναι σε βαγόνια πολύ πιο γρήγορα) και ενώνουν  βάσεις που είναι κτισμένες υπόγεια,σε αρκετά μέρη της αμερικής ρωσίας κλπ έχουν μάλιστα διαρεύσει φωτό απο αυτές τις κατασκευές και τις σύρραγες. 

future-roof-complaints-future-living-roo

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...