Προς το περιεχόμενο

Ρεκόρ ταχύτητας 355 χλμ./ώρα από την κάψουλα Hyperloop της Tesla


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα 355 χλμ./ώρα άγγιξε η κάψουλα (pod) Hyperloop που έχει αναπτύξει η Tesla, παίρνοντας τα πρωτεία από την κάψουλα μεταφοράς (pod) της φοιτητικής ομάδας WARR, η οποία είχε αναπτύξει ταχύτητα 323,5 χλμ./ώρα σε διαγωνισμό που διενεργήθηκε νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα.

Και τα δύο ρεκόρ πραγματοποιήθηκαν στη δοκιμαστική σήραγγα, μήκους 1,3 χιλιομέτρων, που έχει κατασκευασθεί στην Καλιφόρνια. Παρόλο που πρόκειται για σημαντικές επιδόσεις, ούτε η κάψουλα της Tesla πλησίασε τις υπερηχητικές ταχύτητες που ο Musk πιστεύει πως μπορούν να επιτευχθούν στη σήραγγα και στις συνθήκες σχεδόν πλήρους κενού αέρος που επικρατούν στο εσωτερικό της.

 

Πάντως, ο ιδρυτής της Tesla και εμπνευστής του συστήματος Hyperloop πιστεύει πως “θα ξεπεράσουμε τα 500 χλμ./ώρα (σχεδόν το μισό της ταχύτητας του ήχου) τον επόμενο μήνα, με μερικές μικρομετατροπές”, όπως ανέφερε στο σχόλιό του στο Instagram, όπου ανακοίνωσε το ρεκόρ.

 

Ο Musk περιέγραψε λεπτομερώς την ιδέα του Hyperloop σε ένα άρθρο του τον Αύγουστο του 2013, που εξήγησε με ποιον τρόπο κάψουλες που θα κινούνται μέσα σε μία ειδική σήραγγα, με σημαντικά μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση, θα μπορούν να μεταφέρουν επιβάτες με ταχύτητες έως 1.290 χλμ./ώρα.

 

Link.png Site: Verge

Επεξ/σία από deligkos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο στον Elon! Από τους μεγαλύτερους ανθρώπους και οραματιστές της εποχής μας, ένας νέος Bill Gates που θα βάλει στη ζωή μας τα ηλεκτρικά οχήματα όπως ο Bill τους υπολογιστές και πάνω από ολα καθαρή πράσινη ενέργεια!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επί του θέματος έχετε να σχολιάσετε κάτι  ;
Καταντά κουραστικό να διαβάζω 20 απαντήσεις με το ίδιο ακριβώς σχόλιο... σαν κλανιά που έχετε ανάγκη να αφήσετε ένα πράγμα.... !

ΏΠ! έχω ανάγκη να βάλω και ΕΓΩ τη πινελιά μου !

Τόση καταπίεση στην ζωή σας ρε αδέρφια ; 


Το να βλέπουμε τέτοιες εξελίξεις είναι άκρως θετικό.

Τέτοια μετάβαση θα αγγίξει το επίπεδο από της μετάβασης  ελικοφόρων  -> Jets .

Η γραμμή εκτός καιρικών φαινομένων η τρομοκρατικού χτυπήματος στη θεωρία θα είναι πολλαπλάσια ασφαλέστερη αυτής των τωρινών τρένων μιας και θα είναι απομονωμένη από εξωτερικούς παράγοντες.       

//Discuss plz

  • Like 17
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επί του θέματος έχετε να σχολιάσετε κάτι  ;

Καταντά κουραστικό να διαβάζω 20 απαντήσεις με το ίδιο ακριβώς σχόλιο... σαν κλανιά που έχετε ανάγκη να αφήσετε ένα πράγμα.... !

 

ΏΠ! έχω ανάγκη να βάλω και ΕΓΩ τη πινελιά μου !

 

Τόση καταπίεση στην ζωή σας ρε αδέρφια ; 

 

 

Το να βλέπουμε τέτοιες εξελίξεις είναι άκρως θετικό.

Τέτοια μετάβαση θα αγγίξει το επίπεδο από της μετάβασης  ελικοφόρων  -> Jets .

 

Η γραμμή εκτός καιρικών φαινομένων η τρομοκρατικού χτυπήματος στη θεωρία θα είναι πολλαπλάσια ασφαλέστερη αυτής των τωρινών τρένων μιας και θα είναι απομονωμένη από εξωτερικούς παράγοντες.       

 

//Discuss plz

 

Τα τρένα συνήθως μεταξύ τους συγκρούονται, η εκτροχιάζονται, οπότε το απομονωμένο δεν σημαίνει και έξτρα ασφάλεια. Μάλλον το αντίθετο αφού θα είναι  και ερμητικά κλειστό και σε κενό.

 

Τώρα σχετικά με την τεχνολογία των κλειστών σηράγγων σε κενό, εγώ προσωπικά αμφιβάλλω εάν είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν σε μαζική κλίμακα χιλιάδων χιλιομέτρων. Εκτός από τις δυσκολίες κατασκευής, το κόστος συντήρησης, για να παραμείνουν ερμητικά κλειστές θα είναι τεράστιο. + υπάρχουν και τα έξοδα ρεύματος για να διατηρείς και να κάνεις κενό.

Δεν ξέρω σε τι κενό ελπίζει, αλλά για να διατηρήσω κενό 10^-5 mbar σε κρυοστάτη με όγκο περίπου 20 λίτρα, η αντλία καταναλώνει 60Watt.

Κάτι με το πως ελπίζει πως θα κάνει το κενό ξέρουμε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως, ο ιδρυτής της Tesla και εμπνευστής του συστήματος Hyperloop πιστεύει πως “θα ξεπεράσουμε τα 500 χλμ./ώρα (σχεδόν το μισό της ταχύτητας του φωτός)

 

 

Στο Δισκόκοσμο έγινε η δοκιμή?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...