Coscas Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) - Επεξ/σία 12 Αυγούστου 2019 από Coscas
Super Moderators Snoob Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Super Moderators Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Δεν υπάρχει λόγος για διαπληκτισμούς. Ο καθένας το βλέπει από την πλευρά του και ερμηνείες για τους λόγους που μια επικοινωνία δεν προχωράει καλά ή τρενάρει μπορεί να υπάρχουν πολλές. Εικασίες, ακόμη περισσότερες. Η ουσία που πρέπει να κρατήσουν όλοι είναι πως χωρίς επιλογή συναλλασσόμενου μέλους δεν εξασφαλίζετε δικαίωμα αξιολόγησης ΟΥΤΕ οριστική συμφωνία υπάρχει. Μπορεί και χωρίς επιλογή να προχωρήσει η συναλλαγή, αλλά να ξέρετε τι σημαίνει αυτό: αν κάτι στραβώσει, αξιολόγηση δεν θα μπορείτε να αφήσετε. Θέλετε να το ρισκάρετε, ρισκάρετέ το, να σας εμποδίσουμε είναι αδύνατο, απλά να ξέρετε τι ισχύει.
Coscas Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 22 ώρες πριν, Snoob είπε Τώρα, για τις "δημοφιλείς" αγγελίες κτλ. δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι αν δεν έχουμε κάποιο στοιχείο πως συμβαίνει κάτι που αντίκειται στους όρους χρήσης. Λ.χ, μπορεί πράγματι κάποιος να ανεβάζει μια αγγελία σε χαμηλή τιμή για να δει τι ψάρια μπορεί να πιάσει, να κάνει επί μία εβδομάδα, ας πούμε, "έμπρακτη" έρευνα αγοράς, και την επόμενη εβδομάδα να ανεβάσει το ίδιο αντικείμενο με νέα τιμή, προσαρμοσμένη στις προσφορές που έβαλε. Μπράβο του, δεν θα του πούμε, αλλά δεν κάνει κάτι που μπορεί να ελεγχθεί και να τιμωρηθεί. Μπορεί να πει "γούστο μου, άλλαξα γνώμη". Είναι δικαίωμά του. Καλά κάνει; Μεγάλη συζήτηση. Κάνει κάτι που αντίκειται στους όρους χρήσης; Όχι. Άρα δεν μπορούμε να παρέμβουμε. Συγνώμη που επιμένω και έχω κατανοήσει τα πάντα που τόσο αναλυτικά εξήγησες. Θα κάνω όμως, αν μου επιτρέπεις, έναν παραλληλισμό. Στην 1η περίπτωση πωλητή που ανέφερα, είναι σαν να παίρνω ένα κατάστημα που πουλάει κάτι, συμφωνώ και ενώ μου λέει 2 φορές "θα σας πάρω τλφ να κανονίσουμε την ώρα και τον τόπο που θα παραλάβετε", δεν παίρνει. Θέλει να πουλήσει; Οχι. Και μετά, βλέπεις ότι αυτό το μαγαζί, αλλάζει την τιμή και το είδος του προϊόντος. Τι κάνουμε; Αυτό που είπες. Πάμε αλλού. Αυτό το μαγαζί όμως, θα έχει καλές συστάσεις; Θα έλεγα εγώ σε κάποιον γνωστό μου να ψωνίσει από κεί; Εκεί είναι και η όλη ένστασή μου περί αξιολογήσεων εδώ. Στην αγορά, δεν θα ξανασταύρωνε πελάτη ες αεί. Εδώ σουλατσάρει και ως καλός πωλητής με πολλές θετικές αξιολογήσεις. Και βρίσκει και τον μπελά του όποιος τον αποκαλέσει ασυνεπή... Στην 2η περίπτωση πωλητή, έχω ένα κατάστημα και έχω κάτι γιά πώληση. Βάζω μία τιμή. Και έρχονται πελάτες κι΄εγώ κρύβομαι. Τη μία λείπω, την άλλη κλειδώνω, την άλλη λέω θα στείλω μήνυμα συγκεκριμένη ώρα και δεν στέλνω, την άλλη αλλάζω τους όρους, την άλλη προσθέτω κάτι στην τιμή και στο τέλος εξαφανίζομαι. Ακαδημαϊκά μιλώντας, πιστεύεις θα εξακολουθούσα να είμαι πωλητής και αξιόλογο κατάστημα; Ποιά θα ήταν η εικόνα μου στην "πιάτσα"; Και πόσες προτάσεις θα είχα από άλλους σαν καλός πωλητής και μαγαζί; Εδώ, όπως θα είδες, λόγω προτέρων αξιολογήσεων, οι οποίες και δεν αλλάζουν από τέτοιες συμπεριφορές, με αφήνουν ακόμα στην πιάτσα (και βρίσκω και υποστηρικτές...). Αυτό ήθελα να καταδείξω κι' ευχαριστώ γιά την υπομονή σας 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Super Moderators Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 18 λεπτά πριν, Coscas είπε Συγνώμη που επιμένω και έχω κατανοήσει τα πάντα που τόσο αναλυτικά εξήγησες. Θα κάνω όμως, αν μου επιτρέπεις, έναν παραλληλισμό. Στην 1η περίπτωση πωλητή που ανέφερα, είναι σαν να παίρνω ένα κατάστημα που πουλάει κάτι, συμφωνώ και ενώ μου λέει 2 φορές "θα σας πάρω τλφ να κανονίσουμε την ώρα και τον τόπο που θα παραλάβετε", δεν παίρνει. Θέλει να πουλήσει; Οχι. Και μετά, βλέπεις ότι αυτό το μαγαζί, αλλάζει την τιμή και το είδος του προϊόντος. Τι κάνουμε; Αυτό που είπες. Πάμε αλλού. Αυτό το μαγαζί όμως, θα έχει καλές συστάσεις; Θα έλεγα εγώ σε κάποιον γνωστό μου να ψωνίσει από κεί; Εκεί είναι και η όλη ένστασή μου περί αξιολογήσεων εδώ. Στην αγορά, δεν θα ξανασταύρωνε πελάτη ες αεί. Εδώ σουλατσάρει και ως καλός πωλητής με πολλές θετικές αξιολογήσεις. Και βρίσκει και τον μπελά του όποιος τον αποκαλέσει ασυνεπή... Στην 2η περίπτωση πωλητή, έχω ένα κατάστημα και έχω κάτι γιά πώληση. Βάζω μία τιμή. Και έρχονται πελάτες κι΄εγώ κρύβομαι. Τη μία λείπω, την άλλη κλειδώνω, την άλλη λέω θα στείλω μήνυμα συγκεκριμένη ώρα και δεν στέλνω, την άλλη αλλάζω τους όρους, την άλλη προσθέτω κάτι στην τιμή και στο τέλος εξαφανίζομαι. Ακαδημαϊκά μιλώντας, πιστεύεις θα εξακολουθούσα να είμαι πωλητής και αξιόλογο κατάστημα; Ποιά θα ήταν η εικόνα μου στην "πιάτσα"; Και πόσες προτάσεις θα είχα από άλλους σαν καλός πωλητής και μαγαζί; Εδώ, όπως θα είδες, λόγω προτέρων αξιολογήσεων, οι οποίες και δεν αλλάζουν από τέτοιες συμπεριφορές, με αφήνουν ακόμα στην πιάτσα (και βρίσκω και υποστηρικτές...). Αυτό ήθελα να καταδείξω κι' ευχαριστώ γιά την υπομονή σας Οσο γιά το τρόλλ που μπήκε εδώ να πάρει το μέρος των καλών "πωλητών" και να κατηγορήσει εμένα που ως αγοραστής τράβηξα όλ' αυτά, θελω να τον ενημερώσω, επειδή έθιξε το θέμα οτι δεν υπήρξα πωλητής, ότι ήμουν στην πραγματική ζωή 10 χρόνια πωλητής σε δικό μου κατάστημα με δίσκους. Αν λειτουργούσα έστω και στο 1/1000 όπως λειτούργησαν τα ινδάλματά του εδώ, δεν θα κρατούσα το μαγαζί και το ονομά μου στην πιάτσα, ούτε 1 βδομάδα. Δεν μπορεί να μπει αξιολόγηση σε περιπτώσεις όπου δεν έχει υπάρξει συμφωνία συναλλαγής. Δείτε το λίγο από την πλευρά μας: τι θα συνέβαινε αν επιτρέπαμε σε όποιον λέει "πήρα τηλέφωνο, μου είπε εντάξει και μετά εξαφανίστηκε" ή "του τηλεφωνώ και δεν απαντάει, αλλά αφήνει την αγγελία ανοιχτή", να αφήνει αξιολόγηση: Πρώτον, η διαδικασία θα ήταν διάτρητη. Πώς το ξέρουμε εμείς ότι μιλήσατε; Νόμιμα, δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Θα το αρνηθεί ο άλλος. Τι θα κάνουμε; Θα αφήναμε ανοιχτές τις αξιολογήσεις; Όποιος είχε θέμα με το χρήστη Coscas (για παράδειγμα), θα τον πλάκωνε τις αρνητικές. "Του τηλεφώνησα και δεν μου απάντησε". "Είπαμε να συναντηθούμε και δεν ήρθε". "Του στέλνω μηνύματα και κρύβεται". Συνέβαιναν όλα αυτά. Δεν είναι κάτι το θεωρητικό (το όνομα απλά έδωσα σαν παράδειγμα). Το ζήσαμε επί χρόνια, δεν πάρθηκαν οι αποφάσεις ελαφρά τη καρδία: πρέπει να υπάρχει μια εξακριβώσιμη αφετηρία. Κι αυτό το σύστημα που έχουμε τώρα, είναι ό,τι καλύτερο -και, βασικό αυτό, εφαρμόσιμο σε νόμιμο πλαίσιο, καταφέραμε να βρούμε. Σε προτάσεις είμαστε πάντοτε ανοιχτοί, αλλά δεν έχει προταθεί κάτι πρακτικά εφαρμόσιμο που να είναι ανώτερο μέχρι στιγμής. Μακάρι να προταθεί, όλοι θέλουμε το καλύτερο. Γιατί είναι ό,τι καλύτερο το παρόν σύστημα: γιατί για να μπει αξιολόγηση πρέπει να προηγηθεί μια διαδικασία η οποία δεν χωράει αμφισβήτηση ότι υπήρξε συμφωνία. Άρα, γλιτώνουμε από το "δεν τον ξέρω τον κύριο, ποιος είναι, τίποτε δεν συμφωνήσαμε τηλεφωνικά". Και γι' αυτό λέμε, μην θεωρείτε πως υπήρξε η οποιαδήποτε συμφωνία αν ο δημιουργός της αγγελίας δεν σας ορίζει ως συναλλασσόμενα μέλη. Είναι απλό. Ας λέει ό,τι θέλει στο τηλέφωνο ή στα email: σας όρισε ως συναλλασσόμενο μέλος; Όχι; Συμφωνία δεν υπάρχει. Ή, να το πω στην πιο απλή μορφή του: έτσι και στραβώσει κάτι, αξιολόγηση δεν μπορείτε να αφήσετε. Έτσι έχουν τα πράγματα, απλά. Από εκεί και πέρα, ο καθένας αξιολογεί την άρνηση να τον ορίσει ο δημιουργός της αγγελίας ως συναλλασσόμενο μέλος: άλλος τη βρίσκει ύποπτη, άλλος τη βρίσκει θεμιτή. Με το ζόρι δεν μπορούμε να επιβάλουμε σε κανέναν τι θα σκεφτεί. Έχετε ως δεδομένη μια άρνηση και την όποια δικαιολογία, την αξιολογείτε και πράτετε ανάλογα. Το insomnia έχει τοποθετηθεί κατ' επανάληψη, η πρόταση συμπεριλαμβάνεται και στο σύνδεσμο που υπάρχει σε κάθε αγγελία, σαφέστερη θέση δεν γίνεται να πάρουμε. Απλούστερο, σαφέστερο, εφαρμόσιμο σύστημα (χωρίς να βλέπουμε ιδιωτικές συνομολίες που δεν έχουμε κανένα δίκαιωμα, λ.χ.) δεν έχουμε βρει. Το στενάχωρο είναι όταν, 20 μήνες μετά την εφαρμογή του νέου συστήματος, λαμβάνουμε ακόμη αναφορές του στυλ "γιατί δεν μπορώ να βάλω αξιολόγηση". 1
Coscas Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, Snoob είπε Δεν μπορεί να μπει αξιολόγηση σε περιπτώσεις όπου δεν έχει υπάρξει συμφωνία συναλλαγής. Δείτε το λίγο από την πλευρά μας: τι θα συνέβαινε αν επιτρέπαμε σε όποιον λέει "πήρα τηλέφωνο, μου είπε εντάξει και μετά εξαφανίστηκε" ή "του τηλεφωνώ και δεν απαντάει, αλλά αφήνει την αγγελία ανοιχτή", να αφήνει αξιολόγηση: Πρώτον, η διαδικασία θα ήταν διάτρητη. Πώς το ξέρουμε εμείς ότι μιλήσατε; Νόμιμα, δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Θα το αρνηθεί ο άλλος. Τι θα κάνουμε; Θα αφήναμε ανοιχτές τις αξιολογήσεις; Όποιος είχε θέμα με το χρήστη Coscas (για παράδειγμα), θα τον πλάκωνε τις αρνητικές. "Του τηλεφώνησα και δεν μου απάντησε". "Είπαμε να συναντηθούμε και δεν ήρθε". "Του στέλνω μηνύματα και κρύβεται". Συνέβαιναν όλα αυτά. Δεν είναι κάτι το θεωρητικό (το όνομα απλά έδωσα σαν παράδειγμα). Το ζήσαμε επί χρόνια, δεν πάρθηκαν οι αποφάσεις ελαφρά τη καρδία: πρέπει να υπάρχει μια εξακριβώσιμη αφετηρία. Κι αυτό το σύστημα που έχουμε τώρα, είναι ό,τι καλύτερο -και, βασικό αυτό, εφαρμόσιμο σε νόμιμο πλαίσιο, καταφέραμε να βρούμε. Σε προτάσεις είμαστε πάντοτε ανοιχτοί, αλλά δεν έχει προταθεί κάτι πρακτικά εφαρμόσιμο που να είναι ανώτερο μέχρι στιγμής. Μακάρι να προταθεί, όλοι θέλουμε το καλύτερο. Γιατί είναι ό,τι καλύτερο το παρόν σύστημα: γιατί για να μπει αξιολόγηση πρέπει να προηγηθεί μια διαδικασία η οποία δεν χωράει αμφισβήτηση ότι υπήρξε συμφωνία. Άρα, γλιτώνουμε από το "δεν τον ξέρω τον κύριο, ποιος είναι, τίποτε δεν συμφωνήσαμε τηλεφωνικά". Και γι' αυτό λέμε, μην θεωρείτε πως υπήρξε η οποιαδήποτε συμφωνία αν ο δημιουργός της αγγελίας δεν σας ορίζει ως συναλλασσόμενα μέλη. Είναι απλό. Ας λέει ό,τι θέλει στο τηλέφωνο ή στα email: σας όρισε ως συναλλασσόμενο μέλος; Όχι; Συμφωνία δεν υπάρχει. Ή, να το πω στην πιο απλή μορφή του: έτσι και στραβώσει κάτι, αξιολόγηση δεν μπορείτε να αφήσετε. Έτσι έχουν τα πράγματα, απλά. Από εκεί και πέρα, ο καθένας αξιολογεί την άρνηση να τον ορίσει ο δημιουργός της αγγελίας ως συναλλασσόμενο μέλος: άλλος τη βρίσκει ύποπτη, άλλος τη βρίσκει θεμιτή. Με το ζόρι δεν μπορούμε να επιβάλουμε σε κανέναν τι θα σκεφτεί. Έχετε ως δεδομένη μια άρνηση και την όποια δικαιολογία, την αξιολογείτε και πράτετε ανάλογα. Το insomnia έχει τοποθετηθεί κατ' επανάληψη, η πρόταση συμπεριλαμβάνεται και στο σύνδεσμο που υπάρχει σε κάθε αγγελία, σαφέστερη θέση δεν γίνεται να πάρουμε. Απλούστερο, σαφέστερο, εφαρμόσιμο σύστημα (χωρίς να βλέπουμε ιδιωτικές συνομολίες που δεν έχουμε κανένα δίκαιωμα, λ.χ.) δεν έχουμε βρει. Το στενάχωρο είναι όταν, 20 μήνες μετά την εφαρμογή του νέου συστήματος, λαμβάνουμε ακόμη αναφορές του στυλ "γιατί δεν μπορώ να βάλω αξιολόγηση". Κατανοητά αυτά και εννοείται ότι συμφωνώ. Η ανωνυμία πίσω από τα ιντερνετικά, έχει και τα αρνητικά της. Δεν θα μπορούσατε να κάνετε κάτι καλύτερο και καταλαβαίνω. Και αυτό που συνειδητοποίησα σ' αυτούς τους περίεργους καιρούς της ιντερνετικής αγοράς είναι αυτό που συνεχώς αναφέρεις και τονίζεις. Πρώτα ζητάμε να μπούμε συναλλασσόμενα μέλη και μετά όλα τ' άλλα. Και οι φιλίες και οι συζητήσεις και όλα. Δεν απαντάει κάποιος σε pm; Χ και παμε αλλού. Τώρα βέβαια να βλέπεις κάποιους να μην θέλουν να πουλήσουν ενώ βάζουν αγγελία, είναι λίγο οξύμωρο. Οκ. Δεν είναι το μόνο οξύμωρο ιντερνετικά. Με όλα τα παρελκόμενα. 1
nikpar00 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Απάτη με αγγελία IPTV NOVA COSMOTE πωλητής ********* πλήρωσα για 3 μήνες 40 ευρώ, έπαιξε 24 ώρες και μετά τέλος, παίρνω τηλέφωνο το κλείνουν.
Coscas Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 58 λεπτά πριν, nikpar00 είπε Απάτη με αγγελία IPTV NOVA COSMOTE πωλητής ******** πλήρωσα για 3 μήνες 40 ευρώ, έπαιξε 24 ώρες και μετά τέλος, παίρνω τηλέφωνο το κλείνουν. Φίλε μου, δυστυχώς ισχύουν αυτά που μας είπε ο Snoob. Και υπάρχουν στους όρους των αγγελιών. Επρεπε να ζητήσεις να σε κάνει συναλλασσόμενο μέλος γιά να μπορείς να τον αξιολογήσεις αρνητικά. Τώρα δεν μπορείς. Πρόσεχε την επόμενη φορά αυτά που γράφουμε εδώ
Super Moderators Snoob Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Super Moderators Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, nikpar00 είπε Απάτη με αγγελία IPTV NOVA COSMOTE πωλητής ******** πλήρωσα για 3 μήνες 40 ευρώ, έπαιξε 24 ώρες και μετά τέλος, παίρνω τηλέφωνο το κλείνουν. Κανονικά, δεν επιτρέπεται ο σχολιασμός αγγελιών. Όμως, η αγγελία δεν είναι σύμφωνη με τους όρους χρήσης του insomnia, και στo δημιουργό της δόθηκε ποινή. Κανονικά, αναφορά πρέπει να στέλνετε για αυτές τις αγγελίες, όχι να πάτε να συμμετέχετε. Πέρα από αυτό, 3 μήνες για 40 ευρώ τα δύο συνδρομητικά. Δεν βρώμαγε τίποτε σε αυτή την αγγελία; Προσέχετε πού δίνετε τα λεφτά σας: μηδέν αξιολογήσεις, παροχή πακέτων για παράκαμψη της πρόσβασης στα συνδρομητικά. Η αξιολόγηση είναι το λιγότερο που θα έπρεπε να μας απασχολεί εδώ... 5
kalmik Δημοσ. 13 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Αυγούστου 2019 Προφανώς εκεί ποντάρουν σε τέτοιες καταστάσεις. Ότι σε παράνομη συναλλαγή κανείς δεν θακάνει καταγγελία σε αστυνομία. Είναι σαν να καταγγείλεις ότι ο μπάφος ήταν χόρτο του βουνού...
marinos94 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Παιδια καλησπερα σας, προχθες στις 12/8 αγορα ενα video game για ps4 απο εναν χρηστη του site. Φυσικα δεν ειχε αξιολογισεις κλπ αλλα τα λεφτα ηταν λιγα (ενα δεκαρικο). Απο τη μια η συνομιλια πηγαινε καλα του ζητησα φωτο απο το προιον το εστειλε στο mail μου. Το ονομα χρηστη παρολο που φαινοταν Ονομα και Επιθετο ηταν διαφορετικο απο αυτο του mail του. Λεω οκ μπορει να χρησιμοποιει αλλο. Η συναλλαγη εγινε με Paypal οπου οταν μου στειλε το mail της paypal μου εβγαλε ονομα και επιθετο ενος ανθρωπου και του εβαλα τα λεφτα. Απο εκει και περα η συνομιλια εγινε σχεδον ανυπαρκτη με ενα μηνυμα απο τη μερια του οτι θα το στειλει την επομενη μερα. Η πλακα που επαθα δεν περιγραφεται οταν ειδα οτι "ξαφνικα" δε μπορουσα να εχω προσβαση στον χρηστη και στην αγγελια , με το μηνυμα να αναφερει οτι ο χρηστης μπλοκαριστηκε (απο τη μερια μου δεν ειναι μπλοκαρισμενος). Εκανα αναφορα στο Paypal και ακομα περιμενω. Βασικα δεν ξερω καν αν η διαδικασια ηταν η σωστη. Πρωτα εστειλα μηνυμα στον πωλητη και μετα μεσω του κεντρου βοηθειας εστειλα μηνυμα στο Paypal
jmirko15 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Γενικά πάντως ποιότητα κάποιοι "πωλητές" εδώ μέσα. Στις 10/8/2019 στις 8:54 ΜΜ, Snoob είπε Εάν δεν σαν ορίσει ο δημιουργός της αγγελίας ως συναλλασσόμενο μέλος, δεν υπάρχει καμία συμφωνία. Που σημαίνει, εφόσον μιλάτε μία φορά και συμφωνείτε σε τιμή, τρόπο αποστολής/παραλαβής, επιτόπου ζητάτε να οριστείτε ως συναλλασσόμενο μέλος. Αν, για τον όποιο λόγο, δεν σας ορίσει, δεν υπάρχει συμφωνία, ψάξτε αλλού. Από την άλλη αυτό έπρεπε να γίνει φαντάζομαι. Αλλά εντάξει τόσο ξεφτίλες μερικούς δεν τους περίμενα. Πες άκυρο στην τελική να μην κάθομαι και περιμένω σαν μλκς. Τέσπα.
SeXBOX Δημοσ. 17 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2019 Εγώ είχα κάνει πριν χρόνια παρολίγον αγορά από μέλος εδώ. Ήταν 2 PS παιχνίδια δεν θυμάμαι πια χρονιά, είχα άλλο nickname τότε που δεν θυμάμαι. Μου εμφανίστηκε στο ραντεβού με 1 από τα 2 και άρχισε να λέει ότι το πήρε άλλος κλπ φίλος του κλπ...εν το μεταξύ ήταν το παιχνίδι το κύριο για το οποίο ζητησα να μου τα πουλήσει αλλά τα πούλαγε μόνο σαν πακέτο. Του λέω "όχι φίλε, δεν θα πάρω, χάρηκα που τα είπαμε γεια σου" και λέει "που πάω και ότι πρέπει να πληρώσω και ότι να είμαι ορθώς" και του είπα ότι εξ' αρχής ότι ήταν αυτός που με έβαλε να αλλάξω 2 λεωφορεία να πάω στο ραντεβού για να μου το πει αυτό, λες και δεν είχα τηλ να με πάρει πριν συναντηθούμε.... επέμενε και όταν άρχισα να φουντώνω και να σφίγγω τις παλάμες μου μάλλον κατάλαβε ότι δεν θα εξελιχθεί καλά η κατάσταση και σταμάτησε. Λέω και εγώ τον πόνο μου εδώ αν και έχουν περάσει 12+χρόνια νομίζω, μετά δεν ασχολήθηκα ξανά με αγγελία από εδώ.
rus Δημοσ. 17 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, SeXBOX είπε Εγώ είχα κάνει πριν χρόνια παρολίγον αγορά από μέλος εδώ. Ήταν 2 PS παιχνίδια δεν θυμάμαι πια χρονιά, είχα άλλο nickname τότε που δεν θυμάμαι. Μου εμφανίστηκε στο ραντεβού με 1 από τα 2 και άρχισε να λέει ότι το πήρε άλλος κλπ φίλος του κλπ..................Λέω και εγώ τον πόνο μου εδώ αν και έχουν περάσει 12+χρόνια νομίζω, μετά δεν ασχολήθηκα ξανά με αγγελία από εδώ. Δεν ασχοληθηκες ξανα επειδή δεν ετυχε ή επειδη θεωρησες ότι ολοι οι πωλητες εδώ ειναι σαν αυτόν?
SeXBOX Δημοσ. 17 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2019 32 minutes ago, rus said: Δεν ασχοληθηκες ξανα επειδή δεν ετυχε ή επειδη θεωρησες ότι ολοι οι πωλητες εδώ ειναι σαν αυτόν? γενικά ξενέρωσα...
sotirisl Δημοσ. 20 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Ρε παιδιά, τι ψάχνετε τώρα να βρείτε και να αποδείξετε... εδώ αγοράζεις κάτι ολοκαίνουργιο από επώνυμο κατάστημα με φυσική παρουσία, αφού πληρώσεις ανοίγεις την συσκευασία μπροστά στα μάτια του πωλητή, και το προιον είναι χαλασμένο, και αντί να σου κάνει αντικατάσταση αμέσως, σου λεει περίμενε 28 ημέρες να το στείλω στην αντιπροσωπεία, ή σου λεει δεν βλέπω κάτι χαλασμένο, πρέπει να μας το πει ο εξειδικευμένος τεχνικός που υπάρχει μόνο στην αντιπροσωπεία... Και παραπονιέστε τώρα εσείς ότι οι πωλητές του insomnia είναι ασυνεπείς... τι συζητάμε τώρα... Επεξ/σία 20 Αυγούστου 2019 από sotirisl 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις