Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τρόπους για να κάνουν πιο “πράσινη” τη λειτουργία τους διερευνούν τα Βασιλικά Ταχυδρομεία, ξεκινώντας μία νέα πιλοτική δοκιμή ηλεκτρικών βαν της εταιρείας Arrival.

Στο πλαίσιο της δοκιμής, που άρχισε χθες, θα χρησιμοποιηθούν 9 οχήματα διάφορων μεγεθών και με εμβέλεια έως 160 χιλιόμετρα, τα οποία από τις κεντρικές εγκαταστάσεις διανομής, στο κεντρικό Λονδίνο, θα μεταφέρουν δέματα και επιστολές σε άλλα σημεία της πόλης και τα περίχωρα.

 

Τα βαν συγκαταλέγονται στα πρώτα οχήματα που προέκυψαν από τη γραμμή παραγωγής του νέου εργοστασίου της Arrival στο Banbury. Η συνεργασία με την κατασκευάστρια εταιρεία έρχεται λίγες εβδομάδες μετά την απόφαση των ταχυδρομείων να αγοράσουν 100 ηλεκτρικά βαν από την Peugot, σε συνέχεια της πετυχημένης δοκιμής που ξεκίνησε τον Φεβρουάριο.

 

Τα οχήματα θα μπορούν σε υπηρεσία τον Δεκέμβριο, ενώ τα ταχυδρομεία θα εγκαταστήσουν επίσης σταθμούς φόρτισης σε υποκαταστήματά τους σε όλη τη Βρετανία, δημιουργώντας έτσι μία υποδομή υποστήριξης του “πράσινου” στόλου της. Βέβαια, όλα αυτά τα ηλεκτρικά βαν είναι αριθμητικά μία πολύ μικρή μειοψηφία έναντι των 49.000 οχημάτων που χρησιμοποιεί η ταχυδρομική υπηρεσία. Ωστόσο, αποτελούν αναμφισβήτητα μία αρχή.

 

Link.png Site: Εngadget

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και στα "δικά μας" ΕΛΤΑ ο μέσος όρος ηλικίας των υπάλληλων είναι τα 52 έτη ...  έτσι θα πάμε μπροστά

  • Like 5
Δημοσ.
Και στα "δικά μας" ΕΛΤΑ ο μέσος όρος ηλικίας των υπάλληλων είναι τα 52 έτη ...  έτσι θα πάμε μπροστά

 

Μιά χαρά είναι. Είναι η κατάληλη δουλειά για αυτή την ηλικία... άλλα φταίνε.. οχι η ηλικία.. πχ οι μισοί είναι αμόρφωτοι

  • Like 6
Δημοσ.

δε μιλαει για υπαλληλους :D

ομως φυσικο δεν ειναι? ειμαστε η πιο γερασμενη χωρα του κοσμου μετα την ιαπωνια Kαι ιταλια!

Δημοσ.

Καλημερα παιδια. 

Μην ψαρωνετε. Ζωντας στην Βρεταννια τα τελευταια δυο χρονια σας πληροφορω οτι η ποιοτητα ζωης και το βοιοτικο επιπεδο δεν φαινονται απο τα ηλεκτροκινητα οχηματα.

Εδω ειναι μια χωρα σιγουρα διαφορετικη απο την δικη μας (στην οποια δικη μας εαν το χρημα , η μιζερια και η αδιαφορια κυριαρχουν ) εδω δειχνουν το σκληρο προσωπο σε οποιον δεν μπορει να αναπεξελθει ζωντας στο Λονδινο και βγαζωντας λιγοτερο απο 2.500 λιρες τον μηνα.

 

Αλλα επεκταθηκα παραπανω απο οσο επρεπε. Ναι ειναι σημαντικες τετοιες κινησεις αλλα απο την αλλη αυτα θα μπορουσαν να γινουν παντου ῏ακομη και στην δικη μας χωρα.Και επιστημονες εχουμε και την ικανοτητα να κανουμε κατι τετοιο.

Απλα σιγουρα θα ηταν καλυτερα εαν επεις οι μεγαλυτεροι δεν αφηναμε τηεν Ελλαδα μας να κατρακυλησει σε αυτη την κατασταση με δεκαετιες λανθασμενων πολιτικων επιλογων. 

Επιλογων ανθρωπων που ουτε την πατριδα τους αγαπανε αλλα ουτε και επαγγελματιες ειναι (γιατι και η πολιτικη ειναι επαγγελμα οταν ανθρωποι ζουν απο αυτη)

Ευχαριστω για τον χρονο σας και σαν μεγαλυτερος ζητω συγνωμμη που και εγω με την συμμετοχη μου εφερα αυτη την χωρα εκει που ειναι.

Δημοσ.

Παιδιά, ελλαδαρα κ πάλι ελλαδαρα. Έχω ζήσει Αγγλία κ σας λέω Αμα ρώτησετε παιδιά δημοτικού τι χρωμα είναι ο ουρανός θα σας πούνε γκρι. Δεν ξέρουν τι θα πει μπλε ουρανός. Επίσης από φαγητό, άστο. Πας να φτιάξεις κάτι απλό να φας κ δεν έχει γεύση. Εδώ στην Ελλάδα το φαγητό είναι πολύ ποιο πάνω. Μας ζηλεύουν γιαυτα που έχουμε κ αυτοί όχι. Δεν πάνε να βάλουνε κ ηλεκτρικά ταξί, σαν την Ελλάδα δεν έχει. Καλή η πρόοδος, ηλεκτρικά, αέριο κ μπλα μπλα αλλά στην τελική Αμα είναι να μειώνεται ποιότητα ζωής, δεν έχει νόημα. Το ίσιο μου κάνει αν φέρει η ρουαλ ρινόκερο με ντιζελοκίνητο η αέριο.
Το περιβάλλον είναι άλλου παπά ευαγγέλιο

  • Like 3
Δημοσ.

Ενώ στην Ελλάδα η ποιότητα ζωής ξεχειλίζει από τα παντελόνια του Ελληναρα μιζερου, του φωνακλά που οδηγεί σαν κάφρος. Να μη σχολιασω εξατμίσεις από μηχανάκια κτλ.

Είπαμε η πεμπτουσία για μερικούς από σας εκεί κάτω είναι

Ήλιος κοψίδια φραπέ τσιγάρο κ μαγκιά. Σας λυπάμαι περισσότερο από τους Άγγλους...

  • Like 2
Δημοσ.

Ναι και εδω που ρωτανε τους νεους την 28η σου λενε την αλωση της κων/λης αλλοι κοιτανε στο άπειρον η στην ερωτηση τι ειναι περισσότερα αυγα μια ντουζινα η 12;δε θες να μαθεις τι απαντανε. Η νεολαία δε μορφωνεται πια εδω και δεκαετιες ασε τον αναλφαβητισμο εν ετη 2017. Τα ηλεκτρικα οχηματα δεν εχουν καμία σχεση με ποιότητα ζωης. Και αμόρφωτος δεν ειναι αυτος που εβγαλε ενα γυμνάσιο αλλα που δε ξερει να σταθεί και να φερθεί στο κοινωνικο σύνολο ας λύσουμε τα θεματα παιδειας, υγειας, εργασιας, οδικής παιδείας, ας μη θελουμε να βγαλει ο ενας το ματι του αλλου, ΚΑΙ ΕΚΕΙ θα καταλαβεις τι σημαινει ποιότητα ζωης, που αλλοι το ειχαν λυσει πριν 80 χρονια.

  • Like 2
Δημοσ.

ρε εδώ καθυστερούν τα δέματα όχι επειδή έτυχε όχι λόγω ανικανότητας αλλά επειδή το έχουν σύστημα να τα καθυστερούν (πχ αφήνουν δήθεν αυτοκόλλητο πως περάσανε χωρίς να σου χτυπήσουν κουδούνι κτλ ενώ ήσουν όλη μέρα σπίτι απλά γιατι είναι καλύτερα να πας με το παπάκι και ένα σωρό τέτοια αυτοκόλλητα -να νομίζει ο άλλος ότι πέρασες και δεν σε πρόλαβε και να τον βάλεις να περάσει να το πάρει το πακέτο ο ίδιος απο το κατάστημα που δουλεύεις-  παρά με το βάν και όντως να παραδίδεις κούτες... )

 

κίνα ελλάδα πολλές φορές κάνει 1 μέρα και Αθήνα κεντρικά πχ Αιγάλεω 3 μέρες... ΗΠΑ -> Αγγλία -> Ελλάδα 1,5 μέρα Ελλάδα κεντρικά -> ίδια πόλη ελλάδα κατάστημα (γιατι σου κολλάνε αυτοκολλητάκι δήθεν πέρασαν) 4 μέρες.

 

για να στείλεις κάτι στο εξωτερικό είναι φθηνότερο και γρηγορότερο να το βάλεις στον σάκο σου και να πας ο ίδιος στην χώρα που θες να το στείλεις με μια φθηνή αεροπορική σαν την ryan παρά να το στείλεις με ελληνικά κούριερ/ταχυδρομεία...

 

 

Ένα πράγμα είχαν τα ΕΛΤΑ (να στέλνεις μικρά πράματα με φάκελο στο εξωτερικό)  που ήταν σχετικά "φθηνό"  και απο αυτό ζούσανε πολλές επιχειρησούλες ή freelancers στέλνοντας χειροποίητα πχ σαπουνάκια ή και εγώ δεν ξέρω τι στο εξωτερικό και το κόψανε και αυτό και κλείσανε και τα μαγαζάκια αυτά...

 

και ο άλλος μιλάει για ποιότητα ζωής που μας έχουν φάει τα σκουπίδια και οι μπίχλες σε όλες τις πόλεις μας και πάνω απο το 70% του λαού ειναι αγράμματο και ας έχει βγάλει λύκειο...

  • Like 1
Δημοσ.

Αν έλθουν ποτέ εδώ, το θέμα θα είναι να καίγονται εύκολα, γιατί πως θα τα βάλουν φόκο τα μονίμως επαναστατημένα παιδιά του πολυτεχνείου? Θα χαλάνε έξτρα βενζίνες και στουπιά? Δεν συμφέρει σύντροφε Παππά...

Δημοσ.

Η τάση ορισμένων για αυτομαστίγωμα ορισμένων ξεπερνά τα όρια. Δεν βλέπουν το επίπεδο πολιτισμού των Άγγλων στο Φαλιράκι, Λαγανά, Αγ.Νάπα κλπ

Ή τα εγκλήματα των χούλιγκανς τους σε ξένα γήπεδα.

Το επίπεδο ζωής τους τώρα οφείλεται στη τρομερή τους ικανότητα να λεηλατούν τις αποικίες για αιώνες ολόκληρους εφαρμόζοντας παντού το διαίρει και βασίλευε.

Από όπου τους έδιωξαν άφησαν και ένα εμφύλιο πόλεμο πίσω τους Ινδία, Ιρλανδία, Κύπρος, Αφρική κλπ

Και φυσικά και εμάς λεηλάτησαν με τα περίφημα δάνεια της Αγγλίας...

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με φόρτιση είναι αδιέξοδη κατάσταση γιατί αν μεγαλώσει ο στόλος τους από ένα σημείο και μετά θα οδηγήσει σε κατάρρευση του δικτύου διανομής και παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.

Δημοσ.

Ωραία εφόσον είναι αδιέξοδη κατάσταση, γυρίστε πίσω στην ατμομηχανή ρε παιδια... Τελικά μάλλον σας ψεκάζουν εκει κάτω.

Δημοσ.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με φόρτιση είναι αδιέξοδη κατάσταση γιατί αν μεγαλώσει ο στόλος τους από ένα σημείο και μετά θα οδηγήσει σε κατάρρευση του δικτύου διανομής και παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.

Αυτό είναι ελεεινό ψέμα που το αντικρούουν ένα σωρό μελέτες αλλά τα παπαγαλάκια δεν λένε να το βγάλουν από το στόμα τους.

 

http://fes.nationalgrid.com/fes-document/

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό είναι ελεεινό ψέμα που το αντικρούουν ένα σωρό μελέτες αλλά τα παπαγαλάκια δεν λένε να το βγάλουν από το στόμα τους.

 

http://fes.nationalgrid.com/fes-document/

 

Από την πηγή που παρέθεσες:

 

If left largely unmanaged, as in Consumer Power, it has the potential to be a challenge to the system but in particular to the distribution networks and for system operators post 2030. Current peak demand is around 60GW so the additional contribution of 18GW (30%) from EVs in Consumer Power is significant.

 

Στο καλυτερο σενάριο, θα έχει 6GW (10%) αύξηση, το οποίο υποθέτει μικρά οικονομικά αυτοκίνητα, με μειωμένο millage λόγω δουλειάς από σπίτι, που θα γίνονται shared κατά 50%, και θα είναι αυτόνομα και θα φορτίζουν σε off-peak times σε κεντρικους σταθμούς φόρτισης. 

 

Currently the electrification of heavy goods vehicles (HGVs) is not considered viable and other fuel types are considered more likely for these larger vehicles

 

"By 2030, our scenarios predict there will be between 1.9 and 9.3 million EVs on the roads. If these vehicles were all to charge at the same time it would put significant strain on distribution networks and peak generation capacity."

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...