Fubar.gr Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 https://electrek.co/2017/08/29/cummins-beats-tesla-unveil-all-electric-truck/ Αυτή εδώ η εταιρία κατάφερε αυτονομία 100 μιλίων με 140 κιλοβατώρες για μεταφορά 20 τόνων φορτίου. Πιστεύω με 400 κιλοβατώρες η τεσλα μπορεί να καταφέρει 300 μίλια. Τα νούμερα δέν βγαίνουν. Ένα φορτηγό αυτού του μεγέθους που κινηται στην εθνική με 80 χαω έχει απώλειες λόγω αεροδυναμικής, τριβών κτλ της τάξης των 100++ kw. (Σελίδα 14, εδώ: https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjYseeC0YPWAhUGIMAKHe4TAq0QFgguMAE&url=https%3A%2F%2Fwww.iea.org%2Fmedia%2Fworkshops%2F2013%2Fegrdmobility%2FNylund_Vehicle_energy_efficiencies.pdf&usg=AFQjCNHl40mmRcKuyCBCa9F0xUVOefLuJQ) Ας υποθέσουμε οτι κατάφεραν να ρίξουν τις απώλειες στα 80 kw (απίθανο στην πράξη). Με ταχύτητα 80 χαω θα καλύψει την απόσταση των 100 μιλίων (160 χιλιόμετρα) σε δύο ώρες. Η συνολική ενέργεια που απαιτείται απο τις μπαταρίες είναι 160 Kwh Αρα η 140αρα μπαταρία δέν φτάνει. Και έχω υπολογίσει υπερβολικά αισιόδοξα τις απώλειες, υπολογίζω οτι όλη η ενεργεια απο τις μπαταρίες μετατρέπεται σε μηχανική χωρίς απώλειες, και οτι το όχημα κάνει όλη τη διαδρομή σε επίπεδο έδαφος στην εθνική με σταθερή ταχύτητα, χωρίς σταματήματα-ξεκινήματα κτλ. Απο το press release φαίνεται οτι δέν έχει γίνει καμία δοκιμή στην πράξη, τα νούμερα αφορούν υποθετικό φορτηγό που θα βγεί το 2019
Droulas13 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Λίγες μέρες μείνανε μέχρι την επίσημα παρουσίαση της Tesla για να δούμε ποιος έχει δίκιο. Μέχρι να τελειώσει ο Σεπτέμβρης!
grayden Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 αν ο οδηγος θα πρεπει να σταματαει καθε 300 χλμ ,οπως και να το βαφτισεις παλι χαλια ειναι . Αν υποθέσουμε μια αυτονομία στα τουλάχιστον 300 χλμ τότε ένα φορτηγό με έδρα την Αθήνα μπορεί να καλύψει ολόκληρη την Πελοπόννησο, ολόκληρο το Αιγαίο και το μεγαλύτερο μέρος της ηπειρωτικής Ελλάδας μέχρι την Λάρισα χωρίς να σταματήσει στο ενδιάμεσο για φόρτιση. Αν μπουν μερικοί φορτιστές σε Λάρισα/Τρίκαλα ή γύρω περιοχές μπορεί να καλύψει το 90%+ των Εθνικών μεταφορών με μία φόρτιση. Αντίστοιχα είναι τα νούμερα και για πολλές άλλες Ευρωπαϊκές και μη χώρες όπου η πλειοψηφία των φορτηγών κινείται μεταξύ συγκεκριμένων σημείων σε σχετικά κοντινή χιλιομετρική απόσταση.
haHa Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2017 Αν υποθέσουμε μια αυτονομία στα τουλάχιστον 300 χλμ τότε ένα φορτηγό με έδρα την Αθήνα μπορεί να καλύψει ολόκληρη την Πελοπόννησο, ολόκληρο το Αιγαίο και το μεγαλύτερο μέρος της ηπειρωτικής Ελλάδας μέχρι την Λάρισα χωρίς να σταματήσει στο ενδιάμεσο για φόρτιση. Αν μπουν μερικοί φορτιστές σε Λάρισα/Τρίκαλα ή γύρω περιοχές μπορεί να καλύψει το 90%+ των Εθνικών μεταφορών με μία φόρτιση. Αντίστοιχα είναι τα νούμερα και για πολλές άλλες Ευρωπαϊκές και μη χώρες όπου η πλειοψηφία των φορτηγών κινείται μεταξύ συγκεκριμένων σημείων σε σχετικά κοντινή χιλιομετρική απόσταση. +1 Ενδεικτικα, ακομα και στην Αμερικη το 30% των μεταφορων καλυπτεται με τετοια αυτονομια: https://www.autoblog.com/2017/08/25/tesla-electric-semi-truck-200-300-miles-range-ev/ Roughly 30 percent of U.S. trucking jobs are regional trips of 100 to 200 miles, according to Sandeep Kar, chief strategy officer of Toronto-based Fleet Complete, which tracks and analyzes truck movement. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα