Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υπάρχει σχετικό άρθρο με τις επίσημες οδηγίες που έχουν δοθεί στο service από την ίδια την Apple για το τι είναι εντός εγγύησης και τι εκτός. Το συγκεκριμένο πρόβλημα περιγράφεται και είναι εκτός εγγύησης.

 

Link.png Site: Verge

 

screen_shot_2017_09_01_at_30116_pm.png

Δημοσ.

Υπάρχει σχετικό άρθρο με τις επίσημες οδηγίες που έχουν δοθεί στο service από την ίδια την Apple για το τι είναι εντός εγγύησης και τι εκτός. Το συγκεκριμένο πρόβλημα περιγράφεται και είναι εκτός εγγύησης.

 

Link.png Site: Verge

 

screen_shot_2017_09_01_at_30116_pm.png

 

 

Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν περιγράφεται σε αυτό που παραθέτεις. Το πρόβλημα δεν δημιουργείται από χτύπημα, τρίψιμο ή κάτι άλλο. Το χρώμα ξεφλουδίζει και φαίνεται ολοκάθαρα το αλουμίνιο χωρίς να φαίνονται σημάδια από τριβή ή χτύπημα και μπορεί να εμφανιστεί ανεξάρτητα εάν χρησιμοποιείται θήκη. Εάν δεν έχετε προσωπική εμπειρία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το google για να δείτε για τι πράγμα μιλάμε.

 

Link.png Site: https://www.macrumors.com/2017/02/10/matte-black-iphone-7-chipping/

  • Like 1
Δημοσ.

Ακριβώς , πρόκειται για αστοχία χρώματος και οχι φθορα..

 

http://imgur.com/a/iyIuj

 

Εμένα έχει κάποια ασπράκια (που φεύγει το χρώμα) και αυτά τα μαύρα που είναι αλλοιωμένο χρώμ χωρίς να έχει φύγει

Δημοσ.

Στο chat της apple μου τους εστειλα ΄φώτο και μου είπαν δεν ειναι φθορές να το στείλω service

Ναι αλλά περιμενουμε να μας πεις τι θα πει το service.

Η δουλεια του chat/phone support ειναι να λύσει προβλήματα χωρίς αποστολή στο service και να κόψει περιττά (ή ασαφή) προβλήματα. 

Παραδειγμα περιττού : Μου επεσε το νερο, ειναι εντός εγγύησης; Μου επεσε κάτω ειναι εντός εγγυησης; 

 

Παραδειγμα ασαφούς : Δε δουλευει το touch. Σας εχει πεσει κατω; Οχι, αλλά εχει γρατσουνιες απο τη χρήση (κι ας κρύβει ο πελάτης οτι εφαγε σαβουρδα). Πηγαινετε το στο service. 

 

Στην ασάφεια το service θα απαντησει τι καλυπτεται και τι οχι. Αν π.χ. δει χαλασμένο touch και ενα βαθουλωμα σαν το δαχτυλο μου, δεν θα καλύψει εγγύηση ακομα κι αν ο πελατης ξέρει (κι ας το λεει) οτι εφαγε σουπα πριν 4 μήνες αλλα απο προχτες σταματησε να δουλευει το touch.

 

Στην περιπτωση σου, επειδή το chat δε ρισκάρει να σου απαντησει αρνητικά, σε στέλνει service. Στα λέω για να εισαι προετοιμασμένος για το χειρότερο και ψυχολογικά να εισαι ετοιμος για φασαρία. 

Δημοσ.

Ναι αλλά περιμενουμε να μας πεις τι θα πει το service.

Η δουλεια του chat/phone support ειναι να λύσει προβλήματα χωρίς αποστολή στο service και να κόψει περιττά (ή ασαφή) προβλήματα. 

Παραδειγμα περιττού : Μου επεσε το νερο, ειναι εντός εγγύησης; Μου επεσε κάτω ειναι εντός εγγυησης; 

 

Παραδειγμα ασαφούς : Δε δουλευει το touch. Σας εχει πεσει κατω; Οχι, αλλά εχει γρατσουνιες απο τη χρήση (κι ας κρύβει ο πελάτης οτι εφαγε σαβουρδα). Πηγαινετε το στο service. 

 

Στην ασάφεια το service θα απαντησει τι καλυπτεται και τι οχι. Αν π.χ. δει χαλασμένο touch και ενα βαθουλωμα σαν το δαχτυλο μου, δεν θα καλύψει εγγύηση ακομα κι αν ο πελατης ξέρει (κι ας το λεει) οτι εφαγε σουπα πριν 4 μήνες αλλα απο προχτες σταματησε να δουλευει το touch.

 

Στην περιπτωση σου, επειδή το chat δε ρισκάρει να σου απαντησει αρνητικά, σε στέλνει service. Στα λέω για να εισαι προετοιμασμένος για το χειρότερο και ψυχολογικά να εισαι ετοιμος για φασαρία. 

Ok! για να δούμε!

 

όμως μου ζήτησαν φώτο και τους έστειλα πριν μου απαντήσουν . και με σύνδεσαν απο το αρχικό chat στον υπεύθυνο 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...