Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

1. Είπες για το κανονικό Tesla S, ότι βάζει κάτω πολύ πιο ακριβά sport αυτοκίνητα ενώ στα 3 λεπτά υπερθερμαίνεται και κόβει απόδοση.

2. Ακόμα και το Tesla Gt που είναι κατασκευασμένο για αγώνες, έχει προβλήματα υπερθέρμανσης

3. Όταν το αγωνιστικό Tesla Gt κάνει τελικά κάποιο αγώνα, και κάνει και τα 20km του Nurburbring, τότε να μου το συγκρίνεις με ισάξια Gt αυτοκίνητα.

 

Σοβαρά τώρα. Προσπαθείς να συγκρίνεις το sedan 4πορτο Tesla με καθαρόαιμα sport αυτοκίνητα? Νομίζεις πως το sport σημαίνει 0-100?

1 Τα βαζει κατω σε 0-100 αυτοκινητα που κανουν 1 εκατ€; Τα βαζει. Πιο πιθανο ειναι να μεινει απο βενζινη πχ το rs7 μεχρι να σταματησει τελειως το Model s.

2 Και εδω αλλα συμβατικα σπανε κινητηρες και καιγονται. Παμε παρακατω.

3 Υπαρχουν ενα σωρο video με απλους οδηγους που κοβουν βολτες στο Nurburgring χωρις προβλημα με το tesla τους. Το προβλημα υπερθερμανσης ειναι οταν οδηγεις στα ορια.

 

Ενα χαρακτηριστικο του sport ειναι η επιταχυνση και εκει το εχασαν τα sport..απο ενα sedan...Αν το 0-100 σε 2.1" με ροπη απο το πρωτο αγγιγμα του γκαζιου στο μεγιστο δεν ειναι sport χαρακτηριστικο τι ειναι; Τα spoiler και οι αεροτομες; Τα 25lt/100χλμ; Το μονο που χωλαίνει ακομη για εμενα το tesla ειναι η μεγιστη τελικη. Οσο βελτιωνονται οι μπαταριες θα αυξανεται η αυτονομια , η διαχειρηση υπερθερμανσης και το βαρος. 

Οι "γιγαντες" πιαστηκαν στον υπνο και τα βενζινοκινητα θα ειναι για τους ρομαντικους σε 10 χρονια.  

  • Like 3
  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

1 Τα βαζει κατω σε 0-100 αυτοκινητα που κανουν 1 εκατ€; Τα βαζει. Πιο πιθανο ειναι να μεινει απο βενζινη πχ το rs7 μεχρι να σταματησει τελειως το Model s.

2 Και εδω αλλα συμβατικα σπανε κινητηρες και καιγονται. Παμε παρακατω.

3 Υπαρχουν ενα σωρο video με απλους οδηγους που κοβουν βολτες στο Nurburgring χωρις προβλημα με το tesla τους. Το προβλημα υπερθερμανσης ειναι οταν οδηγεις στα ορια.

 

Ενα χαρακτηριστικο του sport ειναι η επιταχυνση και εκει το εχασαν τα sport..απο ενα sedan...Αν το 0-100 σε 2.1" με ροπη απο το πρωτο αγγιγμα του γκαζιου στο μεγιστο δεν ειναι sport χαρακτηριστικο τι ειναι; Τα spoiler και οι αεροτομες; Τα 25lt/100χλμ; Το μονο που χωλαίνει ακομη για εμενα το tesla ειναι η μεγιστη τελικη. Οσο βελτιωνονται οι μπαταριες θα αυξανεται η αυτονομια , η διαχειρηση υπερθερμανσης και το βαρος. 

Οι "γιγαντες" πιαστηκαν στον υπνο και τα βενζινοκινητα θα ειναι για τους ρομαντικους σε 10 χρονια.  

 

Όταν νομίζεις ότι το 0-100 είναι το παν σε ένα σπορτ αυτοκίνητο, τότε φαίνεται πόσα ξέρεις σχετικά με αυτά!

Απλώς να σου αναφέρω ότι η Formula 1, έχει επιτάχυνση 0-100, 2.5 δευτερόλεπτα, και όλοι γνωρίζουμε πόσο χάλια sport αμάξι είναι. 

Δημοσ.

Όταν νομίζεις ότι το 0-100 είναι το παν σε ένα σπορτ αυτοκίνητο, τότε φαίνεται πόσα ξέρεις σχετικά με αυτά!

Περισσοτερα απο εσενα. Αλλα δεν ειπα οτι ειναι το παν. Ειναι ενα απο τα βασικοτερα χαρακτηριστικα. Το καστρο επεσε.

  • Like 1
Δημοσ.

Ας αφήσει τα φορτηγά κι ας μπορέσει ένα μοντέλο της να κάνει να έχει πάνω απο 160 πραγματικά χιλιόμετρα και μετά μας ξαναλέει τ περί φορτηγών...

Δημοσ.

Περισσοτερα απο εσενα. Αλλα δεν ειπα οτι ειναι το παν. Ειναι ενα απο τα βασικοτερα χαρακτηριστικα. Το καστρο επεσε.

 

Νομίζω το κάστρο στο κεφάλι σου έχει πέσει, αλλά anw. ότι πεις. Το Tesla S είναι το καλύτερο Sport αμάξι όλων των εποχών

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι 320 με 480 είναι μεγάλη διαφορά. Τι εννοεί δλδ 320 με 480 χιλιόμετρα? Θα οδηγάει κάποιος και μετά τα 320 θα κάνει την προσευχή του? Λίγο χαζός υπολογισμός μου φαίνεται. Αντε να έπαιζε καμιά 30 χιλιόμετρα πάει στο καλό άλλα όχι και 160. Εκτός εάν εγώ κατάλαβα λάθος

Δημοσ.

Τιποτε δεν συγκρινεται με τον καυλωτικο ηχo των V8 τις SCANIA.

 Ελπιζω οι ηλεκτρικες σκουπες και τα σεσουαρ να αργησουν πολυ.Οι θερμικοι κινητηρες εχουν πολλα χρονια ζωης ακομα.Εχουν εξελιχθει.Εχουν γινει και θα γινουν καθαροτεροι-οικονομικοτεροι και ακομα πιο φιλικοι στο περιβαλλον.

Δημοσ.

Ακόμα και με διπλασιασμό παραγωγής κάθε 3 χρόνια (απίθανο), δεν θα φτάσει την παραγωγή της ford μέχρι το 2030. Τα ζωάδια της Silicon Valley δηλαδή πλήρωσαν αξία μετοχής 2030 το 2017. Οποιοδήποτε σοβαρό οικονομολόγο να ρωτήσεις θα σου πει ότι η μετοχή της Tesla είναι φούσκα.

 

H tesla είναι πολλά παραπάνω από εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων.

 

Το μεγάλο στοίχημα είναι η πραγματικά αυτόνομη οδήγηση, η οποία έρχεται πιο κοντά όσο τα χιλιόμετρα των αυτοκινήτων της αυξάνονται.

Κάθε χλμ καταγράφεται (με κάμερες, αισθητήρες κλπ) και ο όγκος αυτός των δεδομένων τελειοποιεί μέσω αλγορίθμων το σύστημα της αυτόνομης οδήγησης. (μπακαλίστικα τα λέω, δεν είμαι προγραμματιστής).

 

Ο Musk έχει οραματιστεί, ότι στο μέλλον οι περισσότεροι δεν θα χρειάζεται να αγοράζουν δικό τους αυτοκίνητο γιατί θα μπορούν να χρησιμοποιούν το tesla network και να νοικιάζουν αμάξι με πολύ χαμηλό κόστος ανά χλμ (τύπου 30-40 λεπτά).

 

Υπολόγισε για τι κέρδος μιλάμε αν έχει ένα δικό της δίκτυο, με αυτοκίνητα παραγωγής της, δικό της service, δικό της δίκτυο τροφοδοσίας, χωρίς να πληρώνει οδηγό.

 

Με πρόχειρους υπολογισμούς που έχω κάνει αν σήμερα από το model 3 βγάζει από την πώληση ένα καθαρό κέρδος 10.000 (στα 35.000), αν αντί να το πουλήσει το βάλει σε ένα τέτοιο δίκτυο θα βγάζει όλη την αξία του κάθε χρόνο, επί αρκετά χρόνια.

  • Like 2
Δημοσ.

Ας αφήσει τα φορτηγά κι ας μπορέσει ένα μοντέλο της να κάνει να έχει πάνω απο 160 πραγματικά χιλιόμετρα και μετά μας ξαναλέει τ περί φορτηγών...

 

What;;;

 

Τα model S και X κάνουν τουλάχιστον 400 χλμ πραγματικά χιλιόμετρα με μια φόρτιση.

  • Like 1
Δημοσ.

H tesla είναι πολλά παραπάνω από εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων.

 

Το μεγάλο στοίχημα είναι η πραγματικά αυτόνομη οδήγηση, η οποία έρχεται πιο κοντά όσο τα χιλιόμετρα των αυτοκινήτων της αυξάνονται.

Κάθε χλμ καταγράφεται (με κάμερες, αισθητήρες κλπ) και ο όγκος αυτός των δεδομένων τελειοποιεί μέσω αλγορίθμων το σύστημα της αυτόνομης οδήγησης. (μπακαλίστικα τα λέω, δεν είμαι προγραμματιστής).

 

Ο Musk έχει οραματιστεί, ότι στο μέλλον οι περισσότεροι δεν θα χρειάζεται να αγοράζουν δικό τους αυτοκίνητο γιατί θα μπορούν να χρησιμοποιούν το tesla network και να νοικιάζουν αμάξι με πολύ χαμηλό κόστος ανά χλμ (τύπου 30-40 λεπτά).

 

Υπολόγισε για τι κέρδος μιλάμε αν έχει ένα δικό της δίκτυο, με αυτοκίνητα παραγωγής της, δικό της service, δικό της δίκτυο τροφοδοσίας, χωρίς να πληρώνει οδηγό.

 

Με πρόχειρους υπολογισμούς που έχω κάνει αν σήμερα από το model 3 βγάζει από την πώληση ένα καθαρό κέρδος 10.000 (στα 35.000), αν αντί να το πουλήσει το βάλει σε ένα τέτοιο δίκτυο θα βγάζει όλη την αξία του κάθε χρόνο, επί αρκετά χρόνια.

 

Shhh. Μην τους θίγεις τον Musk. Ότι κάνει, το κάνει για το καλό της ανθρωπότητας και του περιβάλλοντος.

Το ότι τα πάντα κινούνται γύρω από ένα κλειστό σύστημα, tesla μπαταρίες, tesla φορτιστές, tesla φωτοβολταικά, δεν έχει καμιά απολύτως σχέση. Κάτι σαν το οικοσύστημα της apple, αλλά με αποθήκευση και διαχείριση ενέργειας.

 

H Tesla μπαταρίες πουλάει. Τα αυτοκίνητα, οι σταθμοί φόρτισης, τα συστήματα αυτόνομων φωτοβολταικών, είναι τρόποι να προωθήσει και να κάνει mainstreem την γενική χρήση μπαταριών.

  • Like 1
Δημοσ.

Μάλλον δεν με κατάλαβες, δεν τους θίγω τον Musk. Όλα αυτά για καλό τα λέω. Ο τύπος προωθεί δύο σε ένα. Το προσωπικό του κέρδος με το καλό του περιβάλλοντος. Μαγκιά του.

Δημοσ.

Η λυση στην κινηση με μπαταριες ισως βρισκεται τελικα στην ανακατασκευη των δρομων και την μετατροπη τους σε ηλεκτρικους ωστε τα αυτοκινητα να φορτιζουν ασυρματα ενω κινουνται παρα στο να αυξησουν τη χωρητικοτητα των μπαταριων. Ετσι λοιπον φανταζομαι οτι σε 100 χρονια απο τωρα δν θα υπαρχει λογος καποιος να φοβαται ποση μπαταρια εχει αφου ολοι οι δρομοι θα ειναι και φορτιστες ταυτοχρονος. Για τα υπολοιπα σημεια οι μπαταριες θα εχουν υπεραρκετο φορτιο διαθεσιμο

Δημοσ.

Παιδιά χαλαρώστε για εμάς δουλεύει ο Elon. Το tesla πέρα από ηλεκτρικό έχει και αυτόνομη οδήγηση και εκεί είναι το κλειδί στις εκατοντάδες χιλιάδες παραγγελίες. Ένας που έχει να διαθέσει 120-140 χιλιάδες ευρώ πιστεύει κάνεις πως νοιάζεται για το κόστος καυσίμων; Άρα εκεί είναι όλο το μυστικό. Αυτόνομα οχήματα που θα μας πηγαίνουν με ασφάλεια σε 30-40 χρόνια και θα μειώσουν κατά πολύ τα τροχαία ατυχήματα μαζί όμως και με την οδηγική απόλαυση...

Δημοσ.

Μμμμ αυτή η οδηγικη απόλαυση μας μάρανε ειδικά στη ψαροκωσταινα. Με τον καθένα να να νομίζει το δρόμο δικό του. Δυστυχώς Ελλαδα θα αργήσουμε πολύ να τα δούμε τα αυτονομα.

Δημοσ.

Η λυση στην κινηση με μπαταριες ισως βρισκεται τελικα στην ανακατασκευη των δρομων και την μετατροπη τους σε ηλεκτρικους ωστε τα αυτοκινητα να φορτιζουν ασυρματα ενω κινουνται παρα στο να αυξησουν τη χωρητικοτητα των μπαταριων. Ετσι λοιπον φανταζομαι οτι σε 100 χρονια απο τωρα δν θα υπαρχει λογος καποιος να φοβαται ποση μπαταρια εχει αφου ολοι οι δρομοι θα ειναι και φορτιστες ταυτοχρονος. Για τα υπολοιπα σημεια οι μπαταριες θα εχουν υπεραρκετο φορτιο διαθεσιμο

Γνωρίζω για το συγκεκριμένο project σε χώρες (π.χ. Νορβηγία) που είναι ήδη 100 χρόνια μπροστά (συγκεκριμένα 94, γιατί παίζουν με αυτό 6 χρόνια τώρα).  Αντιπροτείνω ακόμα πιο προχώ σάι-φάι σενάριο: ασύρματη μετάδοση ενέργειας από τα φωτιστικά σώματα του δρόμου! (α ρε ΤΕΣΛΑ, γεννήθηκες νωρίς και πέθανες νέος!)

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...