Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ωραία εφόσον είναι αδιέξοδη κατάσταση, γυρίστε πίσω στην ατμομηχανή ρε παιδια... Τελικά μάλλον σας ψεκάζουν εκει κάτω.

Και εσύ κάτσε εκεί πάνω που όταν βιάζουν κοριτσάκια οι περαστικοί κοιτάνε και τραβάνε και βίντεο. Άντε ζώα, που ξεμυτίσατε και μας το παίζεται και γαλαζοαίματοι.

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Ωραία εφόσον είναι αδιέξοδη κατάσταση, γυρίστε πίσω στην ατμομηχανή ρε παιδια... Τελικά μάλλον σας ψεκάζουν εκει κάτω.

 

Όταν η κοινή λογική λέει ότι το υπάρχον δίκτυο διανομής δεν μπορεί να αντέξει τέτοια φορτία και όταν στη πράξη το δίκτυο έχει πέσει ακόμα και από μεγάλη χρήση κλιματιστικών οποίος δεν το βλέπει είναι ψεκασμένος με σπρέι πιπεριού τουλάχιστον.

  • Like 1
Δημοσ.

Από την πηγή που παρέθεσες:

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και σε ποιο σημείο λέει ότι σηκώνουν τα χέρια ψηλά και ζητάνε την απαγόρευση των ηλεκτρικών επειδή θα καταρρεύσει το δίκτυο.

Δημοσ.

Όταν η κοινή λογική λέει ότι το υπάρχον δίκτυο διανομής δεν μπορεί να αντέξει τέτοια φορτία και όταν στη πράξη το δίκτυο έχει πέσει ακόμα και από μεγάλη χρήση κλιματιστικών οποίος δεν το βλέπει είναι ψεκασμένος με σπρέι πιπεριού τουλάχιστον.

η κοινή λογική δεν γνωρίζει όμως όταν το φορτίο της ηλεκτροκίνησης θα έχει φθάσει σε τόσο υψηλή τιμή δεν θα υπάρχει πια το υπάρχον δίκτυο αλλά ένα έξυπνο που θα έχει τον έλεγχο στα φορτία των καταναλωτών και κατανεμημένη παραγωγή από τα ίδια τα αυτοκίνητα

Δημοσ.

Τη δεκαετία του 80, που την πέρασα στην Αγγλία, ο γαλατάς είχε ηλεκτροκίνητα οχήματα για να μοιράζει το γάλα (φρέσκια πορτοκαλάδα και λαχανικά).

 

Οι ταχυδρόμοι στα χωριά σπάνια είχαν αυτοκινούμενο όχημα - με ένα τρίκυκλο έκαναν τη διανομή το οποίο μάλιστα είχε 3 παράκεντρες ρόδες ώστε αν το αφήσεις μόνο του να μην τσουλάει.  Τσούλαγε αν το κράταγες από το τιμόνι με τη μία ρόδα στον αέρα.

 

Βρέξει - χιονίσει ...

Δημοσ.

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και σε ποιο σημείο λέει ότι σηκώνουν τα χέρια ψηλά και ζητάνε την απαγόρευση των ηλεκτρικών επειδή θα καταρρεύσει το δίκτυο.

 

Εγώ απλά παράθεσα αποσπάσματα από την πηγή που εσύ έδωσες ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ηλεκτροδότισης.

 

Και δεν σου λέιει πως σηκώνουν τα χέρια ψηλά και να απαγορέυσουν τα ηλεκτρικά. Πρόβλεψη είναι που λέει πως το σημερινό δίκτυο δεν μπορεί να καλύψει την ζήτηση απο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με βάση κάποια σενάρια, και από το 2030, θα χρειαστείς ακόμα 4-5 GW και ίσως 18GW to 2050 επιπρόσθετα στο σημερινό peak value.

 

Ο aprile πολύ σωστά το είπε. Το ΥΠΑΡΧΟΝ δίκτυο διανομής, δεν μπορεί να αντέξει τέτοια φορτία.

 

"If these vehicles were all to charge at the same time it would put significant strain on distribution networks and peak generation capacity (2030)."

Δημοσ.

Τη δεκαετία του 80, που την πέρασα στην Αγγλία, ο γαλατάς είχε ηλεκτροκίνητα οχήματα για να μοιράζει το γάλα (φρέσκια πορτοκαλάδα και λαχανικά).

 

έχουν στην Αγγλία γάλα, πορτοκαλάδα φρέσκια κιόλας και λαχανικά αυτά μόνο η Ελλάδα τα χει:-D 

Δημοσ.

η κοινή λογική δεν γνωρίζει όμως όταν το φορτίο της ηλεκτροκίνησης θα έχει φθάσει σε τόσο υψηλή τιμή δεν θα υπάρχει πια το υπάρχον δίκτυο αλλά ένα έξυπνο που θα έχει τον έλεγχο στα φορτία των καταναλωτών και κατανεμημένη παραγωγή από τα ίδια τα αυτοκίνητα

 

Υπάρχουν όμως σενάρια, και αν διαβάσεις την πηγή που έδωσε ο grayden, το ένα σενάριο, είναι αρκέτά Sci-fi κατ εμένα, και λέει για μικρότερα οικονομικότερα αυτοκίνητα, με λιγότερο millage λόγο κοινονικών - επαγγελματικών αλλαγών, αυτοοδηγούμενα, που θα κάνουν 50% share στις διαδρομές, και θα φορτίζουν σε off-peak ώρες (μόνα τους ίσως αφού θα είναι αυτόνομα)

Αλλά όπως και νάχει, το λές και εσύ. Θα πρέπει να γίνουν αλλαγές στα δίκτυα ηλεκτροδότησης

Δημοσ.

Εγώ κάθε μέρα βλέπω βομβαρδισμους από τα ΜΜΕ για στροφή σε οικολογικές μορφές ενέργειας και επί το πλείστον στην ηλεκτρική.... Τώρα θα πρέπει να αυξηθεί η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.... Ότι γλυτώσει δηλαδή το περιβάλλον από τους ρύπους των κινητήρων μεκ πάσης φύσεως θα την φάει στο διπλάσιο από ρύπους των εργοστάσιων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας εκτός και κάθε χώρα διαθέσει την μιση της έκταση στα φωτοβολταϊκά συν τα απόβλητα που θα δημιουργηθουν από υπολείμματα μπαταριών πάσης φύσεως..... Και μετά σε λένε γραφικό όταν τα έλεγες από πριν αυτά..... Δυστυχώς ο κόσμος είναι όχλος και πάντα βλέπει το προβλημα όταν φτάσει στην πόρτα του.... Πριν όμως σου λέγανε για σπηλιές και να γυρίσουμε στις λάμπες πετρελαίου σε αυτούς που είναι καχυποπτοι με την τεχνολογική εξέλιξη .... Μέση λύση όμως δεν βλέπει κανείς.

Δημοσ.

Εγώ κάθε μέρα βλέπω βομβαρδισμους από τα ΜΜΕ για στροφή σε οικολογικές μορφές ενέργειας και επί το πλείστον στην ηλεκτρική.... Τώρα θα πρέπει να αυξηθεί η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.... Ότι γλυτώσει δηλαδή το περιβάλλον από τους ρύπους των κινητήρων μεκ πάσης φύσεως θα την φάει στο διπλάσιο από ρύπους των εργοστάσιων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας εκτός και κάθε χώρα διαθέσει την μιση της έκταση στα φωτοβολταϊκά συν τα απόβλητα που θα δημιουργηθουν από υπολείμματα μπαταριών πάσης φύσεως..... Και μετά σε λένε γραφικό όταν τα έλεγες από πριν αυτά..... Δυστυχώς ο κόσμος είναι όχλος και πάντα βλέπει το προβλημα όταν φτάσει στην πόρτα του.... Πριν όμως σου λέγανε για σπηλιές και να γυρίσουμε στις λάμπες πετρελαίου σε αυτούς που είναι καχυποπτοι με την τεχνολογική εξέλιξη .... Μέση λύση όμως δεν βλέπει κανείς.

 

Και τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης χρειάζονται ενέργεια, οπότε απλά θα αλλάξεις τον τρόπο που παράγεις την ενέργεια που χρειάζεσαι. Τώρα, εάν θα το κάνεις με ένα καλύτερο, λιγότερο ρυπογόνο τρόπο, είναι θέμα πολιτικών αποφάσεων. 

Το περιβαλλοντικό πρόβλημα κατά τη γνώμη μου, είναι στην εξόρυξη, μεταφορά, επεξεργασία των νέων υλικών που χρειάζονται πχ λίθιο, σπάνιες γαίες, χαλκός κλπ. τα οποία εξορύσσονται σε φτωχές τριτοκοσμικές χώρες. Οπότε για να έχει ο δήθεν περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένος κάτοικος της αναπτυγμένης χώρας φθηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η εξόρυξη και επεξεργασία των αναγκαίων μετάλλων δεν νομίζω να γίνεται και με τον πιο οικολογικό τρόπο.

Εάν τα αποθέματα λιθίου πχ ήταν σε καμιά Σουηδία, Νορβηγία. ή άλλη περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένη χώρα με αυστηρούς κανονισμούς ρύπανσης, αντι στη Χιλή, Αργεντινή, Κίνα κλπ, πολύ αμφιβάλλω αν θα ήταν βιώσιμα τα αυτοκίνητα με μπαταρίες λιθίου

Δημοσ.

Εγώ απλά παράθεσα αποσπάσματα από την πηγή που εσύ έδωσες ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ηλεκτροδότισης.

 

Και δεν σου λέιει πως σηκώνουν τα χέρια ψηλά και να απαγορέυσουν τα ηλεκτρικά. Πρόβλεψη είναι που λέει πως το σημερινό δίκτυο δεν μπορεί να καλύψει την ζήτηση απο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με βάση κάποια σενάρια, και από το 2030, θα χρειαστείς ακόμα 4-5 GW και ίσως 18GW to 2050 επιπρόσθετα στο σημερινό peak value.

 

Ο aprile πολύ σωστά το είπε. Το ΥΠΑΡΧΟΝ δίκτυο διανομής, δεν μπορεί να αντέξει τέτοια φορτία.

 

"If these vehicles were all to charge at the same time it would put significant strain on distribution networks and peak generation capacity (2030)."

Γιατί θα πρέπει το υπάρχον δίκτυο διανομής να πρέπει ν' αντέξει τέτοια φορτία;

 

Ζήτησες ποτέ από το δίκτυο του 1980 να σηκώσει φορτία του 2010;

 

Τα δίκτυα σχεδιάζονται για να παράγουν και να διανέμουν οριακά όση ενέργεια χρειάζεται (συν κάποιο δίχτυ ασφαλείας).

 

Όταν οι μελέτες δείξουν ότι θα υπάρξει κάποια αύξηση τότε το δίκτυο επεκτείνεται ανάλογα.

 

Τα ηλεκτρικά παράγονται σε πολύ μικρούς αριθμούς οπότε μπαίνουν και με αντίστοιχα μικρούς αριθμούς στο δίκτυο.

 

Οι αρμόδιοι βάσει αυτών των αριθμών (και πολλών άλλων) σχεδιάζουν μικρές επεκτάσεις κάθε τόσο.

 

Αν αύριο ξαφνικά ξυπνήσουν όλοι και αρχίσουν να βγάζουν σοβαρά ηλεκτρικά σε μεγάλους αριθμούς οι αρμόδιοι θα τρέξουν ανάλογα για να καλύψουν την ζήτηση.

 

Τα πράγματα δεν είναι καθόλου τραγικά όμως γιατί στην πράξη οι αλλαγές συμβαίνουν αργά αργά.

 

Το να συζητάμε σενάρια επιστημονικής φαντασίας είναι χάσιμο χρόνου, κανένας δεν θα χαρίσει αύριο μερικά εκατομμύρια αυτοκίνητα στους Έλληνες (ή όποιον άλλο λαό) για να τα βάλει με την μια στην πρίζα, οπότε χαλαρώστε.

 

Κάτι τέτοια οδήγησαν το NG να βγάλει βγάλει ανακοίνωση σε μια προσπάθεια να κόψει το clickbait που πήγε σύννεφο όταν όλοι κάναν σημαία το χειρότερο σενάριο: http://fes.nationalgrid.com/media/1264/ev-myth-buster-v032.pdf

 

 

Αλλά όπως και νάχει, το λές και εσύ. Θα πρέπει να γίνουν αλλαγές στα δίκτυα ηλεκτροδότησης

Αλλαγές/επεκτάσεις/βελτιώσει γίνονται πάντα στα δίκτυα, δεν χρειάζεται να έρθουν τα ηλεκτρικά για να τις κάνουν.

 

Ότι γλυτώσει δηλαδή το περιβάλλον από τους ρύπους των κινητήρων μεκ πάσης φύσεως θα την φάει στο διπλάσιο από ρύπους των εργοστάσιων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας εκτός και κάθε χώρα διαθέσει την μιση της έκταση στα φωτοβολταϊκά

Πρώτα απ' όλα μην γράφεις ψεύδη ή μην μιλάς για πράγματα που δεν γνωρίζεις.

 

Οι ΜΕΚ στα αυτοκίνητα/φορτηγά/κτλ έχουν ελεεινά χαμηλή απόδοση (και ειδικά στα κακοσυντηρημένα σαράβαλα δεκαετίας που είναι η πλειοψηφία στον πλανήτη) και είναι ΠΑΝΤΑ καλύτερο η καύση του οποιουδήποτε καυσίμου να γίνεται κεντρικά σε εργοστάσια.

 

Βάση αυτού το περί διπλάσιας ρύπανσης που έγραψες είναι εντελώς ανυπόστατο.

 

Επίσης, το δίκτυο καθαρίζει μέρα με την μέρα καθώς όλως και περισσότερες ΑΠΕ αντικαθιστούν τρισάθλια εργοστάσια λιγνίτη και λοιπού "κάρβουνου".

 

Επίσης, το περί κάλυψης της μισής χώρας με φωτοβολταϊκά είναι άλλο ένα ψέμα που το γνωρίζουν και παιδάκια δημοτικού. Εγώ ακόμα θυμάμαι (πολλά) χρόνια πριν που λέγαμε ότι οι ενεργειακές ανάγκες του πλανήτη καλύπτονται στο χαλαρό αν βάζαμε φωτοβολταϊκά σε ένα κομμάτι της Σαχάρας.

Χοντροκομένα νούμερα παρακάτω εδώ: http://static1.businessinsider.com/image/56041884dd0895c2028b4583-1000-706/arearequired1000.jpg

 

Θα πρέπει να υπολογίσεις βέβαια ότι θα υπάρχουν και φωτοβολταικά στις στέγες καθώς και αιολικά, υδροηλεκτρικά, κτλ οπότε η πραγματικές εκτάσεις θα είναι μικρότερες. Χώρια βέβαια το ότι η απόδοση των πάνελ ανεβαίνει κάθε χρόνο.

 

 

 

Το περιβαλλοντικό πρόβλημα κατά τη γνώμη μου, είναι στην εξόρυξη, μεταφορά, επεξεργασία των νέων υλικών που χρειάζονται πχ λίθιο, σπάνιες γαίες, χαλκός κλπ. τα οποία εξορύσσονται σε φτωχές τριτοκοσμικές χώρες. Οπότε για να έχει ο δήθεν περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένος κάτοικος της αναπτυγμένης χώρας φθηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η εξόρυξη και επεξεργασία των αναγκαίων μετάλλων δεν νομίζω να γίνεται και με τον πιο οικολογικό τρόπο.

Εάν τα αποθέματα λιθίου πχ ήταν σε καμιά Σουηδία, Νορβηγία. ή άλλη περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένη χώρα με αυστηρούς κανονισμούς ρύπανσης, αντι στη Χιλή, Αργεντινή, Κίνα κλπ, πολύ αμφιβάλλω αν θα ήταν βιώσιμα τα αυτοκίνητα με μπαταρίες λιθίου

 

 

...συν τα απόβλητα που θα δημιουργηθουν από υπολείμματα μπαταριών πάσης φύσεως.....

 

Αυτό με τα απόβλητα των μπαταριών έχει γίνει πολύ κουραστικό και όλοι το αναπαράγεται χωρίς καν να ξοδέψετε 5 δευτερόλεπτα να δείτε τι ακριβώς έχουν μέσα οι μπαταρίες λιθίου.

 

Τα πράγματα δεν έχουν καμία σχέση με τα όσα τραγικά γράφετε, ειδικά για το λίθιο ως λίθιο και τα rare earths που δεν έχουν οι μπαταρίες λιθίου (που για να λέμε και την αλήθεια δεν είναι και τόσο rare στην πράξη: http://thebulletin.org/clean-energy-and-rare-earths-why-not-worry10785 ).

 

Επείσης, οι μπαταρίες ανακυκλώνονται μια χαρά ενώ απ' ότι φαίνεται από την Tesla και την Renault θα έχουν και πολλά περισσότερα χρόνια ωφέλιμης ζωής απ' ότι νομίζαμε.

 

 

Και για να μην ξεχνιόμαστε, οι εταιρίες που ασχολούνται με ορυκτά καύσιμα παίρνουν περίπου 5 ΤΡΙΣ επιδοτήσεις κάθε χρόνο και τα δύο από αυτά πάνε στους πετρελεάδες.

 

Επίσης, ο Αμερικανικός στρατός έχεις ετήσιο budget περί τα 600 δις και υπολογίζεται ότι περίπου τα 200 από αυτά καλύπτουν τα έξοδα "προστασίας" των περιοχών με πετρελαϊκά αποθέματα.

 

Μέχρι σήμερα ποτέ κανένας δεν έχει ανακυκλώσει σταγόνα πετρελαίου μετά την καύση του οπότε όταν υπολογίσουμε τα κόστη έρευνας, εξόρυξης, μεταφοράς, διύλισης, διανομής και καύσης (συν τα τεράστια κόστη από τα προβλήματα υγείας που προκαλούνται) καταλαβαίνουμε πολύ καλά ότι όσο βρόμικα και να παράξουμε το ρεύμα για ένα ηλεκτρικό δεν θα φτάσουμε ποτέ να κάνουμε την ήδια ζημιά στο περιβάλλον, την υγεία και την τσέπη μας.

 

Και όλα αυτά χωρίς να υπολογίζουμε ότι τα κόστη των φωτοβολταϊκών πέφτουν συνέχεια όπως και των μπαταριών και των αιολικών.

 

Αυτή την στιγμή τρέχουν projects όπου το κόστος παραγωγής από ανανεώσιμες θα βγαίνει στα ίδια ή χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με τις κλασικές πηγές (και χωρίς να υπολογίζουμε και την μόλυνση που οι κλασικές πηγές προκαλούν).

 

Σε λίγα χρόνια δεν θα είναι καν άξιο λόγου να συγκρίνουμε κόστη παραγωγής μεταξύ ΑΠΕ και ορυκτών.

 

Τέλος, μια ωραία εικόνα που δείχνει ότι στην πραγματικότητα την περισσότερη ενέργεια την πετάμε στα σκουπίδια λόγω απωλειών και δεν την καταναλώνουμε, οπότε όσο καθαρίζει το δίκτυο τόσο καλύτερα θα γίνονται τα πράγματα.

 

(Με γκρι το τι πήγε χαμένο)

 

Energy_US_2016.png

Δημοσ.

Παιδιά, ελλαδαρα κ πάλι ελλαδαρα. Έχω ζήσει Αγγλία κ σας λέω Αμα ρώτησετε παιδιά δημοτικού τι χρωμα είναι ο ουρανός θα σας πούνε γκρι. Δεν ξέρουν τι θα πει μπλε ουρανός. Επίσης από φαγητό, άστο. Πας να φτιάξεις κάτι απλό να φας κ δεν έχει γεύση. Εδώ στην Ελλάδα το φαγητό είναι πολύ ποιο πάνω. Μας ζηλεύουν γιαυτα που έχουμε κ αυτοί όχι. Δεν πάνε να βάλουνε κ ηλεκτρικά ταξί, σαν την Ελλάδα δεν έχει. Καλή η πρόοδος, ηλεκτρικά, αέριο κ μπλα μπλα αλλά στην τελική Αμα είναι να μειώνεται ποιότητα ζωής, δεν έχει νόημα. Το ίσιο μου κάνει αν φέρει η ρουαλ ρινόκερο με ντιζελοκίνητο η αέριο.

Το περιβάλλον είναι άλλου παπά ευαγγέλιο

Μένω Γερμανία ναι ο ουρανός είναι γκρι, αλλα αν σου ως δεν μαρεσει ο ήλιος. Τα φαγητά έχουν καλύτερη γεύση στην Ελλάδα αλλα δεν με ενδιαφέρει. Aπο το να είμαι μέσα στην μιζέρια και την αβεβαιότητα καλήτερα εδώ.
Δεν βγαίνω να πω όμως παιδιά καλύτερα Γερμανία και πάλι Γερμανία, αυτό είναι αντικειμενικό.
 
Στο θέμα μας.
Καλή κίνηση με τα ηλεκτρικά αμάξια, άντε και στα δικά μας ...που δεν το βλέπω σύντομα
Δημοσ.

Μιά χαρά είναι. Είναι η κατάληλη δουλειά για αυτή την ηλικία... άλλα φταίνε.. οχι η ηλικία.. πχ οι μισοί είναι αμόρφωτοι

Ναι για να μοιράζουνε τα πακέτα και τα γράμματα θα πρέπει να είναι κάποιος μορφωμένος.

Δημοσ.

Ναι για να μοιράζουνε τα πακέτα και τα γράμματα θα πρέπει να είναι κάποιος μορφωμένος.

Δεν το πήγαινα τοσο βαθειά.. ποιο πολύ το λέω για θέμα συμπεριφοράς.. ηταν απάντηση στο φίλο που έκανε το πρώτο comment.

Δημοσ.

Γιατί θα πρέπει το υπάρχον δίκτυο διανομής να πρέπει ν' αντέξει τέτοια φορτία;

 

Ζήτησες ποτέ από το δίκτυο του 1980 να σηκώσει φορτία του 2010;

 .....

 

Σου λέει ο άλλος ότι τα υπάρχον δίκτυα δεν αντέχουν το φορτίο, του λες πως είναι ελεεινό ψέμα κλπ, και ποστάρεις πηγές που τον επιβεβαιώνουν, σου λέμε για την εξόρυξη λιθίου, μας λες για ανακύκλωση μπαταριών ενώ δεν έχει καν εξορυχθεί λίθιο για να κατασκευαστούν. Μετά μιλάς για αμερικάνικο στρατό, ανανεώσιμες, πετρέλαια, φωτοβολταϊκά στη Σαχάρα και ότι άλλο σου έρθει.

 

Για να κάνεις μια αλλαγή, ειδικά τεχνολογική, δεν πρέπει να λες ότι δεν υπάρχουν προβλήματα και είναι όλα ψέματα, γιατί απλά δείχνει πόσο λίγο ξέρεις το θέμα. Αυτό μόνο στην Ελλάδα περνά και είδαμε που φτάσαμε. Πρωτοποριακή αλλαγή, χωρίς μεγάλα προβλήματα δεν υπάρχει. Αν θες να πείσεις, πρέπει να δείξεις ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα και υπάρχουν και οι λογικές λύσεις τους.

 

Και εμείς είμαστε υπέρ τον ηλεκτρικών αυτοκινήτων (ηχορύπανση, καυσαέρια, αιθάλη από ασυντήρητα αυτοκίνητα, μείωση των ενεργειακών εισαγωγών της χώρας, οικονομικές απώλειες σε ξένο συνάλλαγμα, petrodollar κλπ και η λίστα πάει) αλλά η αλλαγή πρέπει να γίνει σωστά χωρίς να φέρει προβλήματα. Να φέρεις αστάθεια στην οικονομία, στην ηλεκτροδότηση και στην διακίνηση των ανθρώπων μιας χώρας, επειδή οι πολιτικοί θέλουν να πάρουν ψήφους ακολουθώντας μια ατζέντα είναι το πιο ηλίθιο πράγμα που μπορείς να κάνεις. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...